Jump to content

Cupluri strangere prezoane motor 1.6 ahl


hotcode
 Share

Postare recomandată

salut vreau sa-mi repar passatul 1998 1595 cm3 ahl benzina ,ma refer la segmentare motor , schimb ghid supape semering supape segmenti piston, cuzineti biela,si as vrea sa stiu niste valori de strangere cu cheia dinamometrica ,la chiulasa stiu valorile dar as vrea sa stiu si la suruburile de la conectarea pistonului pe arbore si valorile de la suruburile axului cu came,daca ar putea sa ma ajute cineva si cu un manual de 1.6 ahl as multumi din toata inima ,am un manual da e in poloneza si nu inteleg mai nimic,mentionez ca la chiulasa stiu valorile de strangere 

tork chiulasa:

-etapa 1 40 N/m

-etapa 2 60 N/m

-etapa 3 180 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa te ajute (etapa 3 la chiulasa e tot 90 grade):

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc de ajutor o sa ma apuc de lucru la ea cand trece zapada ca acum e cam rece ,as vrea s mai intreb ce program e asta Cosmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • salutare,gata si segmentarea motorului,a durat cam vreo 3 zile de munca ,de la a la z ,dar a pornit la cheie si merge ca un motor nou nu mai scoate fum nu mai mananca ulei, iar toata operatiunea m-a costat :
  • - garnitura de chiulasa elring 110 ron

- bolturi chiulasa 50 Ron 

-segmenti mahle 81,26mm -200Ron 

-cuzineti koblensmith-50 Ron

-silicon -20 ron

-ulei Mobil 1 5w 40 -80 Ron

-filtru 20 Ron

-antigel G12 15 RON + apa 3 ROn

si binenteles manopera care am facut-o eu,dar daca o faceam la service mi-au zis sa pregatesc 2000 2500 ROn ,ceea ce mie unu mi s-a parut fantastic de mult

intr-un final nu mai curge ulei si nici antigel ,a mai ramas doar caseta servodirectie care pierde niste ulei dar e prea frig ca sa o repar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari! Putini se incumeta sa faca asta la masina.

Daca ai timpul necesar, conditii si pricepere, e bine sa surubaresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba buna ai facut,dar o poza face cat o mie de cuvinte,,,,,macar la cuzinetii de biela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravos hotcode...da poze ceva daca ai,bine ca nu ai avut si altceva uzat/de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • da asa e,bine spus sa ai timp,caci toata operatiunea ia cam vreo 3 zile de munca daca esti de unu singur,si sincer imi pare rau ca nam facut poze ,cuzinetii erau cu uzura ,dar arborele nu se uzeaza asa usor ca este un material mai dur decat cuzinetul asa ca am pus cuzineti standard fara cota reparatie doar segmentii i-am luat 81,26mm prima cota de reparatie si iam mai pilit eu cam 0,10mm caci nu era uzura mare la camasa cilindru,am lasat o fanta de 0,10 mm pe segment ,am masurat cu un subler mai de doamne ajuta vechi de vreo 30 de ani de pe la tata din scule ,dar oricum am facut deja 150 de km cu ea si nu pare sa dea nici un semn de fum sau pierdere ulei sau antigel ,uleiul e curat ca lacrima <nu cum era inainte de segmentare ,manca 1 litru ulei la 100 km si fum ca la basculanta >si am trecut si pe ulei 5w40 standardul ei,inaintea se folosea 10 w 40 la ea ,oricum sunt uimit chiar eu ce treaba buna am facut ,asa ca ma bate un gand sa mi repar si caseta directie caci imi pierde lichid pe la semeringul din stanga ,si la servisce sigur ma pune sa aduc alta caseta sau sa o rectific pe asta ceea ce costa cam 1000 ron ,iar un kit de reparatie la caseta directie e cam 200 ron binenteles caseta se comporta bine nu are joc la pinion si nici nu se aude bataie cand ajung la capat,dar astept sa vina caldura ca destul am facut segmentarea in parcarea din fata blocului la -5 grade cu 2 geci pe mine si 3 perechi de pantaloni dar macar mi-a iesit salariul pe luna asta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camasa cilindrului ai honuito sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu,nu am honuito,am avut niste hartie abraziva ,am dat pe cilindri putin asa sa zic ca am HONUITO,dar pot sa va spun ca am deja 2000 km si nu a pierdut pic de ulei ,nu am nici o scurgere pe nicaieri nici apa nici ulei nu tu fum ia motorul toarce ca o pisicuta ,nu mai moare nici relantiul cum murea cand viram pe loc la relantiu cateodata iar consumul la drum lung cu viteza de 100 km pe ora e 6,8l si in oras condus neagresiv e 8,5l 9 l daca o mai accelerez asa deodata,cred ca m-am indragostit de ea dinnou,recent i-am cumparat si o caseta de directie cu 250 ron ca cea veche imi curgea si am schimbato ,iar pe viitor am sa schimb tot setul de brate am inteles ca e undeva la 700 ron,oricum ,acum m-am angajat ca mecanic si am posibilitatea sa o fac intr-un service pe elevator ,nu cum am segmentat motorul in parcarea blocului la -5 grade :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!