Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Bine ca ai rezolvat pana la urma . ?

Sa faci un log in mers la presiune actuala/specificata/diferenta 

Cum ai redus presiunea pompei din rezervor ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din soft s.au facut toate ajustarile.. tocmai deaia a si fost un chin toata treaba asta. Eu am facut si resoftare si lucrurile s-au complicat :-) Baietii facusera recent tot un a4 doar ca caga si partea cea mai interesanta este ca au pastrat pompa de medii pe masina. Presiunea era fix aceeasi ce o masurasem si eu, 8b cu contactul pus si 10-12 la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mare presiunea ce intra in CP3 ,monitorizeaza furtunele de tur sa nu sara / fisureze ...

Daca faci log in mers  si diferenta de presiune dintre actual si specificat e mare ,posibil sa se strice ceva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Azi am montat si eu in sfarsit un regulator nou pe pompa CP3 , am eliminat iar pompa de medii deoarece nu am reusit sa o fac din soft.

Poate iau un regulator de 100€ si il montez dupa pompa auxiliara.

 

Pe A4 ala au pus pompa de bmw care e putin diversa de ale noastre, e posibil ca valva interna de presiune sa dea surplusul pe retur in loc sa il bage pe tur. E complicata treaba.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Clauu_u said:

Salut baieti, revin  cu noutati si cu cp3 pe masina, a avut Dragos ceva de furca cu presiunea si toate cele.. treaba de 1ora-2 s.a transformat intr-un chin.

@EEXCALADE a banuit bine regulatorul din rampa pt ca nu imi tinea presiunea stabila si de aici tot circul asta cu ramas fara masina pus iarasi cp4 si etc, altfel ma plimbam demult cu cp3 montat.

Spor la upgrade.uri :)

A postat pe facebook ca nu mai tuneaza 2.0 TDI CR cu retrofit la CP3 :) Exact dupa ce l-ai chinuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa mi-a spus și mie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Nu va faceti griji in privinta asta, am vorbit cu Dragos.

Avem 2 solutii: pompa de rezervor de joasa presiune sau regulator de presiune inainte de CP3.

Am comandat deja 2 kituri, pana sambata sper sa testez pe masina proprie cu ambele pompe electrice conectate. Am luat regulator reglabil in intervalul 1-10 bari, deci facem presiune pe intrare cat dorim noi.

In felul asta nu avem probleme nici cu pres. prea mare, nici cu tuningul la Dragos sau oricare alt tuner.

Catalin saptamana asta testeaza un bypass pe model cu o pompa in rezervor.

Nu am dubii ca pana luni avem  2 solutii definitive ptr toti cei care au pompa de mare presiune in rezervor, prima fiind schimbarea pompei de rezervor cu una de joasa presiune.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele semnalate de Dragos apar si dupa eliminarea pompei de medii ? Cat costa kitul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Dupa eliminarea pompei de medii nu exista probleme.

Doar cele cu 1 singura pompa electrica au momentan probleme la care lucram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o mica precizare cu privire la craparea furtunului, am gasit cauza furtun de 8mm si teava de 10mm. Recomand inainte de montaj sa va luati 50cm de furtun de 10mm diametru interior, reductie de la 10 la 6 + coliere care sa incapa pe furtun de 10 ( 4 buc) si pe furtun de 6 ( 2 buc ) 

20170704_125054.jpg

Am parcurs aprox 2000km pana acum, absolut nici o problema si zero stress de span :) . Pornire este mai rapida si motorul e destul de silentios.

Nici eu nu intelesesem mesajul lui Dragos de pe facebook cu privire la CP3, sa inteleg ca CAGA inca face resoftari.

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

De luni sunt sigur ca se vor face resoftari pe toate variantele cu 1 sau 2 pompe. 

Daca aveti putina rabdare fac proba pe masina proprie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

La furtune la golf si passat se pot refolosi cu succes cele originale care sunt mai groase.

O sa comand 20m de furtun AN6 (8mm ID) cu tesatura de nylon sa fie, am facut demersurile deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B6 CBDC are 1 sau 2 pompe? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

am facut si eu upgrade la CP3, totul a decurs normal, am facut cu mecanicul meu.

 

Inainte de upgrade eu aveam niste intreruperi in plaja 1400-2200 rotatii, am mers asa cam 1 luna fara sa gasesc cauZa, fara erori corectii ok pe injectoare. Singura diferenta in bine era doar cand alimentam rezervorul full. 

De aici am suspectat pompa de motorina din rezervor, am zis ca la upgrade elimin posibile surse ale intreruperilor prin  valva mettering noua, abulare pompa intermediara de medie presiune implicit cea din rezervor (prin faptul ca daca mergea aiurea fara o presiune constanta cp3 rezolva singur alimentarea).

 

m-am apucat de upgrade, totul in regula, a pornit in 7 secunde fara balbaieli. Intreruperile au disparut in proportie de 95%.  

Dupa upgrade aveam impresia ca parca nu trage la fel, am refacut distributia si puterea a revenit.

 

Acum problema e ca mi-a dat eroarea urmatoare:

specific ca presiunea la ralanti e cea ceruta, in mers la fel, eroarea am luat-o dupa frana de motor de vale, in momentul cand am calcat ambreiajul, a murit motorul cu spira, functia start-stop a repornit motorul, martorul aprins, cel cu spira dar fara limp mode, am continuat drumul cu martorul aprin aprox un kilometru.

 

va rog ceva pareri, ce sa investighez? Poate fi de la conducta de motorina pe care am strambat-o eu sa ii dau cale ? Eu am pastrat si egr.   Sau valva mettering noua?

multumesc anticipat.

 

Thursday,13,July,2017,02:18:19:62939

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Data version: 20130910

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 019 AC    HW: 03L 907 309 F

  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G200SG  5874

           Software Coding: 0000072

            Work Shop Code: WSC 76010 904 08245

                      VCID: 6CD7223B4F7E2C7E58B-8039

1 Fault Found:

 

000135 - Fuel Rail/System Pressure 

               P0087 - 000 - Too Low - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 244124 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2016.14.28

                    Time: 23:33:21

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 736 /min

                    Inj. Quantity: 22.0 mg/str

                    (no units): 15.0

                    Pressure: 264.0 bar

                    Pressure: 96.0 bar

                    Temperature: 33.3°C

                    Tank Cont.: 61.0 l

 

 

Readiness: 0 0 0 0 0 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca supapa regulatoare de presiune de pe pompa de inalta presiune (metering valve) sa faca figuri chiar daca e noua. Nu ai fi primul caz :scratch:. La fel de bine este posibil ca pompa de alimentare din rezervor sa nu fie de tip flow through si sa fie pe duca. Astfel pompa mecanica de pe pompa de inalta presiune nu ar putea face presiunea necesara pompei de inalta presiune. Verifica sa nu fie vreo conducta/racord strangulat pe traiectul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B7 ,CFFA ,cu o singura pompa in rezervor .

Eroare cu bypass cod 8T0127247C  .

Fara erori cu bypass din doua X-uri in valoare de 20 ron .

Fara alte modificari

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti bune, pai ce eroare avea? High?

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, emilul said:

Pressure: 264.0 bar

Pressure: 96.0 bar

Diferenta de presiuni e prea mare ,verifica amanuntit ca ceva nu e pus bine sau pierzi presiune pe undeva.

Pune inapoi pompa de medii si fa o proba si un log in mers la presiuni

 

@Clauu_u Masina nu avea nici o problema decat inceput de span .

Am pus CP3 cu bypass-ul oe de audi si a dat eroare high .

Cele doua X-uri au rezolvat problema 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Am facut si eu 2 Y pe strung rapid, le-am montat cu pompa auxiliara. Vestea buna e ca nu mai iau high pressure ca inainte.

Deci aceasta solutie este ieftina si functioneaza 100% ptr toata lumea (1 sau 2 pompe electrice pe masina).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti mare noroc cu Catalin si modul lui de lucru pt ca chiar se implica sa gaseasca solutii. Zic mod de lucru pt ca majoritatea mecanicilor sunt pana in gat cu masini la rand si nu sta nimeni sa ti-o gadile sa piarda timp etc, nu merge din prima aia e la revedere ai de ales ori mergi asa cu ea ori pus la loc cp4 :)  Pt linistea voastra sufleteasca eu va recomand un drum pana la Bacau :-)

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Clauu_u Multumesc!

Si la tine trebuie facut acest bypass ,treaba cu modificarea de soft ...no coment .

Mare grija ca la modelul de mai sus sunt doua retururi ,unul din ele trebuie sa ramana sub presiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/13/2017 at 3:53 PM, EEXCALADE said:
On 7/13/2017 at 10:56 AM, emilul said:

Pressure: 264.0 bar

Pressure: 96.0 bar

Diferenta de presiuni e prea mare ,verifica amanuntit ca ceva nu e pus bine sau pierzi presiune pe undeva.

Pune inapoi pompa de medii si fa o proba si un log in mers la presiuni

 

Inca nu am incercat cu pompa de medii pentru ca am facut urmatorul lucru:

studiind atent sa gasesc o eventuala scapare de presiune si sa vad daca totul e montat corect (este montat tot corect si nu pare sa scape presiune necaieri), mi-am adus aminte ca nu am schimbat mufa la valva mettering, o lasasem pe cea originala de passat doar ca am scos garnitura de cauciuc din ea si am "indesat-o".

Acum am pus mufa de peugeot 206, am facut 100km si nu am mai primit eroare. 

Dar in continuare parca nu mai e asa sprintena masina.

 

intrebari:

daca mufa a rezolvat si nu mai da eroare, low preasure in rampa, diferenta de comportament poate fi data de avans (tosrion angle) ? Care la mine fiind CR am inteles ca se citeste pe canalul 51 si la mine acum e zero

intreruperile pe care le aveam (in momentul asta cu cp3 mai balbaie foarte usor doar la cald si doar la relanti, in mers pare ok, puteau fi de la regulatorul de pe pompa cp4 date de aceasi mufa (mufa in sine intrerupta sau oxidata etc)

Multumesc anticipat

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Toti care au avut astfel de probleme, le-au avut din cauza regulatorului de presiune de pe rampa. Un amic in italia de 5 luni se chinuie pana cand saptamana trecuta a luat imprumut un regulator , testat si totul ok.

Al lui era cu span, curatat, merge perfect si la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu cp4 aveam intreruperi dar nu am luat niciodata eroare de niciun fel

prima eroare de low preasure am luat-o dupa montare cp3 si aproximativ 120km

si in cazul asta are logica sa fie regultorul de presiune de pe rampa?

iti reamintesc ca, cu cp4 cu rezervorul plin erau insesizabile intreruperile, incepeau sa apara cand rezervorul se apropia de jumatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!