Jump to content

Midocar Otopeni


unq
 Share

Postare recomandată

Am fost azi dupa cum va ziceam la Midocar, au bagat masina imediat la lucru, mi-au zis ca in jur de ora pranzului ma suna sa vin sa o iau si asa a fost. Au rezolvat si problema cu usa (dupa cum ziceam in alt topic). Destul de amabili cei cu care am discutat, mi-au pus in portbagaj piesele vechi, inclusiv ambalajele de la piesele noi (la rugamintea mea). M-au sunat sa ma intrebe daca sa imi schimbe si placutele de frana din fata (cu mentiunea ca una chiar era dusa). Inca ceva: pentru ca era revizia de 2 ani a fost necesar si schimbul de lichid de frana. Uitati mai jos desfasuratorul (inclusiv preturile). Cum vi se pare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sol1

    29

  • alxrro

    21

  • ursus2

    6

  • Adrian_S

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astea sunt preturile care se vehiculeaza la nivelul de dealer... faza cu ambalajele noi sa stii ca intotdeauna mie mi-au pus piesele vechi in ambalajele celor noi... tocmai faceam curat prin portbagaj si mi-am dat seama ca am o groaza de chestii ( intinzator de curea accesorii, 3 seturi de placute de frana, o groaza de suruburi si tzevi de la turbina.. ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi fost doar filtre(ulei, aer, polen, motorina)+ulei+lichid de frana ar fi costat 6.5milioane. Inca un amanunt pe care l-am uitat: m-au sunat la finalul lucrarii sa imi zica ce s-a facut si sa ma intrebe daca vreau sa imi faca factura pana vin ca sa nu mai astept (astfel n-am mai stat cel putin o ora pentru finalizarea formelor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Traiasca la toata lumea,

sa va povestesc : dupa ce am zis ca nu mai mai duc la astia in service (midocar), m-a mancat in cur si m-am dus pentru revizia de 30.000 km.

Faza 1 : Fac programare pentru miercuri dimineata la 7 jumate. La ora fixa ma duc la ei , parchez si dau sa intru in service. Surpriza : usa era inchisa. Mai astept putin, si intre timp vine unul cu un passat, parcheaza masina si intra prin spate. Eu mai stau putin si plec dupa el. Cand ajung acolo, il luasera pe el primul pentru ca a sosit inaintea mea. Concluzie : cand mergeti la midocar dimineata devreme, intrati prin spate ca asa se procedeaza.

Faza 2: Ma preia un domn Baran. Ii spun despre ce este vorba, si printre altele ii spun ca vreau consumabilele(filtrele) in portbagaj dupa revizie.

Ala face o fata de :ren: si zice : "Pai nu se poate asa ceva!"

EU : De ce?!

Raspuns "Pentru ca pateaza." :33: :12: :shock: :D :26:

Eu explodez si ii spun ca aduc eu o punga daca asta e problema. El vazand ca nu mai puteam, incepe sa o scalde ca ei nu obisnuiesc sa faca asa ceva si le scrie baietilor din service pe comanda : SA PUNETI CONSUMABILELE IN PORTBAGAJ, ca daca nu scria : "Baietii nu le pun!"

Faza 3: Zic: Domnule, masina e pe firma, vreau sa fac plata prin OP. Care credeti ca este raspunsul : "Nu se poate face pentru ca sefii au dat o directiva acum doua luni si se face doar cash"

Ma intorc in oras, mai rezolv niste probleme, scot bani din banca si pe la ora prognozata, ma duc sa ridic masina. Totul OK, omul sensibil mai amabil decat dimineata, filtrele in port bagaj. Eu le spusesem si de scartaitul stanga fata cand dau in denivelari. El zice ca au curatat si ca nu mai face.

Normal ca dupa ce am ajuns pe podul Grant, scartaitul era din nou prezent.

Acuma spuneti voi unde sa ma duc cu masina (care e in garantie pana in 2005) sa rezolv aceasta problema, ca pe la aia in service eu nu mai calc niciodata.

Concluziile le trageti singuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre Midocar din experienta mea:

-prin lateral stanga se intra de cand ii stiu eu pentru ca se pare ca serviceul se deschide de la 7:30 cu toate ca programul incepe la 8.

-eu la revizia de 40.000km i-am rugat sa imi puna in portbagaj tot ce ramane in urma lucrarii si nu au discutat nimic. cand mi-au cazut geamurile stanga si dreapta la fel i-am rugat sa imi dea piesele vechi si n-a fost nici o problema

-cu toate ca se zice ca sunt mai scumpi ca porsche si augsburg, cand am avut nevoie de kit de reparatie macara geam fata, la ei am gasit cu 1.900.000 iar la ceilalti mentionati cu 2.500.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cred ca este folositor sa vada toata lumea ce inseamna o revizie de 30.000 km (eu am facut-o mai repede ca veneam dupa un drum lung) la Midocar, din punctul de vedere al costurilor si al consumabilelor.

Atasez asadar factura, desfasurator si comanda. De preturi nu stiu ce sa zic, analizati voi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Am vrut sa testez integritatea oamenilor din service si am "sigilat" discret cu vopsea galbena toate componentele detasabile din compartimentul motor.

Aveam o mica jena sa las masina in service o perioada atit de mare, auzisem povesti infioratoare legate de inlocuirea anumitor componente, insa totul a fost ok.

Relatia cu oamenii de la receptie a fost foarte placuta, de fiecare data cind am sunat au fost foarte amabili si mi-au spus in ce stadiu se afla lucrarea.

Recomand tuturor acest service.

Jos palaria Ender ca ai avut rabdarea si curajul sa sigilezi / marchezi cu vopsea elementele din compartimentul motor. Eu am marcat si relee si stopuri si altele (aprox 200 repere - 30 minute).

Ca sa iti sparg un balon de sapun sa stii ca daca dupa ce le-ai marcat ei nu au furat nu inseamna ca nu au vazut marcarea si au renuntat la furt tocmai datorita acestei "manevre". Asa a fost la Augsburg la mine : cand au vazut marcajele m-au intrebat: Ati fost la Midocar? Eu am cazut pe jos de ras... cam mistretz rasul meu dar crede-ma, am picat pe jos. Cum au ghicit exact locul in care mi-au fost inlocuite (a se citi furat) elementele??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mai bine domnul politist ar fi facut sigilii mai bune nu din hartie. Eu am marcat cu o singura culoare de oja circa 180 - 220 repere de pe masina dupa ce mi-au fost furate prin inlocuire bujiile incadescente, capetele de bara si un termocontact in septembrie 2001 la Midocar. Cand am ajuns la Augsburg pentru o problema si am ridicat capota mecanicul uitandu-se la punctele de oja de pe piese zice "Ati fost la Midocar?" - Eu am ramas stupefiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce discutie lunga...

1. Masina mea a iesit din garantie, chiar daca are numai 25.000 km. Are totusi 5 anishori. O dau la gradinita la anu'!

2. Nu ma duc la Costel SRL, mai ales ca nu-s din Bucuresti si nu cunosc pe nimeni sa-mi recomande un mecanic de incredere cu un atelier mic si ieftin. Taica-meu e mecanic auto si cred ca s-ar pricepe, in spatele blocului, sa schimbe un ulei, un filtru, sa vada ce mai bate... Da-i las pe aia care au si dotari, si piese,, si soft, si experienta pe VAG.

3. M-am luat dupa ce au vorbit unii-altii pe topicul asta. Daca n-as avea incredere in ce spun confratii, de maine mi-as inchide taraba si gata!

4. Vorbim diseara, la intalnire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i las pe aia care au si dotari, si piese,, si soft, si experienta pe VAG.

asta cu dotarile e adevarat dar experienta........ eu nu m-as baza pe ei. Mie mi-au montat gresit filtrul de aer incat avea 1 cm neetanseitate. La midocar. Dealer autorizat VW. Iti dai seama cat aer nefiltrat a tras pe acolo (noroc ca n-am avut incredere in ei si l-am verificat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu dotarile e adevarat dar experienta........ eu nu m-as baza pe ei. Mie mi-au montat gresit filtrul de aer incat avea 1 cm neetanseitate. La midocar. Dealer autorizat VW. Iti dai seama cat aer nefiltrat a tras pe acolo (noroc ca n-am avut incredere in ei si l-am verificat).

<{POST_SNAPBACK}>

Despre Midocar parca am auzit "numai de bine" (atentie la ghilimele).

Eu am fost cu ochii pe mecanic. Si nu a incercat sa ascunda nimic. Chiar spunea ce face in timp ce facea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut revizia de 50.000 la Midocar si am cateva "probleme"de semnalat.

Mi-au schimbat placutele de frana de pe fata desi cu cele vechi se mai puteau face vreo cateva mii bune. Rezultatul 8.500.000 lei costuri la final desi eu mersesem acolo doar pt. schimb ulei si filtru.

La bord mi se aprindea intermitent si aleatoriu martorul de la preincalzire motorina iar eu i-am rugat sa vada despre ce este vorba. Nici nu i-a interesat desi erau obligati s-o faca. Dupa revizie i-am intrebat daca au facut si chestia asta si mi-au zis ca nu au avut timp iar pentru o testare la motor trebuie sa-mi fac o noua programare. Mi-am facut...

Intre timp mi-a facut o testare Dragos (ii multumesc) si in citeva secunde si-a dat seama cu precizie despre ce era vorba (switch-ul de la pedala de frana).

Azi am fost din nou la Midocar sperand sa termin foarte repede stiind despre ce este vorba dar cand am ajuns la ei mi-a spus cel de la receptie ca problema este mult mai serioasa decat cred eu si ca dureaza pina deseara. La insistentele mele repetate mi-au bagat masina la testare si si-au dat seama imediat ca motivul era cel de mai sus. Mi-au facut-o in jumate de ora...

Ghinionul meu este ca masina e in garantie si depind de ei. Dupa ce iese, nu cred ca o sa ma mai prinda pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

19.5 mil schimarea kitului de distributie la midocar, prin octombrie.

mai ieftin cu 1 milion ca la porshe. La cardinal motors in ploiesti, cereau vreo 28 de mil. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am incercat sa fac ITP la midocar si mi-au zis ca nu se poate luna asta (azi suntem pe 6!) ca ei fac 1/zi :P :ceuameni: . Le-am spus ca vreau sa fac si revizia de 30.000km si ITP ca plec din tara pe 28 si respunsul a fost ... NU SE POATE! :P o sa caut sa ma duc la Porsche pt ITP ... si tare m-asi duce in alta parte si pt revizie ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ai restrictie unde poti face ITP-ul? Unde l-am facut eu (si am fost fooarte multumit - nu va (mai) zic de ce :P) faceau o masina la cam 15 minute. Deci pe zi puteau face cate 15 min intra intr-o zi de lucru (adica muuulte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am restrictie dar nu vroiam sa mai pierd timpul de 2 ori. o data la revizie si a 2-a oara la ITP. Mi se pare normal ca daca ai o masina pe care o duci la service numai intr-un loc, service-ul respectiv sa te ajute sa faci tot ce trebuie la masina intr-ul interval de timp rezonabil. Eu cred ca 25 de zile este un interval de timp rezonabil pentru programarea unui ITP si a unei revizii de 30.000km. Oricum in urma unui mail de multumire adresat sefului de service si cu CC:la toti directorii am fost invitat in 2 zile adica pe 8.06 sa efectuez si revizia si itp-ul la Midocar. Sa inteleg ca a crescut capacitatea service-ului cu 100% in urma unui mail? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la Midocar, baiatul de la receptie era super sictirit, m-a chemat sa ridic masina fara sa se asigure ca tot ce era de facut era facut, asa ca a fost nevoie sa bag masina iar in service dupa ce am venit sa o ridic. in rest am sperante ca se va imbunatati calitatea serviciilor acolo pentru ca am dicutat cu seful de service care are cu totul alta stofa decat cei de pe acolo. Sper ca va reusi sa impuna si echipei lui (mai ales celor ce iau contact cu clientul) o noua metoda de lucru. este trist si enervant sa platesti aprox 1000 ron pt o revizie si sa fi tratat ca si cum i-ai fi deranjat ca ai venit pe capul lor. (aici ma refer direct la receptioner). Eu voi reveni la Midocar pentru ca exista vointa pentru schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce crezi tu ca o sa se schimbe.. midocar e cel mai vechi dealer de pe piata, daca pana acum nu au reusit, poate tocmai conducerea ar trebui sa o schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am avut o experienta placuta azi la Midocar :) . Cand am dus Golful+ la revizia de 15.000km mi-au dat un print cu posturile mele critice de mai sus. Ma bucur ca citesc ceea ce e scris aici si nu cred ca au luat-o personal pentru ca nu mi-au reprosat nimic si nu au facut nici un comentariu negativ. Cred ca astfel au si ei un feedback la activitatea lor si la modul in care sunt perceputi de clienti.

In ciuda unor intamplari neplacute, Midocar ramane service-ul meu preferat VW/Audi si de aceia am comandat tot la ei si noul meu GolfV TDI. :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ce spui tu si imbucurator :D daca si cei de la Midocar (si sper si de la alti dealeri) citesc forumul nostru. Daca ar si trage niste invataminte ar fi chiar grozav :D . Om vedea...

Dar am o nedumerire: cum au stiut cei de la Midocar atunci cand te-ai dus la service ca tu esti tocmai "aviasol" de pe vwforum? :D Ca nu ti-ai dat decat numele si tipul de masina. Nu ai lasat nici numarul de la masina, nici cel de telefon... Cum te-au "descoperit"? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai crezi ca era tare greu sa vada cine cu touran 2.0TDI a facut ITP si revizie la 30.000km si a mai trimis si mail la seful de service si cc la toti directorii, mail in care mi-am trecut in mod evident si nume si contacte. :D :D Iar cand am fost la revizia respectiva si ITP am mai avut si un incident nefericit in care mi s-a varsat aproape 1l de ulei in portbagaj (si am tapiserie bej) asa ca inchipuie-ti ca sunt cat de cat cunoscut acolo :(

dar trebuie sa fiu obiectiv si sa recunosc ca sunt totusi oameni de inteles. Asta ca sa nu zic numai de rau acum ca stiu ca citesc forumul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam, luni la pranz am fost programat pentru diagnoza (si eventual si remediere, daca e posibil).

De aceea luni seara o sa postez primele impresii. Ar fi si primul meu contact cu service-ul lor.

Keep in touch!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la Midocar pentru programarea facuta.

Impresia lasata a fost buna. Am fost preluat exact la ora la care fusesem programat, baietii au fost amabili, s-au straduit...

Pacat ca nu s-a si rezolvat, dar asta nu e vina lor. O descriere mai amanuntita in topicul "Probleme cu computerul de bord" din forumul "Passat B6".

Pentru un prim contact cu ei sunt multumit. Nu vreau sa ma entuziasmez deocamdata, astept sa am mai multe experiente pana sa-mi formez o parere. Pana acum e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem in aria dealeri. Ramaneti on topic. Despre Service Midocar in aria Service. Simplu, nu? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!