Jump to content

Problema contact Golf 5 / Jetta


blue_jeans
 Share

Postare recomandată

nu gasesti nimic de genul asta ptr. ca totu e comandat pe can. :(

Stie cineva ce pret are acest modul?se poate atasa sistemului audio aftermarket?

Modificat de l.marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi o solutie, dar nu stiu cat de mult iti place

eu am un intrerupator cu 3 pozititii 0,1,2

pe 0 nu trece nici un curet

pe 1 trece curent de la contact

pe 2 trece curent e la un plus permanent

eu il folosesc in setup-ul actual, pt statie

de obicei e pe 1, adik porneste muzica odata cu contactul

daca vraeu muzica si knd nu e pus contactul, mut pe 2 si la revedere

e o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e buna ideea! dar nu stiu unde sa-l ascund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, poti sa il pui langa butonul de ESP, cum il am eu

sau deasupra de scrumira, pe plasticul ala, cu capu in jos, daca vrei sa nu se vada

sau langa bricheta, acolo sub capac ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal all

am cautat pe forum, dar nu am gasit decat chei care nu intra in contact din terte motive prin urmare iata problema mea:

am introdus cheia in contact dar nu o pot deplasa decat o jumatate de cm, cat sa ia curent casetofonul, nu merge mai departe catre pornirea motorului, volanul pe loc fara cheie in contact nu se mai blocheaza, e ca si cand sistemul de blocare al volanului mi-a blocat contactul si nu pot misca cheia decat daca misc de volan- moment in care apare problema mea ca volanul se misca pe loc, nu e blocat.

va rog sa ma ajutati cu recomnadarea unui mecanic bun ce ma poate ajuta. nu o pot misca din parcare si nici tractata nu am cum s-o iau fiind in P (probabil exista o varianta de urgenta, dar as prefera fara platforma in service)

volanul e demontat deja, trebuie doar desprins contactul(e prins in suruburi fara cap-gen nituri,trebuie taiate cel mai probabil) si verificat/reparat, undeva e blocat mecanismul..

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golf nu am patit niciodata asa ceva, insa patesc frecvent la fiat, doar ca rezolv acolo in cateva secunde prin rasucirea usoara a volanului stanga dreapta si numai apoi pot sa pornesc masina. incearca sa rotesti putin cate putin de volan pana te lasa sa invarti cheia la maxim in contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

am incercat rotind de volanul deblocat si miscand cheia, dar fara rezultat

mersi de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se misca volanul deloc, sa se misca prea putin, cheia la fel nu se misca deloc sau doar cat sa pornesca radio? daca se misca putin cheia inseamna ca nu este blocata de volan, ar trebui sa mearga pana in capat. ciudat fenomen, ai lasat de multe ori rotile brancate maxim la parcare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci:

-volanul se misca fara nicio problema cu cheia scoasa din contact, nu se mai blocheaza deloc

-cheia nu se misca decat o treapta mica intre punctul 0 si 1 (vezi poza atasata) atat cat sa imi porneasca casetofonul, dar mai departe nu merge

post-51176-0-79864000-1311177154_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact de aceea intreb: DSG-ul nu are shiftlock release? La alte masini permite shimbarea treptelor adica pozitia levierului de comanda cand ai probleme cu contactul, bateria, releul de blocare schimbator, etc. Din cele descrise pare sa ai probleme cu partea mecanica (inclusiv electromecanica) a contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca volanul se misca fara sa se blocheze cu cheia scoasa din contact iar cheia se invarte doar pana la pozitia 1 inseamna ca este o problema ciudata cu contactul respectiv si pana nu desfaci acolo sa vezi exact ce si unde nu se blocheaza/se blocheaza este greu de presupus. in mod normal daca misti de volan fara cheie in contact se blocheaza si dupa ce misti usor de volan cheia intra in contact fara probleme. stiu ca automatele nici nu pornesc daca opresti motorul in alta treapta decat cea de P, insa daca ai acolo maneta nu cred ca este de la dsg, trebuie demontat si schimbat contactul, principalul vinovat.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi-a fost demontata partea respectiva si am aflat ca ar fi vinovat imobilizatorul electronic-cel din continuarea contactului (partea lunga metalica). am vorbit la porsche pt a vedea pretul.revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu codul si poza piesei? este vorba de mecansimul din continuarea contactului (imobilizatorului electronic), cea lunga asemanatoare unui butuc, din metal. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e tot contactul, dupa scoaterea lui, a functionat din nou cheia in el, apoi montat la loc + volan , s-a blocat din nou, deci fie se poate repara cumva, fie trebuie altul, dar numai partea metalica, tubul cu contactul cheii vreau sa il pastrez

post-51176-0-65713800-1311261492_thumb.j

post-51176-0-20045600-1311261496_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu am inteles ce vrei sa schimbi si ce sa pastrezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrea sa pastreze parte mecanica pentru a nu fi nevoit sa cumpere alta cheie sau sau o modifice pe cea noua - e buna abordarea?

Eu inca nu m-am lamurit, are sau nu electromegnet in constructia ei? daca da atunci ala nu iti permite scoaterea cheii pentru ca: 1 poate nu functioneaza ori 2 poate nu are semnal de la levierul de schimbat viteze pentru a face operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma e o problema mecanica, blocheaza ceva cursa chei cu corpul aferent sau de electronica, pentru ca nu se transmite mai departe pozitia cheii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

sal! la mine intra cheia dar nu am mai putut opri motorul. dupa cateva incercari s-a oprit dar nu se mai invarte in contact. am dat cu degripant merge un pic mai greu dar nu de mai blocheaza volanul. a mai intilnit cineva fenomenul? daca da ccare e remediul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten care lucreaza la asa ceva si mi-a spus sa nu folosesc niciodata degripante obisnuite-generale care pot incleia acolo totul,doar solutii dedicate. deci, da cu ceva special pt contacte si ai rabdare sa-si faca efectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutari! aceeasi problema o am si eu acum... imi poti recomanda un spray special pe care sa il incerc? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles acest lucru se intampla si la Audi. Se aduna mizerie pe canalele contactelor din interior astfel incat acestea nu mai merg in sus si in jos si raman blocate.

Modificat de petterz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray-ul WD-40 face minuni se gaseste peste tot, la toate supermarket-urile, se foloseste spray gresant, nu degresant cum zice cineva mai sus

post-11255-0-84189700-1336301799_thumb.j

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Stiu ca e vechi topicul dar am aceeasi problema cu un pioneer appradio, s-a gasit vreo solutie intre timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@traian_stc - in mufa originala vw nu se gaseste + contact deoarece masina face pornirea/oprirea aparatului radio prin can.

O solutie viabila este conectarea + contact de la bricheta (asta daca bricheta merge numai cu contactul pus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bricheta e functionala si cand scot cheia :(

Cineva zicea ca firul albastru din poza ar fi cel corect:

acc_24228.jpg

 

 

"Steering Column - Not many people use this one, simply because it's a pain in the ass to access. I've never used any of these, so I can't confirm anything. If you decided to use these, you'll need to test them yourself. In addition to these, apparently the blue wire is your key sense wire, which will give you power as soon as the key is in the ignition, but again, you'll have to investigate that yourself."

Modificat de traian_stc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!