Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

Cu multumiri pt raspunsuri, ma apuc sa caut softul 3.03.1.

Cred ca ma duc si pana la PBN sa vad daca la ei merge o scanare completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am nevoie de un sfat. Imi apare o eroare 640 releu incalzire sonda lambda - functie defecta. Am inlocuit un releu care cei de la service mi-au spus ca e cel in cauza (parea ca releul de la semnalizare nu stiu ce sa cred), insa tot imi apare eroarea. Am comandat si inlocuit sonda lambda (volksparts, 300 ron) si aceeasi eroare. Catalizatorul meu mai are doar jumatate din ceramica, restul s-a spart si am scos-o. Acum cei de la service imi spun ca eroarea imi apare de la faptul ca, catalizatorul nu se incalzeste destul fiindca evacueaza gazele prea repede. Am verificat siguranta 18 cum mi-a spus Valentin. Intrebarile mele ar fi:

1. Cum apare tensiunea aceea care ar incalzi sonda lambda, doar pana se incalzeste motorul sau si dupa aceea? Intre ce pini sa masor tensiunea de 12 volti? (poza 3)

2. Nu gasesc releul acela de incalzire al sondei. Care este? (poza 1)

3. Sonda este afumata rau, o mai fi buna? (poza 2)

Codul releului inlocuit este 8k0-951-253 (sau 141951253B) scrie pe el 53 iar sonda este bosch cod 0258003604-760

Motorul merge bine la rece, cand se incalzeste imi mor parca 30 cai. Consumul este dublu fata de inainte. Cod motor aek an 1995 1.6 benzina 101 CP

Orice sfat este binevenit.

post-30734-1228502135_thumb.jpg

post-30734-1228502326_thumb.jpg

post-30734-1228502504_thumb.jpg

Modificat de G3 1.6 16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Punctul (1)

Ia contactul (din cheie)

Deconecteaza mufa de la sonda.

Pune contactul si lasa masina la relanti.

Intre pinii 1 si 2 masoara tensiunea cu un voltmetru. (pinul 1 e cel din dreapta din poza ta).

Tensiunea trebuie sa fie de peste 12V.

Asta s-a referit strict la partea de incalzire a sondei.

Daca vrei sa testezi alimentarea sondei:

Ia contactul (din cheie)

Deconecteaza mufa de la sonda.

Pune contactul.

Intre pinii 3 si 4 masoara tensiunea cu un voltmetru

Trebuie sa fie 0.5 volti.

Punctul (2)

Deasupra la panoul cu sigurante din poza ta mai este un panou aditional.

Pozitiile componentelor de pe acesta nu sunt foarte precis documentate pentru ca difera in functie de echiparea masinii.

Teoretic releul pentru incalzirea sondei lambda ar trebui sa fie cel marcat cu rosu conform pozei de mai jos si trebuie sa fie de tip 53.

Conform unei alte surse acel releu este sub ECU.

Cel mai bine ar fi sa urmaresti firele de la sonda. Firul 1 merge la releul mult cautat, firul 2 la masa si firele 3 si 4 intra in ECU.

Punctul (3)

Daca vrei sa testezi ca merge sonda:

Ia contactul (din cheie)

Deconecteaza mufa de la sonda.

Pune contactul si lasa masina la relanti.

Accelereaza subit.

lasa la relanti masina 2 minute.

In acest timp intre pinul 4 si masa tesniunea trebuie sa fluctueze.

Bafta!

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hiro multumesc de raspuns.

La mine nu dadea tensiune de 12 volti cand puneam contactul pe nici o combinatie de fire. Nici daca porneam.

Tensiunea de 0.5 volti la mine era de 0.45, asta pare a fi OK.

Cand am pus testerul dupa masuratori mi-a aparut si eroarea de sonda lambda (normal pentru ca am pornit cu ea deconectata) dar s-a resetat.

Partea cea mai suparatoare este ca la mine nu exista a doua placa cu relee ( "above the relay plate" ). In locul ei am intr-adevar niste mufe prinse in continuarea placii dar fara relee (vezi detaliu foto). Trebuie sa incerc sub ECU.

Mentionez ca am oglinzi electrice incalzite, AC, geamuri electrice fata care functioneaza normal. Nu am: ABS, proiectoare, geamuri spate scaune incalzite etc, deci de asta s-ar putea sa nu mai fi fost nevoie de o a doua placa de relee.

Puteti sa-mi spuneti cam unde sa caut dupa ECU/releu sub ECU?

post-30734-1228555225_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe traseul firului de pe pinul 1 al sondei si vei gasi releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu. Nu am avut decat o singura incercare, am desfacut la calculator sa vad daca e releul buclucas sub el (la mine calculatorul este sub stergatoare) insa nu am putut urmarii firele ca nu am avut inca timp. Maine merg la service iarasi si mecanicul "mi-a promis ca merge pe sarma" si tot gaseste releul. Voi pune poze cu el (daca il gasesc bineanteles :Driver: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, imi cer scuze ca intervin aici dar nu pot sa deschid topic nou asa ca va rog sa ma lamuriti si pe mine putin.

Am facut o scanare cu vag com si am primit urmatoarele erori:

Tuesday,03,February,2009,13:21:57:28403

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 03: ABS Brakes

Control Module Part Number: 1H0 907 379 D

Component and/or Version: ABS TEVES 04

Software Coding:

Work Shop Code:

3 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

35-00 - -

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-00 - -

00793 - Brake Pedal Position Sensor (G100)

35-00 - -

Acum sa va scriu in mare ce sa intamplat.

M-am apucat sa fac putin reparatie la caroserie si am schimbat aripi, vopsit etc. Cred ca persoana care sa ocupat a demontat tot de pe masina, inclusiv firele de la ABS, zic asta ca in momentul cand am luat masina de la el mi-a ramas becul ABS aprins mereu. Am facut atunci o scanare vag com si imi zicea senzorul stg fata. Am luat atunci senzor nou, l-am schimbat si aceeasi problema. Dupa un timp m-am gandit ca poate nu e senzor si m-am apucat de desfacut si spre surprinderea mea era primul cablu de la senzor care merge la motoras ABS intrerupt. L-am izolat, am verificat ca trece curent prin el si l-am montat inapoi. Acum problema este ca pun contact, se stinge tot, iar dupa ce fac 4-5-6 metri se aprinde becul ABS. Am fost sa fac iar o scanare si acum au aparut erorile de mai sus . Va rog daca puteti sa imi dati mai multe detalii despre ele. Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Nu ma pricep prea mult, dar din cate intuiesc, firul care vine de la senzorul fata stanga este inca intrerupt undeva, si probabil la fel si firul(firele) care pleaca de la senzorul de pozitie al pedalei de frana. Incearca sa vezi daca mufele(banuiesc ca au niste mufe) acestor senzori sunt la locul lor si daca fac bine contact.

Mai incearca sa vezi daca senzorul de pe st fata e la locul lui, adica nu este departat de chestia aceea cu un fel de dinti care este pusa pe roata pentru a citi miscarea acesteia.

Aceste erori persista si daca le stergi cu vag-com-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00532 - Supply Voltage B+

35-00 - -

Possible Causes

* Wiring/Connectors from/to Control Module faulty

* Power Supply (Battery/Generator) faulty

Possible Solutions

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module

* Check Power Supply (Battery/Generator)

Special Notes

* When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).

* When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).

* Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.

* Common with 16946/P0562/001378 - System Voltage: Too Low stored in other control modules.

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-00 - -

00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47): Signal Outside Specifications

00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47): Electrical Fault in Circuit

Possible Causes

* Open Circuit in Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* Check ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47): Mechanical Malfunction

Possible Causes

* Excessive Air Gap between ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) and Rotor

* Short Circuit in Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) faulty

Possible Solutions

* Check ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) Installation

* Check Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* Check ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

00793 - Brake Pedal Position Sensor (G100)

35-00 - -

Cel mai probabil la fel ca si la celalalte o pana de contact.

La fel ca si "ghicicine" te sfatuiesc sa iei un pic la mana firele cu un aparat de masura. S-ar putea ca unele din ele sa fie intrerupte si de acolo sa fie toata problema.

Succes.

Modificat de floss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghicicine, am facut scanarea zilele trecute, le-a sters dar au reaparut. Acum nu mai ramane sa ma pun in week-end sa le iau la "puricat" :)) . Oricum o sa va scriu ce o sa rezolv, poate asa mai ajut si eu pe cineva.

Multumesc foarte mult pentru explicatii si ajutor mai ales floss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mi-am procurat si eu o diagnoza si dupa primul test au iesit aceste erori(care daca le sterg reapar mereu-doar la relanti-caci in sarcina ramane doar eroarea cu sonda de oxigen):

Control Module Part Number: 032 997 026 X

Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D7B

Software Coding: PMC 01

Work Shop Code:

4 Faults Found:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

27-00 - Implausible Signal

00561 - Mixture Adaptation

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00525 - Oxygen Sensor (G39)

29-00 - Short to Ground

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

iar la masuratorile efectuate pe motor au rezultat valorile din atasament.ptr ca am diagnoza doar de 2 zile si nu prea stiu sa umblu cu ea va intreb:

1-ce pareri aveti?

2-mai sunt si alte campuri care sa imi dea si alte info?(presiune ulei,compresieetc)

post-30655-1235979823_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

27-00 - Implausible Signal

00282 - Throttle Position Actuator (V60): Implausible Signal

Possible Symptoms

* Idle Speed too high

* Idle Speed Regulation in Limp Mode

* Cruise Control System (CCS) not working

Possible Causes

* Throttle Position Actuator (V60) jammed

* Wiring/Connectors from/to Throttle Position Actuator (V60) faulty

Possible Solutions

* Check Throttle Position Actuator (V60)

* Check Cruise Control System (CCS)

Ti-as recomanda sa incerci o adaptarea clapetei de acceleratie cu un vag-com.

00561 - Mixture Adaptation

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded

Possible Symptoms

* Engine Jolting

* Increased Fuel Consumption

* Poor Idling/Jolting

* Reduced Boost Pressure

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

* Fuel Pressure too Low

* Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System

* Injector(s) faulty (i.e. coked)

Possible Solutions

* Refuel Vehicle

* Check Fuel System Pressure

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks

* Check Injection Quantity

* Check Injector(s)

00525 - Oxygen Sensor (G39)

29-00 - Short to Ground

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Signal too Low

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Implausible Signal

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

o Check Part Number

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): No Signal

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) Heating faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

* Check Oxygen (Lambda) Sensor (G39) Heating

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

Sfatul meu este sa verifici un pic conexiunile la sonda lambda. Verifica mufele si fierele atent.

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

La fel verifica un pic firele si mufele de la clapeta de acceleratie. Cel mai probabil este o pana de contact sau o lipsa de izolatie la unu din fire. S-ar putea ca dupa adaptare sa dispara si el.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am facut o diagnoza la un prieten care pretinde ca masina merge ok,consumul e undeva la 7-8 in oras.comparativ cu rezultatele pe care le-am avut eu difera doar sonda lambda care la el lucreaza,in relanti clapeta e deschisa la 3.7 grade(LA MINE LA 4.7),iar timpul de injectie in relanti e de 1.28-1.30 ms(LA MINE 1.49-1.50 MS).totodata am constatat ca si la el sunt fluctuatii de relanti de la 825-850-875(cu alte cuvinte ii tremura si lui masina ca si mie)

el nu are stocata nici o eroare-astazi o sa reglez si eu clapeta la acelasi unghi.sper sa gasesc o sonda second sa o probez sa vad daca dispar erorile

acu eu stau si ma intreb daca el chiar are consum asa mic comparativ cu al meu(15-18-verificat) sau e vrajeala(adica chiar atat de mult sa influenteze consumul sonda lambda defecta+1 grad mai deschisa clapeta in relanti+0.2 ms timp mai mare de injectie la relanti?

si mai e o chestie am citit undeva pe forum ca in relanti masina vag comul ar trebui sa indice la sectiunea LOAD un max 5 %(atat mie cat si prietenului meu cu acelasi tip de motor si capacitate ne indica intre 28-30 %)

la sonda lambda daca scot mufa si sterg eroarea aceasta nu mai apare.bag mufa la lo ,in vag com dupa 1 minut incepe sa creasca factorul lambda de la 1 ca t sta cind nu e pusa sonda pana la 1.5 apoi scade din nou la 1 si imediat apare eroarea cu sonda de oxigen-eu cred ca e bulita-

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa imi dea un rezultat daca sint bune valorile cind scanez nu imi da nici o eruare

post-36492-1236088248_thumb.jpg

post-36492-1236089663_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mac23 - da mai multe amanunte. "clapeta e deschisa la 3.7 grade(LA MINE LA 4.7)" ce temperatura de lucru + ambiant daca nu vezi aerul aspirat samd... Fluctuatiile la relanti sunt normale, pe vagcom sau digital le poti observa, nu va sta niciodata la 900 fix.

@yvu - lambda 1000? la temperatura aia deja se presupune ca lambda s-a incalzit deci ar trebui sa aiba 0.9-1.0 variabil. Se presupune ca o valoare de 1.0 lambda ar fi perfecta (consumul cel mai scazut) eu insa nu am auzit pana acum o masina sa mearga perfect cu lambda 1. (1000= 1.0) Parerea mea: la masina ta sunt perfecte. Daca nu ai probleme nu cauta sa le provoci.

The ratio of air to fuel is a critical factor in petrol combustion. The theoretically ideal mixture is

around 14.5 parts of air to 1 of fuel. This is known as the stoichiometric ratio. Variations from

this are characterised by the term lambda, where lambda less than 1 means a rich micture

(excess fuel), and lambda greater than 1 means a lean mixture (excess air).

It is well known that an engine runs most smoothly at around lambda 0.9 (10% excess fuel).

This gives the most reliable ignition and the fastest burn. The excess fuel is basically wasted;

emissions of unburnt hydrocarbons (HC) and carbon monoxide (CO) are high, and fuel

consumption is around 10% higher than it need be.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez valorile obtinute de vag com mie si colegului meu.ma refeream la unghiul de dschidere al clapetei indicat de vag com:clapeta mea are in relanti 4.7 grade iar la colegul meu in relanti clapeta e deschisa doar la 3 grade.sonda lambda in campul 5 imi sta fix la 128(din cate am citit trebuie sa se schimbe de mai multe ori pe minut)

iar apropo de comentariul postat de tine referitor la factorul lambda=1 daca sonda e defecta si vag comul imi arata aceasta valoare mereu inseamna ca asta este valoarea normalaadica am un amestec perfect) sau este valoarea indicata de vag com in lipsa informatiilor de la sonda si atunci amestecul sa fie mai bogat(caci eu daca conectez sonda creste aceasta valoare pana la 1.5 -adica imi imbogateste amestecul sau imi citeste un amestec bogat deoarece si timpul de injectie incepe sa scada cat timp sonda isi face treaba(aprox 3 minute ca dupa aceea da eroare)aici chiar sunt in ceata ;)

post-30655-1236152062_thumb.jpg

post-30655-1236152205_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca nu am inteles mai nimic din "fraza" aia fara punct si virgula, incerc sa lamuresc cumva problema.

Prietenul are acelasi tip de motor? Admisia de aer este la fel? Evacuarea? Ai alimentat cu aceeasi benzina? ( am vazut diferente la aceeasi masina cu toba sport si cu toba normala cat si diferente intre OMV 100 si 95). Acum... fiindca relantiul este permanent ajustat de catre ecu in functie de informatiile de la senzori ( variaza sus jos intre 25 si 350 de ture; motor rece/cald; samd.) atunci valoarea sondei va varia si ea. Variatiile din poza a doua sunt normale 0.9XX si 1.XXX pe unitatea de timp. ^ nu, nu ai un amestec perfect deoarece nu vad variatia. Cel mai probabil sonda sau conectica ei este dusa. Referitor la clapeta> la prima cheie se deschide intre 7 si 12-14 grade (depinde de masina, "motor") pe masura ce se incalzeste motorul, scade unghiul. Ehh aici sunt multe de luat in calcul... filtrul este curat? Interiorul corp injector este curat (clapeta calca bine sau este o mazga acolo de doua degete) daca ai marmelada pe clapeta si pe pereti atunci clapeta se deschide mai mult pe indicator (vagcom) dar in realitate ea lasa sa treaca un amestec normal. Sonda lambda functioneaza? "hehehe"!!! Senzorii sunt calibrati? Sonda lambda nu "functioneaza" pana nu se incalzeste adica frige toba. .... Ma opresc aici caci nu vreau sa scriu un manual despre lambda. Oricum recitind posturile nu am inteles ce problema ai? Ti-ai cumparat un tester si inveti sa-l folosesti? "Anyway Golful 3 e un mister si o minune pe pamant, nimeni nu intelege cum functioneaza dar ... merge!" JK ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da avem acelasi tip de motor si admisie.

Am schimbat sonda lambda cu una din dezmembrari(100ron-bosch) si masina nu mai tremura deloc.Totusi am o nelamurire in legatura cu valorile pe care le furnizeaza sonda catre ecu : acel factor lambda nu scade nicicum sub 1.000.O sa incerc si maine sa vad ce valori o sa obtin.

Pentru cei care ati mai folosit functia de adaptare a clapetei (Resetarea adaptarilor: in grupul engine-01 / adaptation-10 / in canalul 00 se salveaza valoarea 00. ) unde trebuie introdusa valoarea ca eu dupa ce aleg canalul 00 imi raman 2 butoane active in fereastra:

-READ care daca il apas imi da ca si valoare de test 000

-SAVE care daca il apas se aude un zgomot la acea supapa de la canistra de carbon inspre admisie .

Nu am nicaieri nici un buton activ care sa ma lase sa introduc valoarea 00(o sa pun maine si un screen shoot din vag com)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Cred ca pentru motorul tau asta e procedura de resetare a calpetei de acceleratie:

Cable-Throttle Engines

(These are engines with a physical cable between the accelerator and the throttle, but WITHOUT an ISV.)

Turn the key on but do not start the car.

[select]

[01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08]

Enter Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines)

[Go!]

[switch to basic settings]

Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds.

Click the [switch to Meas. Blocks] button and you're all set.

Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yvu, ( mac23 ) La tine in poza apare nu Lambda ci factorul lambda, care nu-i totuna.

Valoarea factorului Lambda (λ) se calculeaza cu ajutorul formulei Brettschneider ( o

formula complicata de altfel ) .

Aparatul cu care se masoara gazele de esapament utilizeaza valorile CO, CO2, HC, O2

prelevate si stabileste cu exactitate valoarea factorului Lambda. In conditii de functionare

optima a unui motor valoarea acestuia trebuie sa fie cuprinsa intre 0,95 si 1,05.

Iar conform legislatiei in vigoare valoarea acestui factor este cuprinsa intre

0.97 si 1.03. Iar la tine pe ecran apare valoarea , adica : 1.000 adica cu trei zecimale

in loc de doua. Deci : limita ar fi intre 0.970 si 1.030.

Aceasta formula a fost creata deoarece cu analizorul de gaze nu se poate masura

tensiunea emisa de sonda lambda ( ceea ce voi cautati , adica 0.1-0.9 V ) si astfel se

poate determina indirect starea in care se afla sonda si functionarea ei corecta .

Si sa fiti linistiti ca este corecta masuratoarea. Verificata de "n"ori.

sper ca am fost suficient de explicit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sfat unde imi arata lambda factor mai scade la 0,950si mai urca 1,040 deci nu este stabil

si unde imi arata lambda -3,0% ce inseamna gazele ?

am scos mufa de la sonda si a urcat pina 11% si iesia mai mult fum si dadea rateuri

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu exista tabele veg-com cu valorile 'normale', ce ar fi daca cei cu drept de deschidere a unui topic sa deschida unul in care toti cei care folosesc vag-comul sa posteze astfel de screenshoot-uri din program si problemele pe care le au la masina(daca este cazul).Astfel ar fi mult mai usor de apreciat rezultatele pe care le obtinem in urma scanarii ptr ca am avea cat de cat o idee despre ce valori ar fi normale la o masina care se presupune ca nu are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

As avea si eu nevoie de ajutor. La tester imi da defect senzorul de detonatie(senzor de bataie cred ca-i mai zice) si senzorur clapeta acceleratie. Problema e ca cica sunt niste defecte sporadice, nu sunt permanente. Verificarea am facut-o pentru ca masina are o vibratie la relanti si nu numai,nu merge rotund, iar motorul intre 2500 si 3500 de ture este foarte zgomotos. Stie cineva care poate sa fie cauza si ce inseamna erorile acelea? Am inlocuit senzorul de detonatie si degeaba...la fel...

???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!