Jump to content

Ventilatoare - probleme


oqyelectro
 Share

Postare recomandată

Golf 5 are modul comanda ventilatoare in ventilator 1. Verifica cablajul pana la acesta, firul de la ecu...inainte fa o diagnoza si posteaza rezultatul complet 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Silaghi Alexandru Silvestru
On 17.09.2011 at 1:50, zmototol a scris:

Salutare ,

aceeasi problema o am si eu .. ca si B32FDY .. pe un golf5 .. doar ca pornesc ambele ventilatoare atunci cand pornesc motorul . Sa fie oare senzorul de temperatura ? Are idee cineva cam cat ma costa sa remediez problema ? Multumesc.

Senzorul de temperatura la-m schimbat, și tot asa pornesc, urmează sa identific releul, și sa îl verific, am văzut ca sunt doua modele diferite, pătrat, și dreptunghi, pătratul costa cam 45 lei, dreptunghiul cam 145 lei, încă nu știu care e, ma-m tot uitat, dar nu la-m depistat unde e, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAuti degeaba, la masina ta nu exista releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna, am o problema cu ventilatoarele care o iau razna imediat ce pun contactul, fara sa pornesc motorul. Totodata, se opresc instant cand opresc si masina - daca porneste. 

 

Ca un scurt rezumat, acum o luna mi s-a oprit masina in mers. Apa aproape ajunsese la 90 de grade, mi-a aparut martorul de baterie si imediat, in cateva secunde, mi-a taiat alimentarea, mi-a aparut si martorul pe maxidot cu 'Oil pressure too high' si pur si simplu s-a oprit, fara sa mai vrea sa mai porneasca. Pentru ca nu e singura problema, am eroare pe G83 si pe G62.

Senzorul G83 este schimbat, este cel de langa termostat la mine, nu am avut niciun senzor langa radiator in partea dreapta jos, cum am citit prin diferite parti. Senzorul G62, care cred ca este cel de la radiator din stanga sus, cum te uiti la masina, a fost schimbat acum doi ani jumatate, neavand probleme cu el deloc. Singura problema cu ventilatoarele pe care am avut-o a fost in vara cand mi s-a ars siguranta F8 si ventilatoarele nu imi porneau cand dadeam drumul la aer. 

Cablurile de la senzori au fost verificate, a fost schimbat si senzorul de sub egr, pe langa joja, care nu stiu exact ce senzor este, insa initial am crezut ca acela e G83 si din cauza asta l-am schimbat.

Pe partea de climatronic am erorile astea:


4 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 - - - Intermittent
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            000 - - - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 - -
00229 - Refrigerant Pressure 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
 

Masina pana acum nu a putut fi pornita pentru ca, desi mi s-a oprit dintr-o cauza necunoscuta, am ajuns sa schimb pompa de motorina. Am mers cu ea aseara aproximativ 15 minute, apa ajunsese la aproape 90 de grade, iar masina a facut la fel cum a facut prima data, doar ca acum am oprit-o eu ca sa o trag pe dreapta si sa nu se opreasca in drum, dar n-a vrut sa mai porneasca. O sa verific astazi sa vad daca porneste cu motorul rece si daca mi se opreste din nou cand apa se apropie de 90 de grade.

In mare m-ar interesa niste pareri, daca ma puteti ajuta, in legatura cu ventilatoarele care pornesc de capul lor, ce as putea verifica. Multumesc si apreciez!!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de la clima pornesc ventilatoarele, trebui investigat mai amanuntit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar siguranta F54 de 50A din tabloul de la motor are legatura cu ele? Am inteles ca ar fi siguranta pentru alimentarea de putere a ventilatoarelor, siguranta care la mine nu este. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE ebox ai? Low sau High ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde si de anul de faabricatie al masinii, la cele 2005 trebuie sa fie acea siguranta, din 2005 nu mai este. Din ce an e masina ta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, ipg said:

Buna, am o problema cu ventilatoarele care o iau razna imediat ce pun contactul, fara sa pornesc motorul. Totodata, se opresc instant cand opresc si masina - daca porneste. 

 

Ca un scurt rezumat, acum o luna mi s-a oprit masina in mers. Apa aproape ajunsese la 90 de grade, mi-a aparut martorul de baterie si imediat, in cateva secunde, mi-a taiat alimentarea, mi-a aparut si martorul pe maxidot cu 'Oil pressure too high' si pur si simplu s-a oprit, fara sa mai vrea sa mai porneasca. Pentru ca nu e singura problema, am eroare pe G83 si pe G62.

Senzorul G83 este schimbat, este cel de langa termostat la mine, nu am avut niciun senzor langa radiator in partea dreapta jos, cum am citit prin diferite parti. Senzorul G62, care cred ca este cel de la radiator din stanga sus, cum te uiti la masina, a fost schimbat acum doi ani jumatate, neavand probleme cu el deloc. Singura problema cu ventilatoarele pe care am avut-o a fost in vara cand mi s-a ars siguranta F8 si ventilatoarele nu imi porneau cand dadeam drumul la aer. 

Cablurile de la senzori au fost verificate, a fost schimbat si senzorul de sub egr, pe langa joja, care nu stiu exact ce senzor este, insa initial am crezut ca acela e G83 si din cauza asta l-am schimbat.

Pe partea de climatronic am erorile astea:


4 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 - - - Intermittent
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            000 - - - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 - -
00229 - Refrigerant Pressure 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
 

Masina pana acum nu a putut fi pornita pentru ca, desi mi s-a oprit dintr-o cauza necunoscuta, am ajuns sa schimb pompa de motorina. Am mers cu ea aseara aproximativ 15 minute, apa ajunsese la aproape 90 de grade, iar masina a facut la fel cum a facut prima data, doar ca acum am oprit-o eu ca sa o trag pe dreapta si sa nu se opreasca in drum, dar n-a vrut sa mai porneasca. O sa verific astazi sa vad daca porneste cu motorul rece si daca mi se opreste din nou cand apa se apropie de 90 de grade.

In mare m-ar interesa niste pareri, daca ma puteti ajuta, in legatura cu ventilatoarele care pornesc de capul lor, ce as putea verifica. Multumesc si apreciez!!

 

 

Ce erori ai pe modul 01 Engine?

Senzorii montati sunt originali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Al Bundy said:

Acum depinde si de anul de faabricatie al masinii, la cele 2005 trebuie sa fie acea siguranta, din 2005 nu mai este. Din ce an e masina ta?

 

 

07.2004 este. Am gasit ebox-urile pe net si am comparat cu ce am eu, incluzand dotarile, faptul ca este diesel si ca e up to May 2005 pentru siguranta F54, daca am gasit corect, si am zis sa si intreb. Atasez poza cu compartimentul.

Vreau sa precizez ca nimeni nu a umblat la sigurante, tot ce am schimbat de cand am masina, din 2019, a fost F8 prin iulie, cand mi se arsese fara niciun motiv, ventilatoarele si AC-ul nu mai functionau, apa imi ajungea aproape de 130 de grade. 

 

6 hours ago, F l o r i n said:

Ce erori ai pe modul 01 Engine?

Senzorii montati sunt originali?

 

Pe Engine am :

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) 
            P0118 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 166.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.40 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 5.4°C
                    Temperature: 5.4°C

18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) 
            P2185 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 166.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.40 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 5.4°C
                    Temperature: 5.4°C

Readiness: 0 0 1 1 1 

 

Senzorii montati nu sunt originali, sunt Hella. Atat ca la inceput dadea eroare pe G83 si era intermittent, iar acum da si pe G62, ambele Signal too high. Din ce am facut pe diagnoza, temperatura e ok si au fost si ei verificati pe final. O sa mai verific cablurile pana la ECU din nou.

WhatsApp Image 2022-01-27 at 12.16.33.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat ai eroare pe senzori, o sa porneasca ventilatoarele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, ipg said:

 

07.2004 este. Am gasit ebox-urile pe net si am comparat cu ce am eu, incluzand dotarile, faptul ca este diesel si ca e up to May 2005 pentru siguranta F54, daca am gasit corect, si am zis sa si intreb. Atasez poza cu compartimentul.

Vreau sa precizez ca nimeni nu a umblat la sigurante, tot ce am schimbat de cand am masina, din 2019, a fost F8 prin iulie, cand mi se arsese fara niciun motiv, ventilatoarele si AC-ul nu mai functionau, apa imi ajungea aproape de 130 de grade. 

 

 

Pe Engine am :

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) 
            P0118 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 166.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.40 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 5.4°C
                    Temperature: 5.4°C

18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) 
            P2185 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 166.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.40 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 5.4°C
                    Temperature: 5.4°C

Readiness: 0 0 1 1 1 

 

Senzorii montati nu sunt originali, sunt Hella. Atat ca la inceput dadea eroare pe G83 si era intermittent, iar acum da si pe G62, ambele Signal too high. Din ce am facut pe diagnoza, temperatura e ok si au fost si ei verificati pe final. O sa mai verific cablurile pana la ECU din nou.

WhatsApp Image 2022-01-27 at 12.16.33.jpeg

Verifica cablaj senzori pana in ecu motor, senzorii, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Dacă pun ventilatoare de diesel, unde are AC.ul doua trepte, la mine pe benzina unde am doar o treapta, ar afecta cu ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am incercat asa ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu afecteaza cu nimic. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare domnilor. Este normal ca pe parcursul regenerarii DPF sa nu porneasca deloc ventilatoarele? CBAB 2010, temperatura exterioara 8 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune VCDS-ul si vezi codurile de eroare stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar o eroare. De asemenea, ventilatoarele nu pornesc nici la cuplare AC, dar am pus pe seama faptului ca nu am suficienta presiune, deoarece am conducta fisurata si pierde pe acolo. La penultima regenerare s.au oprit inainte de terminarea regenerarii( am deschis capota fix inainte de a de opri ventilatoarele) si de atunci nu au mai pornit deloc 

Modificat de DragosPopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face test pe ventilatoare cu Vcds sau Odis.

Normal ca la AC nu pornesc, daca nu ai freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se porneste din VCDS ventilatoarele. Daca nu te descurci cu programul,mai bine mergi la unul care face asa ceva zilnic si il platesti ptr lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut astazi output test pentru ventilatoare. Se pare ca functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!