Jump to content

tune
 Share

Postare recomandată

@ tune: problema cu display-ul am avut-o si eu. Daca e vorba despre cel unde vezi numarul de km. Si ce pot sa-ti spun este ca cel care mi-a vandut-o a rupt cateva picioruse de la cip, cat se poate de grosolan, ca sa taie prima cifra de la kilometraj

pentru ca era un 2 :salut:(

s-ar putea sa ai si tu aceeasi problema

iar cu becurile din bord, mie mi se strica destul de repede nu stiu de ce; cred ca le schimb pe cate unul la cateva luni. Cele doua din bord si cel de la consola din dreapta de unde dai drumu la faruri. Ori se strica ori se misca din pozitie si nu mai fac contactul. Nu stiu ca le verifica la service.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat toate plasticele, becul era OK, acum sunt luminate dar mult mai palid si celelalte doua cadrane. Cred ca mai mult nu se poate face, sistemul de iluminare in sine nu cred ca este o idee prea buna. Acel bec nu are decat 1,2 wati. Mare atentie cum demontati acel distribuitor din plastic, are niste lamele care se rup foarte usor. Noroc cu superglue :)

Dintr-una intr-alta. Acum nu se mai aprinde martorul de AC si becul de la bricheta :salut: Asta am remarcat dupa ce am pus totul la loc.

Am mai demontat odata bordul, am verificat toate contactele, nimic. Sa fie o siguranta comuna, cum se schimba acele becuri? :33:

StrepSils mie nu imi functioneaza displayul ceasului unde vezi ora. Nu se pune problema unei chestii intentionat facute.

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai miscat acele leduri de la respectivele repere.Eu am facut asta cu becul de la pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum puteam sa misc ledurile? Butonul de comanda AC si cel recirculare aer formeaza un bloc comun. In el intra o mufa cu firele aferente. Nici vorba de leduri.

Ce am mai remarcat este ca si la butonul de recirculare aer martorul luminos nu se aprinde intotdeauna din prima. Deci, pare a fi o problema cu un contact. In schimb martorul de AC nu "zice" nimic indiferent de cat de multe incercari as face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

buna!

merita sa schimb ceasurile sau e prea complicat??

eu am ceasuri VDO si in loc de turometru am un ceas care ma cam enerveaza.

am inteles ca trebuie umblat la ele ca mai porneasca motorul sau ceva de genu'.

astept pareri, indicatii!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca trebuie umblat la ele ca mai porneasca motorul sau ceva de genu'.

Zau ca nu inteleg ce vrei sa spui aici. Sa schimbi ceasurile este la fel de complicat cum ai schimba un bec... poate putin mai complicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am avut golf 2 diesel am pus bord de TD cu turometru. Singura chestie a fost ca nu mergea turometru si a trebuit sa merg la electrician care a lipit nustiu ce fir in alternator si a mers perfect. Dar depinde de tipul de alternator. La unele nu trebuie facut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) stai linistit ca nu-i ca la golf2...

Cumparati ceasurile de bord de la ORICE golf 3 pe benzina si va merge totul din prima..

La masina mea aveam acelasi tip de ceasuri (VDO cu ceas) si acum am MotoMeter care cred ca vine de la un 1.8... merge fara probleme, inclusiv turometrul..

Bagi mufa in ele, prinzi shuruburile.. si gata treaba...

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pentru informatii!!

inca o intrebare as mai avea:

Am vazut ca ceasurile cu turometru indica consumul,temperatura de afara, temperatura apei si starea placutelor de frana. cu astea cum fac?? Banuiesc ca trebuie sonde si senzori. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce spui tu tine de computer de bord (MFA) si nu de turometru. MFA-ul iti afiseaza consumul mediu/instantaneu, temperatura de afara (daca ai senzor extern), temperatura uleiului (idem) etc... Pentru lista completa + alte detalii recomand search

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am cumparat ceasuri de pe un vento. merge totul perfect in afara de ceasul care indica temperatura apei.

Acul, in loc sa stea la 90 de grade sta la 110 grade. Ce as putea sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioelectric

schimba si traductorul de temperatura(senzor temperatura apa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intereseaza pe cineva ceasuri de golf3, cu ceas analog contactati-ma pe cristidamian@rdslink.ro.

le dau super ieftim pt ca eu nu mai am ce face cu ele! ceasurile sunt in stare foarte buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, mai mult din curiozitate...cat ai dat pe ceasurile cu turometru? Eu am vrut sa-mi pun din alea mai demult si mi-a cerut unu 50 de euro pe ele...acuma vand masina dar vreau sa stiu. Daca nu vrei sa stie toti da-mi un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact 50 de euro. Eu le-am luat din 2 motive:

Pentru ca mai fac din cand in cand liniute si imi trebuie neaparat turometru si pentru ca vreau sa-mi iau folii si nu se potriveau pe ceasurile vechi.

De aceea as vrea sa-mi vand ceasurile vechi si daca nu iau mare lucru pe ele, macar 500.000 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vrut sa le iau doar ca arata mai fain si voiam sa mi le fac si eu albe si arata mai sport. Legat de faptul ca ai nevoie de turometru, el exista oricum dar este elecronic. Ti apasat butonul de resetat kilometri, pui contactul, iei contactul si pui iara (pornesti motorul) si o sa intri in meniu, apesi de pe buton pana ajungi la 7 unde este turometrul care e mai precis decat cel analogic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate ceasurile de la bord, cu exceptia celor de la temperatura si benzina, sunt digitale. Daca ceasul are limba nu inseamna ca este analogic...

Turometrul si obtine semnalul de la acelasi senzor, deci este la fel de exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o ora am citit si eu pe un topic despre turometru digital, oricum e prea mic pt liniute.

Ceasurile pe care mi le-am luat sunt de pe un vento si arata mai bine decat cele de pe golf.

cadranele sunt iesite putin in afara iar plasticul care le inconjoara e gri.

Apropo, imi poti spune pe scurt ce reprezinta celelalte optiuni deoarece nu am inteles semi-engleza de acolo, si germana nici atat?

ok!

scuze pentru dezinformare. Eu eram ferm convins ca e un ceas analogic, dar acuma ca spui imi dau seama ca ai dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu nici eu...m-am chinuit si eu sa inteleg care la ce foloseste dar nu...zicea cineva ca ar trebui sa fie si consumul indicat acolo. Poate vede postul cineva care stie si ne lumineaza si pe noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un topic de genul "coduri secrete" Golf III

Cautati acolo si veti vedea ca s-a mai discutat. Oricum, singura informatie utila de acolo este turatia motorului. Daca bine imi aduc aminte, tot acolo poti afla in ce tara a fost fabricata masina

Consumul nu-l poti afla decat daca ai MFA (computer de bord)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ala l-am citit si eu, si in afara de turometru digital nu am inteles mare lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

pt golful din semnatura imi tre cu MFA sau fara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vrut sa le iau doar ca arata mai fain si voiam sa mi le fac si eu albe si arata mai sport. Legat de faptul ca ai nevoie de turometru, el exista oricum dar este elecronic. Ti apasat butonul de resetat kilometri, pui contactul, iei contactul si pui iara (pornesti motorul) si o sa intri in meniu, apesi de pe buton pana ajungi la 7 unde este turometrul care e mai precis decat cel analogic.

Poti, te rog, sa-mi explici mai pe larg cum se utilizeaza butonul ala?

Pentru ca la mine se intampla urmatoarea situatie: intru in meniu si imi apar doar 3 optiuni: DEL, 01, 02. Intotdeauna motorul porneste cu 02, care reprezinta nr. de Km, iar celelalte optiuni nu le pot activa. (?!)

Multumesc!

Modificat de rycco4u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rycco4u: unde ai intrat tu este meniul Service Reminder Indicator unde poti reseta "reminder-ul" pt timpii de service.

OEL = (12,000km) or 6 month engine oil change

IN01 = (24,000km) or 12 month maintenance (inspection service)

IN02 = (48,000km) or 24 month maintenance (inspection service)

am atasat si fisierul in limba engleza cu explicatii.

g3_sri.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!