Jump to content

Aerisire frane


mata
 Share

Postare recomandată

Salut!Am procedat la inlocuirea tuturor cilindrilor de frana (am pus noi) si la servisarea pompei de frana(curatare ,garnituri noi).

Masina- un vw kafer-1972.Dupa ce am aerisit franele, am observat ca prima pedala se duce  la fund(rotile se franeaza f putin), de abia la a 2 pedala se intareste.

Am repetat proceura de mai multe ori,lichid  nu pierde,dar acelasi rezultat( nu vrea sa se intareasca din prima).Banuiesc ca a mai ramas aer pe instalatie!Am folosit procedura prin pedalare(unul face pedale iar altul aeriseste ).Am inteles ca ar mai fi o metoda prin cadere libera(pui furtun la arisitoare si lasi sa curga pana nu mai iese aer.Ma poate lamuri cineva cum se procedeaza?Cum curge lichidul?Pedala trebuie tinuta apasata sau trebuie sa stea libera?Mentionez ca am reglat si saboti la distanta optima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Intai, de curiozitate - si pt. a lamuri lucrurile - cum ai aerisit cu prietenul:

El statea la volan si dadea pedale incet si ferm si la un moment dat, cand ii spunei tu ramanea cu pedala apasata.

Tu slabeai un pic aerisitorul, iesea aer/lichid (presiunea) , pedala se ducea la fund, dar amicul nu ridica piciorul de pe ea.

Strangeai aerisitorul, d-abia atunci, dupa strangere prietenul ridica piciorul, si dadea pedale, ulterior amandoi repetati operatiunea fie la acelasi aerisitor, fie la altul.

?

Daca nu ati facut exact asa, incercati si asa ...  e o metoda mult mai buna.  A propos, cu aceasta metoda nu mai este nevoie de a conecta aerisitorul la un furtun ce intra intr-un pahar cu lichid (metoda descrisa in manuale). De asemenea, pierderile de lichid sunt minime.

 

 

O alta intrebare - cu ce punte ati inceput? Spate sau fata? La broaste cu pompa simplu circ. se incepe cu puntea spate, dar daca broasca e 1972, atunci e cu dublu circuit si se incepe cu puntea fata. Asa m-am chinuit si eu acum un an sau doi cu o broasca dublu circuit, cu pompa si cilindrii de frana noi, si pana nu am inceput cu fata nu a vrut de nici un fel sa se aeriseasca corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerisirea am facut o exact cum ai descris tu.Am inceput cu puntea fata (dublu circuit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regleaza sabotii din fluturi. trebvuie sa intre tamburul peste, usor frecat..

acum is prea stransi si ajunge abia la a doua pedala sa "se umfle"

SPOR!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!