Jump to content

Motor 2 TDi 170 Cp crestere rotatii la oprire


dimaa
 Share

Postare recomandată

Salut.am o problma la passatul meu de 2 .0 TDi. Dupa ce am spalat clapeta si EGR si am schimbat volant ...cu incetul au inceput a creste rotatiile anume la oprire .Anume cind ajung sa te opresti sau la semafor in viteza a 2-a ,cad rotatiile la 1000 si cresc brusk la 1200 ,si o impingere inainte.Nu inteleg cu ce ar putea fi legat?

Erori nu sunt deloc iar in grupa 13 injectoarele sunt in regula

Cutie DSG

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ralanti tot in 1200 sta turata?

Fa o verificare a acumulatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dima.... passat-ul tau fiind, an de fabricatie, cod motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b6  2 tdi  BMR  2007

Uitativa care e ideia...Cind e rece o pornesc ideal.Cum putin se incalzeste si o repornesc ,pai primele 1-2 secunde parca joaca motorul apoi tot normal.Dar ideia e ca kind merg cu a 2-a ,adika vreau sa ma opresc -pai aproape aproape sa ma opresc si ho si o inpingere inainte si cresc turatiile la 1200 apoi scade la normal.Si asa la fiecare oprire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu la noi limba rumenesc. Io nu inteles nimic. Spido tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))))) omul e din basarabia ..datzi crezare

 

In doua cuvinte: Dece in momentu cind aproape de a opri masina,in viteza, ma inpinge inainte ?

Modificat de dimaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta se intampla cu piciorul pe frana, sau in decelerare (frana de motor) pana aproape de oprirea pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am observat eu e ca si cind merg ku viteza tot daca i-au piciorul de pe acceleratie se simte o inpingere inainte.

dar ceia ce intrebi tu....anume cind frinez ..cu piciorul pe frina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am Passat, dar cred ca ce se intampla este normal. Am observat si la alte masini asta. Adica daca esti in frana de motor, scade viteza, normal, si cand ajungi aproape de ralanti simti ca te impinge. De ce? Pentru ca in frana de motor consumul este zero, se taie alimentarea, DAR cand ajungi aproape de turatia de ralanti, alimentarea cu combustibil porneste-ca sa nu scada turatia sub cea de ralanti. Majoritatea soferilor nu simt aceste simptome pentru ca nu merg cu frana de motor pana la aceasta limita. Adica un om normal lasa masina in viteza, ia piciorul de pe acceleratie daca vrea sa incetineasca, apasa sau nu pe frana, si cand ajunge pe la 1200 de ture, apasa ambreiajul si o scoate din viteza. Daca nu ar scoate-o din viteza, ar simti ca te impinge cand turatia este prea mica ca porneste alimentarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na, acuma vad ca masina in cauza este DSG asa ca nu are ce ambreiaj sa apese asa cum am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un coleg cu acelasi passat dsg 140 cp si nu are aceasta inpingere la oprire...Cineva mia spus ca la mine ar putea fi injectoare de motor BKP de 140 cp instalate si asta ar fi cauza...Poate sa fie asa cewa?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti erati  asa vorbareti si acuma ..liniste)))))))))))

 

Modificat de dimaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare...

Daca la un motor de 170 cp de instalat toate 4 injectoare de 140 cp..ce va fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce efecte ar putea sa fie? doar toate le pun identice

eu le am acasa si ma gindesc ce ar fi daca sa incers sa le pun?

Modificat de dimaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce consum ai la relanti?daca consumul e bun ,nu e de la injectoare ...le schimbi degeaba

dar daca vrei sa le schimbi trebuie scrise in ecu,in soft

 

altfel nu o sa lucreze bine pe masina ta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DRAGI PRIETENI :

AM REZOLVAT INTREBAREA...TOATE INJECTOARELE ERAU DE MOTOR BKP 140CP. CINEVA A PRESUPUS ASTA SI AM CIND AM DESFACUT ASA SI ERA.IN ORICE CAZ SA STITI CA MERG INJECTOARELE DE 140 DOAR SA FIE TOATE LA FEL

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine ca ai rezolvat, dar am o intrebare. Daca spui ca merg injectoarele de pe motoarele de 140 CP pe cel de 170 CP in cazul in care sunt toate la fel, iar in cazul tau erau toate de pe BKP care e un motor de 140 CP, la tine de ce nu au mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite care-i treaba.daca  injectoarele sunt diferite atunci motorul vibreaza puternic si in vagcom in 13 iti arata diefrenta mare intre ele.dar daca sunt toate la fel ,motorul lucreaza ceas ,se porneste ideal pe rece si pe cald.Unica problema e ca pe cutie cewa se simte,anume cind vrei sa scazi viteza....Dar in rest ..consum foarte mic..fum nu scoate...

 

Eu de ce am facut specificatia aceasta? Pentruca pe orice forum si orice servis -nimeni nu stie daca e posibil asa ceva,nimeni nu a incercat

Modificat de dimaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!