qwk

Polo 6r engine swap

7 postări în acest subiect de discuţie

Am in plan ca in urmatoarele luni sa pun pe al meu Polo, 1.6 TDI, motorul de 2.0 TDI CR. Masina donatoare va fi o Ibiza 2.0 TDI FR (2010). 

Stiu ca s-a mai facut aceasta modificare in germania (motor de golf VI GTD), dar n-am gasit informatii despre asta si nu stiu la ce sa ma astept. Pot lua absolut orice am nevoie de pe masina donatoare. Ba mai mult, ea va primi motorul de pe Polo. 

Stiu, sunt nebun ca vreau sa fac modificarea dar in Polo am investit multi bani si pasiune ca sa-l aduc la acest stadiu, motiv pentru care mi-as dori sa am pe el 2.0 TDI si nu pe Ibiza (masina care va ramane tot in familie).

Daca este cineva in masura sa-mi dea sfaturi si idei despre aceasta modificare, as fi recunoscator. Nu stiu exact cum o sa se pupe partea electrica si cum o pot face 100% functionala avand in vedere ca pe masina mea este Continental/Siemens iar pe masina donatoare este Bosch. 

Bineinteles, motorul se va muta complet, cu tot cu cutie, instalatie electrica, ECU. Inafara de asta ce ar mai trebui ? Se pot face ceasurile (programate pe Continental) sa mearga pe Bosch ? Va trebui sa iau ceasuri de Amarok (care sunt pt Bosch) ?


Orice informatie/sfat este de folos.

 

Multumesc :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.as dori sa ma ajutati referitor la schimbarea motorului de 75cp  cu unul de 105 cp .ce anexe mai trebuie schimbate ? Bcm -ul...? Nu doresc sa fac resoftare! Am gasit un motor de 105 cp de pe o skoda rapid 40.000km.Multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din ce observ, ai deja 1.6 TDI. 

Toate variantele de putere, 75/90/105 CP sunt aceleasi motor, cu software diferit. Nu inteleg de ce ai vrea sa schimbi motorul cu unul identic..

Poti creste puterea celui de 75 CP pana la 140 CP. Al meu este un exemplu, desi sunt multe altele

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg CA ar merge schimbat calculatorul si  turbina? Nu vreau upgrade soft.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa schimbi, mecanic ! Doar pe parte de software. 

Si daca pui un ECU de 105 CP, tot trebuie sa mergi la un chiptuner pentru a-l face pentru masina ta. Plus ca trebuie recodate ceasurile. 

Cea mai simpla solutie este sa faci soft la 105-115-120-140 CP (cat vrei tu), si cu asta basta. Eu am softul pe masina de peste 120 000 km si nu am probleme.


P.S.: Motorul este foarte potent. Cu turbo de 2.0 TDI, FMIC mai mare si downpipe + teava pana la capat (evacuare), scoti undeva la 180-200 CP. Sunt multi prin Europa care au facut asta. 

Modificat de qwk
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ok.multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

N-ai pentru ce. 

Avand in vedere ca eu am ales o alta cale, din punctul meu de vedere, topicul se poate inchide

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.