Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

florin.idita

Uleiul numai ce l-am schimbat.. dar nu stiu cat ar putea sa si-l piarda din proprietati daca am dus-o de 2 ori cu apa la 130 (bineinteles ca am oprit imediat dupa :D )

Si cam o luna de zile am cam tinut-o cu apa ok la 90 de grade, dar se mai ducea la 110.... Stiu ca nu prea m-am comportat ok :(

Acum o sa vreau sa verific si pompa de apa.. nu stiu insa unde. As verifica-o la porsche, insa am cam lasat un pic de banuti acolo si nu prea as mai da asa mult.

Modificat de florin.idita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca la Autodaris , cei de la Bosch au contract cu ei stiu sigur...ar trebui sa fie ceva de ei :) .

De cei de la Ovarom se aud si pro si contra.

Am mai auzit de bine si de cei de la Autoservice Luca , pe Calea Bogdanestilor dar nu am fost niciodata.

Sincer si eu caut un mecanic OK sa tin de el.

Trebuie sa schimb si eu bucsele pe fata :( , drumurile din Giroc si lucrarile permanente mi-au venit de hac :mellow:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ceau ,

Mai are careva simptomele acestea cand accelereaza intre 2000 - 3000 rpm? Motor 1.4 TSI BMY.

Zgomotul se aude doar in mers si cand motorul este subturat si accelerez mai lent...

Sigur nu e distributia, a fost verificata !

Atasat aveti video, zgomotul se aude cel mai bine cand se vede turometrul si incep sa accelerez.

https://www.youtube.com/watch?v=A0NgVVkqOP0

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.05.2017 at 22:24, Luciosu a scris:

Klauserman, asa facea si la mine. A inceput sa bata doar la rece, iar in timp s-a accentuat, pana cand a inceput sa faca tot timpul

"Luciosu" la tine s-a rezolvat problema prin inlocuirea pompei de apa?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1500 de km am facut si nu mai bate nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns si ma bucur ca ai rezolvat problema. La mine se pare ca a aparut acel zgomot metalic undeva aproape de 3000 rpm si peste...o sa incerc zilele vitoare sa verific pompa de apa. Pana acum nu a scazut nivelul lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt un 1.4 TSI de 122, ce benzina recomandati? 95 OMV sau minim 99? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers ~70k km exclusiv cu benzina 98-100 (Mol EVO, MaxxMotion 100, Petrom 99, EfixS), dupa care am trecut pe CO 95 in mare parte a timpului. Nu am facut masuratori/log-uri, dar ca feeling, nu am sesizat diferente, nici cu Stage 1 + decat turboback.

LE: Mai degraba, CAXA e foarte sensibil la temperatura exterioara, sunt diferente sesizabile de putere si consum intre 20* C si 32* C, spre exemplu.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens? Probabil trage mai slab la caldura mare? Desi ca mers, la cum se aude motorul...CAXA merge mai fin la caldura. In schimb, la mine mi-l omoara compresorul de AC...

 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice turbo are diferente majore de la temperatura exterioara. e si normal. inclusiv diesel. aer mai cald inseamna mai mai putin dens, deci mai putin oxigen. de aia au fost puse intercoolere..sa mai ajute. 

cu aia de 95 porneste la fel, sau simti ceva trepidatii la pornire? cand e putin racoare afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma intrebi pe mine...nu bag in ea decat extra 99, omv 100 sau moll... Dar chiar si asa tot are trepidatii la rece. Acum o luna am schimbat si bujiile cu NGK Iridium si nicio diferenta.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si atunci de ce ai baga 99? daca tot face si cu ea. 

ceva trepidatii am si cu 1.4 aspirat...dar cica "e normal" pana incalzeste catalizatorul..mi s -a zis la reprezentanta dupa primele luni. masina luata de noua, acum are 40k km. am tot bagat 99, dar incep sa ii pun 95. e pacat de bani...daca tot face..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa bag benzina mai scumpa doar daca am trepidatii? Si oricum la ce benzina avem noi, nu vreau sa stiu cum merge cu 95...Mai am un golf 4 FSI si stiu bine ce face o benzina proasta pe injectie directa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o dam in OT, dar daca pui de la benzinarii bune (chiar si petrom) noi avem benzina f buna, fata de alte tari. o stiu..din domeniu, si de la niste englezi care mi-au facut softul pt fostul Audi S3 1.8T. o masina extrem de sensibila. si care nu necesita f multe corectii din soft pt benzina. petrom 99. dar din statii bune. 

pai la un motor simplu, de ce ai baga benzina mai buna, daca nu simti diferenta? si zic asta...luand in considerare ca am deja 2 masini (si am avut alte 3) care cereau benzina minim de 99... si masina din semnatura, datoirita scopului ei si softului cere doar 99...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pentru ca problema (trepidatul) nu e de la benzina? Si nu vreau sa ajung sa schimb injectoare pentru 30-40 lei diferenta la plin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc: Da, orice motor turbo sufera de heat soak, dar CAXA are chargecooler, nu intercooler, iar asta se traduce prin pierderi si mai mari. La peste 30* C, dupa maxim doua WOT, e lesinata.

@MirciuliK25: Nu am inteles exact postarile tale; inca o data: aproximativ 4 ani si 70k k am mers doar cu benzina cu CO 98+, dupa care am inceput sa folosesc si CO 95, fara sa observ vreo diferenta. Am mers si cu 19"x8.5J si 225/35, niste jante grele, iar compresorul de AC nu afecta asa tare felul in care tragea masina. 

LE: La pornire nu am sesizat diferente de vreun fel; nu o mai las sa porneasca turata de ceva timp (o opresc si o pornesc iar si renunta la "ciclul de incalzire catalizator")

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou! Revin cu o problema! Detin un Seat Leon 1P din 2011 CAXC 125 cp. La 50000 km (adica in urma cu aprox 9 luni) i-am schimbat distributia intrucat imi aparuse in bord check engine, iar eroarea de la diagnoza confirma acest lucru. La momentul respectiv masina nu scotea niciun sunet, singurul zornait de lant l-am auzit chiar in ziua in care aveam programarea sa schimb distributia. Acum, cam de 1 luna de zile, imi scoate un zgomot ca un zornait, acesta aparand uneori cand motorul e rece, dar si la o pornire dupa aproximativ 1h de stat. Nu am nicio eroare in bord, nu are alte simptome. Mentionez ca zgomotul a aparut de vreo 5-6 ori in ultima luna. Am facut 12000 km de la schimbul distributiei si a reviziei. Atunci mi-au pus ulei Castrol 5W30 care il recomanda constructorul, dar din ce am mai citit pe forum nu ar fi cel mai bun ulei. Credeti ca acel zgomot se aude din cauza uleiului sau e o problema din nou la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost inlocuita toata distributia ? Ce marca au fost piesele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost inlocuita toata cu piese originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii distributie care  a sarit dupa 12 luni ,10 mii km

Vezi daca se mai aliniaza distributia cu cale 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica daca e vreo problema la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,e simplu,se trage distributia la PMS si daca intra calele e ok 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa ajung zilele astea la service-ul unde mi-au schimbat.. pe factura scria ca am 12 luni garantie la piese.. si o pun si pe tester sa vad daca apare vreo eroare

Ok .. mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Tocmai am schimbat distributia la un 1.4 tsi (CAXA - 2011) - distributie + variator ax (ultimele coduri din ETKA, piese OEM). Masina are 128k km. Dupa schimbul distributiei, masina merge impecabil (benzina OMV 100), dar a aparut o chestie ciudata la pornire: daca motorul e cald, si o las oprita in parcare juma de ora, la pornire variaza turatia (cam intre 500-800 turatii) si masina pare ca se ineaca. Chestia asta nu o face la fiecare pornire, si dureaza cateva secunde, apoi se stabilizeaza la 800 turatii.

De asemenea, cand stau la semafor, simt mici vibratii, vibratii care nu erau inainte de schimbul distributiei. Bujiile sunt aproape noi (NGK) - cam 4k km.

Cei care mi-ai schimbat distributia mi-au mai constatat ca galeria de admisie se "umfla" putin cand accelerezi si ca se aude un sunet la clapeta de la admisie cand deccelerezi. Dar astea trebuiau sa se manifeste si inainte de schimbul distributiei, nu?

Nu sunt erori logate, s-au verificat parametrii masinii in mers, cei de la service nu au gasit nici o explicatie. S-a curatat galeria de admisie+clapeta, contacte etc...

Aveti ceva idei ce s-ar mai putea verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xfi

Injectoare!?Nu ai miss fire,cu VAG COM-ul se pot vedea parametrii injectoarelor ? Unde ai schimbat distributia, la ce service?

Modificat de SelesanD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!