Jump to content

Filtru de particule in loc de toba intermediara


sst
 Share

Postare recomandată

 Buna,zilele astea am constatat un lucru cel putin ciudat...si anume:m-am hotarat sa schimb 2 conectori/coliere de la sistemul de esapament(de la toba intermediara) apoi am observat ca in loc de toba intermediara este cu totul altceva,am facut poza cu codul ce era stantat si am cautat pe net...surpriza a fost sa descopar ca este filtru de particule desi masina mea nu este echipata din fabrica cu asa ceva(vw touran 2.0 tdi bkd 2004)...poate afecta cu ceva acest filtru de particule,dat fiind ca nu se regenereaza ma gandesc ca se poate infunda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Si eu am aceeasi motorizare,la mine masina a fost cipuita in GERMANIA de la 140 cp la 170 cp,la fel a fost montat un filtru de particule non industrial(nu comunica cu computerul de bord,dar VAG-comul spune ca nu poate comunica cu filtrul pentru a scadea noxele si a primi acea bulina verde pentru acces in centrul orasului,poti verifica in brieflul mic(daca ai cumva o copie,pe pagina din dreapta jos sunt trecute modificarile) daca a fost schimbata norma de poluare,daca se infunda se elimina acel filtru,regenerarea o faci tu la 4000 rpm in viteza a 3 constant  minim  20 km,cand se infunda o sa oservii o scadere a puterii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul montat ulterior fara partile electronice si soft  nu ar merge multi km  ,cel mai probabil e montat corespunzator .

Se poate vedea cu vcds-ul in grupurile 67 68 73

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

pana acum nu am simtit diferente de putere(in minus),sper sa nu se infunde,nu vcds-ul nu cred ca se poate vedea deoarece nu are nici-o mufa de conectat la calculatorul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Acelasi filtru l-am gasit si eu la a mea si il banuiesc ca ar fi responsabil ptr zgomotul de rezonanta la turatia de 2600...2800 rpm. Conform ETKA,masina nu ar trebui sa aiba asa ceva si ma gandesc ca cineva i-a facut modificarea asta. Este pus acolo pur si simplu si prins cu 2 coliere.Eu vreau sa-l dau jos ptr ca nu-i vad rostul!

P.S.- masina mea este touran,fabricat pe la sfarsitul lui 2005,1.9 tdi,cod motor BKC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!