Jump to content

Quark Motors Timisoara


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

In mica mea vacanta am depasit estimarile de kilometrii facute la plecare si intrucat riscam sa "sar" mult de cei 15.000 Km la care trebuia sa fac revizia daca ma intorceam in Bucuresti, am riscat si m-am programat in Timisoara la Quark Motors.

Prima impresie (datorata sediului) nu a fost extraordinara, dar se spune sa nu judeci omul dupa haina.Desi nu cunosteam absolut pe nimeni, am fost marti la ora 13:00 si fara nici o problema m-au programat dupa doua zile la ora 11:00. (prima bila alba)

In ziua si la ora stabilita m-am prezentat unde am fost preluat imediat de un consilier tehnic care dupa ce si-a notata nr de KM de pe bord si a inspectat vizual masina mi-a ascultat "doleantele"

Am aflat urmatoarele:

a. VW AG pentru romania (in cazul motoarelor PD) recomanda numai ulei 505.01 (indiferent daca masina are posibilitatea long life service-ului sau nu) cu schimbare la 15.000 Km daca masina este alimentata numai cu combustibil "Euro III", altminteri intervalul de revizie se scurteaza la 7.500 Km.

b. Nici nu se pune problema folosirii uleiului Long Life 506.01 (desi il aveau in stoc)

c. Filtrul de motorina, aer si polen nu se schimba pana la 30.000 Km (specificatia VW AG) decat daca clientul doreste in mod expres acest lucru.(a doua bila alba).

Masina a fost gata cu aproximativ 1h mai tarziu decat estimasera dar intrucat m-au anuntat telefonic asa cum stabilisem nu il consider un motiv de "depunctare". In plus au diagnosticat un "clonk-anit" la roata dreapta spate ca un amortizor zgomotos (lucru pe care eu il suspectam mai de mult dar pe care "specialistii" de la Porsche ROM nu l-au auzit prima data cand l-am "acuzat". Problema apare de acolo de unde legat de garantie orice lucrare trebuie aprobata de Bucuresti asha ca eu am ramas tot cu amortizorul zgomotos (neavand timp sa astept aprobarea - aprox 1 saptamana) (bila gris).

Concluzie:

Revizia a costat 3.648.000 lei adica 4 litrii ulei Castrol 5W-40 505.01, filtru de ulei, purjat filtru motorina, scurs ulei din intercooler si gresat toate articulatiile.

Service-ul a primit din partea mea doua bile albe si una gris.

Daca mai este cineva din Timisoara care poate sa confirme sau sa infirme parerea mea (poate am fost un caz izolat) ar insemna mult pentru toti cei care vor sa mai apeleze la serviciile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Apropo de postul lui AndiTDI legat de Quark Motors dim Timisoara.Nu stiu cum se comporta cu masinile in garantie, dar mi nu mi-au placut prea mult.

1. Am fost sa imi schimb uleiul si am dus masina la ora programata, dar a intrat in service cu o ora mai tarziu, iar la remarca mea ca am cam intarziat, o doamna de acolo a zis ca ei ce sa faca daca se mai prelungesc operatiile si ca a venit cineva cu o masina din alt oras si au gasit o problema pe care trebuie sa o rezolve. toate aceste fiid zise pe un ton ca asta e si n-ai ce face. Dupa ce i-am spus ca inteleg ca se mai intampla doar ca trebuia sa ma avertizeze si lasam masina acolo si venem dupa ea cand ma sunau (operatia trebuia sa dureze maxim o ora si m-am gandit ca intr-o ora nu fac decat sa ajung la servici si sa ma intorc inapoi, de asta am ales sa astept).

2.Odata cu operatia de schimbat uleiul le-am zis sa imi regleze farurile. rezultat: faza lunga zicea-i ca era de la anti-aeriana, iar faza scurta era "scurta" si nu era deloc centrata . Mi-au zic ca nu o pot regla mai bine deoarece masina a fost lovita in fata. Solutie mea: am facut rost de un inbus(sau cum se numeste cheia aia), dat jos capacele de plastic si reglat la un zid eu cu un amic, masurat distanta cu pasu si fazele bat destul de bine, doar mai trebuie sa mai centrez un pic stanga.

PS. becurile de faza scurta nu erau puse la loc cum trebuie.

3.Am avut o neplacere ca m-a lovit unul in spate. cu asigurarea tipului mergem la quark la evaluare, etc. Ma duc sa preiau masina si normal ca nu au prins bine spoilerul si bandula, asa ca le-am lasat masina sa mai lucreze un pic. A doua zi bandula era bine, dar sub stopul din dreapta a ramas un pic de distanta. Au zis ca nu se poate mai bine deoarece masina a fost lovita in dreapta spate(a doua oara cad am fost la ei au dedus ca masina a fost lovita concluzia unui mecanic care nu stie sa regleze faruri...)

Hai ca ajunge, maine ma duc la reprezentanta dim timisoara ca am o bataie pe dreapta fata si o sa va tin la curent. sper sa nu vin si de acolo dezamagit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
mariostomarad

Salutare oameni buni!

In primul rand am o intrebare. Ce inseamna VAG. Am citit toate post-urile si v-am tot "auzit" cu Vag in sus si in jos da' nu stiu ce inseamna. Poate ma lamuriti si pe mine.

In al doilea rand, legat de service-uri si reprezentante, am multe sa va povestesc.

Am cumparat Golful 1.4 benzina de la Quark Timisoara. Sincer va spun ca la capitolul vanzari am fost placut impresionat. Asa ar trebui sa se poarte toti dealerii adevarati cand vor sa-ti vanda o masina. Sa doreasca sa o vanda, nu numai sa se faca. In timisoara, daca nu stiti sunt doua reprezentante VW. Efectiv s-au "batut" ca sa ma aiba de client. In sfarsit ce ar fi mai important este faptul ca am primit dupa lungi negocieri cu cei doi o reducere de aproape 1.000 euro, pe langa oferta promotionala care exista la Ocean.

Un exemplu de ce inseamna sa te faci ca vrei sa vinzi masini este urmatoarea povestioara:

Am sunat la celalalt dealer din Timisoara si le-am spus ca ma intereseaza un golf si ca vreau sa stam de vorba. Tipul care mi-a raspuns a zis ca e ocupat momentan, ca trebuie sa predea o masina si ca sa-i las nr. tel ca ma suna in 5 min. Ok. Am asteptat toata ziua sa ma sune, n-a facut-o. Am revenit eu cu un tel., intreb de d-nul X si mi se raspunde ca e plecat la Buc. Da' ca pot vb. cu fratele. Ok. Vb-esc cu fratele imi spune un pret si ma invita la show-room. Ma duc a doua zi (sunt din Arad) imi prezinta masina, pretul. Le spun ca am o oferta mai buna de la ceilalti. Imi raspunde ca la ei am avantajul unui service super, bla.... bla... Il salut si dau sa plec. Banuieste ca nu iau de la ei imi spune cand eram pe picior de plecare: "la pretul care vi l-am dat mai puteti scadea 100-200 euro" :scratch: ma apuca rasul, dupa ce a zis ca pretul e batut in cuie. Dupa 2 zile ma suna fratel lui, ii spun ca cei de la Q... au o oferta mult mai buna de pret si ca o sa iau de la ei. Sa vedeti ce intorsatura:

"- Da' cu cine ati vorbit la noi

- Cu fretele dvs.

- Si ce pret va dat

- ...

- aaaaa, nu nu e bine, stati ca nu-i chiar asa. el nu stie.... sa vedeti ca asa si pe dincolo....

- ok, spuneti-mi dvs pretul

- .....

- bine, o sa ma mai gandesc"

Cei de la Q... ma suna, le spun oferta celorlalti si mi se spune ca vor sa ne intalnim, le spun ca nu pot merge la Timisoara si mi se raspunde ca nu-i nici o problema si vin ei la Arad. Asta da atitudine.

Si asa m-am hotarat sa cumpar de la quark si nu de la ceilalti care nici macar un telefon n-au binevoit sa-mi dea.

Cu service-ul este alta poveste si mai lunga, asa ca o las pe alta data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca locul postului este aici. Ii rog pe cai indrituiti sa il stearga daca e nevoie.

Pentru "mariostomarad"- fara sa te superi: gandeste-te intotdeauna la cei 1.000 euro pe care i-ai obtinut discount si la "bataia" dintre dealeri, mai ales atunci cand vei obtine servicii postvanzare de calitate indoielnica.

Si atunci vei avea motivatia discount- ului.

Domnilor! Atat timp cat noi ca si clienti vom cultiva treaba asta, dealerul va marsa, se va bate in preturi cu concurenta si pana la urma vom obtine ceea ce ne dorim pe termen scurt; adica un pret bun.

Dar nu uitati un lucru: pentru ca noi ca si clienti sa beneficiem de servicii la nivel vest el trebuie sa obtina si profit din ceea ce face.

Altfel nu va exista decat o lupta surda pentru clienti, clientul va fi multumit ca a primit "fabulosul" discount si dealerul multumit ca "a mai facut inca unul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni!

In primul rand am o intrebare. Ce inseamna VAG. Am citit toate post-urile si v-am tot "auzit" cu Vag in sus si in jos da' nu stiu ce inseamna. Poate ma lamuriti si pe mine.

VAG = grupul VW/Audi, produce marcile VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Bentley, Bugatti (oare?)

VAG-COM (despre care banuiesc ca ai intrebat de fapt) este un program pe calculator care se poate conecta prin intermediul unei interfete (cablu) speciale la diferitele module electronice ale masinii (cel mai important fiind calculatorul de injectie) si prin intermediul caruia se pot citi si eventual modifica (unii) parametri de functionare ai acestora. Mai pe scurt, e un tester accesibil "muritorilor de rand"

Mai multe info la

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...ighlight=vagcom

http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html

Orice intrebare ulterioara ref. VAG-COM te rog sa o pui pe http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...ighlight=vagcom (aici este off-topic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariostomarad

Pentru Dante:

Daca ai fi citit cu mai mare atentie tot post-ul, de la inceput ai fi prins ideea principala.

Ideea principala a ceea ce v-am povestit mai devreme nu a fost reducerea pe care am obtinut-o (care de fapt v-am spus-o cu titlu informativ, ca sa stiti pe viitor ca si la acesti dealeri preturile se negociaza - dar asta ar putea constitui un titlu pentru alt post) ci atitudinea diferita pe care au avut-o cei doi dealeri. Unul nu s-a obosit nici macar sa ma sune, iar celalalt a venit pana la Arad ca sa ma convinga sa cumpar de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mariostomarad:

"In sfarsit ce ar fi mai important este faptul ca am primit dupa lungi negocieri cu cei doi o reducere de aproape 1.000 euro, pe langa oferta promotionala care exista la Ocean".

Asa ai scris in postul anterior - si nu prea pare cu tiltu informativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariostomarad
Pentru "mariostomarad"- fara sa te superi: gandeste-te intotdeauna la cei 1.000 euro pe care i-ai obtinut discount si la "bataia" dintre dealeri, mai ales atunci cand vei obtine servicii postvanzare de calitate indoielnica.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariostomarad

Pentru dante:

Recunosc, am facut atunci o greseala de exprimare.

Imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu devieze discutia concluzionez:

- la serviciul de vanzare se evidentieaza abilitatile de marketing/PR ale personalului iar la serviciile de service pe langa "trucurile" de PR trebuie sa existe si suportul tehnic.

La noi aceasta este marea problema, nu exista background tehnic pentru suportul de service. (mare parte se datoreaza din pacate mentalitatii).

Si va rog nu faceti afirmatii fara a avea cunostiinta despre situatia reala.

(aici ma refer la "mariostomarad" si la afirmatia facuta despre "cultura generala" a altui membru - care intamplator chiar are legatura cu serviciile de vanzari auto)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut la toti utilizatori acestui forum,

Este primul meu post pe forum, despre care cred ca este un lucru excelent si de unde am invatat multe chestii utile.

Am vazut mai multe posturi despre service-ul Quark Motors din Tm si o sa imi exprim si eu parerea despre prestatia angajatilor lui.Am avut programare la ora 9, cand am ajuns acolo le-am explicat ce probleme are masina(martor ESP care nu se stinge, verificare sistem de franare), dupa care am stabilit ca o sa fiu sunat in momentul in care o sa afle daca trebuie schimbate ceva piese sau nu.Dupa ce am asteptat vreo 2 ore un telefon din partea lor, m-am decis sa sun pentru a afla care este stadiul lucrarii.Bineinteles ca doamna inginer care se ocupa de masina nu a raspuns la telefon(nici mobil, nici fix).La ora 3 si jumatate m-am hotarat sa ma duc acolo, si intamplator chiar atunci erau pe cale sa ma sune.Legat de problemele masinii mi-au spus ca trebuie schimbat senzorul ESP(aprox 410 Euro, de la ei) si trebuie inlocuite disucrile si placutele de frana fata/spate(rulmenti fata).Deci am pierdut o zi intreaga numai pentru o constatare si care a costat 750.000 lei.

Prin urmare pot sa spun ca mi-au facut o parere proasta despre ei si preturile lor mi se par accesibile numai pentru firme.

Bineinteles ca nu o sa cumpar senzorul ESP pana nu o sa fac mai multe verificari.

Am vazut pe acest site cam care sunt preturile reale ale pieselor si o sa caut prin Tm piesele si o sa ma duc la un service mai mic dar unde se executa lucrari de calitate.

Boby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OffTopic:

Inainte de a achizitiona orice piesa, refa diagnoza (sau posteaza aici codurile de eroare extrase de Quark)

"Senzor de ESP" este o denumire generica (care de fapt poate fi atribuita si senzorului de rotire a volanului si senzorului de acceleratie laterala/rotire) iar eroarea se poate datora unui contact electric imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...trebuie schimbat senzorul ESP(aprox 410 Euro, de la ei) si trebuie inlocuite disucrile si placutele de frana fata/spate(rulmenti fata). Boby

ar fi bine sa iti completezi profilul sa stim despre ce masina e vorba.

In legatura cu senzorul de esp, eu am schimbat senzorul de abs si am obtinut un pret ff bun (1,5 mil parca in loc de 2,7) cat imi cereau pe la diverse magazine, cand stii exact ce iti trebuie da-mi un pm sa vad daca te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Povestea mea:

Am avut un Polo nou 2003. Am fost in concediu in Grecia, m-au prins cei 15000 km in Atena, asa ca am mers acolo la un service VW pt revizie, schimb ulei etc. Printre altele, ii rog sa se uite de unde apare un zgomot ca de lovitura metal pe metal atunci cand pornesc masina. Se constata ca o ureche de prindere a tobei intermediare s-a rupt. Nu o pot schimba pentru ca nu au pe stoc, asa ca o voi face acasa.

In drum spre casa, la vreo 200 km de Timisoara, se aprinde beculetzul EPC. Imi programez in minte o vizita la service. Dupa vreo 4 zile, beculetzul EPC se stinge si nu se mai aprinde.

Dupa vreo 2 saptamani merg la Quark Motors in Timisoara, sa-mi programez rezolvarea problemei cu toba intermediara. Ridica ei masina pe cric, se uita cu lupa daca nu cumva am trantit eu masina de ceva si de-aia s-a rupt urechea tobei, nu gasesc ei nimic, asa ca decid sa o schimbe pe garantie (au constatat ca toba incepuse deja sa sufle pe langa imbinarea tubului dinspre galerii). Pana aici ok, totul normal. Se uita si la cauciucuri, erau uzate neuniform, asa ca imi programez si reglarea geometriei directiei (cum e posibil ca dupa 17000 km cauciucurile sa fie uzate neuniform si destul de tare, la o masina noua?). Cand vine toba intermediara ma suna, duc masina, schimba toba, regleaza unghiurile, banu jos, totul ok, plec multumit. Deci o bulina rosie pentru Quark Motors Timisoara, pentru promptitudine.

Dupa inca vreo 5000 km (la inceputul acestui an) se strica servomotorasul clapetei de recirculare a aerului la instalatia de aer conditionat. Am constatat asta pentru ca il foloseam in oras ca sa nu-mi intre noxe de la masinile din fatza. Merg la service, masina in garantie, schimba motorasul si imi spun ca e cam mult ulei in masina, e peste nivelul maxim (aici imi amintesc de aprinderea martorului EPC), si imi recomanda SCHIMBAREA ULEIULUI. Zic: uleiul a fost schimbat acum 7000 km, ar trebui sa mai pot merge cu el inca 8000, mai bine sa dea drumul din ulei sa se ajunga la nivelul bun. Asa si fac, fara nici un comentariu. Deci daca eram "dummy" ma "faceau" de 2,5 mil. aiurea. Bulina neagra pentru Quark Motors Timisoara, pentru incercarea de stoarcere de bani.

Verific cat ulei a mai ramas in motor, e ok. Odata cu verificarea uleiului, constat ca dupa reglarea geometriei au uitat sa puna inapoi capacul de cauciuc de deasupra telescopului dreapta. Bulina neagra pentru Quark Motors Timisoara, pentru neatentia si fushereala la locul de munca.

Plec cu masina de la service. Inainte sa apuce sa intre noxe in masina, apas butonul de recirculare. Ascult atent, aud motorasul cum inchide (ca o paranteza: motorasul original nu era auzibil, se auzea doar marirea debitului aerului cand mergea aerul conditionat pe maxim) zic ok. Merg in spatele unei masini, simt noxe... imi zic: sigur mi se pare. Dar nu. Zilele urmatoare cat am mers prin oras, am fost "tratat" cu noxe de la multe tipuri de masini. Asa ca decid sa merg inapoi la Quark sa le reclam ca imi intra aer fals de afara cand eu inchid circuitul cu exteriorul. Imi tin masina in service cateva ore, merg dupa ea si imi spun ca nu au gasit nimic in neregula si ca mi se pare ca intra noxe. Banii mi i-au luat pentru manopera, dar problema nu au rezolvat-o. M-a tot vrajit un barbat mai in varsta ca au verificat si totul e ok, degeaba am explicat ca intra aer fals de afara, n-a vrut sa creada nici in ruptul capului, mai lipsea sa ma trimita la medic sa-mi verific eu nasul (acelasi mosulica mi-a recomandat sa schimb uleiul dupa 7000 km doar pentru ca era prea mult). Bulina neagra pentru Quark Motors Timisoara, pentru incapacitate/dezinteresul in rezolvarea problemei.

De atunci nu am mai mers la Quark Motors. Dar am si vandut Polo-ul si am cumparat Golful din semnatura.

Cu Golful am avut clasica problema cu defectarea mecanismului de ridicare/coborare la geamul electric. Am mers la Quark sa intreb de kit-ul de reparatie. Cei la care se comanda piesele de schimb l-au chemat pe unul din workeri, el s-a uitat in ETKA la codul kitului si tot el mi-a zis ca ma costa 60 Euro, ca trebuie sa fac comanda si sa las un avans, iar dupa o saptamana imi aduce kitul. Mi s-a parut cam mult, asa ca am mers la AutoClub si am intrebat acolo. Pretul: 40 Euro+TVA, fara avans, fara comanda ferma, sa sun doar peste 2 zile ca nu au in stoc dar vor primi. Am sunat, am cumparat, am schimbat.

Asta mi-a dat o impresie de bi?ni??real? din partea Quark Motors Timisoara, asa ca primeste o bulina neagra.

Remarcati ca nu numai la noi se intampla, ci si in tzari care se pretind "mai europene" decat Romania: idiotii din Grecia nu s-au sinchisit sa se uite in cartea de bord a masinii la cantitatea de ulei care se pune in motorul masinii, asa ca au inecat-o cu 4 L de ulei din cel mai bun, cand trebuia pus doar 3.5 L. Intrebarea mea este: daca astfel de greseli sunt uzuale marilor service-uri autorizate, cum mai poti avea incredere in astfel de ateliere, cand totul se face dupa ureche ? Pentru ei documentatia este ceva care doar ocupa aiurea niste rafturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea este: daca astfel de greseli sunt uzuale marilor service-uri autorizate, cum mai poti avea incredere in astfel de ateliere, cand totul se face dupa ureche ? Pentru ei documentatia este ceva care doar ocupa aiurea niste rafturi ?

Nu stiu cum sa-ti spun (de fapt nu mi-e clar la care "ateliere" te referi), dar eu am MULT mai multa incredere intr-un atelier mic, unde il cunosc pe om, cu care am stabilit o relatie si care stiu ca e priceput decat intr-un service "de fite" unde masina dispare intr-o gaura neagra de unde reapare dupa ce a "mesterit-o" cine-stie-cine cine-stie-cum. Raportul probleme / numarul de vizite este, in experienta mea, mult in favoarea atelierelor mici pe care le frecventez fata de cel al service-urilor cu pretentii prin care am mai ajuns.

In plus cine zice ca un atelier mic nu are documentatie si dotari? Iar problema principala a service-urilor (in general) nu cred ca e lipsa de documentatie (exista internet, exista ELSA) sau dotarile (exista VAG-COM) si la o adica daca omul e bine intentionat si chiar nu are o anumita scula (de ex. un manometru de presiune de benzina) te trimite la un service mare unde faci exclusiv masuratoarea respectiva. Problemele principale sunt PROFESIONALISMUL (sau lipsa lui) si BUNAVOINTA (sau lipsa ei), si acestea trebuie cautate si apreciate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa-ti spun (de fapt nu mi-e clar la care "ateliere" te referi), dar eu am MULT mai multa incredere intr-un atelier mic, unde il cunosc pe om....

La o privire mai atenta ai fi citit: "daca astfel de greseli sunt uzuale marilor service-uri autorizate, cum mai poti avea incredere in astfel de ateliere". Adica ma refeream exact la "marile" service-uri autorizate.

Si eu am mecanicul meu, cu care colaborez excelent si face treaba de care eu sunt foarte multumit, are documentatie si soft, pe care le si foloseste sarguincios. Cu documentatia ma refeream la "marele" service autorizat din Atena, care nu s-a sinchisit sa se holbeze in documentatie ca sa afle ce cantitate de ulei se pune in motor, punandu-mi cu 0.5 L mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@neutrin: Imi pare rau daca am inteles altceva decat ce intentionai tu (de privit atent am privit) dar nici exprimarea nu mi se pare neaparat un model de claritate (poate daca "astfel de ateliere" -> "ele" lucrurile erau mai limpezi?).

In orice caz, ma bucur ca am ajuns la o concluzie comuna - asta mi se pare mai important :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Metalitatea mecanicilor in Romania = melodia formatiei "Marfar" si imi pare rau ca trebuie sa spun asa dar asta este realitatea indiferent de firma la care lucreaza si pe care o reprezinta, da, sunt si excepti, dar ce oare conducerile firmelor respective nu i-au nici o masura asta nu inteleg.

Si dau doua exemple:

1. service Porsche Buc. Nord, s-a dus omul pentru revizie si i-au schimbat placutele de frana cu altele (desi nu erea nevoie) si culmea cu unele vechi si diferite (pe stanga de un fel si pe dreapta alt model).

2. service AlfaRomeo, s-a dus omul la revizie si totul a fost in regula (masina in garantie) si dupa un timp relativ scurt ups bataie puternica la motor si apoi acesta nu a mai pornit, respuns: de ce nu ati venit la noi cand a inceput sa bata si ati mers cu el pana s-a blocat.

Cazurile sunt preluate din cadrul unei emisiuni de la OTV, realizatori s-au implicat in cazul cu AlfaRomeo dar s-au lovit se un refuz categoric al conduceri firmei.

Revin cu intrebarea: de ce trebiue sa fim noi "mecanici" daca ne-am luat masini, de ce ma mai duc cu ea la garantie si in service, ne intoarcem oare la "mesteritul" din fata blocului la Dacie?

"Sa traiti bine" :lol: :lol: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am avut si eu o problema cu Quark motors Timisoara.

Am primit o scrisoare de la ei ca am reducere 50% la verificarea de primavara. Zic OK, oricum trebuia sa ii fac o verificare, iar 50 ron e ok.

Imi face programare, ma duc cu masina, imi face verificarea, imi zice ca tre sa schimb bucsele si ma taxeaza cu 54 ron, desi trebuia 50. Zic OK, nu e mare problema. Cei 4 ron scria pe factura ca sunt pentru materiale mici.

Cand am dus masina acasa, vad ca suporturile pentru nr de inmatriculare nu mai sunt cele ale mele, la care tineam mult :unsure: ci aveam unele noi cu sigla Quark.

Atunci mi-am dat seama pentru ce erau cei 4 ron, materiale mici, cica. Primul lucru a fost sa ma uit in porbagaj sa vad daca cele vechi ale mele sunt acolo. Bineinteles ca nu. Atunci m-am enervat tare.

Deci unu la mana, aia de la Quark isi fac reclama pe banii mei, doi la mana, nu mi-au spus nimic ca mi-au schimbat suportul si trei la mana, mi-au aruncat suportul meu.

Acum nu stiu ce sa fac exact, sa ma duc maine dimi sa ma iau de ei sau sa merg direct la OPC.

NU e problema de bani, e vorba de principiu.

Orice idee e binevenita.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a te duce la opc treci pe la service si cere in scris suporturile care erau ale tale si dupa aia faci reclamatia la opc.

ps: eu iti recomand banda dublu adeziva bison si ai scapat de problema suporturilor brenduite.

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat cu cineva care se ocupa de intretinerea masinilor VW-urilor Politiei Timis. Mi-a spus ca au avut cazuri cand au insemnat discret piese si dupa ce au platit facturi mari la Quark, au constatat ca piesele nu erau inlocuite.Bineinteles, a iesit scandal.

De ce au marcat piesele ? Evident, pentru ca au avut banuieli. Si ganditi-va ca "firma" de mai sus e un client serios, cu multe masini, care face reviziile conform service-planului.Iar de masinile astea se trage, merg la interventii, in misiuni, au soferi in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cei de la Quark sant ok eu nam avut probleme cu ei au fost super amabili si miau schibat ce trebuia meseria mea e mecanic auto si am stat cu ochi pe ei :))

Modificat de zeuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Iata si povestea mea cu cei de la Quark Motors Timișoara

 

Programez si eu masina pentru schimbat ulei, filtru, si verificat sirocoul si conectivitatea bluetooth.

Am lăsat mașina (cheile) la recepție și au zis ca in cursul zilei masina este gata.

Mă sună pe la ora 10 AM să mă întrebe unde se află modulul bluetooth. Le spun că se află sub scaun pasager ... etc. (puteam să le spun că e in portbagaj  :ceuameni: 

După nici 5 minute mă sună să întrebe unde e adaptorul BT. Le povestesc că mașina a fost cumpărată fără acel adaptor și că nu m-am conectat cu telefonul la BT, fapt pentru care am apelat la ei să mă ajute. Rezultat: am nevoie de adaptor. BUUUN. Peste câteva ore ... mașina e gata, inclusiv sirocoul (au șters o eroare), fără bluetooth.

 

Am ajuns să iau mașina de la service. Îmi spune cât am de plată și mă uit bine la deviz, care includea manopera pentru schimb ulei, ulei, filtru, etc .., diagnoza pentru sirocou și conectare BT, pentru care am cerut lămuriri. (dacă tot imi trebuie acel adaptor fără de care nu mă pot conecta la BT, de ce i-a mai făcut diagnoză? ...  nu am înțeles.. în fine, îmi scade din factură diagnoza pentru BT). Am plătit, și iau mașina. 

Pornesc sirocoul, aștept să se încălzească în habitaclu cca 10 minute. ... nimic, e tot rece în habitaclu, ca afara, cca. 3 grade. Cer lămuriri și pentru sirocou. Mașina ajunge din nou la diagnoză... se pare că problema nu e rezolvată și e mai complicată, chiar dacă mi-au zis că e în regula. Ghinion. Să vin la service încă odată să rezolve problema. (dat jos bara, verificat, etc), iar diagnoza nu trebuie să plătesc nici pentru sirocou.  :angry:  

 

După această experiență, 2 buline negre din partea mea pentru lipsă de profesionalism.

Modificat de 3fredi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

A mai avut cineva vreo experiență (plăcută sau neplăcută) mai recentă cu cei de la Quark Motors Timișoara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!