Jump to content

Golf 6 - Zgomot cutie / schimbator viteze


cristian2cu
 Share

Postare recomandată

De bine ce spuneam ca nu sunt inca probleme la masina din semnatura iata ca deja experimentez una.

Pe la 3000 de km mi s-a parut ca aud un zgomot sub schimbatorul de viteze.

Acum la 3500 acest zgomot s-a accentuat.

Manifestari:

La mers usor constant (la pas) in treapta a doua, dar si in treapta a treia intre 1000 1500 ture, daca ridic piciorul de pe acceleratie se aude un zgomot usor, un click metalic sub schimbator insotit de un usor scartait, ca si cum ceva nu ar fi bine prins.

In egala masura zgomotului ii corespunde un mic recul in schimbator.

De asemenea daca accelerez usor in prima fractiune de secunda apare acelasi zgomot si aceeasi "lovitura" in schimbator.

Este atat de evident acum la 3500 km incat am ajuns sa-l pot "produce" controlat accelerand usor si luand piciorul de pe acceleratie ca atunci cand faci balans sa iesi din zapada cu singura diferenta ca sunt in mers la pas.

Daca a mai aparut la cineva acest fenomen il invita sa ne impartaseasca simptomele si tot odata astept de la voi eventuale pareri inainte de a ajunge la service.

Oricum... mult prea devreme a aparut o astfel de problema la un vw dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 15000km si nu am avut problema asta cu schimbatorul,cred ca avem aceeasi motorizare.

eu cand am o dilema de genul asta o rezolv scurt cu un telefon la reprezentanta si ma lamuresc ei.

daca ar fi ceva de strans/de schimbat la tine sigur o sa ti-o faca pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am tot golf vi 1.4 80cp si am auzit uneori un zgomot cand deceleram. nu mi-am dat pana acum seama de unde vine... am banuit ca e gheata prinsa pe undeva.

voi incerca sa-l reproduc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am crezut ca este de la inghet dar... acum sunt +4 grade afara si tot persista fenomenul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude ceva, de vreo luna (de cand a dat frigul mai tare) si se simte in schimbator ca un recul, cu toate ca acum afara e cald (sa se fi ingrosat uleiul de la frig?). in aprilie trebuie sa merg la revizie si o mai las pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte intersant e ca am facut ieri un drum de aprox. 200 km in urma caruia a disparut si zgomotul si reculul din schimbator... sunt curios daca dupa un reapus pana maine mai apare... oricum daca cineva dintr voi mai experimenteaza sau experimentat asa ceva sa ne spuna si noua, eventual cum a rezolvat. Ebine ca posesorii de 1.4 sa fie avertizati. Daca e vre-un fenomen generalizat e bine sa stim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul cu pricina in schimbator cred ca este de la suportul cutiei de viteze de-desubt unde suportul cutiei intra cu tamponul in jugul pe care sta motorul... acolo se aduna mizerie si se intareste si tamponul nu mai are cursa si bate in mizeria intarita care se comporta ca si tampon dur, ca sa cureti ,trebuie sa dai jos suportul cutiei si cureti gaura din jug in care intra suportul de cutie si (toate bataile cu pricina) or sa dispara :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Readuc in discutie problema acestui zgomot, in cazul meu se manifesta ca un zgomot de frecare de cauciuc pe cauciuc de scurta durata preponderent sesizabil in treptele 1 si 2 la accelerare moderata respectiv deccelerare ( cel mai usor se poate reproduce simuland un balans ca atunci cand vrei sa iesi din zapada). Pe langa acest zgomot am mai sesizat unul diferit (un scartait al manetei) care apare la schimbarea treptei a 5-a (si doar acestei trepte) din cele 6 care apare dupa cateva sute de km de drum dupa ce cutia e incalzita. La rece, zgomotul la schimbarea treptei a 5-a nu apare. Masina are doar 7000 de km deci factorul uzura iese din discutie.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un zgomot de frecare de cauciuc pe cauciuc de scurta durata preponderent sesizabil in treptele 1 si 2 la accelerare moderata respectiv deccelerare

La fel şi la mine, dar îl sesizez doar iarna, când e frig (sub 5°C), însă dispare după cca. 20 min de mers.

O posibilă soluţie de rezolvare a dat-o cristy40 mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa e si la mine dispare dupa ce merg putin. Oare un jet de apa la spalatorie pe dedesubt ar rezolva problema fara a mai fi nevoie sa desfac ceva? :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un zgomot de frecare de cauciuc pe cauciuc de scurta durata preponderent sesizabil in treptele 1 si 2 la accelerare moderata respectiv deccelerare

La fel şi la mine, dar îl sesizez doar iarna, când e frig (sub 5°C), însă dispare după cca. 20 min de mers.

O posibilă soluţie de rezolvare a dat-o cristy40 mai sus.

La fel si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am un scartait foarte stresant atunci cand misc schimbatorul, un scartait de cauciuc uscat. Am dat jos husa schimbatorului, am dat cu WD40 pe bila, pe toate arcurile si pe tot ce misca acolo, dar scartaitul nu dispare. Am senzatia ca zgomotul il face acea bila, care se misca in suportul de plastic atunci cand misc maneta. Asa fac toate schimbatoarele de Golf 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua ,

Am si eu nevoie de un sfat legat de faptul ca pe loc cand o bag in marsarier se aude un carait destul de urat , acest zgomot nu se aude daca masina este putin in miscare . Sincer cateodata nu se aude cateodata se aude nici nu stiu ce sa mai zic. Ambreajul il calc pana in capat, lichid este .Mersi de sfat . Golf 6 1.6 diesel 105 CP 5 viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Enache Valentin

Salut, 

Si eu patesc cateodata, la o Jetta 1,6 TDI din 2012. Ambreiajul este apasat complet.

Asteptam parerile specialistilor!!! Multumim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Că ai lichid în vas nu însemnă că ambreiajul nu are probleme și funcționează corect .

E posibil ca cilindrul receptor să nu acționeze cum trebuie pârghia ce apasă rulmentul de presiune .

Asta însemnând ca placa de presiune nu este atacată cum trebuie .

Sau poate este uzat tot ambreiajul (RULMENT + PLACA PRESIUNE + DISC) .

Poate sa fie și de la uleiul din cutie (îmbătrânit sau insuficient) chiar dacă ai cutie manuala sa știi ca e bine totuși ca acest ulei sa fie schimbat la 100000 Km .

Eu am schimbat uleiul în cutia manual a mașinii din semnătura la 55000 Km și crede-mă că era negru în loc de limpede și curat .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am gasit cateva topic-uri cu probleme asemanatoare, insa rezolvarea nu se aplica in cazul meu.

Detin un Golf VI 2.0 TDI 110CP 2009. Recent am inceput sa am probleme cu ambreiajul (nu mai intra bine in viteza, patina si scotea sunete metalice atunci cand il apasam), drept urmare am decis sa il schimb. Zis si facut, cumarat kit ampreiaj + volanda de la Sachs + pompa ambreiaj, schimbat. Am luat masina din service si la aproximativ 10 minute a inceput sa scoata un sunet pe care nu il mai auzisem, ca si cum o tabla ar atinge de niste zimti. Sunetul a fost din ce in ce mai puternic pe masura ce turam masina mai mult (schimb de viteza la peste 3000), ajungand in aproximativ 20 de min (15 km) sa fie foarte deranjant (toata lumea se uita dupa masina pe strada) ca intensitate. Am sunat mecanicul, a auzit sunetul si a zis ca poate nu e montat ceva cum trebuie. A desfacut ambreiajul, concluzia a fost ca atunci cand a demontat prima data ambreiajul a strambat o tabla separatoare (despartitoare) si pretinde ca de acolo e problema ( nu am inteles exact la ce se refera). Am luat masina din nou si aceeasi problema numai ca acum are momente cand nu face atunci cand ma opresc (relanti). Am incercat sa prind momentul in care face pe loc si sa apas ambreiajul, nici o schimbare nici cu pedala de ambreiaj apasata la fund. Daca las masina oprita o ora, nu mai face, apoi incepe din nou sa faca, tind sa cred ca intesitatea sunetului creste doar atunci cand schimb la turatii mari (>4000). De asemenea pot spune (am remarcat cu geamurile inchise) ca ritmul de bataie se schimba, am mers constant cu 50KM/h si am constatat ca ritmul creste si scade ca si cum ai schimba turatia unui ventilator, nivel 1, nivel 2, nivel 1 ,nivel 2 etc. Azi am lasat-o iar, a zis ca schimba uleiul din cutia de viteze si daca nici atunci nu se schimba nimic, atunci trebuie sa demonteze cutia. Sunt cu masina in service de 2 saptamani si incep sa imi pierd rabdarea. Pentru a va forma o idee de sunet am gasit pe net un filmulet cu un passat care scoate acelasi sunet, insa spre deosebire de cazul meu, la passat sunetul dispare la apasarea de ambreiaj. Tot odata cu aparitia sunetului am observat o trepidatie a masinii atunci cand plec din ambreiaj, o trepidatie mult mai accentuata fata de cazul in care motorul este rece si sunetul inexistent. De asemenea se observa rotile ca si cum ar fi blocate si eu incerc sa le rotesc (sacadeaza). Ambreiajul nu scoate nici un sunet daca il apas, cu masina oprita cat si cu ea pornita, masina intra in viteze fara nici o problema. Singura problema este sunetul care nu dispare si cu care nu ma pot impaca dupa ce am dat atatia bani (avand in vedere ca inainte sa merg la service nu facea).

 

 

Am uitat sa mentionez, daca opresc motorul si repornesc nu se schimba nimic. Daca pornesc motorul de dimineata si il las 4 ore, nu face (de aici am tras concluzia ca face doar daca schimb la turatii mari, am mers intr-o dimineata la munca, cu schimb la 2500 si nu am depasit 60Km/h si nu a scos nici un sunet, masina era perfect normala)

Modificat de Bogdan D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • GabiB77 changed the title to Golf 6 - Zgomot (carait )in marsarier
  • 8 months later...

Solutia finala a fost inlocuirea kit-ului de ambreiaj (cel nou) cu altul nou...... motiv: "a venit defect din fabrica". Parere personala? am schimbat mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.

Vad ca nu s-a intrat de ceva vreme aici. Semn bun, nu sunt probleme

La Golf 6 1.6 tdi, 5 trepte, a inceput sa se miste schimbatorul usor gripat, iar dupa ce am lasat masina nemiscata aproximativ o luna am constatat ca nu se mai misca maneta schimbatorului. Am crezut ca este un os lasat de vreun sobolan in zona timoneriei, am verificat, nu era (am patit la Passat - intra doar in treapta 3). Fortand usor, a inceput sa miste cu scartaitul din filmulet. Am dat cu WD40 si scartaitul este acelasi.

Defectul este in cutie?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut! A rezolvat cineva problema zgomotului din cutie la G6, benzina?

Am un G6, 1.4, cod motor CGGA, cod cutie LEG - la relanti, in prima si a doua treapta se aude zgomot metalic din cutie. Daca apas pedala de ambreiaj la relanti - zgomotul dispare. Schimbat uleiul din cutie - nici urma de span. Masina merge ok, nu am probleme - singura temere e sa nu ajung sa musc din volan la 90-100 km/h...

Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!