Jump to content

Martor volan galben si nu porneste


tirlosu
 Share

Postare recomandată

Salut. Voi trece peste introducere si voi intra direct in subiect.

Ieri am vrut sa pornesc masina ( passat b6 1.9 tdi 2006) dar cand am bagat cheia in contact, mi-a aparut martorul volan galben pe cluster, si nimic altceva. Am apasat cheia dar nu sa intamplat nimic. Totul este mort pe cluster. Cu usa deschis se aprinde bordul, imi arata pe maxidot usa deschisa. In masina totul functioneaza (ventilatie, lumini, geamuri, sistem audio, etc).

Cand pun contactul cu usa inchisa, nu mai apare nimic pe bord decat acel volan, se aude un bip, si un zgomot de sub coloana de directie, zgomot ce il auzeam si inainte ( blocatorul de volan, care deblocheaza presupun).

 Bateria era incarcata undeva la 13,2V dar dupa mai multe incercari de pornire, a scazut la 12.7V. Aseara am scos bateria si am pus-o la incarcat, iar dimineata am remontat-o pe masina, avand 14.7V. Aceleasi simptome.

Atasez dedesupt un link cu video:

https://1drv.ms/v/s!Al7szV6DNpyygQOgHluzQ6JxJ5rS

Am facut si o scanare cu VagCom si parca e sorcova. Aproape tot cu rosu.

Log-RO06 TWL-279280km-173536mi.txt

 

Are cineva idee, la ce sa ma astept si de unde sa ma apuc de treaba?

Multumesc.

 

Modificat de tirlosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai deschis topic dar nici nu te-ai obosit sa cauti. 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc de amabilitate Lucaflo26, dar daca ai citi ce am scris la inceput, este vorba despre altceva decat coloana de directie. Ia coloana de directie, se strica blocatorul, iar in topicul meu am spus ca acesta deblocheaza, iar volanul se misca, si toate functioneaza in masina (geamuri, ventilatie etc), chestii care sunt anulate si nu functioneaza in cazul in care sunt probleme la coloana de directie.

Daca ai vre-un alt sfat inafara de ironiile  ca " nici nu te-ai obosit sa cauti", sunt bucuros sa il ascult. Daca nu, ti-asi fi recunoscator daca te-ai abtine, atunci cand nu ai nimic de spus despre problema mea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din ce spui tu imi pare ca ai o problema cu immobilizatorul masini, incearca cheia de rezerva ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul 433 de pe suportul de linga centrala electrica.Sub bord partea stinga.E releul 7

2017-02-13 09.16.45.jpg

Mai ai de verificat si releul 460 poz B1 de aici:

 

2017-02-13 09.23.39.jpg

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu cheia de rezerva, dar fara rezultat.

Voi verifica si releele.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • D@ny locked şi unlocked this topic

daca releele sunt ok, posibil problema contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
în urmă cu 23 ore, tirlosu a scris:

Iti multumesc de amabilitate Lucaflo26, dar daca ai citi ce am scris la inceput, este vorba despre altceva ...

Sa zicem ca trec cu vederea si mai las threadul activ o perioada, dar considera postul asta un avertisment. 

Simplul fapt ca ti-a dat un link catre un thread existent care trateaza problema pe care o ai, poate tangential, e un ajutor, si era suficient un multumesc.

Multumesc pentru intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a aduce mai multe lamuriri, mentionez ca in Octombrie 2015, au fost schimbate la o reprezentanta in Marea Britanie, Coloana directie, Blocator volan, Calculator (Steering Convenience ECU), Contact si am mai schimbat eu calculatorul de frana manuala.

Deci contactul a fost schimbat relativ de curand, dar nu este imposibil sa apara iar probleme.

Cat despre relee, voi fii sincer si voi recunoaste ca nu stiu sa le masor. Voi cauta cum se face si acest lucru.

 Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Modificat de tirlosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara domnilor si scuze pentru raspunsul intarziat. Am reusit sa pornesc masina datorita raspunsurilor voastre. Am cautat sa masor cele doua relee, si am inceput cu cel din bord. Nu a fost nevoie sa il masor, ci doar sa misc putin de el si totul a revenit la normal. L-am scos si am incercat sa pornesc masina dar aceleasi simptome. L-am pus inapoi si a pornit fara probleme.

 Releul este fixat de doua urechiuse de plastic, iar la mine, una este rupta, de unde probabil si problema mea.

Oricum, era releul B1 din poza a doua postata de Spido.

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 

Modificat de tirlosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba releul, pentru mai multa siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut. Ieri am fost la service și am schimbat flanse cu rulmenți amortizoare și cap planetara dreapta totul ok dar am pornit și a rămas martor volan aprins, l-am stins, am pornit  dar după mai multe porniri sa aprins iarăși, ce ar putea fi? O zi buna 

Modificat de Manuel N.
Ai facut o diagnoza?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare, sa ne uitat pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut o scanare și arata așa 00573, senzor cuplu volan g 269, 008 semnal neplauzibil, îl șterg dar reapare la pornire. Ms

Modificat de Luca Dumitru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se întâmplă ceva dacă merg așa pt ca nu e nici o diferență? Sau dăunează la ceva. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai are la ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare sunt nou pe aici și am și eu o problema cu becul galben cu volanul la un passat b6 2006.am un lat la alternator sa schimb cărbuni și fără sa i mi dau seama sa iau borna înainte am făcut câteva artificii nimic deosebit. După ce am rezolvat problema cu cărbuni am montat alternatorul înapoi și mi a rămas martorul cu volanul galben aprins în bord are idee cineva dacă este de la scurtul care l am făcut vreo siguranță ceva mașina pornește ok merge servo nu mai că aramas martorul aprins ma multumesc

 

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai mers cu ea ? daca nu , mergi 50-100m, ca sa isi faca g85 calibrarea - e de la scosul bornei, nu de la artificii.

daca ai mers si nu s-a stins,fa o scanare si posteaza ce erori ai pe 44 si 03. In functie de aceste iti putem zice ce ai de facut - setari de baza, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cam 2 luni și tot nu sa stins am sa ma duc sa fac o scanare și revin cu erorile ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. Îmi apare martorul volan culoare galben. A bipuit la un moment dat. Nu pot face diagnoza, spune ca nu poate citi can. Aveti idee ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și nu pornește? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina pornește, totul funcționează. Doar martorul rămâne aprins.

Modificat de LoliSor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!