Bamsel

Problema Modul ABS Ibiza 1.9 tdi

17 postări în acest subiect de discuţie

Salutare, 

Am un seat iibiza 2006 1.9 tdi 131 cp. Am cumparat-o cu pompa abs defecta - 
Din mai incerc sa gasesc o pompa cu un cod compatibil cu al meu, insa in romania, nu am avut nici o sansa.
Erorile intampinate sunt: 
01201 ABS Pump Voltage Supply si 00301 abs return flow pump v39 - cea din urma este o urmare a primei erori. 
martorii esp abs aprinse constant cu cel de frana de mana care blinckereste continuu si cele 3 bipuri de atentionare la fiecare pornire.
Asadar nu am abs, nici esp...iar la fiecare franare, pedala se simte ciudat, parca ar intra abs.....dar nu intra :)

Acum, din vasta experienta a unor useri de pe acest forum, stiti daca se poate cumpara o alta pompa abs cu un alt cod si reprogramata sa functioneze pe masina mea - doar partea electronica? Am senzatia ca pompa hidraulica este ok. 
Codul pompei este 6q0 614 517 si terminatiile compatibile S, AP sau AN. am incercat cu pompa cu acelasi cod dar cu AJ la final, nici o chestie, si nici nu o citea vag-com ul.
Pretul uneia noi este 7000 ron fara tva. 
NU am sigurante intrerupte, nu am fire care sa faca vreun scurt. 

Orice idee este minunata, pt ca deja ma termina cand vad martorii aia constant aprinsi in bord.

Multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele de alimentare, alea in forma de 8 de pe baterie. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

asa cum am spus, le-am verificat si pe alea, si pe cele mici de plastic. nu e nici una intrerupta. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si daca ai alimetare in mufa de la modul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cel de la care am luat masina a facut si acest lucru.....dar as vrea sa il fac si eu. Ce pini trebuie verificati, daca stii?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa gasesc o pompa ABS cu acelasi cod ca al meu, doar ca difera litera de final.
voi incerca sa o conectez pe masina, sa vad daca o recunoaste masina. 
In cazul in care va functiona, am tot citit prin diferite forumuri ca va trebui recodata pompa. 

Pe ross-tech wiki nu am gasit codurile de logare in Brake electronics pt SEAT, exista ceva doar pt Audi. 
Stiti cumva ce voi intampina la montarea noii pompe? stie cineva codul de acces in modulul ABS pt a il recoda ?

Multumesc anticipat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O codezi cu codul cu care e codata pompa ta actuala.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

bun, Mersi ! channel 3, coding, copy la actual coding....sau ceva de genu, corect? 

 

Mersi.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la coding, nu la channel.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa Abs cu una compatibila cu mașina mea... Și nu scap de aceste erori. S a mai lovit cineva de asta?
Cu preponderenta, ma interesează ștergerea primei erori - 18055.  Ross Tech wiki nu ma ajuta deloc, și nici pe forumuri nu am găsit ceva relevant și nici nu se poate șterge în modul classic. Mulțumesc.

Sent ibiza 2006 1.9 tdi 131cp

IMAG0223.jpg

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Se incepe asa, am avut o pompa cu codul xxxxxx si cu urmatoarea codare yyyyyy.

Din diferite cauze, am schimbat pompa cu una cu codul cccccc si dupa ce am pus codarea yyyyyy si am fact setarile de baza, raman cu urmatoarele erori:

 

Deci ?

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns Al Bundy. 

Am avut montata pe masina pompa abs cu codul 6q0614517 S sau 6q0907379 ah. Aici din pacate codarea celei vechi nu o am intrucat desteptii unde mi-au demontat-o nu mi-au comunicat nimic.....mai destept sunt eu ca m-am dus la ei.

In acest moment am montat o pompa compatibila (conform spuselor celor de la porsche romania) cu codul 6q0614517 AP, sau 6q0907379 AS (asa cum imi da vcds-ul).

Am calibrat g85-ul, am sters erori, ramane decat esp aprins. Cum plec de pe loc si ating 20 km/h iar imi sar in cap beculetele toate (abs, esp si frana de mana care clipeste). 

La scanare imi dau acele erori de mai sus. 

Singurul lucru legat de codarea ce o vad in vcds este ca pompa avea codarea 0041068...si nu nu ma uitam la codul de logare :) asa era codata de primii care au umblat la pompa. 
Hai sa facem altfel, pt ca m-am saturat sa umblu din floare in floare....si hai sa ne intalnim sa iti dai si tu o parere despre problema mea - nu pe gratis, bineinteles . 

Ca idee, am gasit niste codari pe un forum pt fiecare pompa abs in parte (astea cu 6q0614517) si am incercat cateva din codurile alea. Am reusit sa nu mai am erorile de comunicare, insa am aceleasi erori ca la primul meu post.....si mi se pare imposibil ca din 5 pompe incercate pe masina mea, toate sa aive acele doua erori 01201 ABS Pump Voltage Supply si 00301 abs return flow pump v39, plus ca pompa asta este verificata si luata de la un om de incredere (nello din suedia).
Mersi mult si astept raspunsul tau.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa o codez cu VAS-ul. 

Insa se pare ca si aceasta pompa are aceleasi erori ca toate celelalte. 

Am sa incerc sa repar una dintre pompe, vad daca acest lucru va functiona.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

NU ai ce repara la pompe, acum am citit postul anterior, la cele 2 erori scrise acolo sunt sigur ca ai o siguranta arsa si toate pompele sunt ok, chiar si cea prima de pe masina ta.

 

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Toate siguranțele sunt întregi... De doua ori mi au verificat doi electricieni siguranțele si testat mufa de la pompa. 

Ți am zis... Dacă ești din București, hai sa ne vedem sa ii faci o diagnoza și tu. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revin eu cu rezolvarea.

- tensiunea vazuta de pompa de ABS era de aprox 11V, deci mica, crestea putin cu motorul pornit.

- masurata tensiunea de alimentare, era ok fata de masa, 

- intre firele de masa de la ABS si masa masinii era o diferenta de 2V

SOLUTIA: s-au tras alte 2 fire de masa de la ABS pana la masa masinii si totul este OK.

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

După 6 luni și schimbat 5 pompe pe masina, rezolvarea a venit în jumătate de ora doar pt ca al Bundy a știut exact ce sa verifice. A... Și vreo 3 mecanici dintre care 1 se dădea electrician bun... 

Mulțumesc mult pt ajutor! Ai făcut un om fericit de sărbători!!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.