racingparts.ro

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

76 postări în acest subiect de discuţie

Dupa cum stiti avem un topic de zeci de pagini cu probleme la pompa de inalte de pe motoarele CR. Americanii au gasit solutia cu multi ani in urma montand pompa bosch CP3, o pompa scumpa in comparatie cu CP4.1 (single piston pump)

Am incercat fara succes sa cumpar un kit ptr upgrade la o pompa superioara dar producatorul american nu are nimic disponibil in stoc asa ca am decis sa o fac singur.

Pompa care  va lua locul celei originale este Bosch CP3, o pompa cu 3 pistoane care este cunoscuta ptr fiabilitatea ei.

In plus este o pompa care poate fi folosita ptr tuning la CR , acolo unde se stie ca pompa oem da rateuri la aprox 1700 bar, CP3 poate 2400bar si poate alimenta motorina ptr 500 cai putere.

 

Voi folosi cea mai mica pompa CP3 pentru a avea cat mai putina putere absorbita de catre motor.

Exista un kit de montare, totul este plug and play, nu se fac modificari , nu se taie nimic.  Se elimina si EGR cu un kit realizat la CNC, plug and play si acesta

Saptamana viitoare va fi montata pe masina mea si pe cel mai puternic 2.0 CR din lume la ora actuala ( 303 cai putere)

Cost EGR delete pipe 69 sterline din UK cu transport

Cost kit montare pompa CP3 600 ron (totul plug&play)

Cost pompa CP3 : uzata 50-75€ dezmembrari,  noua 350€ pe ebay.de  sau co.uk

20161012_125029.jpg20161012_125901(1).jpg20161012_125457.jpg20161015_162939.jpg

 

Acesta este rezultatul final. Cumulat au facut deja sute de mii de mile, si totul este OK.

IMG_0751%20Medium_zpshvwfmgyc.JPG

 

 

 

 

 

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

incepem si la mine modificarea :D multumesc pentru tot.

o sa le facem cele mai puternice diesel-uri :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Un cod piesa pompa Cp3?

si eventual pt kitul de montare.

multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Iobau998 ai PM.

Eu daca trec de 310 cai ma declar multumit.

Mai face upgrade Razvan din Ploiesti , passat 2.0CR CBAB 303 cai momentan cu CP4.2

 

Darkside are kitul la 525 sterline+ tva, s-au trezit si baietii de peste canal.. 

Pe plaiul mioritic costa de 5-6 ori mai putin aproximativ.

Baieti vazand regulile, nu se pot discuta sau face oferte pe topicurile tehnice, asa ca trebuie sa respectam.

Aici vom discuta strict aspecte legate de upgrade, beneficii si dificultati in montare, rezultate obtinute etc.

Cine doreste detalii este rugat sa imi dea PM si ii voi comunica ce trebuie sa caute la dezmembrari.

 

Cand facem upgrade la Roby o sa facem poze si sa documentam totul. O sa fiu si eu prezent, ca-mi place nu de alta!

Modificat de racingparts.ro
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut Racing , am un A4 2.0 TDI Cag 2008 si m ar interesa sa fac upgrade ul la CP3.Pe alte forum uri spun ca pompele cu cilindrul de 40mm ar trebui aa rezolve problema spanului dar nu sunt asa convins inca cum sa procedez . 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pompele CP3 nu au probleme, sunt mult mai bine concepute din start, mult mai robuste.

Fa o socoata sa vezi cat te costa fiecare varianta apoi ajungi la o concluzie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza faptului ca montez chiulasa noua pe motor am intarziat putin cu kitul. Am facut ieri si proba pe masina ptr a verifica si totul este ok, intra la fix fara probleme.

Maine am si piesele finale din fabrica si in weekend sper sa am totul remontat pe masina, mi-e dor de ea :D

Cei care doresc sa faca upgrade trebuie sa monteze EGR delete pipe.

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

De ce trebuie facuta aceasta modificare?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu are loc pompa de inalta din cauza clapetei EGR

Modificat de andrei_221
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Deci pentru cei care vor sa faca upgrade-ul la CP3 trebuie sa faca EGR-off urmat banuiesc si de DPF-off...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi sa se faca egr off. Este un sistem care nu produce decat pagube motorului. Incerc sa produc si 20 de egr delete pipe la CNC, sper sa le am curand.

In bulgaria se gasesc la 50 euro parca din stainless

Dpf off doar ptr cei care isi doresc treaba asta, nu are legatura cu upgrade la pompa de inalte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La CNC se pot face si piesele care se uzeaza in pompa de inalta dupa care se fac tratamente de intarire a materialelor a.i rezista sute de mii de km, ajungi sa faci piesele respective la un atelier la bani putini(in comparatie cu pompa cp3) insa nu are nimeni timp de experimente pe masina personala.

 

Apropo, dupa cum bine observati, trendul la masinile din ce in ce mai noi, este unul de declin total al calitatii si durabilitatii, ajungem sa folosim masinile 3-4 ani dupa care sa le dam pietilor de consum. Moldova a devenit ce era Romania acum 5-8 ani in materie de masini auto sh. Masina a devenit indispensabila, este precum painea, sau accesul la internet. Citesc cu oroare si dispret problemele semnalate la ultimele modele scoase de granzii pietei automobilistice. Pacat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@racingparts.ro citisem ca daca faci EGR-off dupa o perioada destul de scurta de timp este afectat si DPF-ul. Geresesc?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
în urmă cu 2 ore, deenman a scris:

La CNC se pot face si piesele care se uzeaza in pompa de inalta dupa care se fac tratamente de intarire a materialelor a.i rezista sute de mii de km, ajungi sa faci piesele respective la un atelier la bani putini

Te contrazic. Tratamentul care se face pieselor in miscare este mai complex, nu este doar un simplu tratament termic, cum se face la Housing-ul pompei. E un tratament special, care se face cu niste echipamente de sute de mii de Euro. DLC Coating se numeste, iar o firma care are asemenea aparatura (daca exista in RO), nu ti-l face.

Nu stiu concret de unde provine spanul respectiv, dar stiind modul de functionare al pompei, tind sa cred ca provine din housing.

 

@racingparts.ro tinand cont ca presiunea in rampa va fi mai mare, nu vor fi probleme? 

Modificat de MRC
1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
13 minutes ago, MRC said:

Nu stiu concret de unde provine spanul respectiv, dar stiind modul de functionare al pompei, tind sa cred ca provine din housing.

Din pacate, nu, ci din rola. Explicatia este in topic:

Modificat de lambda_dryver
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

E clar, problema de design. Am lucrat la o firma concurenta Bosch, iar acolo design-ul era altfel. Rola nu statea direct pe piston, ci avea o piesa intermediara si impiedica aparitia acesstei probleme.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@MRC -  am vb deja cu niste prieteni care au atelier si cnc si cunostinte in acest domeniu si exista firma in Buc care face DLC contra unei sume rezonabile, am si intrebat costurile acestei operatiuni si iesi la 200-300 euro. La americani costa asa mult aceasta pompa C3 pt ca apeleaza la multe firme pt fabricarea ei, si fiecare isi pune adaos.

Uite: http://www.researchforindustry.ro/site/viewLab/105

M-am interesat in aceasta privinta cu toate ca nu detin motor CR, si nici nu imi voi lua vreodata unul.

 

 

Este o problema " intentionat plasata remediabila dar care va ramane asa".

Modificat de deenman
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Problema este de design, nu stiu daca intentionat sau nu la aceasta pompa CP4.1 ce o avem de serie pe masini.

Cp3 nu are astfel de probleme, avand un principiu de functionare mult mai sanatos, pompa fiind foarte scumpa.

Preasiunea in rail ramane aceeasi ceruta in harta ce o aveti pe masina. Nu facem decat sa inlocuim o pompa mecanica cu alta mai sanatoasa pentru a preveni un eventual HPFP fail.

Va rog sa va rezumati doar la CP3 pe acest topic, intrebari si orice nelamurire aveti.

Daca faceti tuning aceasta pompa are un debit dublu si suporta presiuni de pana la 2400 bari, deci aveti de unde sa ii dati motorina.

Pompa oem la 1700-1720 deja intra in tilt si nu este capabila sa mentina presiunea aceasta la un debit marit de motorina necesar ptr tuning.

 

Despre CP4.1 (de serie) se discuta in celalalt topic, asa ca va rog!

 

EGR delete nu influenteaza in nici un mod DPF, neavand vreo legatura cu acesta, sunt 2 sisteme diferite.

EGR delete imbunatateste calitatea aerului ce intra in motorul vostru. In plus scapati de o restrictie amplasata pe galeria de admisie is foarta multa mizerie ce intra in camera de ardere.

Cam asa arata si la mine valva EGR ..priviti poza si minunati-va.

 

blocking-egr-valve.jpg

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

EGR delete duce la modificarea parametrilor de functionare ai motorului si implicit are efect asupra regenerarii DPF. NU afecteaza in mod direct, ci prin strategia calculatorului. Odata cu EGR delete trebuie modificati si parametrii de regenerare ai DPF, sa nu mai ia in calcul EGR

2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

 Atat in timisoara cat si in alte localitati exista posibilitatea de eliminare dpf-egr si eventual tuning ptr cine doreste sa monteze pompa CP3.

 

Pompa CP3 se poate monta si pastrand EGR dar e cam ingramadeala acolo. Priviti pozele. Se poate mentine EGR daca va place asa de mult.

 

8769BE60-E479-412B-A507-FDD79B8DBA12-1967-000002B1E006A3ED_zps073e31d4.JPG

88206DE5-4180-41AE-AC63-39ACBB2BA09D-2068-000002D527F6A74E_zps4a85ca5a.JPG

Modificat de racingparts.ro
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In timpul regenerarii , egr este inchis de tot, implicit nu are legatura cu regenerarea.

Modificat de bysus
1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am informatii ca EGR nu are nici cea mai mica legatura cu DPF regen.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Test pe masina facut ieri, potrivire perfecta, mai ramane si loc putin sub ea, nu atinge nimic.

Intre timp chiulasa mea ce trebuia portata si polishata a fost ratacita de curier, nu exista nicaieri in sistem.

20161123_150909.jpg

20161123_150917.jpg

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am ceva de lucru zilele astea

20161128_190542_zps2vtprqki.jpg

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare foarte putin importanta : Aceasta pompa mai "bazaie" ca CP4? Pune si tu un clip cu sunetul motorului folosind aceasta pompa...:)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.