Jump to content

Trepidatie LT35


bmw525tm
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor sunt posesorul unui VW LT 35 de 109 cp din anul 2000 si este de 8+1 locuri .L-am achizitionat acuma o luna,arata jalnic cand l-am luat de la 4500 euro l-am luat la 3250 euro daca de la Timisoara pana la NT am batut atata drum nu am crezut acasa ca voi gasi atatea probleme cand ajung acasa.Nu ma asteptam ca cineva sa isi bata joc asa de vreo masina.

In fine sa trecem la treaba

Am inceput sa schimb parbrizul,stopurile de pe spate,semnalizari fata pe alb,vopsire praguri si spoiler fata + spate ,interiorul l-am imbracat in mocheta si podeaua la fel,ceva de calitate,dupa ce am facut astea am trecut la partea mecanica.

Partea buna ca am facut eu cum am putut

Am Schimbat filtru motorina,Filtru aer,Filtru ulei + ulei 10w-40 aral,furtunele toate de vacum,bord dat jos si schimbat partea electrica ce ducea la panoul de AC si caldura.Montat claxon,plasticuri interioare cum au fost rupte clemele,etc.

Acum vin cu intrebarile si sper sa ma ajutati 

Masina trage si consum undeva la 7.2 si cu slep gol undeva la 8 

Am auzit o bataie si dupa o constatare la ceva service-uri pana la urma e pompa vacum desi motorul este schimbat si zicea fostul propietar ca are 290 000 km ca cel vechi avea 650 000 km si  a fost schimbat,propietarul a zis ca a gasit in filtru de ulei span,

Mai am de schimbat radiatorul de intercooler si problema cea mare vine in felul urmator:

Motorul cand se incalzeste incepe sa intre in trebidatii ca si cum se ineaca,oscileaza turometru intre 700-850 turatii in primele minute sau imd dupa ce urca apa,deja nu il mai suport mai ales la semafor.

Pe unde am fost fiecare cu pareri,ba unul din tacheti,ba volant,ba injectoarele,ba pompa de injectie,am zis ca saptamana viitoare vreau sa merg la o diagnoza dar poate cineva ma ajuta si cunoaste pe cineva in Timisoara care se pricepe mai bine

Injectoarele le-am probat eu cu motorul pornit si am desfacut pe rand conducta sa vad daca ramane la fel trebidatia si fiecare injector lucreaza,acuma poate nu in parametri.

Ar mai fi o problema in a 5-a intre 75-95 huruie tare diferentealul acuma ca el face asa la LT sau poate treb schimbat uleiul tinand cont ca masina are 700 000 km dupa cum am aflat pe parurs.

Cu poze o sa revin mai tarziu,Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat suruburile de la cuzineti? Diferentialul nu trebuie sa huruie deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat suruburile,nu am mai auzit,sa caut un tutorial ceva sau sti cum se verifica?Diferentialul se aude dupa 70 si pana in 100 asa infundat un sunet dup nu se mai aude aproape deloc,are cred masina 600 000-700 000 km,daca schimb uleiul o sa fie mai bine sau poate sa se auda rulmentul de la diferential?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dydu_kuf zici ca colo sa fie baiul de vibratii cand se incalzeste?V-a trebui sa merg la un service in cazul asta ca eu nu am ajuns asa departe in mecanica si mie frica sa nu fac ceva mai rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat suruburile,nu am mai auzit,sa caut un tutorial ceva sau sti cum se verifica?Diferentialul se aude dupa 70 si pana in 100 asa infundat un sunet dup nu se mai aude aproape deloc,are cred masina 600 000-700 000 km,daca schimb uleiul o sa fie mai bine sau poate sa se auda rulmentul de la diferential?

-Pt verificarea suruburilor trebuie data baia jos.

-Pentru diferential mergi la un mecanic bun,masina trebuie suspendata si pornita,pentru a fi sigur de cauza,poate fi si unul din cardrane sau rulmentul intermediar.

Sfat :decat sa umbli sa schimbi diferentialul mai bine cauti o punte sh ,pret pentru una normala 250-300 euro dar sunt si punti de fuga cu alt raport care ajung la 500-600 euro.Raportul de grup il vei gasi stantat pe partea de prindere a cardranului de punte ,desfacand cele 4 suruburi.(normal ar mai fi o eticheta stantata in partea din spate a puntii,pe la mijloc dar de cele mai multe ori nu mai este sau e ilizibila)

Ai grija la ce ulei pui daca schimbi uleiul in grup.

Dupa mine trepidatiile pot fi din pompa sau injectoare.

Cel mai bine e sa cauti un meserias in diagnoza in zona ta,vezi si pe forum ,sunt colegi care fac diagnoza.

 

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sir_galahad61 multumesc,stie cineva locatia unde este releul de semnalizare,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e incorporat in butonul de avarii, vezi sub scaunul soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub volan ai un capac la tabloul de sigurante,desfaci capacul si,in partea de jos a tabloului sunt 2 relee ,de obicei de culoare verde,unul dintre ele este pentru semnalizare si avarii iar celalalt pentru claxon.E posibil ca la modelele inainte de 2000 sa fie sub scaunul soferului.

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc baieti,am gasit relele doar ca ce am comandat cu talonul au adus cu totul alceva decat cele verzi,am sa incerc sa le schimb saptamana viitoare si am sa vin cu un raspuns,sper sa fie aia si sa nu fie altul baiul,lipsa de masa sau undeva scurt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!