Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

@Gorillaz_Doktor: din simptome e foarte posibil sa fie capsula vacumatica de la turbina. A patit-o recent si @cristi511, acelasi motor ca al tau.

Se rezolva pe garantie - daca asta este problema

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa facea si a mea --->actuator turbina.

Mare grija ca daca te duci cu masina "resetata", adica ai luat contactul si l-ai pus din nou, eroarea nu se memoreaza. 

Spor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din categoria - ce mai scartie prin masina. Am rezolvat cu scaunul mișcător - sau cel putin asa sper. L-au demontat, uns, strâns parfumat si acum pare ca sta la locul lui. Cei de la pbn se pare ca au facut treaba buna.

Dar ce vroiam sa zic de fapt. Ca parte a rezolvării scaunului m-am plimbat cu un superb cu scaune de piele. Scartie înfiorător la locul unde intra pielea scaunului in contact cu cotiera centrala. Cel din service ziceau ca se rezolva punând o bucată de velur. Mie mi se pare eroare de proiectare. Aveti piele si face zgomot sau problema era doar la masina aia? Si m-a speriat cati greieri avea - se auzeau din cotiera, de pe sub scaun din scaunul pasagerului. Oare asa o sa ajunga dupa cativa zeci de km si a mea?

Modificat de _ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi scartie cotiera de noua... si nu am piele si da se cam lasa scaunul pe cotiera care e dintr un plastic jalnic dar ssurpriza am testatuna din showroom si parea din alt plastic cotiera si nu scartaia deloc... deci garantie inlocuit si asta este. In rest masina e super silentioasa si totul e impecabil...probabil pt orice piesa au mai multi furnizori si care cum s-a nimerit unu mai ciupeste unu mai corect decat altul samd... cum ai noroc :) 

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@_ionut cumva cea pe care ai condus-o era tdi? Intreb pentru ca tdi-urile pe modelele astea noi, desi sunt mai putin zgomotoase si vibreaza mai putin decat cele vechi, sunt pline masinile de greieri aparuti destul de repede. Noi s-ar putea sa avem noroc ca avem tsi si nu zdruncina motorul nimic din interior.

Nu ma prind inca ce spuneti voi de cotiera care scartaie. Nici la Octavia dupa 7-8 ani nu scartaie cotiera sau alt plastic prin interior, si e 1.9tdi din ala de zdruncina toata masina. Momentan la Superb nu imi zdrangane nimic si sper sa nici nu apara nimic. Momentan am doar 11+k km..

Si apropo de scartaitul cotierei de noua, imi amintesc ca la Octavia eram innebunit in primii 10k km ca nu gaseam un greiere care a aparut in cateva sute km dupa ridicarea masinii si se manifesta doar la ralanti. Intr-un final am descoperit ca era de la un fir care ducea sub scaunul dreapta spate, la pompa de motorina - la turatia de ralanti firul respectiv lovea intr-un mod regulat tabla masinii de sub scaun si era un sunet enervant. Rezolvarea: am legat firul de unul din furtunasele care ies din pompa de motorina si a disparut pt totdeauna zgomotul.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, era tdi de 150. Si avea vreo 22000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cotiera scartaie cand ma sprijin pe ea mai serios, geamurile fata pocnesc si trosnesc la urcare si coborare, plus alte cateva aleatorii (una din zona imbinariilor clusterului de bord).

TDI, 150 CP, Martie 2016, 38k in prezent.

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, @Habba cate kg ai? Eu si cand ma imping in ea sa iau un ghiozdan greu de exemplu din spate, nu scoate niciun sunet (inca) - dar nici nu sunt foarte greu. Geamurile nu scot niciun sunet - recunosc pe cele din spate le-am deschis de maxim 2 sau 3 ori, dar pe cele din fata le-am mai deschis si nu se aude nimic. Cu prima ocazie cand imi apare vreun zgomot prin interior o sa scriu in topicul asta.

Ar fi interesant de vazut cam cati din cei care au S3 au probleme de genul asta - eu unul am oroare de zgomote in interior - orice zdranganit cat de fin ma scoate din minti - imi place sa fie liniste in masina (chiar si cand e muzica tare :)) ). Totodata am prieteni care au zeci de greieri prin masina si daca ii intrebi ei zic ca nu se aude nimic anormal, ca asa e normal sa mearga o masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici prea-prea, nici foarte-foarte. Vreo 75 de kg.

E un sunet/scartait de plastic troznit cumva. Mentionez ca tin cotiera cu capacul la orizontala, nu cu el inchis, sunetul putand fi practic provocat mai mult de capac. In fine.?

Cu geamurile fata e alta poveste. Pocnesc/troznesc cand si cum, fara un pattern. Si butoanele sunt clar sub cele de la VW (am avut 2 Golf 6), mecanismul de impuls avand cateodata nevoie de repetare in actionare pentru a duce la final comanda.

Din punctul meu de vedere, calitatea multor repere si a ansamblarii Superb 3, e mult sub Golf 6. De Passat (B7, cu care de asemenea sunt foarte familiarizat) nici nu mai are rost sa povestesc.

 

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut ocazia sa ma joc prea mult cu Golf 6, dar comparand cu Golf 7 (pe care il mai conduc din cand in cand si in care ma urc mai des) nu mi se pare ca ar fi sub, ba din contra, unele aspecte chiar mi se par inferioare in Golf fata de Superb. Cu butoanele nu am patit chestia aia, la geamuri, dar am mai auzit pe cineva care se plangea de asta (avand un Superb 3 de serviciu, fabricat undeva prin Februarie 2016 cred).

In schimb sper sa nu dau iar de problema pe care o am pe Octavia (am cunostinte care au aceeasi problema pe Jetta) de multi ani cu geamul fata dreapta si care sper ca intre timp s-a remediat (cand dai sa urce geamul, undeva dupa jumatate in sus se opreste si o ia in jos - si face asta uneori de iti vine sa-l spargi :)) - singura solutie fiind sa il urci usor usor, cate putin, pana ajunge sus, sau cel putin pana trece de zona aia unde se opreste si o ia inapoi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, up-date pe tema "scartaieli". 7k km rulaj, scaune piele si 85kg greutate sofer :) 

- "Ceva" rezona in fata de usa pasager in primii 2,000km doar in zona de 2-3k rpm. Se auzea doar cu muzica oprita si liniste totala in masina. A disparut de la sine, nu a mai facut (nici nu reusisem sa identific ce)

- Am avut in 2 ocazii scartaiala de la cotiera centrala cand scaunul a atins pe viraj. De fiecare data aveam in suportul de pahare un coffee mug mare si plin, adica vreo 500ml. Suspectez ca e de vina suportul de pahare, nu cotiera in sine. Capacul cotierei il tin orizontal, deci ridicat 2 degete. Am tras de cotiera stanga -  dreapta, nimic. M-am fatait in scaun ca sa atinga in cotiera - nimic. Nu reusesc sa il replichez, drept pentru care (avand in vedere ca au fost doar 2 ocazii) il las in pace momentan.

Asta cu pusul velurului este o abureala ieftina... zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri in drum spre mare, dupa cernavoda unde autostrada urca si coboara, mi s-a afisat check oil cu galben si a ramas aprins.

Maina are 26400 km si nu am schimbat inca uleiul. Am fost la Cardinal in Ct si mi-au dat 1 l ulei castrol 5w30. M-au uitat pe joja si nu este sub minim. Ce sa fac? Sa completez sau sa mai astept pana la revizie inca 3000 km? Becul nu se mai aprinde acum...

Ce e curios ca acest ulei merge si la benzina si la diesel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul nu se mai aprinde pentru ca ai deschis capota si asta reseteaza avertismentul! Eu zic ca poti complecta, ca daca nu ti se va aprinde iarasi!

Modificat de kthor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza clar, efectiv ai cu aproape un litru mai putin ulei in motor fata de nivelul maxim pe joja si pe deasupra mai esti si pe la sfarsitul vietii uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm Completeaza, chiar daca nu se mai aprinde si nu e sub minim. Poti pune vreo 400ml si restul de 600ml il pastrezi pentru eventuale completari dupa revizia de 30k. Eu ma uit din cand in cand pe joja si am preferat sa completez vreo 300ml pe la 7000km desi nu era aproape de minim, dar prefer sa-l tin undeva in partea de sus pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, uleiul se completeaza pana ce ajunge la nivelul de MAX de pe joja, deci in functie de necesitatile de la fata locului. Completarea la modul "sa fie", depasind nivelul indicat de joja poate aduce daune motorului - este stipulat si in manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR evident ca nu trebuie completat peste nivelul maxim pe joja. Dar daca omul a zis ca era pe minim aproape, e clar ca se poate completa cu cel putin 500ml pana spre maxim. Eu nu am pus pana la maxim tocmai pentru a evita sa pun peste putin, asa ca am preferat sa il duc doar in zona superioara (aproape de maxim, dar nu chiar acolo).

P.S. Completarea nu se face neaparat cand ajunge la minim sau se aprinde martorul, ci oricand verifici si vrei sa readuci nivelul in zona de sus a jojei.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am vrut sa readuc in discutie: completarea doar pana la maxim pe joja :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor. Am completat cu aprox 400 si sunt ok, nu am mai primit erori la intoarcere.

Eram un pic in dubiu deoarece nu vroiam sa amestec diferite marci de ulei. Nu observasem ca pe capac scria castrol. Ramasesem cu impresia de la Octavia 2 ca am Shell din fabrica. 

 

Oricum a fost dubioasa experienta de la Cardinal Motors in Constanta; ma duc cu talonul la piese si nu au stiut ce sa imi dea initial deoarece era Skoda si ei sunt delaer VW. Prin urmare l-am convins pe vanzator sa presupuna ca am un VW 2.0 TDI EUR 6 si sa imi dea ulei ptr el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce idioti. Fostii Cardinali din Ploiesti au si program de Skoda, nu doar de VW. Dar oricum consilierii de acolo stiu ca motoarele sunt aceleasi si pe unele si pe altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10.06.2017 at 3:08 AM, corbu33 said:

Si mie imi scartie cotiera de noua...  

Salut, ce ai mai facut cu cotiera ? Ai fost la garantie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu ... am fost foarte prins cu munca... si culmea nici azi nu ajung (ma reprogramasem) dar revin cu detalii imediat cum le am...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fota Ionut Catalin

Ma localizez in acest moment in cafeneaua minunata de la PBN asteptant sa fiu programant pentru rezolvarea unei probleme ciudate.

Motivul prezentarii la PBN: senor parcare dreapta spate cazut in interiorul barei de protectie - fara lovitura sau ceva care aparent sa explice aceasta problema- plus partea inferioara deflector desprinsa. Aparent problema de caroserie deci programat la caroserie pentru rezolvare.

In drum spre PBN observ ca masina incerca sa inchida usile insa fara succes. Problema constatata la fata locului: masina nu inchide usa pasagerului cand este incuiata si usa nu poate fi deschisa din exterior cand masina este deschisa. Sper sa fie rezolvata problema astazi tinand cont ca masina nu mai prezinta nici o siguranta seara sau in minunatul nostru trafic cu melteni care se dau jos la semafor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Probleme tehnice Specifice Superb 3
  • vdragos a închis acest topic
  • 75NOR a deschis acest topic

Rugamintea aici e sa postam doar problemele specifice Superb 3, nu generale sau ale VAG-ului: deci nu despre jante, nu despre pompa apa, nu despre distributie, etc.

Multumesc de intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La ~14500 km am schimbat pe garantie discul de frana stanga spate. Discul avea doar pe partea exterioara striatii adanci de 2-3 mm. Problema am semnalat-o celor de la reprezentanta de la ~9000 km, cand am schimbat rotile de iarna. La acel moment, au dat placutele jos, binenteles si ele luasera forma discului, le-au "slefuit" si le-au remontat in ideea ca discul se va uza uniform, dar fara succes. La mijlocul lui iulie am solicitat sa fac revizia  (schimb ulei si filtre) si dupa revizie le-am reamintit de problema cu discul si au hotarat schimbarea lui. M-au programat peste 2 zile si a fost schimbt discul. Nimeni nu isi explica de ce discul s-a uzat asa, singurul dintre cele 4; cei din service au zis ca nu au mai vazut asemenea caz. Eu totusi inclin sa cred ca insertiile din placuta au fost mai "tari" si au "zgariat" discul. Pana acum, dupa ~6000 km discul nou e oglinda, deci case solved.

Tot atunci am readus in discutie si zgomotul/tremuratul/vibratia in eco mode dar se pare ca nu vor sa recunoasca, ca, ceea pentru mine e o problema evidenta, pentru ei nu exista si ca totul e ok. Acum am peste 21000 km si, din cate observ, asa merge masina mea. Poate nu ar strica sa merg si in alt oras la alte reprezentanta pentru o alta opinie.

Modificat de wonder_glf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!