Jump to content

Probleme caracteristice Audi A6 , Hai sa vedem daca sunt aceleasi.......


andrein
 Share

Postare recomandată

Interesant, la primul schimb de ulei o sa pun si eu 505.01 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dupa 1,5 ani si 35000 km cu un a6 2.0 TDI, cele mai mari probleme sunt drumurile.... Pana acum am schimbat beletele de directie, dar a inceput sa se auda ceva batai la roti si cred ca o sa necesite investitii mai mari... Inca o problema care am sesizat-o e trepidatul la relanti, dar nu ma deranjeaza asa tare.

Consumul e intre 9 si 12 in oras (depinde de trafic, si cat de mult ma grabesc) si intre 4.8 si 8 in afara. 4.8 ia cand merg cu 90 - 100 in treapta 6, batraneste, fara accelerari bruste . si 8-9 ia cand merg constant cu 140 - 160 si depasesc tot ce am in fata.

Eu unu sunt fff multumit de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cine are probleme la cutia de viteze, doar daca este variomata, ai pot spune ce am facul l a mea sa mearga. e mult mai simplu decat sa dai 2000 euro pe alta. nu este garantat 100% ca merge dar....pana acum la 3 cazuri a mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdannovaceanu
cine are probleme la cutia de viteze, doar daca este variomata, ai pot spune ce am facul l a mea sa mearga. e mult mai simplu decat sa dai 2000 euro pe alta. nu este garantat 100% ca merge dar....pana acum la 3 cazuri a mers

adica doar la multitronic merge, la triptronic nu? ai incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un audi a6. sunt nou pe aici. din 2000 2.5 v6 AKN. scotea foarte mult fum. nu prea fugea.. am fost la tester.. am schimbat debimetru.. isi mai revenise dar fumul era la greu in continu

desfac capacele de la culbutori..

o axa cu cama varza. mancata rau rau de tot din ea

cativa culbutori erau cazuti in chiulasa

toti tachetii aproape erau blocati..

am cumparat totul nou

culbutori. axe. tacheti.. garnituri de chiulasa.. inainte avea silicon negru pus pe garnitura.. niste tzarani.. am luat pompa d apa hepu noua.. kitu de distributie. curele accesori.. tot ce se poate cumpara.

inclusiv toata articulatia pe fatza. . maine ii cumpar si discurile si placutele.

sper sa mearga ok acum.. cu tachetii noi.. care i-am dezamorsat inainte de ai pune.. culbutori noi si toate alea.. daka nu.. ii dau foc am avut numai bmw-uri pana acum.. le rupeam gura si nu avea nimik motorul.. au dat un mare kiks audi cu axele astea si cu chiuloasele astea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dracu te-a pus sa-ti iei audi...cati bani ai dat pe ea?o sa urmeze pompa de injectie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dracul l-a pus sa-si ia Audi A6 2.5 TDI V6 fara sa se documenteze...

Eu am un A6 cu 204.000 km aproape, luat la 170.000 km(banuiesc ca nu mai are rost sa mentionez ca sunt km reali, verificati in sistemul electronic Audi), masina e "parfum", ca sa fiu in ton cu baietii tuciurii care le vand prin targurile din Romania. Desi chiar nu-mi doresc sa fiu in ton cu ei. Deloc.

Mi-am adus-o personal din Germania, cu Euro 4, cod motor BDH, model 2005, cu axe cu came din titan si pompa de injectie reproiectata, la un pret decent. Suntem totusi in 2009, problemele cu axele cu came si pompele de injectie sunt deja arhicunoscute la motoarele AKN si AKE, de cativa ani buni.

Zoly, sa nu speriem omul, dar, intr-adevar, urmeaza pompa de injectie la AKN...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am stiut ca sunt asa de pacatoase.. oricum mi-am facut impresie foarte proasta despre marca audi. daca ei au stiut ca au dat gres cu motoarele astea.. trebuia sa iti dea axe din titan si alte pompe pe gratis. fabrika.. la o masina de 30.000euro.. sa desfaci capacele si sa vezi culbutorii cazuti... ce draq sistem e asta

imi puteti spune de ce intercoolerul. si toata admisia.. aveau un strat de 2-3cm de ulei imbacsit negru care de abia se lua cu surubelnitza dupa admisii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect ce spui tu, cu inlocuirea pieselor de catre reprezentanta, dar ai gresit valoarea: A6 V6 TDI cred ca e de la 40 45 de mii in sus :lol: .

La Subaru Impresa WRX STI, model 2008, la anumite serii de productie, exista o problema cunoscuta la motor, in sensul ca ramai in drum la propriu :) . Oficialii Subaru au asigurat ca:

1. daca masina e in garantie, motoarele din seria respectiva se schimba gratis; 2. daca masina a iesit din garantie, motoarele din seria respectiva se schimba tot gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cineva mecanic pe aici..? am si eu 2 probleme

am auzit ca tachetii cand sunt cumparati noi trebuie descarcati intr-o menghina.. si se incarca ei al loc pe masina. am primit in cutiutza la tacheti o schma. s-o tin la 2-3000rpm 4 minute.. 30secunde la relanti.. iar asa.. etc.

am facut bine ca i-am descarcat si i-am pus asa?

am schimbat discuri placute. aveam firele rupte de la placutele vechi.. sunt cu senzor incorporat.

am pus placute noi. am mufat senzorii tot. eroarea tot nu s-a stins. am dat jos mufa. la acceeasi roata. am unit firele intre ele..in mufa. eroarea tot nu s-a stins. sa incerc si pe partea dreapta sa fac la fel.. stiti cumva cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se vor stinge dupa resetarea lor cu VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au aparut inca 2 probleme.

1.de cand am schimbat toata articulatia s-a intamplat ceva cu abs-ul. cand pun frana e totul ok.. cateodata cand mai are masina cativa metri sa se opreasca.. intra abs-ul..

si dupa 180 la ora se aprinde ABS mare in bord. si se stinge doar daka opresc motorul si il pornesc iar.

2.am schimbat toata articulatia deci tot ce se poate schimba pe fatza. in afara de caseta de directie. cand iau gropi mai mari. se aude in partea stanga.. sub volan.. un mare poc poc.. o bataie. poate sa fie caseta sau vreun cardan care uneste volanul cu caseta ?

3. am refacut chiuloasele. supape. garnituri tot.. axe. tacheti noi. culbutori noi. deci tot motorul e tzipla acum. inainte scotea foarte mult fum cand dadeam in ea.

acum cand intra turbina ma uit in spate si tot scoate fum. si cam mult.

precizez ca are toate filtrele noi.. debimetru nou. si tot motorul facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au aparut doua probleme..dar tu enumeri trei: :salut: ..Luca si Matei

1.Daca ai schimbat si capetele de bara trebuie sa faci geometria, altfel ai dat peste cap unghiurile la masina si toti senzorii de abs/esp/asc, etc.

2.Poate fi un tampon motor sau prinderile casetei de directie in caroserie:pentru asta scoate bateria, da jos suportul acesteia(are doua sau patru suruburi) si ai sa vezi sub acesta doua suruburi(dinti soricel) care prind caseta de caroserie.

Vezi daca sunt slabite si strange-le, este un defect caracteristic la Audi.

3.Depinde de culoarea fumului:daca este negru nu are legatura cu ce ai schimbat la ea.

Poate fi de la:

-vreun furtun spart la admisie/intercooler(ar trebui sa se auda fasait)

-poate s-a mers batraneste cu masina si toata evacuarea este plina de funingine, da-i in goarna la drum intins sa elimini toata funinginea aia

-daca motorul a fost cipuit este iarasi normal sa dea cu fum negru, s-au modificat hartile masinii, ale valetilor turbo.

Daca fumul este albastrui:

-doar la pornire:simeringurile la supape.

-in mers tot timpul:segmenti/cilindrii

-la relanti, dar aleatoriu:filtrul epurator

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si capete de bara. si toata toata articulatia. bucsele de la bara stabilizatoare.. bieltele antiruliu.. toate bratele. bielete de directie. capete de bara. cap de planetara.

am bagat 150milioane in ea.

maine dau jos bateria si suportul si ma uit la prinderile de la caseta. simt bataie la volan.. pe partea stanga asa.. parca ar fi axul volanului. sau ceva la caseta.

fumul este negru. si mai ales cand intra turbina.. da cu fum la greu.

masina a mers foarte mult timp in alerta. a avut alt debimetru pe masina si turbina era anulata din calculator. se mergea cu fumu dupa ea.. ca la tractor si de abia se taraia cand am luat-o.

exista vreun service unde curata tobele ?

la drum intins cu cat sa merg? constant etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..Daca nu ai facut geometria senzorii aia vor da eroare in continuare.
Du-te si fa-o..
Fa si un log in mers si vezi ce-ti spune, acolo trebuie sa-ti dea exact parametrii turbinei.
Tobele le cureti in mers, la drum, iesi putin din Bucuresti si incinge-o, cu reprize de gaz in plin pina inspre limita rosie, apoi mers intins, normal..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au aparut inca 2 probleme.

1.de cand am schimbat toata articulatia s-a intamplat ceva cu abs-ul. cand pun frana e totul ok.. cateodata cand mai are masina cativa metri sa se opreasca.. intra abs-ul..

si dupa 180 la ora se aprinde ABS mare in bord. si se stinge doar daka opresc motorul si il pornesc iar.

2.am schimbat toata articulatia deci tot ce se poate schimba pe fatza. in afara de caseta de directie. cand iau gropi mai mari. se aude in partea stanga.. sub volan.. un mare poc poc.. o bataie. poate sa fie caseta sau vreun cardan care uneste volanul cu caseta ?

3. am refacut chiuloasele. supape. garnituri tot.. axe. tacheti noi. culbutori noi. deci tot motorul e tzipla acum. inainte scotea foarte mult fum cand dadeam in ea.

acum cand intra turbina ma uit in spate si tot scoate fum. si cam mult.

precizez ca are toate filtrele noi.. debimetru nou. si tot motorul facut.

La rotile din fata senzorii de abs sant bagati intro bucse flexibila,probabil cand ai lucrat la directie careva a alunecat mai in afara,vireaza la maxim si incearca s-al inpingi mai inantru, daca nu merge il poti ciocanii usor.Daca cauti printre topicurile de la sectia vw passat, am mai discutat si rezolvat asa ceva.Poti face si un scan la abs si vei afla la care roata se pierde inductia planetarei cu senzorul.

In legatura cu fumul ,verifica in mers cum spun si colegi daca presiunea in galeria de admisie este buna s-au ai pierderi la rad. intercoler ,s-au la careva furtun.Daca sa circulat mult asa trebuie un drum mai lung ca sa elimine funinginea, astfel se autocurata evacuarea,succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ceau,

a mai avut cineva probleme cu releul de semnalizare? dupa ce semanlizez se mai aude sunetul de semnalizat (o perioada, mai face pauza se mai aude si tot asa), dar lumina de semnalizare se opreste.

e greu de schimbat releul? e scump?

masina e cea de la descriere

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu imi merge semnalul deloc. dau de maneta.. se aprinde semnalul.. nici 1 secunda si se opreste. devine mort. dar avariile merg. .releul se aude ca si cum ar fi in spatele la butonul de avarie..in zona aia se aude. si eu as vrea sa il schimb.

stie careva cum schimb la clima si in bord sa nu mai apara gradee cu F ? sa apara cu celsius ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa-ti apara in grade celsius trebuie s ii apasat pe butonul de recirculare aer si cel de "+" de la caldura.amandoua odata si trece in grade celsius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Releul de semnalizare este inclus in butonul de avarii. 23.50 euro.

post-7729-1260884475_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratioare de unde ti-ai luat masina asta?functiona ceva la ea cand ai luato?inteleg ca ti-ai luat teapa mare rau de tot cu ea dar sa bagi atatea bani in ea,totusi este o masina de 10 ani,asta nici gratis nu trebuia sa te incumeti s-o iei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea merge nimik pe ea.

am bagat 3400euro in ea. motoru nou. axe noi tacheti culbutori tot.. articulatia toata. jante.. frane. uleiuri.. garnituri. faruri noi. bara noua. xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit de la cativa mecanici, la motorul 2.5 V6 trebuie schimbat uleiul la 7000 km, pentru a proteja axele cu came.

Dupa ce am schimbat setul de axe cu came (la 290.000 ), am facut deja 2 schimburi de ulei, fiecare la 7000. Sper sa ajute, macar stau linistit. Oricum e set nou, nu mai apuc eu inca 300000 de km.

decat sa se schimbe uleiul la 7000 mai bine sa se mearga cu masina turata la 2000 ture, cred ca am mai scris si pe aci mai dedemult cand cautam si eu sa cumpar un A6 2,5TDI,

problema cu axele cu came exista la toate motoarele si este cauzata in principal de catre regimul de mers - sunturat, ptr ca motorul este foarte puternic si are un cuplu de locomotiva multa lume merge cu el subturat iar la 1000 -1500 rot/min ungerea in capul ciuloaselor este deficitara - acesta este principalul motiv care duce la uzura axelor cu came si blocarea tachetilor hidraulici.

Inca un aspect la masinile dotate cu CV hidramate procentul de defectiuni ale axelor cu came este de cateva ori mai mic ....

On topic,

am avut un A6 C5 2,5TDI Q 180cp/2004 aproape 1,5 ani, luat la 160kkm, predat la 230, nu am avut nici o problema cu masina (daca nu tinem cont de faptul ca dupa o groapa luata la 160km/h in drum spre Germania a trebuit sa revin la dealerul care mi-a vandut-o sa-mi schimbe rulmentul la roata dreapta fata-contra cost bineinteles), iar inainte de a o cumpara din GERMANIA de la un dealer am consultat ELSA unde am constatat cu stupoare :) ca pana la acea data masina a fost doar in revizii standard (long lyfe 30.000km) si in plus s-a schimbat un proiector de ceata si releul de control la stergatoare, atat.

Cred ca multe din problemele indicate in acest topic se datoreaza si faptului ca unele masini ajung la noi cu km manariti si in loc de 600kkm au doar 98 de unde si indignarea corecta a celor pacaliti.

Din punctul meu de vedere A6 este o masina foarte fiabila si in plus mult mai atractiva dpdv tehnic-economic-tehnilogic decat rivalii MB-E sau BMW-5.

Inelele fie cu voi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu axele cu came exista la toate motoarele si este cauzata in principal de catre regimul de mers - sunturat, ptr ca motorul este foarte puternic si are un cuplu de locomotiva multa lume merge cu el subturat iar la 1000 -1500 rot/min ungerea in capul ciuloaselor este deficitara - acesta este principalul motiv care duce la uzura axelor cu came si blocarea tachetilor hidraulici.

Nu cred ca daca mergi cu turatii peste 2000 salvezi axele cu came, mai degraba protejezi turbina de depuneri.

Ungerea nu poate fi deficitara la 1500 rpm. La 1700rpm ai cuplu maxim.

Problema uzurii axelor apare din cauza materialelor folosite initial la constructia acestora. A fost o eroare de proiectare. Ulterior problema s-a remediat, de dupa 2003 parca, la motoarele care au codul motor cu prima litera B prin folosirea axelor din titan.

Inca un aspect la masinile dotate cu CV hidramate procentul de defectiuni ale axelor cu came este de cateva ori mai mic ....

Aici te contrazici! Hidramatele merg subturate in "D".

La a mea de exemplu (stiu ca nu e un 2.5 :), dar e o automata), daca merg in "D" la mers normal imi schimba a 5-a la 60 de km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un audi A6 pe benzina si nu mai merge am fost cu ea la service si astia nu pot intra cu calculatorul lor in computerul de bord al masinii si nush ce sa fac .. astia zic k s-a stricat computerul de bord .... s-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!