Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

presiune mica in rampa, poate fi chiar presiune mica sau senzorul sa citeasca eronat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee despre ce senzor e vb? Cel de pe pompa de inalte sau cel de pe pompa de joasa. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele pe benzina se poate verifica distributia din vag-com cum se verifica la TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi ceva în grupul 3 câmpul 4 (ignition timing), numai că valorile de acolo nu cred că depind de distribuţie ci sunt controlate de ECU. Nu am găsit cât trebuie să fie la tine, la un AZD trebuie să fie între 0 şi 10 grade. Dar nu ştiu dacă valorile alea te ajută să pui un diagnostic asupra modului cum a fost montată distribuţia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa-mi spuneti si mie ce trebuie sa fac ca sa pot citii km reali la masina.care sunt pasii in program?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e explicata procexura pe site la rosstech

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Masina: passat b6 2006 dsg 2.0 tdi 140 cp

ieri am pornit masina si am lasat-o asa pentru cateva minute.

Motorul sa oprit din senin, am repornito dar motorul si intreaga masina vibra foarte tare si motorul avea un zgomot ca de mers in 3 daca intelegeti ce vreau sa spun.

Vreau de altfel sa mentionez ca pedala de frana este piatra, am mers aproximativ 200 de metri si mai sa nu reusesc sa franez.

La scanarea cu vag a aparut urmatoarea eroare: 

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 906 021 MS    HW: 028 101 271 9
   Component: R4 2,0L EDC G000AG  9390  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 00922 264 07485
   VCID: 7CFC439A3F3C71FED3D
 
1 Fault Found 
000772 - Cylinder 4 
               P0304 - 000 - Misfire Detected
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 185869 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.12.08
                    Time: 13:47:45
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 777 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.83 V
                    Inj. Quantity: 2.96 mg/str
                    Temperature: 48.6°C
                    (no units): 0.0
 
Readiness: 0 0 0 0 0 

 

 

Am cautat despre aceasta eroare dar nu am gasit nimic concret. 

Daca cineva a mai patit asa ceva rog sa posteze despre rezolvare

Codul de motor este BMP daca conteaza.

Daca aveti intrebari va rog nu ezitati, orice sfat este binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu linku respectiv dar am crezut ca cineva a patit ceva asemenator ai poate da mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"ionutf83" Cred ca ai furtun de vacum fisurat pe la admisie, daca zici ca s-a intarit pedala de frana. Verifica toate furtunele de admisie. De acolo cred ca se trage si acel missfire.

Modificat de dolc3_Sell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de unde pot cumpara doar cablul care face conexiunea intre laptop si masina , cred ca ii mai spune si interfata daca nu gresesc , programul il am ce imi trebuie ii dora cablul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai macar din 2 in 2 topicul ti-ai fi raspuns singur...

Nu se discuta de interfete clona aici...

Vrei legal Goagal + vag com romania.

Vrei altceva acelasi lucru ca mai sus fara romania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... si oricum, cablul vine cu tot cu soft - in cazul celor care doresti tu sa o achizitionezi, nu merge cu orice soft - decat cu cel care il primesti la achizitia.... cablului - interfetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misfire nu are treaba cu vacuumul, ci cu: bobina, injector, bujie, supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golful meu, cand am avut valva pcv defecta, aveam si eroare de missfire, deoarece mergea motorul aiurea rau, dupa ce am schimbat pcv-ul a  disparut si eroarea de missfire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara un bun prieten care lucreaza la midocar a fost sa vada masina.

La prima vedere a spus ca e posibil sa fie din cauza tachetilor sau chiar axu cu came, ramane sa o duc azi la el pe platforma sa se uite inauntru.

Speram ca din aceste doua cauze sa fie tachetii, am inteles ca e optiunea mai ieftina ca sa zic asa

Se pare ca uzura acestora creaza o ezplozie prea mare sau ceva de genu si de acea si misfire.

Nu ma pricep sa explic asa cum o face el asa ca va rog nu ma injurati.

Va tin la curent.

Sper sa scap ieftin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am zis la fel dupa ce am citit pe net despre eroare care imi da pe tester, dar daca ai auzi sunetul motorului la pornire si la relanti e posibil.

Plus ca am cautat pe net si intradevar o deterioare a tachetilor sau a axului cu came poate provoca acea eroare de misfire.

Adica explicatia omului nu este nefondata.

Dupa cum am spus trebuie desfacut deasupra si vazut acolo.

Si eu sper sa se fi inselat si sa fie altcema mult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara un bun prieten care lucreaza la midocar a fost sa vada masina.

La prima vedere a spus ca e posibil sa fie din cauza tachetilor sau chiar axu cu came, ramane sa o duc azi la el pe platforma sa se uite inauntru.

Speram ca din aceste doua cauze sa fie tachetii, am inteles ca e optiunea mai ieftina ca sa zic asa

Se pare ca uzura acestora creaza o ezplozie prea mare sau ceva de genu si de acea si misfire.

Nu ma pricep sa explic asa cum o face el asa ca va rog nu ma injurati.

Va tin la curent.

Sper sa scap ieftin :D

si care este legatura cu frana?

eu tind sa cred ca ai un vaccum spart/tragi aer fals... numai in cazul in care servofrana ramane fara vaccum pedala se intareste si nu poti frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Aseara un bun prieten care lucreaza la midocar a fost sa vada masina.

La prima vedere a spus ca e posibil sa fie din cauza tachetilor sau chiar axu cu came, ramane sa o duc azi la el pe platforma sa se uite inauntru.

Speram ca din aceste doua cauze sa fie tachetii, am inteles ca e optiunea mai ieftina ca sa zic asa

Se pare ca uzura acestora creaza o ezplozie prea mare sau ceva de genu si de acea si misfire.

Nu ma pricep sa explic asa cum o face el asa ca va rog nu ma injurati.

Va tin la curent.

Sper sa scap ieftin :D

si care este legatura cu frana?

eu tind sa cred ca ai un vaccum spart/tragi aer fals... numai in cazul in care servofrana ramane fara vaccum pedala se intareste si nu poti frana

 

Exact, de aceea i-am zis sa verifice prima data toate furtunasele de aer de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, imi puteti explica si mie mai pe intelese ce inseama eroarea de mai jos?

ma scuzati daca am gresit ceva. cand scot mufa de la maf, S1, egr nu se intampla nimik.

cand bag mufa la maf imi taie alimentarea injectorului 2 si a injectorlui 1 pe 1/2, iar cand o scot mufa 2 merge in parametri iar 1 tot 1/2.

 

16684- random/multiple cylinder misfire detected

            P0300-35-0 -

16685- cylinder 1

           P0301-35-00- misfire detected

16686- cylinder 2

          P03021-35-00- misfire detected

17961- barometric/ manifold pressure signals

          P1553-35-10- implausible correlation- intermittent

 

ms anticipat

scz ca am postat aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bobina de inductie si fisele. Dar mai mult ca sigur e bobina. 

Cu bujiile cum stai?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bobinele bujiile, distributie, egr + clapeta curatate si adaptate......ms pt. parere

1.6 16V cod BCB

Modificat de cretzu_28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta masina nu are un furtun de vacum este o teava, iar dansul cu idul sl1210 care spune ca asa ceva nu are cum sa se intample pe ce baza face aceasta afirmatie? Ati trecut prin asa ceva?

Din moment ce sunteti asa sigur dc nu imi spuneti dumneavoastra rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!