Jump to content

senzor de combustibil cu probleme


dark_ang3l
 Share

Postare recomandată

salut! am un vw sharan, cu motor asz 130 hp. de cand e in familie, masina a mers aproape numai cu rezervorul full. zilele trecute am avut de facut niste drumuri mai lungi, si ajuns acasa, rezervorul era la jumatate.

azi de dimineata, cand veneam de la servici, am vazut ca nu mai functioneaza indicatorul de combustibil. puneam si luam contactul, iar ceasul indicator arata cand jumatate, cand gol, cand full, 3 sferturi., ca in final, sa arate valoarea reala.

de dimineata ,am purces la efectuarea unei diagnoze.

am urmatoarea eroare: 

00771 - fuel level sensor (G)

          - 30 - open or short to plus

din diagnoza, inteleg ca e posibil ca senzorul de combustibil sa se fi defectat. as vrea sa stiu, pot circula cu masina fara sa cauzeze probleme aceasta eroare? ii stiu consumul, dar imi e teama sa nu se opreasca sau defecteze altceva din cauza acestei probleme. poate sa nu mai porneasca masina din cauza acestei probleme, cand indicatorul arata valoarea gresita, si anume ca e rezervorul gol, desi in realitate, acesta este jumatate sau mai mult plin?

stiti de unde pot cumpara un astfel de senzor? se gaseste separat, sau va trebui sa schimb toata pompa de motorina din rezervor? este dificil de schimbat, stiti cumva, l-a schimbat cineva? partea grava e ca am nevoie zilele astea de masina urgent, dar nu stiu daca ma pot baza pe ea din cauza problemei respective.

s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? cum ati rezolvat?mersi  pt orice informatie de folos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi linistit.Si mie imi da eroarea asta cateodata de mai multi ani,probabil e vreun contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ca defecte poti avea asa: 

  • cablaj (o intrerupere de fir sau contact imperfect in mufe - dar ar insemna ca si in timpul mersului uneori sa creasca sau sa scada).
  • lipituri reci la mufa din ceasuri. Dai jos ceasurile, le desfaci si refaci lipiturile la pinii mufelor.
  • motorasul din ceasuri (cel de la indicatorul de combustibil) - pentru asta poti face un output test pe 17 - instruments sa vezi cum functioneaza motorasele indicatoarelor din bord
  • probleme la litrometru - Dar ai fi avut indicari gresite si in timpul mersului. Sau faceai plinul si nu iti arata nimic...sau se golea rezervorul si tie iti arata ca e plin. 

Eu zic sa verifici lipiturile reci si motorasul din ceasuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta se intampla, imi fluctua in mers, sau nu arata valoarea corecta.am dat output test pe ceasuri, vad ca indicatorul functioneaza la test.urca la maxim, la jumatate, si ce alta pozitie mai trebuia sa aibe cand efectuez testul. inseamna banuiesc ca problema vine ori de pe la firele dinspre rezervor, ori de la senzorul in sine. 

chestia bizara este ca azi cand am plecat cu masinuta, totul functiona ok, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat....m-am mai linistit macar, acum stiu ca pot circula. va multumesc pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!