Jump to content

Passat b6 vs audi b7 vs e90


costyserbanescu
 Share

Postare recomandată

costyserbanescu

Bună seara . A venit timpul sa îmi schimb și eu masina și nu știu ce sa aleg . Problema e în felul următor vreau o masina care sa aibă în jur de 140-160 cp sa fie diesel obligatoriu și sa nu trebuiască sa bag bani mereu în ea ( nu sunt absurd, înțeleg  daca pica bucsa sau un furtun/o fulie sau chestii minore ) adică sa nu pice injectoare turbosuflanta sau volant. Eu locuiesc în București și merg destul de mult cu masina, iar în momentul de fata dețin un golf 4 1.4 16v care consuma exagerat de mult . Mai am un golf 4 în familie dar acela are motor de 1.9 am resimțit și consuma cu mult mai puțin decât cel de 1.4 ( de asta vreau neapărat diesel ) . Sa fiu sincer mie îmi place cel mai mult e90-ul dar am inteles ca are și el unele probleme la turbosuflanta . La b6 îmi e frica de injectoare ca și la a4 . Mentionez ca mașinile sunt aproximativ as vrea sa fie din anul 2006/2007 iar bugetul e de aproximativ 8000 € . Întreținerea la care este cea mai ieftina si la care cea mai scumpa ?? Aaa și încă o chestie la b6 îmi plac doar scaunele scoica celelalte mi se par oribile ( nu vrea sa jignesc pe nimeni e doar părerea  ea ) . Deci ce mă sfătuiți sa fac ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce doresti de la o masina. Sportivitate(bmw) confort(audi ,vw) sau intretinere(vw) . e logic ca bmw -ul este cel mai scump la intretinere,dar nu cu mult. Eu te sfatuiesc sa mergi la piata si sa probezi masinile respective. In care te simti cel mai bine, pe aia sa o alegi.  Dintre masinile de mai sus e90 este si preferatul meu,mai ales daca are navi cea mare(doar pe ea o sa ai si harta romaniei) .iarna o sa fie mai greu cu ea,doar pana te obisnuiesti. la audi as lua doar cu pachet s-line, il prinde foarte bine,face masina mai speciala. Passatul ar fi ultimul la care m-as uita, dintr-un singur motiv,sunt comune( este o prostie,stiu,dar fiecare cu bubele lui ?) dar daca gasesti unul euro 5, optiuni, intretinut si care sa te atraga sari pe el! trebuie sa alegi cu inima, sa ai rabdare si sa te gandesti de ce ai nevoie de la urmatoarea masina, Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

Am mers cu cele 3 mașini și sa fiu sincer cel mai binr mă simțeam în e90 . E mai sportiva și iți lasa un sentiment t plăcut când o conuci . Nu o sa iau masina pt liniuțe dar după un golf de 1.4 as dori o masina cu care sa fac ușor o depășire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După un golf 1.4 poți face ușor o depășire chiar și cu un golf 1.9 de 90cp. 

Nu cred că despre asta e vorba ci mai degraba despre faptul că vrei ceva mai mult. 

Personal zic sa sari peste b7, este o mașină plina de probleme care nu livrează. 

Alegerea este între passat si e90. Cu passatu nu prea ai cum sa dai gres sincer; modelele din anii la care te uiți tu nu au avut probleme cu injectoarele sau dacă au avut aproape sigur au fost schimbate până acum. Pe piata găsești n producatori de piese aftermarket de calitate ok la preturi ok. O turbină recondiționata e 1200 ron, un ambreiaj complet e 2000 ron, o revizie uzuală e 350 ron, un set de plăcute Ate 150-200 ron. De regulă te mai uiți după un compresor de aer, un radator...

Cu e90-ul lucrurile se complica puțin. Masina e din altă clasă fata de passat pentru că se vrea a fi premium. Si cam asa e doar până cand vezi ca se crapă mânerele ușilor sau se exfoliază butoanele sau sau sau. De asemenea costurile sunt cu totul altele:

TurbInele sunt Mitsubishi dacă nu ma insel, piese aftermarcket găsești mai greu de calitate, bucsaraia vine la pachet cu brate, mai schimbi o fulie la motor, o flanșă la cardan. Dacă găsești cu navi mare si s-a ars displayul te apuci să dansezi singur ca e scump samd. Bmw ul e premium ca feeling dar și costuri. 

Tu știi mai bine ce vrei dar gândește te ca vorbim de mașini de 10ani vechime. Dpmdv ar trebui sa ai la saltea pe lângă revizii si vreo 2k euro pe an pentru orice eventualitate. :) 

Rațional mașină mai buna e passatu..din toate celelalte puncte de vedere e90ul e superior.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

Decât sa îmi iau o masina în care sa bag  în ea 2k euro/an mai bine rămân cu golful. Dacă intr-o masina as baga 2k pe an atunci înseamnă ca în 4 ani mai cumpăr una ceea ce nu prea e ok . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai înțeles greșit, nu a zis nimeni ca o sa bagi 2k euro an de an ci ca în cazul în care pică ceva, sumele vor fi mult mai mari fata de mașini din clasa non premium.

De asemenea ia în calcul și faptul că spațiul pentru pasageri și bagaje este mult mai mic în seria 3 si a4 fata de passat.  

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

25-30k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cum a spus si Cristi si precum am mai spus si eu cu alte ocazii, Audi A4 B7 nu merita a fi inclus in lista ta de optiuni. Mai ales ca te itnereseaza strict diesel. B7-le este un esec total pe partea de diesel in 4 cilindri. Injectoare, egr, epurator, turbo, axa,/axe, cuzineti, s.a.m.d. Cine spune ca masinile alea sunt fiabile si ca'si merita banii, ori a avut noroc chior ori are orgoliul prea puternic. 

Despre Passat B6, gasesti toate info necesare la aria de achizitionare Passat b6. Am scris un post in ultimele pagini, lung, explicativ pentru feicare motor in parte si problematica tipica. 

Cu BMW-ul cred ca te-ai potolit..

Cat despre " sa nu trebuiască sa bag bani mereu în ea ( nu sunt absurd, înțeleg  daca pica bucsa sau un furtun/o fulie sau chestii minore ) adică sa nu pice injectoare turbosuflanta sau volant " .. man, cumperi o masina second hand. Nu-ti poate garanta nimeni cat o sa te tina volant, turbo, etc.. Faci testele necesare, iei un baiat care se pricepe cu tine, o urci pe rampa si vezi. Diagnoza iti arata cum lucreaza injectoarele, volant/ambreiajul le simti/auzi iar turbina de asemenea. 

In 8000E gasesti B6 foarte bun. Insa nu BMP.. Daca nu vrei s-o "arzi" in stil A4 B7. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

TesteLe pt passat/audi pot sa le fac eu am vag com și știu destul de bine sa lucrez cu el masori parametrii turbosuflanta injectoare văd ce erori are citesc km un logan în mers și cam aia e . La bmw nu mă pricep deci ar trebui sa iau pe cineva care se pricepe . Deci când am zis sa nu pice turbosuflanta injectoare sau volant mă refeream sa nu pice toate . Dacă fac un log în mers masor parametrii di  turbosuflanta și din injectoare eu zic ca am șanse foarte mari sa găsesc una ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

Daca e sa iau un passat ce motor este cel mai bun ? Eu stiam ca BMP-ul este cel fara proleme la injectoare si un singur ax cu came . Credeam ca e o alegere buna dar vad ca colegul zice altceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-am spus.. BMP-ul este, contrar a ceea ce stiai, cel mai problematic. Mergi pe BKP, verifica sa aibe injectoarele schimbate si starea generala, mecanica, sa fie buna - sa nu bata volant, turbo sa sune/incarce/descarce bine, si asa mai departe. Sau un BMR de 170 daca prinzi desi sunt destul de rarute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mare diferenta intre Passat si E90, nu se pot compara din nici un punct de vedere, chiar daca pare mai scump BMV-ul eu va spun ca mananca mai putini bani decat Passat-ul ma refer la masini de 10  ani cu peste 200k. de km. Cazul meu, un E90 2000cc. 163cp, (motor 47M cel fara boli ale copilariei, cu distributia in fata) cutie ZF in 6 trepte, e indestructibila, nu e pretentioasa, un schimb de ulei la 120k. Nu ai distributie de schimbat, nu ambreiaj, nu ax came cu tacheti, turbina e un consumabil comun dupa cum ai noroc, problema mai des intalnita e fulia vilbrochen cost 150Eur. odata schimbata nu creeaza mult timp probleme, de injectoare nu se discuta sa fie problema, restul bujii, termostate, baterie, frane, sunt consumabile in functie de uzura. Sta pe sosea superb, demaraj incomparabil, motor mult peste, 16 valve, silentios, nu are boala sa dea cu fum , consum de ulei mic, de la un schimb la altul daca pun 500ml.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa gasesti linistit B6 cu motor de 1.9 105, cu km rezonabili pe care il poti softa. Livreaza un raport ok cai/cuplu si nu iti faci griji cu privire la axe cu came, pompe etc...bolile specifice 2.0 tdi. Am un BKC 1.9 de ceva vreme ce este softat si masina e ok in mintile ei, foarte multumit pana acum de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

pana la urma m-am hotarat sa iau un passat din 2009 cu motor cr :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ai hotarat sa cauti sau ai cumparat deja? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

deocamdata caut, nu am cumparat inca . sper sa gasesc ceva ok pana la urma :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.08.2016 at 10:28 AM, costyserbanescu said:

Decât sa îmi iau o masina în care sa bag  în ea 2k euro/an mai bine rămân cu golful. Dacă intr-o masina as baga 2k pe an atunci înseamnă ca în 4 ani mai cumpăr una ceea ce nu prea e ok . 

Daca n-ai banii astia nici nu inteleg cum te poti uita la clasa premium.Clasicul romanesc,masina premium care in 2-3 ajunge o epava din cauza lipsei banilor pentru intretinere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, costyserbanescu said:

pana la urma m-am hotarat sa iau un passat din 2009 cu motor cr :)

Condoleante! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau si citesc si ma minunez ce gasesc din partea unor hateri.

Passatul B6 2.0TDI e fenomenal, iar A4 B7 care la partea de motorizari 2.0TDI e aceeasi masina e cea mai proasta masina ever. Exista motorizari cu filtru de particule, cu un ax sau 2 cu came, exact ca la Passat B6, ba chiar si problema cu pompa de ulei exista si pe B7 si pe Passat B6. De frana electrica, stopurile ce se ard, imobilizatorul, injectoare, pompa de ulei, probleme la sistemul 4motion de ce nu zice nimeni nimica ?

Ca sa nu mai vorbim de cum da rugina in B6. Inca A4 B7 n-am vazut ruginit, in schimb passat b6 o multime, ceea ce nu mi se pare deloc normal de la o masina cum e passatul (obisnuit fiind cu B5 sau B5.5).

Iar la A4 poti lua motorizarea 1.9tdi de 116cp, pe cand la passat cea de 105cp mi se pare mult prea lenesa pentru stilul meu de condus. Practic intr-un benzinar aspirat de 100cp ma simt mult mai bine.

 

Iar in privinta lui e90, sa te feresti de motorizarea de 177cp. Mergi pe cea de 163cp. Sunt niste masini superbe, foarte calitative, nu prea sunt probleme la ele, merg foarte bine, tinuta de drum foarte buna, consum foarte mic la ce poate masina comparativ cu 2.0tdi de pe vag. Nu degeaba e BMW.

Sfatul meu e ori sa alegi A4 cu 1.9tdi sau in cel mai rau caz 2.0TDI de 140cp BPW, sau daca nu evita cu orice pret 2.0tdi de 170cp de pe b7 ca e varza. Ori Seria 3 de 163cp.

 

Passatul B6 e o masina foarte frumoasa si dupa 10 ani de productie, arata mult mai bine ca multe masini actuale, interiorul iarasi e foarte reusit, dar problemele de fiabilitate nu prea mi se par ok. Sau daca iei b6 pd, cauta sa aibe pompa de ulei si injectoarele schimbate, de preferat BMR-ul de 170cp. Si pe mine ma atrage mult ca aspect aceasta masina, mi se pare peste A4 B7 si E90 la design, dar cam atat.

Nu am avut B6, insa am avut foarte multi prieteni cu B6. Multi au ramas cu ele prin alte tari cand au plecat in concedii, sau cu ele "blocate" prin oras, iar altii mi-au zis ca au bagat foarte multe mii de euro in masina. Iar masinile au fost cumparate de noi de la reprezentanta in mare parte, doar cateva cunosc sh.

 

CR-ul iarasi am inteles ca e recomandat cel de dupa 2010 (de preferat 2011) deoarece si cel din 2009 nu e prea stralucit.

 

Dupa ce tragem linie.

As alege E90 (motorizare, tinuta de drum, consum) si B6 (design foarte reusit) sau A4 B7 (care teoretic e un a4 b6 imbunatatit la caroserie, care a fost o masina legendara... insa la partea de motorizari 2.0tdi au fost cam fail).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu
7 hours ago, akon said:

Daca n-ai banii astia nici nu inteleg cum te poti uita la clasa premium.Clasicul romanesc,masina premium care in 2-3 ajunge o epava din cauza lipsei banilor pentru intretinere!

Sincer sa fiu nu prea inteleg comentariul tau. Eu am zis ca nu as vrea sa bag 2k euro/an in masina din simplul fapt ca as putea sa fac ceva mai benefic cu acei bani, nu am zis ca daca o sa fie nevoie o sa o las sa pice ceva la ea astfel incat sa ajunga o epava. Nu cred ca ma cunosti personal ca sa poti sa faci presupuneri despre cum as intretine eu o anumita masina . Exact cum ziceai tu tipic romanesc sa se bage cineva in seama pe langa subiect . O seara buna

3 hours ago, Andrei_Tdi said:

Condoleante! :) 

Sunt probleme asa mari cu ele ?

52 minutes ago, Scorpyon said:

Stau si citesc si ma minunez ce gasesc din partea unor hateri.

Passatul B6 2.0TDI e fenomenal, iar A4 B7 care la partea de motorizari 2.0TDI e aceeasi masina e cea mai proasta masina ever. Exista motorizari cu filtru de particule, cu un ax sau 2 cu came, exact ca la Passat B6, ba chiar si problema cu pompa de ulei exista si pe B7 si pe Passat B6. De frana electrica, stopurile ce se ard, imobilizatorul, injectoare, pompa de ulei, probleme la sistemul 4motion de ce nu zice nimeni nimica ?

Ca sa nu mai vorbim de cum da rugina in B6. Inca A4 B7 n-am vazut ruginit, in schimb passat b6 o multime, ceea ce nu mi se pare deloc normal de la o masina cum e passatul (obisnuit fiind cu B5 sau B5.5).

Iar la A4 poti lua motorizarea 1.9tdi de 116cp, pe cand la passat cea de 105cp mi se pare mult prea lenesa pentru stilul meu de condus. Practic intr-un benzinar aspirat de 100cp ma simt mult mai bine.

 

Iar in privinta lui e90, sa te feresti de motorizarea de 177cp. Mergi pe cea de 163cp. Sunt niste masini superbe, foarte calitative, nu prea sunt probleme la ele, merg foarte bine, tinuta de drum foarte buna, consum foarte mic la ce poate masina comparativ cu 2.0tdi de pe vag. Nu degeaba e BMW.

Sfatul meu e ori sa alegi A4 cu 1.9tdi sau in cel mai rau caz 2.0TDI de 140cp BPW, sau daca nu evita cu orice pret 2.0tdi de 170cp de pe b7 ca e varza. Ori Seria 3 de 163cp.

 

Passatul B6 e o masina foarte frumoasa si dupa 10 ani de productie, arata mult mai bine ca multe masini actuale, interiorul iarasi e foarte reusit, dar problemele de fiabilitate nu prea mi se par ok. Sau daca iei b6 pd, cauta sa aibe pompa de ulei si injectoarele schimbate, de preferat BMR-ul de 170cp. Si pe mine ma atrage mult ca aspect aceasta masina, mi se pare peste A4 B7 si E90 la design, dar cam atat.

Nu am avut B6, insa am avut foarte multi prieteni cu B6. Multi au ramas cu ele prin alte tari cand au plecat in concedii, sau cu ele "blocate" prin oras, iar altii mi-au zis ca au bagat foarte multe mii de euro in masina. Iar masinile au fost cumparate de noi de la reprezentanta in mare parte, doar cateva cunosc sh.

 

CR-ul iarasi am inteles ca e recomandat cel de dupa 2010 (de preferat 2011) deoarece si cel din 2009 nu e prea stralucit.

 

Dupa ce tragem linie.

As alege E90 (motorizare, tinuta de drum, consum) si B6 (design foarte reusit) sau A4 B7 (care teoretic e un a4 b6 imbunatatit la caroserie, care a fost o masina legendara... insa la partea de motorizari 2.0tdi au fost cam fail).

Multumesc pt raspuns, o sa tin cont de parerea ta :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ca sa nu mai vorbim de cum da rugina in B6."

Mai exista elemente ce pot rugini in masinile mai noi? stiam ca multe cam au renuntat la tabla.B6 nu este o masina noua dar totusi nu este dacia 1310

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, rugina a fost o problema la B6. Desi, nici aici nu am inteles exact cum si de ce. Cred ca tine de anii de fabricatie sau de anumite serii. Am vazut masini 2005 cu vopsea originala fara pct de rugina (in special pe zonele tipice) si altele 2008(inclusiv a mea) care nu au scapat. Nu este o regula dar ce-i drept, cazurile sunt numeroase..

In cazul lui B6, problemele cu rugina apar la:

- buza capotei si a plafonului, deasupra parbrizului - de la pietricele, etc - sare lacul, vopseaua si usor usor ajungi sa ai puncte, banuti chiar de rugina. 

- pe usi, la partile inferioare, din aceleasi motive - lovituri mecanice - pietricele, usi luate in parcare, etc. 

Insa, atentie. Nu doar B6-le are pb asta, ci VW-urile tipice 2005-2008 - golf, jetta, passat 

 

A4 B7 nu recomand, am zis-o si o spun din nou. Este o masina pe paltforma veche, cu motoare mult mai slabe din pdv al fiabilitatiif ata de A4 B6. Orice motor tdi in 4 cilindri ar fi! Ti-as recomanda A4 B6 daca tii neaparat dar sansele sa gasesti unul OK astazi sunt infime. De regula sunt si destul de rulate, peste 250.000km.

 

Revenind la Passat B6, am zis-o de multe ori, o mai spun... 

* ROG inca o data sa nu se mai generalizeze! In special cand vine vba de 2.0 tdi-uri.  M-am saturat sa repet la nesfarsit. E chiar atat de dificil sa cititi inainte sau sa va abtineti daca nu cunoasteti aspectele concrete, reale ale problemei??!! 

1.9 nu recomand nici eu. Este zgomotos rau fata de 2.0 si nu este sprinten. O sa relaizezi asta cand mergi in afara si nu esti singur in masina, eventual si ceva bagaje. 

La 2.0tdi-uri.. PD:

 - BMP - 8 supape, 1 axa came, DPF, 140 cai - Asta este cel sensibil. De ce? Pai: tacheti, axa, cuzineti, pompa ulei, injectoare(dupa 150-200 k km), egr, dpf, furtune de tot felul.

 - BKP - 16 supape, 2 axe came, fara DPF, 140 cai - Da, asta a avut problema injectoarelor care mrueau subit si au bagat spaima in potentialii cumparatori. DAR, de cativa ani deja, injectoarele s-aus chimbat MOCA si de atunci nu au mai fost semnalate probleme. In afara de asta, BKP-ul nu are alte probleme tipice. Insa, este cel mai dubios la sunet. Nu suna 2 zile la rand la fel. Dar atat.. 

- BMR - 16 supape, 2 axe, 170 cai - Ca la BKP. 

Mai sus ai problematica tipica, pe diferite coduri de motoare. Apoi, urmeaza probleme ce apar la toate (orice motor turbo-diesel) - totul tinand strict de cum a fost itnretinuta, exploatata masina sie vident, de nr de km rulati - turbo, volant, ambreiaj si tot asa. 

Probleme la pompele de ulei au fost lamasinile inainte de 2008. 

Pompele de motorina din rezervor aveau tendinta de a ceda repede dar sincer, nu cred ca mai e vreun B6 TDI cu pompa originala la cat de muci au fost. 

La 2.0 tdi CR:

* NU RECOMAND MOTOR CR pe B6!  De ce? Uite mai jos.. 

Multa lume intoarce capul imediat unui motor PD cand vine vorba de un motor "nou" CR. E drept, avantajele ori altfel spus, plus-urile se observa rapid: motor mai silentios, mai rafinat, vibratii mai putin pronuntate, chipurile un consum mai redus si o mult laudata fiabilitate. Dar lucrurile nu stau tocmai asa, cum poti vedea si pe forum si nu numai. 

De ce spun asta? Voi argumenta pe scurt.

Aparent, la rpima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt?

Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR. 

Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari "span"), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia. 

Rezultate? 

Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu ai, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu ai, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste. 

Nu este o rpoblema intlanita doar in RO. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent.. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate. 

Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei - gen uleiul de motor in 2timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri. 

Vrei motor CR?! De la B7 in sus. Dar nu cred ca iti permite bugetul. Si nu, nu pune botul la B7-urile la 7500E. Alea sunt trecute de a 15-a tinerete.. 

Probleme la 4motion?  Care ar fi alea? 

Pai iti spun eu. Niciuna. Daca schimbi uleiul si filtrul la 50.000 km, nu se intampla nimic. Flansele de amortizare sunt consumabile(cauciuc care imbatraneste ca roice alta flansa, bucsa, burduf, etc si crapa, producand vibratii/nemai-absorbandu-le pe cele existente, firesti), ca orice masina ce dispune de CARDAN!  Cartea scrie clar si bineitneles, logica, atunci cand stii cum fucntioenaza o masina cu propulsie ori integrala, ce dispune de cardan! Flansele se schimba cam la 5-6ani si 120.000km (in medie!) si costa cam 1500-2000 ron cu tot cu manopera. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu caut un B6 de ceva timp si nu am gasit unul ok pana acum. Cred ca o sa ma reorientez. Toate (aproximativ) masinile de pe net sunt samsarite si nu prea poti avea incredere decat daca e masina de proprietar si sa aiba tot istoricul (important pentru BKP sa vezi daca au fost schimbate injectoarele, ambreiaj, volant in cazul in care are in jur sau peste 200.000 km).

Motorul de 1.9 se poate softa si ajungi la 130 de cai - suficienti zic eu pentru deplasari normale 0 fara tendinte de F1.

Dar, repet, daca gasesti o masina de proprietar cu istoric si carte service si ai incredere in ea, cred ca merita! Indiferent de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!