Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

VIN: WVWZZZ3CZ9E106893

cine ma ajuta cu un cod corect pentru sonda lambda ...am postat mai sus...trebue sa ma sune mesterul si sa imi spuna codul piesei si sa fiu sigur ca este cel corect.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Am si eu urmatoarea eroare si nu stiu de la ce e sau care este treaba cu ea. Masina Golf 5 2.0 tdi bmm 2008

1 Fault Found:
005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics 
               P1698 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.46 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Bin. Bits: 11000000
                    (no units): 0.0

Readiness: 0 0 0 0 0 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te trimite sa verifici eroarea de pe Steering Wheel 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 BC    HW: 1K0 953 549 BC
   Component: Lenksäulenmodul 036 0070  
   Coding: 0000042
   Shop #: WSC 01392 785 00200
   VCID: 74FECD6B8EBBDAA20BE82A5-8020

2 Faults Found:
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) 
            014 - Defective - Intermittent

 

Si referitor la eroarea a2a a aparut asa din senin.  M-am interesat de ea

00883 - Ignition Switch (D) Terminal S : Electrical Fault in Circuit

Possible Symptoms

Power Locks operating at random while driving. (nu se manifesta)

Radio doesn't turn off when key is removed from Ignition. (se inchide cand scot cheia din contact)

Battery drain. (Nu cred ca este cazul pt ca dupa o saptamana de stat pe dreapta aveam 12.4)

No audible confirmation from alarm horn when arming alarm system. (Face beep cand o inchid / deschid)

On the Eos, the front windows may drop down a little if rolled up all the way.

Possible Causes

Defective Ignition Switch (Electrical Portion)

Wiring harness issue

Possible Solutions

Replace the Ignition Switch (Electrical Portion).

Repair damaged wiring harness.

The most common cause for this is the Ignition Switch (Electrical Portion).

Modificat de cryst7ano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba partea electrica a contactului de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta cu eroarea asta:

1 Fault Found:
16683 - Boost Pressure Regulation 
            P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 2394 /min
                    Torque: 182.0 Nm
                    Speed: 106.0 km/h
                    Load: 58.4 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2019.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1601.4 mbar
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme pe partea de turbina,verifica actuator turbina,furtunele sa nu fie sparte,n 75 defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am de 4 ani o problema care a persistat si acum ma lovesc zilnic de ea. Am un Golf 6 Variant de 103km (140cp), cod motor CBDB, pe care l-am cumparat in 2013.

Atunci am observat, vara fiind, ca din an in paste imi aprindea in bord martorul de bujii si asta se intampla doar cand treceam dintr-o treapta medie catre una inferioara (de obicei cand intram in localitati, si cel mai des din treapta a 3-a in a 2-a), fara sa afecteze puterea motorului. Dupa cateva asemenea 'figuri' imi aprindea in bord suplimentar si martorul de motor, care ramanea aprins si daca plecam cu orele din masina, si disparea cand avea el placere. Am fost la un service, au pus testerul si au gasit 1-2 mesaje de eroare care faceau referinta la EGR (n-as putea sa va dau codurile ca nu le mai stiu), le-au sters si au zis sa curat valva EGR ca sa scap de problema.

De fiecare data cand venea iarna (sau mai bine zis cand scadeau temperaturile de prin noiembrie pana prin februarie) manifestarile astea erau regula. Vara nu aveam nici o problema decat absolut exceptional. Mai salvam uneori situatia cu drumuri lungi unde turam mai mult motorul, intr-o treapta inferioara, si "tratamentul" asta ma tinea fara erori 2-3 saptamani.

Anul trecut mi s-a intamplat in schimb, toamna tarzie fiind, sa ma trezesc peste manifestarile astea cu limp mode. Reporneam motorul si scapam de limp, dar la cateva minute sau ore distanta iar limp... m-a innebunit toata toamna. Asa ca m-a motivat situatia sa curat valva EGR, care intr-adevar avea depuneri (moderate as zice), si as putea spune ca in restul iernii am dus-o relativ fara erori, cu 2-3 exceptii.

Acum in primavara... explozie de erori! Si de atunci nici nu mai scap de ele! De cateva ori pe zi mi se tot aprinde martorul de bujii, fara limp mode, dureaza cateva secunde sau minute pana ii trece (dar trebuie sa ma plimb pentru asta), si se manifesta fara a tine cont de turatie sau de treapta de viteza. Mi se intampla si daca pornesc motorul acum vara si astept 2-3 minute sa plec de pe loc, fara sa fac absolut nimic. 

Asa ca... fuguta la service, unde apare: 18995/P2563/009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal, singura eroare. De fiecare data asta e.

In completare va mai dau niste detalii care nu imi dau seama daca ajuta sau nu, pentru ca nu am experienta in sensul asta: acum 4 ani cand am cumparat masina aveam un consum mediu extern de aproximativ 4,2l/100km, dupa doi ani era cam la 4,7-4,8, acum fara 5-5,2 nu scap cam orice as face. Conduc la fel pe aceleasi trasee, drumurile arata la fel, nu s-a schimbat nimic, dar consumul este sensibil mai mare. Bineinteles ca si consumul mediu creste, dar la mine nu exista un mix constant intern-extern de la luna la luna.

In plus, de cam jumatate de an observ din cand in cand in oglinda retrovizoare, rar totusi, ca sunt pusee in care scot fum alb destul de dens la accelerare timp de cateva secunde, ceea ce nu se intampla niciodata (vara). Dispare si nu mai am probleme cu zilele sau saptamanile. De vreo luna am avut un episod in care fiind in afara orasului mergeam constant cu 90 la ora pe drum drept, de multa vreme chiar, si dintr-o data s-a scuturat masina si a scos un pufff dens de fum alb prin esapament de am zis ca a avut o indigestie fantatstica. Singurul episod, fara nimic altceva asociat.

Si tot mai des mi se intampla sa inchid masina dupa ce ma opresc, si ventilatorul inca merge. Si inainte cred ca mai intrerupeam cate un ciclu de regenerare probabil, dar acum e relativ des, poate o data pe saptamana fata de o data la 3-4 luni.

Mecanicul la care merg de obicei si de care as spune ca sunt multumit a spus ca cel mai probabil e dus actuatorul de turbo, eu cu mintea mea babeasca ma gandesc ca poate ar fi totusi depuneri in turbina care sa imi ingreuneze geometria variabila (daca tot a depins de temperatura asa mult, zic si eu...), m-am mai gandit si la N75, furtunele de vacuum au fost ok pana acum la verificare.

 

Nu vreau sa ma dau cu parerea ca nu ma pricep, doar asa ca un simplu cautator curios si entuziast, dar... ati putea sa ma ajutati cu o parere in sensul asta? Ce as face acum ar fi sa dau turbina jos cu jucariile de pe ea sa o trimit la o diagnoza si curatat/reconditionat cu tot cu actuator, dar ma gandesc sa nu uit sa fac poate ceva mai simplu inainte de asta. Voi ce spuneti? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat actuatorul turbinei ?

daca nu, o poti cauta/curata cat vrei..... nu o sa scapi de problema, pana nu-l schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu l-am schimbat, intrebarea e daca sigur ala e de vina sau altceva. De-asta ma intrebam care ar fi cel mai probabil cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti putem garanta noi, in urma descrierii tale - 100% constatare exacta pe forum, daca mecanicul care face treaba, nu garanteaza el acest lucru.

Asa pare, actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, e de inteles, nici ma asteptam la un diagnostic, intrebam doar ca pareri de la cei care au deja ceva experienta, sa ma pot orienta un pic. Asa zicea si mecanicul, ca actuatorul e de vina. Nu-i chiar cea mai simpla operatiune din lume de scos, si de-asta intrebam e vreo solutie de probat cumva inainte de a-l scoate, sau de a verifica altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

titicheveresan

Salutare

Ma dispera acest cod de eroare: DTCs: 0 MILL: off, si clipeste becul de la bujiile incandescente.

Imi tot apare in special cand merg la drum mai lung. Il pot sterge cu ELM-ul, dar reapare dupa 40-50km.

Stie cineva ce inseamna?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul acela nu exista, nu ai nimic acolo.

scaneaza cu o interfata cat de cat ok..... eventual un VCDS. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. Pe lângă Passat-ul din semnătura am mai achiziționat un Seat Ibiza 2010 1.4 tdi, 80Cp. La o scanare mi-a apărut pe engine următoarele erori J359 și J360. Poate sa imi spuna și mie cineva unde sunt poziționate și ce scrie pe ele ? Eventual o poza cu ele incercuite și ex: stânga j359 dreapta j360. Mulțumesc anticipat. 

IMG_20170711_23669.jpg

IMG_20170711_9940.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai jucat pe la codari ? Sigur are PTC ? La passat releele sunt sub baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE pentru raspuns.Nu am umblat la nimic. Am cumparat-o si am băgat testul pe ea. Dupa scanare au aparut erorile aceastea. Unde trebuie să mă uit sa vad daca are vreo codare greșită. Masina a fost adusa din Belgia pe platforma cu istoric la zi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ma puteti ajuta, indruma cu urmatoarea problema?

VW Touran 2005, 2.0 TDI, DSG. In mers se accelera fara sa mai cupleze vreo viteza, iar grila de pe bord cu PNRDS clipeste intermitent.

In urma scanarii cu VCDS au fost niste erori luate in mers pe intermitent care s-au sters(tipul spune ca ar putea fi ceva de la cablaj, mufe, etc) si urmatoarele erori pricipale:

17100 - Transmission imput Speed Sensor(G182).

P0716-000- implausible Signal-intermitent

 

16502 Engine Coolant Temp. Sensor(G62)

P0118-000 Signal to High-intermitent.

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Senzorul oare se poate schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O recomandare pentru un service specializat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema la masina sa aprins martorul de la motor in bord si imi scutura masina la 30-40 km la ora si iese un fum negru de toata frumusetea....am facut o scanare si am 2 erori la motor: ce trebuie sa fac pt a scapa de fumul negru si te scuturare??

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 CD    HW: 028 101 194 5
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  6246  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0E2012360
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 67DDDDB956BC477A68-8032

2 Faults Found:
16683 - Boost Pressure Regulation 
            P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 2394 /min
                    Torque: 182.0 Nm
                    Speed: 106.0 km/h
                    Load: 58.4 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2019.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1601.4 mbar

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P0101 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 2205 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 99.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Duty Cycle: 96.8 %
                    Bin. Bits: 00001000
                    Mass Air / Rev.: 245.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 665.0 mg/str
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tubulatura intercooler ,circuit vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!