Jump to content

Probleme suspensie Leon


vaja
 Share

Postare recomandată

Salut.Nu am deschis alt post..dar poate are legatura cu suspensia unui leon..Daca e va  rog sa  scuzati si poate sterge la o adica..Postul meu e.legat de leonu meu 5f.Am 20.800km la bord 1,2 tsi 77kw.2014.Acu cateva zile punand jantele de aliaj si ridicand masina am observat ceva unsuros inspre taleru de jos..la cele fata dar si cele spate erau dar nu asa de vizibil.Voi ce credeti.Pe garantie nu cred ca o sa mi le schimbe .Am observat cam din toamna ca pe curbe mai ales la coborare daca intram mai tare franand inainte de curba , tinand in prixa spre a accelera sa ies din curba..balansa un pic pe diagonala.Atunci am dar in gandu meu vina pe presiunea din pneurile de iarna cam mica cu toate ca bagasem azot (2,2 bari) si sau elasticitatea gumelor(michelin alpin 4 -194/65/15).Voi ce ziceti?

IMG_20160421_171747.jpg

IMG_20160421_171640.jpg

IMG_20160421_173142.jpg

IMG_20160421_172131.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comportamentul reclamat cu tine e din cauza suspensiei spate, nu e facuta pentru a fi condusa intr-un stil foarte sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai avut un coleg de pe forum probleme cu amortizoarele la un kilometraj redus....erau curse.

Eu inca n-am observat vreo urma de umezeala si am aproape 17k km facuti in 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Îmi poate spune un coleg care are acces la un program de piese daca am nevoie de amortizoare de 50 sau 55 MM.

Mașina e 1.4 tsi cod motor cmba model fr cu suspensie sport, daca e nevoie de vin dați un pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci, ca tot am vazut leon-uri mai multe sh pe aici pe forum, poate o fi de folos candva, cuiva.

Daca aveti punte rigida pe spate (din aia simpla) va trebuie amortizoare cu lungimea bucsilor de prindere in puntea spate de 45mm. Daca o sa va uitati o sa vedeti ca scrie pe amortizoare in descriere : nu pentru multilink. Daca aveti punte multilink, independenta (2.0 tdi 184cp, 1.8 tsi, 2.0 tsi) va trebuie amortizoare cu lungimea bucsilor de prindere de 58mm. Atentie, vorbesc de lungime nu de diametru.

Pt 60mm recomand bilstein b4, pt 45 mm recomand kyb made in Japan.

Pentru puntea fata, va trebuie 50mm sau 55mm. Eu pe 1.4 tsi 122 cp CMBA am de 50mm, si nu stiu ce sa pun, deoarece: bilstein nu exista pt masina mea, kyb nu, meyle nu sunt pe stoc nicaieri. 

Sunt sachs sau monroe, sachs made in Turcia si monroe cred ca tot Turcia sau China dar se plange rau lumea de ele.. imi trebuie amortizoare de 50mm diametru. In ultima poza vedeti amortizoarele pt multilink, care nu se potrivesc pe masina mea.

 

 

IMG-20180701-WA0068 (1).jpg

IMG_20180711_175548.jpg

IMG_20180701_163500 (1).jpg

IMG-20180701-WA0069.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat azi amortizoarele spate/fata și flanșele.. Mecanicul m a certat puțin când a văzut amortizoare kyb a zis că nu pune așa ceva că reclama toți clienții că sunt foarte dure. Mi a mai zis că există multe piese contrafăcute sau cu probleme, depinde de furnizor.

Am dus și jantele la îndreptat, din 4 jante 3 sunt strambe, scor 400ron îndreptat. Cred că e inevitabil cu jante de 18 și mers in București. Am schimbat și uleiul și filtru.

Și am făcut și o geometrie. După ce am montat anvelopele continental csc5. Suntem pregătiți de vacanta.

 

Mașina e ok, dar foarte slabă ca și calitate. Mecanicul mi a zis la montarea amortizoarelor spate a ridicat cu mana sa comprime arcurile că să bage amortizorul in punte. Low cost, de unica folosință. Am făcut o greșeala mare când am cumpărat o.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai facut o mare greseala, arcurile se comprima cu mana, cea mai proasta masina. Ce sa zic, vrei sa o vinzi sau o faci de ras?

Lasand sarcasmul la o parte, esti singurul care reclama asta, printre posesorii de Fr. Sotia are Style cu jante pe 16, deci nu e acelasi lucru, insa m-as mira sa mai apara un alt proprietar de Leon Fr la care sa se duca amortizoarele asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu comprimatul arcurilor cu mana m-a distrat maxim, trebuie sa recunosc. Tinand cont ca solutia tehnica este identica cu cea folosita pe Golf 4, oare si acolo mecanicul tau schimba arcuri doar din incheietura?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reușește la golf 4 sa împingă puntea cu mâna că sa comprime arcurile spate. Opinia mea legata de calitatea mașinii e aia de mai sus, cred că am dreptul sa spun asta mai ales ca o dețin de mai bine de un an, nu?

 

Amortizoarele nu erau terminate total încă mai erau bune, insa eu am vrut sa le schimb deoarece suspensia la denivelări era pur și simplu patetică. Oricum sunt dezamăgit overall de mașina , singurele chestii ok ar fi consumul și aspectul, în rest zero. As mai cumpără odată golf/leon? Cu siguranță nu.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma dar posturile cu comprimarea arcurilor doar cu mana trebuie mutate la funny, acolo unde laudai masina ca ai carat ditamai canapeaua.

IMG_20180701_202531-2080x1170.jpg.049386d36a4a310ef26ecb017c8548eb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobila respectiva e de gradina din poliratan. Mobila aia are cu totul 70kg.

 

Îmi pare bine că mă ataci. Cred că nu trebuie sa car persoane în spate că se strica mașina, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ataca nimeni. Mi se pare funny faza cu omprimatul arcurilor. Atat timp cat masina sta pe sosea, poti cara 5 persoane cu ea si bagajele aferente poate sa aiba si arcuri de pix. Nu ma intereseaza solutia tehnica atat timp cat  e fiabila si isi face treaba pentru care a fost gandita.

 

 

Edit: O sa apara retrofit la leon: Montare foi de arc pe puntea spate.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce repede sar unii daca  cineva postează ceva negativ referitor la o marca. Luati o mai ușor, sunt nemulțumit, e simplu. Treabă cu arcurile reflecta de fapt calitatea materialelor in scadere. La fel e și compresorul de clima subdimensionat care fata de vechile generații e cu 30-40% mai slab. La fel vopseaua foarte subțire și fragilă, geamurile și parbrizele se zgârie mult mai ușor, se sparge ușor parbrizul, fosta mașina era 2004 și încă are parbriz original.  Farurile nu isi păstrează starea de noi, ci se degradează plasticul pe exterior, suficient cat sa remarci asta. Per total avem de a face cu o scădere a calității și asta cred că e prezenta la cam toți producătorii.

 

Că să ți faci o idee , mecanicul are 2 m 10, are un Nissan patrol si un Sharan.

A mai schimbat amortizoarele la golf 7 pe spate la 110.000km pe spate, și înaintea mea schimba la un audi A4 b8 pe fata (2011). I am zis că am suspensie sport, și a început să râdă, a zis că suepensia mea e de fapt amortizor standard + arc mai scurt cu 1.5 cm și că pt el asta nu înseamnă suspensie sport.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca problema e de asteptari, nu neaparat de masina. Adica ai cumparat una dintre cele mai ieftine masini din tot grupul VAG, nu cred ca ar trebui sa te astepti sa fie vreo super masina. 

Este o masina ieftina si asta se simte in multe. Tocmai din cauza asta cred ca masina ar trebui sa fie luata ieftin. Cine da 25-30k pe un Golf/Leon/O3 trebuie sa realizeze ca e aceeasi masina care se vinde si cu 13-15k dar are niste optiuni in plus si alt motor, nu e schimbata total...

Eu, avand in vedere cat am dat pe masina si ca fac cat de curand 4 ani cu ea fara sa am probleme majore, sunt foarte multumit de masina! Doar manerul de deschidere a portbagajului ramanea blocat sus si nu mai revenea pe pozitie(dar se deschidea/inchidea portbagajul normal) si a fost schimbat/reparat sub garantie si butonul de avarii ramanea blocat pe pornit, a fost si acela schimbat sub garantie.

Raportul calitate/pret (si chiar dotari/pret) a fost(si inca este) foarte bun, unul dintre cele mai bune de pe piata. Zic asta dupa ce am condus muulte masini cautandu-i inlocuitor Leon-ului si foarte multe imi dau cu virgula chiar si la preturi cu 50% mai mari fata de cat am dat eu pe el...

Cine vrea calitate, ca de fiabilitate discutia e sensibila in 2018 la toti constructorii :)), ar trebui sa se uite la clasa superioara cu costul renuntarii la unele dotari. Cine vrea dotari, accepta compromisuri. Cine le vrea pe ambele... ar trebui sa schimbe bugetul! :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!