Jump to content

Traseu Bucuresti - Grenoble ( Mont-de-Lans/ Les Deux Alpes)


Gyfonu
 Share

Postare recomandată

Va salut!

Vineri o sa plec in Franta ( Les Deux Alpes)  si cu aceasta ocazie i-as ruga pe cei care au mai facut traseul sau au fost prin zonele respective si detin informatii/ recomandari cu privire la drum sa nu ezite sa le scrie poate sunt de ajutor, atat mie cat si altor colegi.

Informatii despre traseu si nelamuriri:

- suntem 2 soferi

-inca nu am ales traseul ( am observat ca majoritatea traseelor duc pana in Budapesta si dupa sunt mai multe variante...

-plecarea o sa fie in jurul orei 04.00 dimineata 17.03.2017

-am observat ca in zona Venetia-Milan sunt accidente raportate zilnic pe google maps

-pe ViaMichelin traseul recomandat este cu iesire pe la Drobeta Turnu Severin ->Belgrad -> Slavonski-> Zagreb...etc, dar majoritatea recomandarilor sunt cu iesirea catre Budapesta...

-o locatie buna de odihna pentru cateva ore

Momentan sunt la serviciu, revin si cu alte aspecte/ completari. Multumesc anticipat

PS: In cazul in care subiectul a mai fost dezbatut se poate inchide.

 

 

ViaMichelin.png

Google maps.png

Modificat de Gyfonu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: De ce ati ales sa mergeti cu masina? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informativ: traseul prin Elvetia vine cu achizitia obligatorie a unei vignette pe 1 an pentru 38.50 EUR

https://www.ezv.admin.ch/ezv/en/home/information-individuals/documents-for-travellers-and-road-taxes/motorway-charge-sticker--vignette-/motorway-charge-sticker--other-important-information.html

Autostrazile in Italia sunt scumpe. Calculeaza costul aici

http://www.autostrade.it/en/home

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudy_cnu Avionul a fost prima varianta, dar au aparut niste pb.neprevazute si am ajuns la masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gyfonu Portiunea de drum  in care sunt Accidente raportate ( A4) E70  este predominanta cu 3 benzi pe sens dar in functie de zona se pot multiplica pana la 4 sau 6 benzi pe sens , acelea sunt zonele raportate cu accidente.  Se vor face cozi la statiile de taxare daca vei prinde multi turisti pe sens ( care platesc cash)  , Daca si tu le vei plati cash , evita benzile marcate cu Galben ( ca in poza ) care sunt pentru Telepass  , se pot forma cozi si acolo deoarece camioanele trebuie sa treaca relativ incet.  Sa nu te trezesti ca stai degeaba la coada. Banda cu alb este de obicei cea cu plata Cash. 

11.thumb.jpg.0acd69a3f661ba357cdee3019d509429.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu impresii:

Serbia drum sub asteptari ( autostrada ca la noi, celelalte drumuri sub noi cu mult), Croatia tipla pe autostrada, Slovenia ok- singura tara cu vigneta si la amendat pe cei care n-o au(atitudine romaneasca), Italia- tipla la autostrazi ( nu-mi pare rau de banii platiti la toll, am intrat pe la trieste si am iesit dupa Turin- abia atunci am platit- 46 euro), Franta ok- asa si asa( nu prea am mers pe autostrazi).  De mentionat ca intre Turin si Grenoble, cam la granita in Franta cred, am platit 40 euro pe un tunel de 14km...se poate evita in functie de destinatie. Noi la dus nu l-am platit, dar la intors pt.ca am mers pe langa Grenoble l-am platit.(drumul de la venire era inchis-alunecari de teren/viscol)

Total 4150 km. Cost motorina 1400 lei. Multe stelute la pretul motorinei in Franta, Italia, Croatia...In Italia 6,7 ron/ l, in Franta 6,2...Din Serbia costul normal la 5/ 4,9. Concluzie: drumuri ok si costuri pe masura dupa Serbia.

Durata drum la dus cu 2 soferi: 28 ore cu 6 ore dormit in Padova si pauzele adiacente

Durata drum la intors cu 2 soferi: 26 ore cu 3 ore dormit in Belgrad si pauzele adiacente (- 1 ora fus orar)

Observatii:

1. In Italia foarte cald. Am prins si 24 grade si noi eram cu anvelopele de iarna.

2. In Italia am parcurs cred ca 1/3 din drum in mai putin de 6 h sau 6h 30 min. La intoarcere n-am mai alimentat in Italia... :))) Ne-a ajuns motorina din Franta pana in Slovenia fara emotii.( Zic acest lucru pt.ca initial am stabilit sa alimentam imediat cum trecem de jumatatea rezervorului ca sa fim pregatiti in functie de ce o sa gasim pe traseu...ambuteiaje, ninsoare si sa nu facem pana prostului)

3. Media pe consum la cei 4150 km a fost 5,9%. 

4. Mai mult de 1300 km/zi nu pot sa conduc din cauza scaunelor si a centurii. Nu e gluma...

5. Exista varianta de drum prin Budapesta si trecere prin Elvetia, dar mai lunga cu 250 km. La costuri e mai ok cu 10/20 euro...

6. Avionul ramane prima varianta pt.mine. In cazul meu, anul asta, n-a fost sa fie. 

Pentru alte detalii nu ezitati sa ma intrebati. Raspund sincer si obiectiv.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acolo am ajuns si eu @Gyfonu....

Polemica mea o regasesti aici , eu am ales din Cluj - HU - AT - CH - FR si retur "la fel", am vrut sa evit Italia.

Noi am poposit dus in sudul Germaniei langa granita cu Elvetia, si retur chiar langa granita cu Austria, tot in sudul Germaniei, tin sa mentionez un aspect: la granita Austria-Germania ni sa facut semn sa oprim, coboram geamurile, si fiind 4 in masina cei din spate au fost amendati pentru nepurtarea centurii, deci grija aici

Eu avand si prin Franta ~740km facuti pe langa snow fest, am ajuns la un total de 4692 km, insa fiind caroseria mai mare, 4/5 personae + jetbag, am "bifat" un veritabil 8,1% cu media de 80km/h, in Germania pe tronsoanele fara limita trecand de 170km/h

In rest, exact ca si tine, orice eventuale nelamuriri, cu drag :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gyfonu Pana la Torino vreau sa ajung si eu in iunie. Zici ca platesti doar o singura data in Italia, la sfarsit? Cum functioneaza? Nu platesti cate putin la fiecare punct de plata?

@ToniM: Cand am fost de 1 decembrie la Solden, la granita cu Germania, m'a oprit, m'a tras in parcare, ne'a verificat tuturor toate actele de identitate, mie extra talonul, asigurarea si permisul, inclusiv s'a dus intr'o ghereta, cu actele, unde probabil avea un calculator ceva legat la vreo baza de date. Mentionez ca nu aveam niciunii fete de sirieni :)) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudy_cnu In Italia, cand intri pe autostrada iei ticket, iar cand vei iesi de pe ea, dai tichetul, iti face calculul si dai banii. Ca la podul de la Fetesti. Acelasi mod de taxare exista si in Croatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudy_cnu Mi-a placut asta cu sirienii :)))) . Singurul lucru pe care il am de spus este ca in Ungaria , cand treceti de pe M7 - M0 sau la venit de pe M5 -> M0 , sa nu intrati in Budapesta , de obicei acolo e aglomeratie si te poti pierde usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudy_cnu Dap, a explicat corect Luciosu. E ok pt.ca nu te opresti la fiecare 100 km/ 200km sa platesti.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudy_cnu plata se face cu card sau numerar....atentie cipul la card sa fie bun nu uzat,sa poata sa ti l citeasca aparatul de incasat....de obicei mai fac figuri aparatele

de la trieste la torino ca pret cam ajunge la 60-70 de euro autostrada,destul de scumpa in comparatie cu slovenia,ungaria

anu asta am trecut si eu prin tunelul ala de 14 km,...vreo 50 de euro am lasat la intare,dar daca se ocoleste e mai ieftin dar se pierde timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ungaria are vinieta, deci comparam mere cu pere.  Acu' daca tot ii spunem in detaliu, mai are si Telepass, in Italia... da' nu cred ca are aparatul. :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai avantajos cu vinieta,15 euro mergi o saptamana...pe cand in italia se taxeaza diferit.e mult mai scump

in concluzie mersul pe autostrazile italiei e mai scump decat mersul pe autostrazile sloveniei si ungariei....indiferent de -modul de taxare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Vreau sa fac in vara un mini tur prin europa si inseamna ca ma vor costa ceva ceva autostrazile :) 

Prin tunel am trecut deja, cu autocarul :D parca nu se mai termina, nu stiu cum se simt cei claustrofobi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu într-un roadtrip pana in Portugalia, când am traversat Italia , am zis ca e costisitoare si la autostrada, si la combustibil.

 

Personal voi încerca sa Aloc minim 10 zilei Italiei si sa fac cât mai mult NON-autostrada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ToniM anul trecut am făcut un traseu de 14 zile prin Italia, dar am ales autostrada, tocmai ca sa scurtez cat mai mult timpii deplasărilor, sa am vreme de vizitat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!