Jump to content

probleme carburator Brosol 30/31


althomas
 Share

Postare recomandată

Anul trecut a inceput, si vad ca nu se lasa.

Carburator bun, se accelereaza, consuma, trage, DAR la relanti fiind, cand sa plec de pe loc, da in nas.

Daca stationez si accelerez 1 cm si tin constant, se opreste motorul; daca accelerez mai tare, este ok.

E ca si cum se termina benzina din carburator, daca tin constant acceleratia.

Am verificat nivelul benzinei in carb si e 20 mm de la buza carbului la benzina- (The distance from the top of the carburetor body to the surface of the fuel should be 19.5mm +/- 1.0mm.) - acum sper ca asta trebuie sa fie nivelul la al meu Brosol.

A mai patit cineva asa, sau eu sunt ghinionistul de serviciu? - nu m-ar deranja daca nu ar influenta consumul., ca am o tigaie cu 20% consum, nu mai vreau una.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu cu un brosol nou :) ... nu i-am dat niciodata de cap.

Cu astea fiind zise, urmeaza niste intrebari:

Ce motor ?  Ce jiclere ai ?

Sii ca la Brosol pe laterala exista un jicler de relanti si unul pt "power fuel" ? Stii care e care? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor de 1300, jiclere originale de ???.

Jiclerul de la relanti e cel din spate, de la camera cu benzina si alalalt e power fuel.Am sa curat carbul , il suflu si mai vad.

Apropo de reglaj, am vazut ieri un link dat spre o reglare de carburator Solex 30 pict 3, cred.

Nenea ala a desfacut surubul mare de 10 ori si cel mic de amestec de 5 ori. A mai miscat foarte putin de ala mare, si gata reglajul.

Eu citisem ca reglajele alea se fac la jumate de cat a dat ala : 5 ture/2,5 ture. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok :) ...  de curiozitate incearca sa postezi dimensiunile jiclerelor.

Legat de reglaj - chestia cu 2 - 2,5 ture este pentru inceput ca sa zic asa. Cat sa pornesti motorul, ulterior reglandu-l dupa cat e nevoie. Habar n-am de ce a desfacut ala surubul atat de mult - cu carburatoarele astea te poti astepta la orice.

In primul rand cred ca trebuie sa te asiguri ca O-ringurile suruburilor de reglaj sunt etanse. Mai ales cel mare "de aer" (= viteza la relanti, de fapt) . Asta o faci simplu : atunci cand motorul e la relanti, fara shoc astupi etans cu degetul surubul mare de reglaj. Daca viteza/sunetul motorului se schimba, inseamna ca nu e etans si trebuie rezolvata problema.

Dupa aceea trebuie sa te asiguri cu circuitul de relanti este curat, inclusiv jiclerul - si prin extensie tot carburatorul sa fie curat. Probabil ca sunt, dar cine stie, merita merntionat.

 

Ca posibile cauze pt problema ta, in afara de cele generale, gen carburator infundat, as zice ca sunt:

1. Jicler relanti subdimensionat.

2. Posibil viciu de turnare al carburatorului, in care gaura de progresie relanti => ture medii este amplasata gresit in relatie cu clapeta de acceleratie.

3. O posibila problema cu orificiile de vacuum ale carbului:     (insa inainte de a da vina pe el, trebuie eliminate toate posibilitatile)

 

Recomand citirea topicului de mai jos:    - a propos, ce delcou filosesti?

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=185095&highlight=brosol+holes

Quote

Then I put on the H30/31 carb. Man what a PITA to dial in. I finally got it to idle but it wasn't very smooth. At idle, there was no vacuum pull for the advance, as expected, because the vacuum port on this and the other later carbs are blocked off by the throttle plate at idle. But as I revved it up the vacuum pulled around smoothy, and on average, I hit 100mmHg at around 3000RPM and it didn't want to go much past 100 as I revved it past that point.

Quote

Part 2:
Can the H30/31 be modified to work with an SVDA or DVDA??

That was a question that popped into my head. I had done the previous testing over a period of a couple of weeks and was going to post the results, but then I realized there was one more thing I should attempt first. I wanted to see what would happen if you went and blocked off that upper vacuum port on the H30/31 - to see how it then pull for vacuum advance. I made the mod, and tested it on my 40HP for the time being. Unfortunately, this time that H30/31 ran even worse this time. It ran so poorly in fact that I don't think my test meant much. I was able to determine though that it did pull a LOT more vacuum as soon as the throttle was opened. Actually too much/too soon for an SVDA or DVDA. So much that the 40HP distributor would advance almost instantly, so I had to do my tests with the vacuum disconnected and plugged so I could at least hold some steady engine speeds. it was up to 100mmHg by 1200RPM and 200mmHg by 2200 RPM. See the chart below.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am mers fara probleme 2 ani cu carburatorul asta = 1500 km, ca nu merg toata ziua cu decapitata.- poate fi un gunoi oprit in jiclerul de relanti, sau in carb, cu toate ca am filtru inainte de pompa.

Delcou tot gen Brosol, nou, chinezesc : http://www.aircooledparts.ro/detalii/16065-Distributor-with-vacuum.

Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca e un gunoi ce infunda circ. de relanti sau gaurile de progresie.

 

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!