Jump to content

Problema acceleratie Passat B6 2.0TDI 140CP


Tosky
 Share

Postare recomandată

Salut! Am si eu o problema asemănătoare cu a colegului @Tosky.

Detin un VW Passat B6 2.0 TDI BMP 2006 cutie DSG, de 2 saptamani am avut surpriza ca in trafic sa imi fie taiata acceleratia din senin, aceasta ne mai vrand sa răspundă (apas pe ea intermitent chiar pana la fund si nu se mai tureaza) asta insa nu afecteaza motorul(ramane pornit), nu-mi apare nimic in bord, cutia functioneaza normal (retrogradează normal in timp ce scade turatia motorului) insa, am observat ca isi revine instant numai cat apas putin pe pedala de frana(o sec, nu-i nevoie sa apas sa retrogradeze treapta sau mai stiu eu ce, chiar doar s-o ating) si apoi imi functioneaza din nou pedala de accelerație. Am pus diagnoza si am 2 erori de la senzorul de presiune a filtrului de particule, mai exact P0471 si p2453. In rest totul pare normal. Aveți ideie ce ar putea fi? Mulțumesc!

Modificat de an1man1ack
Greșeli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptomele descrise de tine s-ar putea sa ai acelasi lucru ca la mine: supapa de la returul injectoarelor.

Ia una de la dezmembrari, este ieftina (100, 150 lei) si se schimba foarte rapid si usor.

Poate ai noroc si scapi repede, eu am cautat o luna defectul.

Supapa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 23.08.2017 at 23:18, Danee a scris:

Salut. Am si eu aceeasi problema si nu ii da nimeni de capat. Oare ai gasit problema. Multumesc

Salut  ati dat de cap?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Georgescu Raluca

Buna, am și eu aceeiasi problema cu cea a lui @Tosky și @an1man1ack dar nu da mașina nici o eroare pe tester. Au schimbat pompa de motorina din rezervor filtre și tot ce s-a putut prin eliminare dar mașina tot nu merge. Am  văzut  ca la @Tosky a fost senzorul acela de la filtru de particule iar la @an1man1ack este aceeiasi problema. 
se poate sa fie și la mine dat fiind faptul ca filtrul de particule este anulat? @an1man1ack ați rezolvat problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand,.trebuie verificat in blocurile de.masura, facut un log in mers cu vcds ul si vazut daca nu ai dtc off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 20.03.2017 at 21:15, misuffk a scris:

exact asa se manifesta

O sa revin cu codul de eroare maine sau poimaine sper.Maine se duce cu masina intr un service, dar ma indoiesc ca o rezolva.

Salut,as vrea sa stiu daca ai rezolvat problema , am si eu aceeasi problema..

La 120 max pierde acceleratia si dupla oprire revine la normál 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul de la turbo. Ai nevoie de un test de vacuum. Dacă ai noroc scapi cu o curățire de filtru . Daca nu, gasesti actuatorul separat si il montezi. E aproximativ 800 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel, pe diagnoza era presiune excesiva. La mine a fost ieftin, au fost inversate furtunurile de vacum de la egr cu turbo. Le-am pus la loc uitandu-ma la traseul lor la alta masina si nu am mai avut nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.am și eu o problemă cu un passat b6 2010 170cp dsg.în mers dacă trec de 2000 de turații dă senzația că se oprește motorul.nu pot să l accelerez peste 2000 de rotații. Dacă trec peste 2000 de rotații face un fel de frână motor și parcă S ar opri motorul.după 2,3 secunde își revine și merge mai departe dar tot așa să nu depășesc 2000 de ture.dacă merg cu mașina și nu depășesc 2000 de ture merge.mecanicul nu i dă de bai pt.că nu dă nici o eroare nici în bord și nici în tester.am schimbat injectoarele.rampa de injectoare. Pompa common rail.pompa din rezervor.și nici un rezultat.tot așa face

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dn Florin.multumesc pt sfat.din pacate la noi era foarte greu de gasit un meseriaș care se pricepe la valorile in mers.dar dupa multe încercări am găsit meseriașul.deci problema era ca returul la rampa de injectoare  era fără supapă.adică primul meseriaș a uitat săpună supapa înapoi.și am stat cu mașina asa mult timp .până am dat de acest meseriaș care a zis din prima care e baiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica vrei sa spui ca ai schimbat sistemul de injectie degeaba ? Sau ai avut o alta problema pentru care ai schimbat injectoare, rampa ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Liviu turnu severin

Cum ai rezolvat problema am și eu aceiași problema...identica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!