Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Nu as lua Tiguan neconditionat, chiar daca as avea bugetul. Recunosc ca e foarte calitativ, dar intai as verifica concurenta sa vad daca e mai "fun".

Nu am balit dupa Tiguan, eram deschis la orice varianta corecta pret - cantitate - calitate. SI recunosc nu am condus Tiguan sa vad cum e.

 

 

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne intelegem: Kia GT pe 19 este mai rigida ca Ateca pe 19 - cei care nu au facut TD cu ambele e "can-can" parerea - ;)

Personal, la mine era diferenta de ~3k Ateca fiind mai mult ca Sportage, iar Tiguan venea cu derenta de 7,5k peste Ateca.

@babanoana@yahoo.com Insa daca in bugetul tau, gasesti ceea ce vrei si iti doresti tu de la o masina, la acelasi buget, strict personal Sportage vs Tiguan, as alege Tiguan.

Modificat de ToniM
LE babanoana@yahoo.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pornit cu bugetul de jos in sus, m-am uitat la Kuga fiind ieftina si la aceiasi bani am testat Sportage. Mai sus nu am simtit nevoia sa merg, cu mentiunea ca totusi nu am buget nelimitat.

Am spus ca nu am condus nici Ateca nici Tiguan, dar Seat de obicei e destul de rigid. Nu stiu ce sa zic, daca Sportage e super rigida e perfect fiindca o iau pt sofer. Iar daca rigida fiind in interior se simte ca la test, e un mic paradox :)

Ateca are amortizoarele pe gaz ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, Flavyus said:

Ateca are amortizoarele pe gaz ?

Nu cred ca are vreo relevanta. Pe Leon amortizoarele sunt cu ulei (chiar si cele adaptive), deci pe Ateca e aceeasi tehnologie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/11/2017 at 0:36 PM, cristi511 said:

 

Relatia cu serviceul, plasticul din interior, imaginea de marca, toate astea nu au nicio valoare daca nu am incredere sa ma urc la volan, sa dau cheie si sa plec.

 

Reamintesc discutia asta :) Cum ziceam, la ford am intrare la service si negociere pret, la Skoda am intrare chiar mai solida ... si in final am comandat Sportage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegul. Mai ales pentru fair play !

Inca merg cu Passatul si ma simt perfect in el, si eu si el stim ce gandeste si face celalalt :)) dar cand ma gandesc ca voi face upgrade chiar suna bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasand la o parte micile sageti nu cred ca vreunul dintre noi e in masura sa ii spuna altuia cum si in ce sa isi "investeasca" banii.

Daca pentru tine Kia e ce trebuie atunci restul e can can, nu? 

Da-mi voie sa iti fac o mica recomandare: scapa de rotile pe 19 cu care vine de-a gata Gt-line si ia ceva pe 18. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, I know. Rotile de 19 sunt marea placere vinovata. Oficial Sportage nu are recomandare pe 18, doar 19, 17, 16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

babanoana@yahoo.com

BUNA Flavyus!!!! te rog,spune-ne si noua 5 motive(sau cate vrei tu) pentru care ai ales SPORTAGE si nu TIGUAN(avand in vedere ca esti posesor de VW!!!!)...MOTIVE ASA ,[cenzurat] CU [cenzurat]!!!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: la 245 cu 45 talon, rotile de 19 au balon suficient. Si de verificat, parca 17 nu accepta cele care au frina de parcare electrica. De Kia vorbesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragosmultumesc de pont, voi verifica; totusi, din configurator puteai sa-ti iei optiunea de parcare electrica pe echiparea Style, care vine cu jante de 17

@babanoana@yahoo.comcolegu', Tiguan l-am vazut si pipait doar in showroom, test nu am facut; din start stiam ca e la pret de premium asa ca nu i-am acordat f. multa atentie; DSG6 e intr-adevar o cutie performanta dar daca circuli mult ajungi sa bagi destul de mult in mentenanta ei (eu am mai platit cutia inca o data in acesti ani); cutia "hidramata" a avut o performanta surprinzator de buna pt mine si a devenit o alternativa viabila; dupa ani buni de Passat care e ca un majordom stilat, discret, loial si confortabil, nu as mai vrea ceva similar conceptual (stiti voi, ti se uraste cu binele), voiam "altceva" mai fun; ideea de SUV a inceput sa-mi placa, mai am nevoie uneori de 4x4 light si vara si atunci am cautat cel mai bun sistem 4x4 la bugetul meu (cu Lock); voiam fix o motorizare diesel mare care sa fi fost testata deja cativa ani (si am prins o revizie a motorului 2.0 dsl), spatiul interior e putin sub Passat (!), iar nivelul finisajelor e f. bun; garantie 7 ani. SI apoi, ii place nevesti-mii :) 

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flavyus felicitari de achizitie si decizie, sigur nu este una propice, mai ales ca ii place sefei :D

Si da, talonul de 45 pe 19 ar trebuie sa fie de ajuns - daca cumva treci pe 18 pe vara sa ma anunti ca este posibil sa am pneuri noi :))

LE: la 18 va trebui cred ca astepti CIV, cel putin nici pe Germania nu vad in brosura

VsofA4g.png

 

Modificat de ToniM
LE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe site Kia UK ca ofera si jantele de 18 pt Sportage. La noi cum am zis: 10, 17,16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la versus...o sa re-aduc in discutie underdog-ul segementului: Yeti.

Sambata am avut ocazia un TD lung cu un Yeti FL TDI 140 M6 4x4. 

Pentru ca zapada si pentru ca 4x4, am fugit pe traseul Brasov, Bran, Sirnea, Ciocanu, Dambovicioara. Si pentru ca a fost foarte misto, ne-am intors pe acceasi ruta si nu pe DN73. Am facut si exploring, pana la "capatul lumii" adica in "fundul Sirnei" pentru ca vedeti si voi cum era drumul pe care m-am bagat si nu aveam unde sa intorc :) 

PRO:

- Motor + cutie: comparand cu Superbul meu cu acelasi motor, agregatul pus in Yeti zici ca are lejer 40cai in plus. Cutia scurta permite niste reprize de vis, efectiv zici ca e alt motor. In 2,3,4 e extraordinar cat de bine trage. Am ramas surprins, am facut niste depasiri unde nu as fi cutezat cu Superbul.

- 4x4: foarte prompt, l-am provocat pe cateva pante, a fost spot on. Conditiile au fost cu zapada batatorita, sau flescaiala, sau zapada framantata. Butonul off-road nu l-am folosit, doar TC decuplat. Singurele ezitari au fost in zapada framantata strat adanc, unde am facut manevre de intors si incepuse sa fie iz de ambreiaj. Era echipata cu Nokian WR D3, excelenta tractiunea pe zapada

- foarte fun la condus, a fost o zi plina de bucurie la volan.

- vizibilitate foarte buna, forma rectangulara e foarte misto. Foarte usor de parcat.

 

Minusuri:

- Ruliu (ok, de asteptat la clasa asta de masina)

- Materiale usor sub Octavia 2 care e masina donatoare

 

Later edit: Daca Kodiak va fi la fel de fun de condus, dar mai calitativa la interior si cu ceva capabilitati 4x4, cred ca poate fi o varianta foarte interesanta

DSCN4001.JPG

DSCN4026.JPG

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Yeti chiar m-am gandit serios. Am vazut ca in 2017 lanseaza noul Yeti cu aspect mult mai comercial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, comparandu-l cu vechiul Tiguan (cu care am avut ocazia sa ma dau mai mult) gasesc ca Yeti e mai reusit, inclusiv in solutii "simply clever", tinuta de drum si modularitate interioara.

Daca il comparam cu Ateca  - dpdv materiale sunt tot in aceeasi zona, doar ca in Ateca se simte designul interior mai modern, mai ergonomic

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va fi o "Ateca" facuta de Skoda, evident cu tusele de design aferent si cu solutiile clever ale casei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, 75NOR said:

Personal, comparandu-l cu vechiul Tiguan (cu care am avut ocazia sa ma dau mai mult) gasesc ca Yeti e mai reusit, inclusiv in solutii "simply clever", tinuta de drum si modularitate interioara.

 

Asa este, doar ca exista un aspect important pentru unii la care Tiguan era/este mai bun: garda la sol mai mare.

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea - la amindoua e 180 de mm. La Tiguan exista posibilitatea imbunatatirii unghului de atac la unele versiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechiul Tiguan are 20 cm, pe langa acele imbunatatiri (Track and Field parca ii zicea) din versiuni asupra unghiurilor.

Nu mai stiu exact, dar parca imi aduc aminte ca varia cu 1cm garda la sol intre diesel si benzina la vechiul Tiguan...nu sunt foarte sigur: gen 19/20 sau 20/21...

 

 

 

volkswagen-tiguan-teh-2m.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, fara sa incepem o polemica, pe sectiunea dedicata Tiguanului vei gasi ca informatiile tehnice despre garda la sol sunt contradictorii, garda fiind fie 19 fie 20, iar pe youtube e celebru un filmulet (nu l-am mai gasit din pacate) unde un rus masoara garda la sol prin metoda razuirii unui maldar de zapada si obtine 177 de mm parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu incepem polemica - deci este cum stiam eu :P . Eu stiu aceste informatii de pe site-ul vw cand inca era modelul vechi si asa cum imi aduceam aminte, era acea diferenta de 1cm intre 19 si 20, doar ca nu este contradictorie : una era pentru motorizarile pe benzina si una pentru diesele parca (sau una pentru 4x2 si alta pentru 4x4, chiar nu mai stiu exact cum era..). Dar intr-adevar difereau parca in functie de X.

Ce a masurat rusul - te cred, dar eu m-am referit la datele oficiale. Da-mi voie sa nu cred totusi ca Tiguan 1 are doar 0.2 cm mai mare garda la sol decat mine, si nici eu nu cred ca am doar 15-15.5cm totusi :) . Ma rog...nu mai conteaza, ideea e ca in carti, garda este de 19cm sau 20cm pentru Tiguan 1, in functie de ..X

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!