Jump to content

Kit Dual Carb


Venomous Toad
 Share

Postare recomandată

Venomous Toad

Il montez, remediez cele ce am scris mai sus ca trebuie remediate, si vad dupa cum pot, sau cine ma poate ajuta cu "fine tuning-ul" sistemului de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Venomous Toad

Am montat Carburatoarele. A fost un cosmar sa fixez si sa etansez galeriile de admisie, insa am reusit dupa 4 ore de munca. Revin cu filmare cand e totul gata...

2 Carb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai te-ai chinuit pentru ca ai montat alea cu motorul pe masina. chiar si galeria originala iti da batai de cap cu motorul sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Venomous Toad

Cred ca era si mai greu de bagat motorul inapoi cu carburatoarele montate, decat sa montez galeriile asa. Galeriile sunt mult iesite in lateral. Or fi persoane care au montat kitul cu motorul dat jos, insa, eu am preferat asa. Important e ca mi-a iesit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Venomous Toad

Gata, am rezolvat cazul. Kermit are 2 carburatoare.

20170311_082924.jpg

20170311_084354.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mult n-am mai citit un topic cu atata informatie tehnica condensata! Bun asa! Ziceam pe topicul tau sa iti pui si o galerie de balans pentru relanti (egalizarea depresiunii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce fel de tevi ai de la cilindri 1 si 3? Cele originale, cu incalzitor? Daca da, vei avea probleme, vad ca ai blocat iesirile de aer pentru incalzirea habitaclului. Aerul ala trebuie sa treaca permanent peste incalzitoare, fie ca dai caldura in masina fie ca nu (in acest caz sufla aerul cald sub masina). Altfel incalzitoarele se incing pre tare si iti vor coace chiulasele. Daca nu folosesti circuitul de aer, de la turbina la interior, trebuie sa pui tuburi J in loc de incalzitoare, si sa faci niste table de directionare a aerului ca la motoarele industriale, altfel nici termostatul nu va mai merge corect. 

In rest buna treaba cu montajul. Mai sunt niste detalii, ca sa poti monta usor se fac niste fereste in lateralul compartimentului motor, cu acces din spatele rotii. Si ajuta si la reglaje ca ai acces la suruburi. 

Repet, fara scule adecvate, dar o sa ti se para ca merge perfect, dar nu poti spune ca STII ca merge perfect. Poate doar "citind" bujiile, cum a zis Mike.

Tuningul asta e lucru greu, nu exista doar schimbat de componente si gata totul merge perfect. E de citit mult, de investit mult, de reglat mult, si iar de la cap.

Modificat de TZepeSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Venomous Toad

La 1 si 3 - J tubes de inox le-am primit ieri. Urmeaza montajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
oldtimercraiova

A trecut ceva timp de cand le-ai montat..

 

Totul este ok , ai mai mers cu Kermit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic...vreo 7000 km.

Usor miros de gaze nearse si un consum mai mare decat normal, insa nimic insuportabil. Trebuie sa gasesc pe cineva priceput care sa aiba timp/sculele adecvate si sa-l gadile putin pe Kermit la carburi.

Modificat de Venomous Toad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!