Jump to content


Photo

Ventilatoare - probleme


  • Please log in to reply
444 replies to this topic

#301 doba

doba
  • Oraş:Dej
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:1.9 TDI 131CP

Posted 01.02.2011 @ 18:27

Da aia am inteles asa e montat cu arcul in bloc. Ma refeream daca treve rotit in ceva pozitie anume. Oricum cred ca e senzorul de temperatura ca motorul nu il simt deloc cald nici cand imi arata 105 grade. Plus ca dimineata la pornire dupa 12 ore de stat in frig oprita la -14 grade am pus pe climatronic sa imi arate temperatura si imi arata ca are 51 de grade. Mi se pare imposibil la 15 secunde dupa pornire motorul sa aiba 51 de grade si nu il mai pornisem de cu o zi inainte.

#302 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 01.02.2011 @ 18:58

ie clar atunci g62...

#303 doba

doba
  • Oraş:Dej
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:1.9 TDI 131CP

Posted 07.02.2011 @ 09:49

am schimbat senzorul de temperatura, termostatul si si cotul in care vine termostatul. Si am aceeasi problema dupa 10 km imi urca apa pana pe 110 grade. nu stiu ce sa-i mai fac ma gandesc ca ori e infundat radiatorul ori undeva a facut dop de gheata, ori sa dus pompa de apa cu toate ca in vas se vede ca isi face circuitul. mentionez ca radiatorul e rece tot timpu nu se incalzeste deloc.

#304 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 07.02.2011 @ 13:43

io stii ce as face?as anula termostatul,adica nu l-as mai pune deloc si vezi apoi ce se intimpla daca mergi fara el.oricum ceva nu ie in regula ,daca ajunge la temperatura critica iti da antigelu afara pe la vasu de expansiune.tu crezi ca chiar are 110 grade?

#305 doba

doba
  • Oraş:Dej
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:1.9 TDI 131CP

Posted 07.02.2011 @ 14:42

clar ca nu e in regula ceva. am vorbit cu un mecanic si cica mi infundat radiatoru. acuma cred ca o sa-l i-au jos sa-l curat, alta solutie nu am sau sa-l inlocuiesc. Ciudat ca tot timpu e rece radiatorul nu se incalzeste deloc.

#306 doba

doba
  • Oraş:Dej
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:1.9 TDI 131CP

Posted 13.02.2011 @ 19:50

Cred ca am rezolvat problema. Am bagat niste solutie de curatat radiatorul in instalatie, l-am lasat sa functioneze 30 de minute si apoi am curatit instalatia cu vrei 3 randuri de apa. Acum am umblat zilele astea cu ea si nu mai treace de 90 de grade pe ceas si pe climatronic imi arata 93-94 La voi pana la cat arata pe climatronic?

#307 Zozo2013

Zozo2013
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW
  • Model:VW golf4 2001
  • Motorizarea:1.9

Posted 26.03.2011 @ 21:14

Salut.

Imi puteti spune, rezistenta aceea pentru treapta 1 ce valoare are si oare de ce putere trebuie sa fie?

#308 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 27.03.2011 @ 07:44

Rezistentele care dau treptele 1, 2 si 3 de viteza sunt bloc comun si nu pot fi schimbate. DAca nu merg aceste viteze si merge doar 4 atunci problema e o siguranta termica de 10A si 197 sau 219 Grade.

#309 Zozo2013

Zozo2013
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW
  • Model:VW golf4 2001
  • Motorizarea:1.9

Posted 28.03.2011 @ 09:54

data trecuta cand nu mi-a mers am desfacut ventilatoarele si am reusit sa repar acele rezistente in forma de sarpe ca un rejou. Am pus niste papuci peste, dar vad ca nu au tinut.
Am desfacut mufa de la ventilator si pe cele trei fire am aplicat tensiune si imi merge doar treapta 2 (viteza maxima). Nu stiu cum ajungi tu la 3 trepte de viteza eu am 2.
Zici ca rezistenta de care vorbesc eu e defapt o siguranta? Eu credeam ca prin rezistenta aceea se obtine treapta 1.

#310 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 28.03.2011 @ 10:23

Eu vorbeam de blocul de rezistente care da treptele de viteza la ventilatorul de habitaclu. LA cel de pe radiator nu prea ai ce sa repari. E rezistenta care da treapta 1 de viteza. Doar sa iei de la altul care are probleme mecanice si rezistenta sa fie buna.

#311 Zozo2013

Zozo2013
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW
  • Model:VW golf4 2001
  • Motorizarea:1.9

Posted 28.03.2011 @ 20:16

Da intr-adevar eu sunt vinovat ca nu am specificat ca este vorba de electroventilatoare. Crezi ca nu se pot inlocui rezistentele acelea din interior cu niste rezistente din magazin, daca se stie valoarea..ceva de genul
http://www.lpelectri...ina_div_ro.html

Stie cineva de cati ohmi sunt rezistentele din electroventilatoare?

#312 floroni

floroni
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:vw
  • Model:passat
  • Motorizarea:1.9 tdi 130 CP

Posted 14.05.2011 @ 14:31

Tip: click inside this box to load the editor

Tip: click inside this box to load the editor

salut.
am si eu o nedumerire si anume : am un vw passat 2002 climatronic. Dupa ce opresc motorul respectiv scot cheia din contact
ventilatorul de la climatronic continua sa se rotesca, dar asta numai cand este cald afara. Stie cineva sa ma lamureasca care este
problema? Am pus o si pe tester si nu a aparut nici un fault.
Va multumesc

#313 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 14.05.2011 @ 14:57

PAi daca mai merge cateva minute nu e nici o problema. Cand se opreste ?

#314 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 16.05.2011 @ 09:03

http://vwforum.ro/to...__1#entry128748

#315 superpokemyx

superpokemyx
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:volkswagen
  • Model:touran
  • Motorizarea:19 tdi 100 cp

Posted 02.07.2011 @ 16:16

buna , am si eu o problema : acuma o luna am gasit masina in parcare cu bateria moarta . am chemat mecanicul care mi-a dat curent . cand am oprit motorul dupa 1 min s-au pornit ventilatoarele care mergeau continu fara contact. am schimbat ventilatoarele ca cica releul este incorporat si nu se poate face nimica, cand o spal in zona grilei observ ca din nou pornesc ventilatoarele fara sa se opreasca acestea fiind noi. merg la vw sa vad care este problema si imi spun ca ventilatoarele trebuie schimbate din nou. ajung la mecanicul la care aveam si garantie la ventilatoare si imi spune ca nu se poate asa ceva . precizez ca acuma ventilatoarele imi pornesc cand o spal sau cand ploua si trebuie sa iau borna la baterie 1 -2 zile pana cred ca se usuca . dupa care totul e normal. ma poate ajuta cineva cu niste informatii? multumesc mult.

#316 silvester11

silvester11
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:Seat
  • Model:exeo st
  • Motorizarea:2.0 tdi 143 cp

Posted 12.07.2011 @ 23:55

Salut,

Am si eu urmatoarea problema ( Seat Leon, 2001, ALH, 90CP):

-cand pornesc climatronicul, compresorul cupleaza, se simte aerul conditionat, dar dupa 10-15 min de functionare, compresorul intra in protectie (se creeaza suprapresiune pe instalatia AC-ului) si decupleaza ( nu mai baga aer rece).

Mentionez ca ventilatorul mic porneste cand pornesc AC-ul, cel mare nu porneste.Si cand am AC-ul oprit si este cald rau afara, racirea o face tot ventilatorul cel mic, acesta mergand cateva minute si dupa ce opresc motorul. Care ar putea fi cauzele? Sa fie din cauza ca ventilatorul cel mare nu functioneaza, si de aceea se face suprapresiune, sau sa fie vreunul din senzorii F129 / G65 defecti?. Si pana la urma care este stare normala de functionare a ventilatoarelor ( cel mic sa faca si racirea condensatorului de la AC si racirea radiatorului de la motor, si cand acesta nu face fata sa porneasca si ventilatorul cel mare SAU sa functioneze amandoua simultan).Am citit tot topicul si sunt atatea pareri incat nu stiu pe cine sa cred.O alta cauza de crestere a presiunii in instalatia AC-ului mai cunoasteti? Va multumesc anticipat.

#317 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 13.07.2011 @ 07:32

1. AMbele ventilatoare sunt legate in paralel, deci functionarea lor este identica. LA tine trebuie schimbat cel mare.
http://vwforum.ro/to...319#entry735319

#318 silvester11

silvester11
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:Seat
  • Model:exeo st
  • Motorizarea:2.0 tdi 143 cp

Posted 13.07.2011 @ 23:28

Salut,

Am si eu urmatoarea problema ( Seat Leon, 2001, ALH, 90CP):

-cand pornesc climatronicul, compresorul cupleaza, se simte aerul conditionat, dar dupa 10-15 min de functionare, compresorul intra in protectie (se creeaza suprapresiune pe instalatia AC-ului) si decupleaza ( nu mai baga aer rece).

Mentionez ca ventilatorul mic porneste cand pornesc AC-ul, cel mare nu porneste.Si cand am AC-ul oprit si este cald rau afara, racirea o face tot ventilatorul cel mic, acesta mergand cateva minute si dupa ce opresc motorul. Care ar putea fi cauzele? Sa fie din cauza ca ventilatorul cel mare nu functioneaza, si de aceea se face suprapresiune, sau sa fie vreunul din senzorii F129 / G65 defecti?. Si pana la urma care este stare normala de functionare a ventilatoarelor ( cel mic sa faca si racirea condensatorului de la AC si racirea radiatorului de la motor, si cand acesta nu face fata sa porneasca si ventilatorul cel mare SAU sa functioneze amandoua simultan).Am citit tot topicul si sunt atatea pareri incat nu stiu pe cine sa cred.O alta cauza de crestere a presiunii in instalatia AC-ului mai cunoasteti? Va multumesc anticipat.




Salut,

S-a rezolvat problema ventilatoarelor, functioneaza acum, dar problema cu AC-ul persista. Merge ce merge, si dupa un timp compresorul decupleaza si nu mai baga aer rece.Cred ca se face presiune pe instalatie si de accea. Exista vreun presostat, sonda care citeste presiunea pe instalatie, si nu mai citeste corect presiunea? Sau alte cauze? Ms

#319 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 14.07.2011 @ 07:53

FA o diagnoza si vezi in blocurile de masura si cand decupleaza vezi ce cifra apare la shut off.

#320 mishulake

mishulake
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Passat
  • Model:Passat AVB 2004
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 14.07.2011 @ 14:46

Am o nelamurire cu "intratul in protectie a compresorului", poate ne explica cei initiati in aceasta taina!:)Cum vine treaba asta cu intratul asta in protectie cand ai prea putin sau prea mult freon?Ca atunci eu nu pricep cum de mai pica compresoarele pana la urma urmei!Sau probabil ca aceasta lipsa de freon coroborata cu lipsa de ulei suficient in compresor duce la arderea acelor supape din compresor si implicit la defectarea lui?! :huh:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users