Jump to content

Martor frana aprins cu 2 sunete scurte


blordc
 Share

Postare recomandată

Ieri am dat sa pornesc masina dupa o perioada de pauza si surpriza, porneste 2-3 secunde dupa care se opreste. Am cautat pe net si se pare ca e o problema pe care au mai intampinat-o si altii insa intermitent le aparea. La mine e permanenta problema. Cand pun contactul nu aparea nici o eroare ci doar 2 sunete scurte si ramane martorul de la frana aprins si palpie. Cineva m-a sfatuit sa ii scot bateria si sa o las 10 min si apoi sa o conectez din nou. Am facut asa si acum cand pun contactul face la fel insa apare pe display "Button for driver assist system defective!" iar al doilea mesaj ar fi " Break error Service Now! " . Bateria are 12:30V, masina a stat o perioada nepornita iar inainte nu am avut aceasta problema. Ati mai intalnit sau auzit de aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanarea si posteaza erorile sa ne uitam. Pare sa fie o problema cu ceasurile/comunicatie, etc - si masina este oprita de imobilizator.

verificati sigurantele intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge scanata am incercat la 2 firme si am si eu VCDS insa zice ca nu se poate connecta, am dus-o la un baiat care se pricepe si va desface maine ceasurile sa vada ce are. Din cate am inteles e legat de ceasuri/comunicatie. Din spusele lui necomunicand ceasurile cu restul, e activ imobilizatorul si nu ma lasa sa o pornesc, trista poveste. Aici gasiti un filmulet exact cum face. 

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal, asa cum ti-am scris mai sus - trebuie verificate plusurile, relee, sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru a fost sa verific toate sigurantele si erau ok. Pai nu as vedea dece sa se fi modificat plusurile ca nimeni nu a umblat la masina. Daca eram din Bucuresti veneam la tine sigur pentru verificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-au modificat... ci ai o problema - ori un modul a cedat - can gateway, etc... sau o problema de cablaj/conectica/etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si altii au probleme similare

"I had a problem similar to this three times, the dealer told me it's the theft protection system killing the ignition because it thinks I'm stealing it, something to do with the steering wheel lock. The third time it happened they replaced a faulty module in my steering. The most annoying thing is that it feels like a dead battery so I called AAA and they were almost there when I got it started."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost gasita in una din mufele din masina de sub bord. Ar fi un fel de HUB al masinii si din cate am inteles face legatura intre toate modulele si de aici si problema ca nu se conecta la nici un modul. A ramas sa se curete bine mufa iar cea de la hub a fost schimbata ca arata jalnic. Maine ar fi gata. 

Am avut acum vreo 3 ani miros in masina de la aerul conditionat si am fost la o spalatorie unde mi-au curatat aerul conditionat cu un fel de aparat care producea o ceata in masina si era recirculata pe ventilatie, cel mai probabil de aici mi se trage beleaua ca apa in mufa aia nu avea cum sa intre si alta explicatie nu as gasi pentru problema asta. Va sfatui sa nu face-ti aceiasi prostie ca si mine.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este mufa de la CAN-gateway.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pb nu e de la acea curatare a instalatiei. Parerea mea. Vezi sa nu intre din alta parte apa acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar este mufa de la CAN-gateway care era oxidata.

Am mai gasit un alt modul care era complet inundat cel de la senzorii de parcare si nu imi mai merg nici stergatoarele in rest e full functionala ca am verificat cam tot. vreo idee pe unde ar putea intra apa?

Vreo sugestie de unde as putea face rost de un modul Parkhilfe 8k?

Am bagat apa pe la parbriz si nimic nu am vazut sa se prelinga pe undeva si am si spalat-o sa fiu sigur ca nu intra apa pe nicaieri si nimic. Masina a stat vreo 2 luni nemiscata si probabil s-a adunat apa undeva dar unde?

 

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge bine mai putin modulul de la senzorii de parcare pe care trebuie sa il achizitionez, nou fiind 670 ron, o sa vad SH daca merita sa il achizitionez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cauza principala fiind parbrizul dezlipit pe fiecare parte cam 20 cm (partea stanga si partea dreapta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 4/28/2016 at 10:29 AM, F l o r i n said:

nu s-au modificat... ci ai o problema - ori un modul a cedat - can gateway, etc... sau o problema de cablaj/conectica/etc.

deci a fost cam pe acolo.....

Parbriz - banuiesc ca nu este cel original....nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cel original a fost schimbat dupa 1 an cand a aparut o fisura de la o piatra care s-a extins pe tot parbrizul, fiind schimbat la reprezentanta pe casco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Identic , aceeasi problema o intampin si eu acum
Aceleasi erori in ceasurile de bord, aceeasi situatie, cu VCDS-ul nu ma lasa sa fac diagnoza la nici un modul, masina porneste si se opreste imediat.

Fara sa citesc inainte sau sa caut pe vreun forum, am dat ceasurile afara, sa le inspectez vizual, apoi am desfacut stergatoarele si plasticurile ce mai sunt pe acolo , ca sa verific coloana de cabluri care merge la ECM, modulul motor, pentru ca acele 2 coloane de fire tot prind umezeala , retin apa, si acolo se mai rup sau oxideaza.
Toate astea fara rezultat,
 
Acum seara, dupa ce am intrat in casa, am citit aici topicul asta, si ce spui tu @blordc, acuma face sens si se leaga cu ce am vazut eu la masina
Ma gandeam oare daca are parbrizul desprins sau nu , si cum pot sa-l verific, dar dupa mi-am amintit ca masina are parbrizul crapat in partea din jos in drept cu volanul, tot ce e probabil ca de acolo sa se fi infiltrat apa in compartimentul interior al masinii

Maine merg direct sa dau modulul CAN afara si sa il inspectez.

Multumesc mult de info ,
Revin maine cu un update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Damn it,
sunt la masina, am desfacut toate plasticele ca sa fie totul accesibil si vizibil, si din pacate, la mine mufa de la modulul CAN , este intacta si perfect curata, deci in cazul meu, nici urma de apa sau oxidatie, 
Si totusi, problema persista, diagnoza nu pot sa fac, semnalizarile merg in faruri oglinzi si stopuri spate, dar martorii de semnalizare in bord, nu se aprind ( sageata verde ) si nici acel sunet de semnalizare nu se aude...

Am lasat toate plasticele desfacute ca sa fie totul mai accesibil, dar nu mai stiu ce sa mai verific, am desfacut ceasurile, si le-am inspectat vizual, arata ok, zic si cred eu, daaar eu nu imi dau seama cum ar trb sa arate un contact imperfect pe o placa electrica cu circuite si lipituri asa de mici,

ErWin-ul nu il am instalat :| ca mi-am schimbat windowsul ultima oara si nu l-am instalat

Ati putea va rog sa imi mai dati un sfat, o parere, ce ar trebui sa verific ca sa ma aduca mai aproape de gasirea problemei ??

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si despre ce masina vorbim? Audi 80 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ups, greseala mea, imi cer scuze @Al Bundy, eram asa de prins aici incat am uitat sa precizez

Audi 80 este una dintre masinile mele, care este un proiect in curs.
La status nu pot sa scriu decat o masina

Vorbeam despre acelasi model de masina, 
Volkswagen Golf 6 Break, 2009 , 1,6 Diesel

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa poti accesa motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie,  dar din pacate nu se poate,
nu este cazul meu primul caz in care sa fie asa, sa nu se poata face diagnoza la masina
Intre timp am mai facut research si la fel, in mai multe cazuri s-a intamplat acelasi lucru, apareau aceleasi erori ca in videoul mentionat mai sus de @blordc, aici este link-ul , si nu se putea accesa nici un modul pentru diagnosticare.
Se pare ca rezolvarea problemei a fost diferita de la caz la caz, din pacate nici una dintre rezolvarile gasite dupa ce am facut research, nu a functionat la mine
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!