Jump to content

Audi A6 2002


Flav
 Share

Postare recomandată

Maine, poimaine... o sa-l sun pe cipos. Probabil saptamana viitoare o sa fiu la Bucuresti. Desfacem turbina, desfacem motor desfacem tot :P si gasim noi problema... cel putin asa sper. Cipos intrebare... distributie sti sa schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Flav

    14

  • cipos

    9

  • stefison

    7

  • di0

    7

Top Posters In This Topic

pt distributie iti recomand un service mai mult decat bun care sa-ti dea garantie pe lucrare...si se schimba la 90.000km sau 4 ani...eu am 75.800km si trebuie sa-mi schimb distributia ca masina are 4 ani si 3 luni...daca se constata ca ai nevoie de turbina sau actuator PM me pt detalii...iti pot aduce repede oricare dintre ele...si la fel daca vrei sa-ti cureti turbina imi zice am niste baieti priceputi (in caz ca nu poate sa te rezolve cipos nu vreau sa ma bag peste el evident...oricum nu ma bag eu, eu doar te trimit la ei ca sunt priceputi mie nu-mi iese nimic la combinatia asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zGb am retinut... iti multumesc si... daca e sa am nevoie te contactez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la distributie nu ma bag ca e cam problematica treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum a aparut o noua "problema". Datorita deconectarii de la baterie, sistemul audio a "murit". A ramas un "SAFE" pe display si asa a ramas. Am codul in carte dar cum nu stiu o buche germana habar n-am cum sa-l introduc. Are careva vreo idee? Va multumesc.

P.S. Si... Cipos... multam pentru ajutor. Good job. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa vb cu alerosiu ca am inteles ca el are acelasi sistem audio si sa vedem cum se face

p.s. jtiu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos ai idee ce ar putea fi? Se aude un zgmot metalic cand plec de pe loc si un suierat cand invart de volan la maxim. :D Prima data am zis ca doar mi se pare ... dar acum sunt ferm convins ca se aude... mai ales ca nu am sistem audio, aud totul, pana la cel mai mic detaliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum pleci de pe loc. Daca pleci normal, incet, daca debraiezi ceva mai mult.

Cat despre suierat, nu stiu daca e un suierat. De obicei asta se intampla de la pompa de servo. Mai ales cand virezi la maxim. Sa verifici nivelul uleiului de la servo, si eventual si ce ai prin el, sa nu fie particule sclipitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pleci in forta de pe loc e normal sa suiere ca intra turbo, dar daca pleci normal si tot duiera sa nu fie vreo curea, eu unul am conduso si nu am auzit nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca n-am facut sistemul audio.... greu tare.... mama ei de limba germana. Vreo idee ceva?.... Maine ma duc la aia de la Skoda service, poate au ei cum se face toata chestia.

P.S. M-am apucat de invatat ... limba germana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta e intalnirea in buc si intreb acolo si dupa ce aflu te sun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata... am rezolvat-o si cu sistemul audio. Pentru cei care nu stiu e foarte simplu.. Tineti apasate tastele "SCAN" su "RDS" pana apare "1000". Apoi tastati codul pe care trebuie sa-l aveti in carte. Dupa introducerea codului, se mai apasa inca odata cele 2 taste mai sus mentionate si... I am a happy person! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Motorizarea de 2.0 TDI are accize de 2.5%, restul motorizarilor diesel avand 8% si mai mult, diferenta de pret fiind cu tot cu taxe undeva peste 7.000 euro pentru 40 cai in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere avizata, zic eu: depinde ce doresti de la masina.

Un caracter f sportiv nu vei avea, insa te scoate din orice situatie de drum obisnuita (depasiri etc.). Nu te vei putea tine dupa un A6 3.0 TDi sau un BMW 530d, la acceleratie ma refer. Merge lejer cu 180 km/h si nu se simte motorul ca e fortat.

In concluzie, raspunsul este suficient si depinde de portofel.

Si eu am avut in calcul A6 2.7 TDi, iar cu banii pe care i-am dat pe a mea (inclusiv optionale) as fi un luat un A6 2.7 TDi insa chel. Am apreciat, bine zic eu, ca e preferabil motorul de baza cu mai multe optiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca si pe vechiul A6 exista un motor TDI mai mic ca cilindree (1.9TDI de 130 cp) care isi facea treaba cu bine zic eu,motorul de 2.0tdi ar trebuii sa fie suficient mai ales dupa o remapare,bineinteles ca nu se poate dorii un comportament sportiv de la acest motor dar eu zic ca este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce-ti doresti de la o masina... Dupa parerea mea e o valoare suficienta, iar dupa o remapare, chiar cu valente sportive :offtopic: . Daca te uiti la specificatii, intre A6 si A4 cu acelasi motor, diferenta de la 0 - 100 km/h este cam mica, pe cand diferenta de greutate e maricica... deci motorul face fata cu brio la greutatea masinii.

Cat despre 3 tdi quattro si 530 d, cu un 2 tdi mapat nu o sa te faci de ras, poate chiar invers..... :unsure: . Ca sa ma explic putin - eu cu al meu 2.5 tdi quattro mapat nu pot sa fac de rusine ( adika sa-l las in urma fffff tare) un 1.9 tdi mapat decat daca trecem de 200 km/h, ceea ce in Romania e cam greu si chiar contraindicat. In rest suntem foarte aproape, poate chiar el putin mai rapid la turatii joase, turbina mai mica reactioneaza mai rapid. Diferenta de greutate, etajarea cutiei si alte alea conteaza aici.

Stie oare cineva daca nu se va monta si TDI-u de 170 cp pe A6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi76: Parerea mea este ca noul A6 este destul de masiv pentru 2.0 TDi, care nu iti poate oferi performantele unui 2.7 TDi sau unui 3.0 TDi. Acum daca tu nu esti genul vitezoman atunci 2.0 TDi-ul e alegerea cea mai buna si iti ofera si un consum decent. :)

@maxu: Motorul de 2.0 TDi DPF 170 cai este pentru Passat, Audi A6 are varianta 2.7 TDi cu 180 cai. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un comportament decent consider ca nu este submotorizat.

Pentru un comportament mai sportiv evident ca trebuie un motor mai puternic, unul care sa asigure un raport CP/t semnificativ mai mare de 100.

Sigur ca raspunsul final trebuie sa ti-l dai tu in functie de stilul de condus.

Nici posibilitatea remaparii nu trebuie uitata ... merita. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o masina normala este perfect.Am condus A6 de 1.9TDI si nu mi s-a parut nicidecum subdimensionat(eu fan motoare mari :D).Asa intotdeauna e loc de mai bine. Daca o luam pe alta parte oamenii remapeaza masini de 200 cp.Deci setea de putere e mare si se potoleste greu.......... uneori foarte greu......... :P :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca userul Stefison are exact masina care te intereseaza...Da-i un PM si roaga-l sa-si posteze aici impresiile de user.

Nu am un raspuns la intrebarea ta dar ce pot sa-ti relatez este ca mecanicul la care imi fac eu intretinerea (care lucreaza la Autoworld-Audi) mi-a povestit de cazuri de consum mare de ulei la Audi A6 2.o TDI in conditiile in care masina nu era folosita in stil batranesc (adica stil pe care il practic eu-cel batranesc). Adica cum se dadea proprietarul putin la masina...cum ii semnaliza in bord ca trebuie sa completeze cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fata de cele scrise mai sus, in primii 40.000 km am folosit ulei 505.01, si a aparut problema consumului de ulei - in jur de 3000 km bagam juma' de litru. Acum folosesc 507.00, am deja 4.000 km si nu a scazut nivelul la ulei, verificand joja.

Ma gandesc serios la o mapare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi76: Parerea mea este ca noul A6 este destul de masiv pentru 2.0 TDi, care nu iti poate oferi performantele unui 2.7 TDi sau unui 3.0 TDi. Acum daca tu nu esti genul vitezoman atunci 2.0 TDi-ul e alegerea cea mai buna si iti ofera si un consum decent. :P

La ce performante te referi tu ??? La 60 km/h in localitati si 100 km/h afara - ca de cand cu camerele de luat vederi nu stiu zau unde se cer performante ;) :Driver: :huh: .

Daca te uiti putin la ce am zis eu, cu 2.5 V6 mapat , merg la fel ca unul de 130 cp mapat, si doar peste 200 km/h este vizibil ca diferentele sunt in favoarea V6-ului.

Daca te uiti putin la motoarele diesel la toate marcile ai sa vezi ca cele peste 100 cp fac 100 km/h intr-un interval de 9 sec - 12 sec, iar ca sa scada pana spre 7 sec la 100 km/h cam se dubleaza cilindreea si puterea motorului.

Deci si prin urmare, ca sa mai castigi o secunda in plus trebuie sa dublezi puterea motorului.

Daca te uiti la topicul cu motoare mapate, o sa vezi ca toti utilizatorii "acuza" scaderi ale valorilor acceleratiilor cu aprox 1 sec, depinde de motor, sofer, etc.... chestie care se intampla fara a dubla cilindreea motorului, fara a dubla nr de cai, si la un cost mult mai mic decat daca ar trebui sa iti cumperi un v6, v8, etc.

Long live cip tuning :lol:

P.S. Parca intre 2 tdi si 2.7 tdi e numa o sec diferenta pana la 100 km/h, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Fapte: A6

Curb Weight MT (kg) 1540

Horsepower (HP/rpm) 140/4000

Torque (Nm/rpm) 320/1750

Acceleration (0-100 secs) 10.3

Vorbe: eu consider ca fiind suficienta motorizarea, pentru gustul meu. Pentru chestii mai sportive trebuie clar cel putin un 2,5TDI. Tonajul mare o face putin cam puturoasa (10,3, fata de 9,7 cat are A4 cu motor asemanator, dar cu 100 si ceva kg mai putin).

@tzucul: chiar un cip tun corespunzator greu de crezut ca il "poate face" (scuze pentru exprimare). Cel putin asa zic cifrele... Dar pentru standard diferenta este mult prea mare! Iar un A6 , cu motor 3.0 TDI, "il face" (scuze de exprimare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni vorbim de o masina diesel , e drept ca dieselurile din ziua de azi sunt foarte rapide insa totusi nu cred ca cine vrea sportivitate pura isi cumpara diesel , la acest motor 2.0 tdi intai trebuie sa ne uitam la cuplu si abia apoi la putere ca si rezerva de putere, acest motor 2.0 tdi isi face treaba cu brio si cum spuneam si alta data ...acum cativa ani in urma 120 - 150 de cai era considerata o putere de masina cu tenta sportiva... acum vrem macar 225 de cai ca sa zicem ca are tenta sportiva...

asa ca daca nu ai chef de viteze de genul 230 km/h si acceleratii ce iti taie respiratia acest motor isi face foarte bine treaba si este si economic... in fond la traficul care devine pe zi ce trece mai aglomerat nu prea mai conteaza ce masina ai ca tot in coloana stai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa nu deviem de la subiect. (fara discutii despre ce si cum se "face" un BMW).

Multumesc. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!