Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@mike.credeam ca sunt singurul care observa diferenta ENORMA de putere de la temperatura exterioara.....am mai mers cu turbo si am observat pierderi de la caldura ...dar chargecoolerul de la caxa mi se pare grav subdimensionat.Are nevoie de un FMI intr-un mare fel!

In atasament e un 0-100 facut la 33 de grade ....noapte pe acelasi drum in aceeasi directie cu aceeasi benzina ma situez undeva in jurul a 9,5-10 secunde

018.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, ai avut ac-ul pornit in ambele scenarii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am incerc sa mentin variabilele cat mai apropiate ..sau la fel ....trecerile fiind facute in aceeasi zi sau la o zi diferita si in aceeasi directie...

Iar aplicatia este destul de precisa ...am avut-o side by side cu un vbox si erau diferente ff mcii intre ele 

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeee, pai ziua la cat forjeaza la caldura ac-ul, iti taie multisor din putere. Incearca fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc...dar nu pierzi 3 secunde (4 aproape ) de la AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, SelesanD said:

@xfi

Injectoare!?Nu ai miss fire,cu VAG COM-ul se pot vedea parametrii injectoarelor ? Unde ai schimbat distributia, la ce service?

La BTP am schimbat distributia...s-a verificat si cu VAG-COM-ul, nu sunt probleme la injectoare. Nu se vad nici miss-fire-uri. Daca era problema la injectoare, ar fi trebuit sa se manifeste si inainte de schimbarea distributiei.

In rest masina merge impecabil, nu simt pierderi de putere (decat cand e cald afara, sau timp ploios - dar asta vad ca e ceva normal la TSI).

Modificat de xfi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, motanelul said:

O sa incerc...dar nu pierzi 3 secunde (4 aproape ) de la AC

Benzina de care era?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @xfi,

Da ai motorul CAXA , despre care spun colegii ca are pierderi de putere la caldura si este influentat puternic de conditiile ambiante.

La BMY -ul meu nu am sesizat diferente notabile la temperaturi diferite, dar BMY si BLG sunt twincharger pe cand CAXA este single charger de acolo pot aparea caderi de putere/randament.

Poate te pot ajuta colegii ce discuta mai sus ...@motanelul si @Adrian79IS .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, xfi said:

La BTP am schimbat distributia...s-a verificat si cu VAG-COM-ul, nu sunt probleme la injectoare. Nu se vad nici miss-fire-uri. Daca era problema la injectoare, ar fi trebuit sa se manifeste si inainte de schimbarea distributiei.

In rest masina merge impecabil, nu simt pierderi de putere (decat cand e cald afara, sau timp ploios - dar asta vad ca e ceva normal la TSI).

Aceeasi problema am avut-o si eu,  pana cand chiar imi murea motorul ( precizez ca motorul era cald). La mine a fost pompa de inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu - pai si de ce nu a facut figuri inainte de schimbarea distributiei? Pompa de inailte e cumva langa distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu mai am 1.4 tsi, pastrez legatura cu persoana careia i-am vandut Passatul 1.4 tsi.., si nu a mai schimbat decat un senzor g31 intr-un an ..(aprox 130 ron)

Totusi ma minunez de cate probleme vad la voi la acest motor si ma gandesc daca merita sa mai achizitionez o masina tsi, caxa, ..pt mama.., nu as vrea diesel..

Chiar daca sunt offtopic, sunt curios, daca ati fi in stiutatia mea cati ar (mai) lua 1.4 tsi sau 2.0 tdi 110cp.., la un buget de aprox 6000 euro.., Golf 6 Hatchback.. , mai ca imi vine sa iau lesinatura de 1.4 80cp, dar ma gandesc ca o sa mai merg si eu din cand in cand cu ea.. sa nu plang..

Imi place foarte mult ca spatiu, ergonomie, pozitie la condus, si in spate , spatiu portbagaj decet, Golf 6, dar ma oftic ca nu au un motor pe benzina reusit..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi caxa nu cred ca as mai lua - dar as lua noul motor de 1.4 - 150 cp ACT...dar pe asta nu-l iei la 6000 euro

De mentionat ca pana la 100k km nu am schimbat decat amortizoarele (taximetristii ar mai fi mers inca 100k cu ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai pățit cineva ca indicatorul de temperatura a apei de la motor sa stea la 90 de grade, apoi când accelerez si merg tare 100-120 km/h sa scadă la 75-80 de grade apoi după ceva timp sa revină la 90.Nu face mereu așa... Doar câteodată.Am făcut astăzi 50 de km si indicatorul s-a stabilizat la 90 de grade abia după aproximativ 40 km. Termostatele au fost deja schimbate in iarna si nu am avut nici o problemă,antigelul este la nivelul maxim aproape,motorul trage bine,pierderi de antigel nu am .Păreri!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatele ,daca au fost AM de 50-70 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar ieftine au fost, EPS FACET amândouă 300 RON fara carcasă. Ciudat este ca nu face mereu,dar ajunge mai greu la 90 de grade semn ca termostatele nu-și fac treaba :(. Singurul impediment este ca consuma mai mult din cate știu. Ce mai afectează @eexcalade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fiarba motorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE:Nu închid bine ,peste 90 de grade nu trece doar cade pana la 80 de grade apoi urca înapoi si se stabilizează la 90 de grade după câțiva kilometrii si se mai repeta uneori.Probabil deschide prea repede.O sa le schimb cu OE .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oras ,in trafic ,pe caldura asta poate sa fiarba motorul . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi @EEXCALADE,nasol moment... Doar termostatele pot fi cauza comportamentului ciudat? Senzorul nu poate indica aiurea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste cate unul ,incepe cu cel mai ieftin 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @EEXCALADE,

Am scanat cu vag com-ul ,temperatura ce o indica sezorul G62 ,cand indicatorul temperatura din bord este la 90 de grade ,este de 76 de grade constant.Am cumva un termostat ce deschide la 80 de grade?

Este ok asa?

 

 

Modificat de SelesanD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok atata timp cat acul din bord urca si ramane la 90 grade 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi inca o data @EEXCALADE

Dupa 8 Km in 10-12 minute a urcat la 90 si a stat asa, in fiecare zi am urmarit in drum spre/inapoi de la serviciu.

De 90 nu trece niciodata ,doar de 2-3 ori pana acum am vazut ca a cazut la 80-85 de grade apoi a urcat inapoi la 90.

Atunci a ajuns greu la 90 dupa vreo 30 de km pe drumul Timisoara - Lugoj , 100 km/h cu clima la 22 de grade.

Poate fi cauza variatiei indicatorul apa motor,clima pornita la turatie mare pe caldura foarte mare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are TSI pe lant, nu stati sa crape lantul. Veti pierde mult mai mult. Mergeti si cereti schimbarea distributiei mai devreme de 100.000 km. Daca nu ati facut-o si v-a sarit lantul accidental, apoi vedeti ca aveti ceva trepidatii, masina nu trage, consum mare, etc.  incercati si varianta cu chiulasa. Se incarca in perioada de cand va sare latul si pana ajungeti sa refaceti distributia datorita aprinderii incorecte.

O sa va luptatii cu muntii, deoarece grupul Porche atat in Romania sat si in alte tari stie despre ce este vorba si nu au niciun interes sa va rezolve problema. Este mult de munca si bani putini pentru ei. Grupul Porsche spera sa va crape detot motoarele si apoi sa cumparati pasini noi de la ei. Asta e politica lor, si ca drept dovada, lipsa lor de corectitudine s-a conceretizat prin lipsa intentiei de a face chemare in service si de a rezolva problema de proiectare-fabricatie pe banii lor, asa cum era normal.

Anexaz pozele cu chiulasa si supapele.

IMG-20170330-WA0000.jpg

IMG-20170330-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!