Jump to content

Uzura anvelopa interior


ursachicatalin
 Share

Postare recomandată

ursachicatalin

Salut. Vin si eu cu o problema. Am cautat pe forum dar nu am gasit acest subiect dezvoltat. La masina din semnatura(Passat) roata stanga fata imi uzeaza anvelopa pe interior. Am fost sa imi verifice geometria si a iesit cu 1,5 grade dereglat unghiul de cadere. Adica roata sta putin inclinata. Nu exista reglaj pentru unghiul de cadere din ce stiu. Ce ar putea duce la deraglarea asta? Am tot auzit ca ar fi stramba oala unde vine prinsa flansa..etc ...dar nu prea imi vine sa cred. Masina nu a fost lovita si nici gropi masive nu a luat. Am inspectat vizual bratele...la bucse...ma gandesc ca o bucsa deteriorata poate misca bratul din pozitia lui. Dar vizual nu se vede nimic. Ce idei mai aveti? A mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e din telescop sau fuzeta . Pune o fuzeta cu telescop din dezmembrari

Verifica bucsele bratelor

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Cu ce influenteaza amortizorul caderea? Nu e fixa pozitia din cauza bratelor de sus si jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi stramba tija 

Posibi sa fi luat o bordura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

O sa il schimb. Le iau pe rand. Ar trebui sa observ la ochi cand il dau jos daca e stramb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat e de stramb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Dar cum influenteaza amortizorul unghiul de cadere la suspensia asta multi-link? Daca jos si sus sunt brate fixe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, EEXCALADE said:

Verifica bucsele bratelor

Verifica si bratele . 

 

Greu de ghicit ,necesita constatare fizica ,demontare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Ai umblat la cadru in trecut? Unghiul de cadere se spune ca este dat si de cadru motor. De ce zic baietii de la unghi treaba asta. La modelul acesta cadrul se aliniaza cu caroseria prin intermediul unor "urechi/ ochiuri" cu diametru de 14mm pe cadru(foto)  si pe caroserie langa lonjeroane. Cand se ridica cadru se baga tije 14mm pe acele urechi/ochiuri ptr centrare dupa strangere se scot. Asta mi s-a explicat de baieti. Acum nu stiu cat este de adevarat ... poate sunt colegi care stiu sau s-au mai lovit de problema acesta. La fel am un passat la dezmembrat si are aceeasi problema pe partea stanga are o uzura mai pronuntata pe interior stanga fata de partea dreapta. (Catalin e posibil sa iti trimit scutu la sfarsitu saptamanii. Scuze de off topic)

20170514_213350.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Nu am umblat la cadru motor. Nici lovita nu a fost. O iau maine la puricat...sa inspectez bratele si amortizorul. Ok. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!