tiranux

Bara torsiune ?

8 postări în acest subiect de discuţie

Am fost intr-un service si mecanicul mi-a spus ca lipseste bara de torsiune ... are cum sa lipseasca asa ceva ? cat costa la dezmembrari si ce implica sa ramana asa...fara..?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca s-a mai discutat aici...

Bara Stabilizatoare

nu lipseste, ci doar nu ai asa ceva standard.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu bara stabilizatoare e una (contracareaza efectul de ruliu) si bara de torsiune e alta mincare de peste (inlocuieste sau completeaza arcul).

Daca nu ai avea bara de torsiune masina ar fi "cazuta" pe roata respectiva. (ca si cum nu ai avea arc).

Modificat de MOTANUL
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

oki , inseamna ca sunt manevre de " service " ... am fost cu ea si mi-au facut o lista de chestii care trebuie schimbate ...

rulmenti / arcuri / capete de planetara / bara torsiune cumparata /

parca bagase si amortizoare ...

rulmentii ii schimbasem acum 4 luni ,sunt noi de la ausgburg ... inca in garantie .

stiti voi un service bun unde omenii sunt corecti si fac treaba buna ? ca vad ca toti sunt pe japca .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hmm.. my bad!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Din cate stiu eu, bara de torsiune se utilizeaza in loc de arc, ca elemet de suspensie. Ceea ce iti lipseste tie se numeste bara stabilizatoare. Referitor la service, ti-am trimis un pm.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Am fost intr-un service si mecanicul mi-a spus ca lipseste bara de torsiune ... are cum sa lipseasca asa ceva ? cat costa la dezmembrari si ce implica sa ramana asa...fara..?

Bara stabilizatoate (nu bara de torsiune) care iti lipseste tie are rolul de a impiedica masina sa se incline foarte mult pe viraje.Pe unele golfuri nu au fost puse din fabrica(ma refer aici la cele cu motoare mici 1.4 in special) pentru ca nemtzalaii nu au considerat ce e necesara.Totusi nu strica deloc sa o pui, chiar ti-as recomanda lucrul acesta.Nici eu nu am avut si pot sa iti spun ca se simte o diferenta destul de mare dupa ce am pus-o.La dezmembrari am dat 600.000 pe ea.Se potriveste de pe orice golf III mai putin VR6(ecartament mai mare).Cand o iei sa ai grija sa iei si bieletele cu care se prinde de brate.Bafta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Bara stabilizatoare este de fapt tot un gen de bara de torsiune ,cum este si bara Panhard(de ex).Principiul de functionare este aprox acelasi,numai ca bara de torsiune (dupa cum s-a mai spus) inlocuieste arcul si are un domeniu mai mare de functionare ca sa zic asa,bara stabilizatoare este mult mai rigida si este folosita pentru a rigidiza masina si a reduce efectul de ruliu...

Tu nu ai bara stabilizatoare, la fel cum unele modele slabe de Logan vin neechipate din fabrica cu asa ceva...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.