EDYY

Becuri de far - cum se schimba?

39 postări în acest subiect de discuţie

Salut!

Am si eu o mica problema constand in faptul ca nu stiu daca sa desfac singur farurile pentru a schimba becurile sau sa ma duc la un service.

Se pot strica reglajele?Si cam cum se desfac? :P

Multumiri.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

b5 din 2002 ????? sa nu fie b5.5 . ce faruri ai , cu lupa ?

daca sunt cele cu lupa, in principiu faza scurta o schimbi usor, scoti mastile de cauciuc si apar becurile deja. pentru faza lunga ai niste cutii negre la care le scoti capacul. pentru reglaj eu zic ca mai bine mergi la un service.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din graba am omis un ,5 :)

Mersi pt raspuns,ma duc sa le desfac.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

tot pentru uun B5.5, dar cu instalatie HID:

- cum se schimba becurile [in special cel de pozitie si semnalizare]? Trebuie dat farul jos cumva?

Multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa stiu si eu cum se schimba becul de pozitie la farurile cu lupa fara xenon,ajung cu degetul la fasung dar nu il pot scoate

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

e frecusul lumii la schimbatul becurilor de pozitie.

Ideea e cam asa ... becurile sunt prinse intr-un soclu care are 2 gheare ... mici . De scos, in mod normal trebuie un fel de penseta cu care sa apesi cele 2 gheare... insa

daca te chinui ceva vreme il scoti si fara acea penseta.. eu am prins cu mana soculul in partea de sus a lui, si am tras de fire ... ( grija mare sa nu rupi firele ... )

Bafta ca e nevoie :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si eu am dat de soclu si de fire dar nu reusesc sa prind acele cleme alterale:( la octavia e fff acesibila acea zona la asta innebunesc e de 5 luni ars si nu l-am schimbat nici mari electricieni de la porsche nu l-au scos:)))

o sa ma pregatesc cu multa rabdare si o penseta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am ''cumparat " de la un service un far de passat si m-am antrenat pe el. cele mai bune rezultate si fara chinuiala, le-am obtinut cu o pensa de chirurgie gen foarfeca lunga de 15 cm care are zimti pe ambele parti care se inchid. e super la toate becurile din far si fara bataie de cap.atentie: nu stringeti pensa foarte tare sa nu spargeti soclul din plastic, soclurile becurilor se desfileteaza- prin rotatie in sens invers ace de ceasornic si se monteaza invers.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Citesc cu interes acest topic dar dac

Modificat de Executron
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu gasesc nimic legat de problema asta, asa ca am deschis un nou topic.

Deci: B5.5 din dotare avea becurile standard pe el, care faceau o lumina galbuie, becul din dreapta se arsese asa ca am hotarat sa iau masuri. Am polishat geamul farului - rezultate super, arata ca noi - si am decis sa montez un set de BlueVision H7.

Am dat 110 RON pe un set Bluevision H7 + 2 w5w pentru pozitie si am decis sa trec gospodareste la treaba, ca doar sunt barbat, pot sa schimb un bec singur, nu ? :D E vorba de orgoliu masculin...

Am deschis capota si...m-am luat cu mainile de cap... :D

Desfac gospodareste tubulatura admisiei si dau sa schimb becul. Am ramas perplex cand am vazut meseriasul sistem de prindere al becului sub forma de "click & turn" pentru a intra in locas. Mi se pare cel mai tampit sistem din tot ce am vazut pana acum. Nu inteleg de ce a trebuit sa puna becul intr-un soclu-adaptor si apoi sa prinzi toata treaba de corpul farului. Nu era mai simplu sa prinzi direct becul de far si sa il asiguri cu sarmulita tensionata la fel ca la Peugeot, Opel, Ford, etc... ???

Mi-am julit mainile am infipt becul la loc si montez toata sandramaua. Am vrut sa schimb si pozitia dar m-am lasat pagubas, casi nici macar nu puteam ajunge la bec ... ;)

In stanga a fost ceva mai facil , am desfacut doar protectia de la servodirectie si a mers relativ usor.

Cea mai tare faza: dupa ce le-am aprins - efect bestial, am pus-o langa un passat cu xenon OEM si arata identic...

Problema mare: imi vibreaza farul cu totul la dreptul si la stangul vibreaza doar soclul becurilor si lupa, geamul sta fix.

Se poate face ceva ?

Am pus o pana la dreptul intre far si bara si l-am linistit, nu mai face. Nu se vede pana, dar ma enerveaza sa o stiu acolo. Am strans cu cheie torx suruburile de sus, dar se pare ca mai e vreun surub dar nu il vad....

A facut cineva operatiile astea ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Din cate povestesti tu cu orgoliul stai bine...:D insa s-ar putea sa te coste. Eu de exemplu am facut aceeasi operatie ca tine numai ca am umblat si la faza lunga...adik am schimbat si acolo becurile...si mare prostie am facut pentru ca bateau foarte in craci.m-am dus la un "mecanic" sa le regleze si ala a rotid din surubelele alea pana cand au iesit din piulita si se rodeau in gol...apoi am fost la service VW si raspuns:trebuie sa dam toata masca din fata jos ca sa putem umbla la suruburile alea.....pret 200 RON . Asa k m-am invatat minte si pt 10 RON cat dau sa-mi schimbe cineva autorizat becul...nu merita sa le schimb eu.Si mie imi vibreaza farul din dreapta...dar inca nu ma deranjeaza fosrte tare.vezi cum rezolvi problema.Noroc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

din ce am vazut si eu si mi-au zis cei din service masina vine standard cu Philips LL - Longlife. Tin destul de mult, sunt rezistente la vibratii dar dau o lumina galbejita rau...

Dupa ce am pus Blue Vision + chiar am sesizat diferenta, lumina are 4000K la fel ca la un xenon OEM

si eu am reusit sa-mi julesc rau de tot mainile...tare complicat de schimbat...daca nu ai scule si putina indemanare nu ai nici o sansa sa le schimbi :blink: asa ca faza politiei ca sa ai la tine becuri de schimb, e rasuflata rau. sa-l vad eu pe ala care le schimba noaptea si-i dau o bere...

Ma gandeam eu ca tre sa scot tot soclul pentru becul de pozitie, dar cum nu vedeam exact de ce sa apuc si nici pe pipaite n-am reusit, am lasat-o balta...prefer sa merg in service.

Pentru a ajunge la suruburile de jos trebuie data jos masca care am inteles ca are niste clipsuri foarte sensibile. parerea mea e ca mai bine mergi la un sevice vw, dau niste bani, dar macar nu rupi clemele, care se soldeaza cu masca noua...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat singur becurile la faza scurta si pe stanga si pe dreapta!

n am umblat la reglaje nici la altceva!

si nu are nimic nici un far, nu vibreaza , nu nimic!

de ce trebuie sa mergi in service ca sa scoata/bage 2 becuri nu pricep...

pt cand vine faza mare la rand, cine imi zice ce/cum se desface?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

verifica fixarea becului de faza mare in suport. se apasa si se roteste, pozitia e tampita rau si o sa-ti julesti mainile...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, in far unde e soclul unde se prinde becul si pe urma se pune in far si se roteste portiunea aia se poate cumpara de undeva? ca in farul din stanga imi face niste probleme, nu mai sta bine becul bagat in papucii aia si eu am incercat sa ii mai strang putin si am spart putin plasticul ala :) si nu stiu daca se poate schimba portiunea aia daca stii ceva va rog postati multumesc.

Modificat de Romario
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

E o problema generala la toate Passaturile B5.5. Nu te ingrijora. :P Strange linistit de papucii aia cu un patent mai ascutit, si bine ar fi sa dai si cu un pic de spray de contact inainte sa-l bagi la loc. Partea aia din plastic mai la toate Passaturile e arsa, sparta, ori nu mai exista. Important e sa fie un contact perfect acolo la papucii aia, ca altfel ti se duce si firul, de la caldura. Crede-ma, eu am reparat si dinalea, si e mult mai mult decat un plastic spart. :P

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu am modelul care contine becuri xenon si asi vrea sa le inlocuiesc, Stiti cumva cum se schimba becurile xenon de pe acele faruri care au xenon din fabrica?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai bara fata jos sa scoti farurile afara si pe spatele lor au 3 suruburi la un capac rotund, desfaci alea si schimbi becurile si dupaia montezi totul inapoi. M-am chinuit 3 ore sa schimb becurile. Bafta.

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Executron.

Am si eu arsa faza scurta pe dreapta dar cand am vazut cat de aglomerata e zona am renuntat.

Acuma mi-am facut curaj din nou.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca sunt off topic dar stau cu masina demontata.cum pun becul de faza lunga la loc?nu vrea sa mai stea acolo, e vreo metoda speciala?sau macar cum dau farul jos fara sa demontez bara?am passat 3bg 2002 tdi! multumesc

Modificat de funKys25
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O sa te ajute asta:

ReplacingHeadlightBulbs.pdf

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

passat b5,5 cum scot becul de la faza lunga, ce sistem de prindere are, ca la faza scurta? cu cleme si rotesc in sens invers ceasului!?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Este la fel ca si la faza scurta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

exact acelasi suport de prindere? deci doar il invart... ms frumos"D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am cautat putin pe forum si nu am gasit imagin sau o explicatie clara si usoara la problema mea.

 

Situatie:

 

In seara asta am vrut sa imi scot becurile de la pozitie, iar din neatentie am tras de becul halogen. Acum nu stiu cum sa il pun inapoi... Nu pot sa il prind la loc.

 

Nu am gasit cum care ii procedura la farurile OEM cu bi-xenon.  Daca cineva ma poate ajuta cu o informatie, i-as fi foarte recunoscator.

Merci

post-39904-0-78175000-1390244816_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.