Jump to content

Fault Adblue heater tank


kaly
 Share

Postare recomandată

Salut , fault ,check engine aprins ,verificat fault cod P202B 00 ,short to gnd ,mentionez este vb de heaterul care incalzeste adblue la temperaturi pozitive , daca cineva a patit acelasi lucru ,va rog un replay , se pare ca din cauza frigului am primit aceasta eroare 

am sters faultul ,urmeaza un drum mai lung sa vad daca apare iar ,momentan in bord nu am aprins nimic dar la scanare am gasit din nou acelasi cod eroare P202B

Multumesc

Log-60NEG-WVWZZZ3CZCE027726-208138-3!.txt

Modificat de kaly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Se rezolva prin inlocuirea modulului din rezervorul de adblue,piesa costa in jur de 1200 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/21/2017 at 1:51 PM, P. Gabriel said:

@kaly  Stiu ca e veche postarea,cum ai reusit sa rezolvi problema?

Asa cum am descris , kit-ul de reparatie pe origine Bosch costa 900 ron la Autokarma Buc, daca te pricepi poti sa procedezi singur ,daca nu ... service , dar nu sunt prea "multi" care stiu despre acest sistem relativ nou ,pt alte detalii ma poti suna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...


Cat de rau e?

2 Faults Found:

9655 - Control Circuit for Reductant Tank Heating 
          P202A 00 [096] - Open Circuit
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 186709 km
                    Date: 2065.14.18
                    Time: 21:56:22

                    Engine speed: 899.00 /min
                    Normed load value: 20.8 %
                    Vehicle speed: 16 km/h
                    Coolant temperature: 82 °C
                    Intake air temperature: 22 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.520 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Outside air temperature: 16.5 °C
                    Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: 0 hPa
                    Sensor for reducing agent fill level: fill level: 80.48 %
                    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 17.4 °C
                    Reducing agent pump: activation: 0.00 %

9567 - NOx Sensor 2 Bank 1 
          P229F 00 [101] - Implausible Signal
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 186701 km
                    Date: 2065.14.18
                    Time: 21:42:04

                    Engine speed: 1467.50 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 57 km/h
                    Coolant temperature: 81 °C
                    Intake air temperature: 20 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.940 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 316.2 mg/stroke
                    Mean injection quantity: 0.00 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation: 64.17 %
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul din rezervorul de adblue defect si sonda lambda ,ambele trebuie remediate urgent

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modulul de la adblue e neaparat?Cred ca o sa elimin sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele trebuie remediate ,anularea costa mai mult si are dezavantaje 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Versanu said:

modulul de la adblue e neaparat?Cred ca o sa elimin sistemul.

Nu recomand !,ar trebui sa elimini si catalizatorul SCR ,ceea ce iti declasifica masina , vei avea probleme la verificareITP, RAR la revanzare samd ,kit-ul se gaseste per origine BOSCH ,costa in jur de 900 la Autokarma ,se inlociueste relativ usor ,al doilea fault P229F se datoreaza datorita lipsei de injectie uree in SCR ,dupa inlocirea heater tank kit se rezolva ,atentie cand se schimba kit-ul se curata si se elimina solutia adblue ,recomand Adblue conform codului care este scris in proximitatea tank-ului de uree ,nu folositi tot ceea ce gasiti pe piata ieftin ,genereaza probleme ff costisitoare !!!

 

Scucces

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare sunt nou pe forum nu stiu exact daca postez ok in acest topic.

Sunt posesorul unui Passat din 2012 103kw 140 ps 2.0 tdi la ultima verificare sau gasit 9 coduri de eroare printre care si P202a. 

Ps alte coduri : 2214, p202B ,9655,9656,4987

Mentionez ca an si martorul Check Engine aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu poti posta intreg autoscanul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 4/26/2017 at 8:27 PM, kaly said:

Asa cum am descris , kit-ul de reparatie pe origine Bosch costa 900 ron la Autokarma Buc, daca te pricepi poti sa procedezi singur ,daca nu ... service , dar nu sunt prea "multi" care stiu despre acest sistem relativ nou ,pt alte detalii ma poti suna .

@kaly

Salut,

Daca te rog, imi poti da mai multe detalii despre piesa Bosch de la Autokarma? am tot cautat la ei pe site si nu gasesc nici un fel de 'heater ad blue' sau incalzitor ad-blue.

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,aveti idee care-i problema, Nox Sensor 2 Bank 1 l-am identificat ca find sonda lamba defecta,posibil sa fie doar contact imperfect si poate fi remediata,sau trebuie inlocuita ?
Scr Nox Catalyst Bank 1 acesta eroarea este generata din cauza sondei lambda ca find defecta,sau e o alta problema?

117444326_3132221076846815_1598121905542400619_o.thumb.jpg.a8d14af0bcbfe5cef4e3a394c262cc71.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!