Jump to content

patinare ambreiaj sau distributie?


sebi8796
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am si eu o intrebare.Am un Golf 7 1.2 TSI din 2015 51000 KM si in ultimul timp la viteze mari , 130 - 140 km/h am sesizat o patinare in timpul accelerarii care nu stiu de ce ar putea fi cauzata, ambreiaj sau distributie.Pur si simplu din viteza constanta parca scapa ceva foarte putin timp si cupleaza iar imediat. Atasat am pus poze cum este afisata "problema" grafic in programul masinii. Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri! 

FullSizeRender.jpg

IMG_3423.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E manuala sau automata?daca ar fi ambreiaj...ai simti si la alte viteze.Baga in treapta 1 si cu frana de mana trasa,ar trebui sa moara motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este manuala. uite o sa incerc maine si iti spun ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul trebuie sa mai tina inca 200 000 Km. Ar fi culmea sa patineze la 50 000. Numai daca nu cumva ai un stil de conducere in care tii piciorul permanent pe ambreiaj sau la semafoare/panta tii masina din ambreiaj si in 2m il uzezi ca altii in 10 000 Km. Ambreiajul mai poate patina daca ajunge pe el ulei. Simptomul de ambreiaj care patineaza este clar. Cand accelerezi brusc, turatia creste dar viteza nu. Cel mai bine se vede in viteze superioare cand urci o panta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat ce a zis tttrix si moare motorul imediat.referitor la tinutul piciorului pe ambreiaj,nu fac asta. eu tind sa cred ca ar fi totusi de la ambreiaj avand in vedere ca ma rog de cei de la service de 7 luni cred sa o verifice pentru ca nu intra bine in prima viteza si in momentul in care schimb din treapta 1-2 decuplarea si cuplarea se face cam ciudat. am sa merg la service maine sa vad ce zic si cei de acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu simti si in alte trepte, ca trage intrerupt? In a 2-a, a 3-a? 

Oricum, tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o luam pe rand:

- ambreiajul: gasesti o panta si cu a 2-a ii dai "blana". Daca urca turatia motorului, dar viteza nu, sau daca scapa, atunci e ambreiajul. Nu folosi alta treapta de viteza, pt ca motorul e mic si cuplul nu-l va ajuta sa rupa aderenta discului de ambreiaj;

- distributia?? e o gluma? Daca te referi la mecanica de la cutia de viteza pana la roata, asta ori merge ori nu merge. Adica dc te misti de pe loc, o tai de pe lista;

- electrica (scanteia de la bujii): asta dc e defecta, iti face in toate treptele, nu numai la 130-140.

- alimentarea: ei... aici, e posibil sa fie adevarata problema. Vezi tu, la 130-140 km/h, PLUS temperaturile de afara, se scurge ceva combustibil prin conductele alea. Cam spre 90% din debitul maxim. La cea mai mica diminuare de debit (vorbesc aici despre debitul injectoarelor) va da caderile de ritm despre care ai adus vorba, cu mici zdruncinaturi. Daca e asa, atunci va trebui sa te gandesti la calitatea benzinei (dc are apa), la filtrul de benzina, la debitul pompei de benzina si in final la injectoare.

Prima data as incerca sa schimb fz de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Zici bine, cu exceptia primei parti. Cuplul nu este mic, motorul este turbo si are cuplul unui motor aspirat de macar 1,8. Daca urca o panta, sa nu bage a 2-a si blana. Cu a 2-a motorul va fi asa de turat incat nu mai are unde urca turatia si nu mai observa nimic. Mai degraba baga a 4-a si atunci observa mai bine cresterea turatiei de la 2000 la 4000 de ex. fara sa creasca viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/21/2016 at 3:37 PM, Not_used_calin said:

...la filtrul de benzina...

G7 nu are filtru de benzina. Adica are dar este in rezervor. Poti taia de pe lista...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Imi pare rau ca revin asa tarziu cu raspunsul. Dupa cum spuneam am fost in service iar cei de acolo m-au lamurit bustean.mi-au zis ca e posibil sa fie apa in benzina si sa faca asa.Deci pana la noi ordine o sa o las asa. Daca se agraveaza o sa insist cu rezolvarea problemei. Multumesc colegilor pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta ar fi o veste buna totusi si usor de verificat: bagi frumos benzina superioara (faci plinul) de la alta benzinarie. Acum depinde de cata benzina din asta dubioasa mai ai in prezent in rezervor. Daca inca ai jumatate de rezervor, trebuie sa o mai consumi pana sa alimentezi.

Mie mi s-a intamplat o singura data sa bag motorina proasta de la Petrom (desi bagam de ani de zile de la aceeasi benzinarie, acelasi tip de motorina, fara nici o problema..) in Peugeot si am zis ca nu este adevarat cum facea. Norocul meu a fost ca bagasem putina, vreo 15l, si dupa vreo 20 Km m-am dus si am facut plinul cu motorina superioara de la altii. Problema s-a rezolvat imediat, in 2-3 Km...

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga solutie pt eliminarea apei  din rezervor.cauta pe net.si vedem dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E altceva, in cazul meu la 2.0 TDI 4motion, am simtit pana acum, in 60.000 de km de vreo 3-4 ori asa o usoara intrerupere. Deci e asa cum spui, dar alta e cauza. Nu m-am stresat prea mult sa aflu ce e, pt ca probabil o sa fie aproape imposibil de depistat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am avut aceeasi problema la golf 7 motor 1,2 tsi! Inca de la primele deplasari pe autostrada masina mea se comporta la fel, adica acceleram  si mi arata sa cuplez in treapta a 3a, asta in timp ce turometrul o lua razna!  Am fost asigurat de cei de la service (Midocar Vitan) ca totul este in regula, masina functioneaza normal si nu sunt probleme! Ba mai mult, mi s a indicat sa o accelerez pana la podea, unde are un senzor si ca ar putea fi mai ferma daca as utiliza o asa! La  urmatoarea revizie, la ridicarea masinii, printre multe alte probleme legate de sistemul audio care cateodata se bloca cu zilele, si functiona dupa bunul plac, am mentionat si problema patinarii! Din nou am fost asigurat ca nu sunt probleme, masina este in garantie, este testata si verificata de un mecanic si nu sunt probleme! Luni seara am ridicat auto,iar miercuri dimineata masina m a lasat pe autostrada la km 30! Platforma, intarziat la job,  nervi si stres! La service, dupa demontare, cei de acolo mi au transmis sec ca  intr adevar kit ul ambreiaj este distrus si ca nu este un defect din fabrica deci nu este acoperit de garantie...per total ar trebui sa achit 4900 ron! Masina este inca in service..

Mentionez ca am rulat cei 60.000 doar pe autostrada, facand naveta zilnic la job, deci majoritatea timpului intr o treapta superioara de viteza si viteza constanta! Deci nici daca ar fi fost pe scoala de soferi, nu este posibil ca o masina cumparata de noua sa cedeze in halul asta! Greseala mea, ca nu am solicitat in scris, deci nu am nici o dovada impotriva lor si nu pot sa i actionez mai departe! 

Mai mult ca sigur, masina colegului de mai sus se apropie de acelasi rezultat, asa ca sa stii ce este de facut! Probabil seria 2015 1,2 tsi Golf 7 sunt niste masini mediocre, facute sa te lase cu ochii in soare cand ai mai multa nevoie de ea! Va stau la dispozitie si cu alte detalii!  

Mai mult ca sigur dupa rezolvarea problemei nu voi mai calca pe la Midocar Vitan ever! 

Teoretic si practic, la ei ai garantie la orice, asta pana ti pica ceva..dupa care esti bun de plata! 

 

On 12/18/2016 at 14:13, sebi8796 a scris:

Salutare! Am si eu o intrebare.Am un Golf 7 1.2 TSI din 2015 51000 KM si in ultimul timp la viteze mari , 130 - 140 km/h am sesizat o patinare in timpul accelerarii care nu stiu de ce ar putea fi cauzata, ambreiaj sau distributie.Pur si simplu din viteza constanta parca scapa ceva foarte putin timp si cupleaza iar imediat. Atasat am pus poze cum este afisata "problema" grafic in programul masinii. Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri! 

FullSizeRender.jpg

IMG_3423.JPG

Aici ai afisat Think Blue! Pentru obtinerea unui consum cat mai redus de combustibil! Probabil nu este relevant pentru ca problema patinarii nu este sesizata in nici un fel de CB! 

Ca sa nu ajungi in situatia mea, fa un video cu momentul patinarii, arata l celor de la service, si daca esti asigurat ca totul este ok, cere le sa ti dea in scris ca nu este nici o problema!  Astfel vei avea o dovada solida ulterior! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

De curand sunt posesorul unui golf 7 1,6 tdi, cutie manuala 5 trpete si am un zgomot ciudat la plecarea de pe loc, ati auzit vreodata cum face un ambreiaj vechi de dacie la plecarea de pe loc ? este acelasi zgomot. Ce e ciudat , nu face la fiecare plecare de pe loc.

Mentionez ca in rest masina trage fara probleme, adica in orice trapta ar fi, dk apas pedala de acceleratie blana, creste viteza fara a se tura masina in gol si alte zgomote ciudate nu sunt.

Ce poate fi, ati mai auzit de problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!