Jump to content

Jetta 1.6 benzina vs Golf VI 1.6 TDI


boro2911
 Share

Postare recomandată

8 hours ago, loghy said:

Si merita?

La cei 8000 eur din anunt mai adaugi zic eu 1000 drum, acte, cazare.

Chiar crezi ca nu gasesti un Golf VI 1.6 TDI la banii astia in Romania?

Loghy, cam ai dreptate. Daca o iau de aici, chiar si de la vre-un samsar, nu fac contract cu el fara sa imi treaca nr de km + copie CI, si macar am cu cine sa ma judec pe urma daca ma tepuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu trebuie sa iei de la samsar.

Cauta masini cumparate din romania aflate la primul proprietar.

Am cumarat un leon din 2010 pentru cineva din familie acum 2 ani si pana acum a schimbat doar ulei si filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.De ce nu iei in considerare si 1.9 tdi daca ai in plan Jetta?Este un motor foarte robust in general.Acuma depinde si ce masina nimeresti,pana la urma toate se pot strica.Eu detin o Jetta 1.9tdi bls(cu filtru de particule) si nici o problema momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, bitang said:

Salut.De ce nu iei in considerare si 1.9 tdi daca ai in plan Jetta?Este un motor foarte robust in general.Acuma depinde si ce masina nimeresti,pana la urma toate se pot strica.Eu detin o Jetta 1.9tdi bls(cu filtru de particule) si nici o problema momentan.

Salut, initial m-am gandit si la varianta cu 1.9 TDI, dar dupa ce m-am uitat la cateva masini de prin 2007-2008 pe mobile (cu km decenti pentru acest motor, zic eu 150000-200000) si am vazut preturile, la care mai adaug taxa de prima inmatriculare de vreo 700 euro, ies la pretul unui golf VI care totusi e din 2010-2011. La ofertele din tara nu stiu ce sa spun.... de ex; 2.0 TDI din 2006, 155000 km, taxa nerecuperata la 5900 euro....mi-e greu de crezut ca acei km sunt pe bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numa sa ai grija ca si Germania nu mai este ce-a fost odata.Si la ei se dau km inapoi.De preferat ar fi sa te feresti de parcurile auto care in general proprietarii sunt turci si albanezi.Cel mai bine cumperi de la privat daca ai posibilitatea.Pana la urma o masina cu km mai multi daca a fost intretinuta corespunzator si schimbat la ea ce trebuie si cand trebuie poate sa fie mai buna ca una cu km putini dar neintretinuta.Depinde si cum ai norocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as lua 1.6 mpi, motorul este gurmand si lenes, dar fiabil. Am avut Octavia 2 cu motorul asta, depasirile erau o aventura. Cred ca Octavia e o idee mai usoara. Mergi pe diesel, eventual mai pune ceva bani si cauta atent, gasesti masini bune si in Romania. 

 

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, bitang said:

Numa sa ai grija ca si Germania nu mai este ce-a fost odata.Si la ei se dau km inapoi.De preferat ar fi sa te feresti de parcurile auto care in general proprietarii sunt turci si albanezi.Cel mai bine cumperi de la privat daca ai posibilitatea.Pana la urma o masina cu km mai multi daca a fost intretinuta corespunzator si schimbat la ea ce trebuie si cand trebuie poate sa fie mai buna ca una cu km putini dar neintretinuta.Depinde si cum ai norocul.

Am observat cateva parcuri auto unde limba vorbita e germana, engleza si turca. Am sa incerc sa le evit. Am gasit cateva articole gen "cum sa aduci o masina din Germania" pe care acum le studiez.

6 hours ago, viliboy said:

Eu nu as lua 1.6 mpi, motorul este gurmand si lenes, dar fiabil. Am avut Octavia 2 cu motorul asta, depasirile erau o aventura. Cred ca Octavia e o idee mai usoara. Mergi pe diesel, eventual mai pune ceva bani si cauta atent, gasesti masini bune si in Romania. 

 

Nu fac multi km/an, iar majoritatea ii voi face in oras. De aceea m-am orientat catre aceasta motorizare, stiu ca are un consum de 10 l/100km pe oras si nu-i prea sportiva, dar nu caut eu sportivitate ci fiabilitate, costuri de intretinere mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi preturile reale pentru aceste doua modele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha...10 in oras??? No way, man!

Daca scoti 12, sa te simti fericit. 

LE: acum am vazut ca esti din Satu Mare. E posibil sa scoti la tine in oras, dar in Bucuresti sub 12 scoti cand mergi in trafic moderat.

Daca nu iti place sa mergi mai sportiv, iti recomand 1.6+GPL. 

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , eu am 1.6 mpi pe Audi a3 8P , in Tg- Mures pe distante mai lungi ( 5 km ) ia cam 8 max 9 iar un drum dus intors cu motorul incalzit iarna cam 7.5-8 , depinde si de talpa si cat vrei sa turezi motorul . Auto luat de la primul proprietar cu istoric complet Audi . Se gasesc si in Ro masini intretinute dar trebuie cautat zilnic . In general omul care a intretinut corect masina va cere si un pret pe masura . Bafta la cautari , gasesti golf 5  ( putin mai greu ) 1.6 2007-2008 la 7000 euro cu toate taxele si investitiile facute ( schimb ulei bielete etc ) dar trebuie sa cauti . Golful 6 bine intretinut e putin mai scump ( acu 2 luni eram intre golf 5, 6 si A3 cu buget maxim de 7500 euro ) .Daca iti permite bugetul ia un golf 6 benzina 1.6 mpi si nu vei regreta ( motor fiabil la final de generatie ).

 

Modificat de ciupilici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul la masinile sh este extrem de variabil. ca zicea cineva mai sus de ce masina X costa atat si masina Y atat. Pai si in Romania unul cere mult altul mai putin. preturile sunt relative la piata sh.

sunt masini scumpe si masini ieftine. nu inttotdeauna o masina scumpa inseamna ca masina aia e super si nici  o masina ieftina ca e terminata. fiecare masina e un caz aparte. samsarii romani care iau cate 10-20 de masini in acelasi timp de la un autohaus primesc preturi mult mai bune decat un simplu cetatean care se duce sa ia o masina.

sa nu mai zic ca inca cred ca se mai poate frauda statul in cazul achizitiei de masini fara tva, asadar in cazul asta din start samsarul are -20% sub tine.

 

sfatul meu? pentru cei care au peste 5-6000 euro mergeti personal in Germania. Chiar nu este vreo mare inginerie sa cumperi masina. Da, veti iesi destul de scump, eventual mai renuntati la dotari dar poti lua masini in stare super.

Si din Romania aduse poti lua masini super de multe ori si la preturi f bune. Doar ca exista riscul de teapa daca nu esti foarte priceput in domeniul auto

pretul la masinile sh este extrem de variabil. ca zicea cineva mai sus de ce masina X costa atat si masina Y atat. Pai si in Romania unul cere mult altul mai putin. preturile sunt relative la piata sh.

sunt masini scumpe si masini ieftine. nu inttotdeauna o masina scumpa inseamna ca masina aia e super si nici  o masina ieftina ca e terminata. fiecare masina e un caz aparte. samsarii romani care iau cate 10-20 de masini in acelasi timp de la un autohaus primesc preturi mult mai bune decat un simplu cetatean care se duce sa ia o masina.

sa nu mai zic ca inca cred ca se mai poate frauda statul in cazul achizitiei de masini fara tva, asadar in cazul asta din start samsarul are -20% sub tine.

 

sfatul meu? pentru cei care au peste 5-6000 euro mergeti personal in Germania. Chiar nu este vreo mare inginerie sa cumperi masina. Da, veti iesi destul de scump, eventual mai renuntati la dotari dar poti lua masini in stare super.

Si din Romania aduse poti lua masini super de multe ori si la preturi f bune. Doar ca exista riscul de teapa daca nu esti foarte priceput in domeniul auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 04.02.2016 at 7:27 AM, viliboy said:

Hahaha...10 in oras??? No way, man!

Daca scoti 12, sa te simti fericit. 

LE: acum am vazut ca esti din Satu Mare. E posibil sa scoti la tine in oras, dar in Bucuresti sub 12 scoti cand mergi in trafic moderat.

Daca nu iti place sa mergi mai sportiv, iti recomand 1.6+GPL. 

 

On 04.02.2016 at 0:05 AM, bossake said:

pretul la masinile sh este extrem de variabil. ca zicea cineva mai sus de ce masina X costa atat si masina Y atat. Pai si in Romania unul cere mult altul mai putin. preturile sunt relative la piata sh.

sunt masini scumpe si masini ieftine. nu inttotdeauna o masina scumpa inseamna ca masina aia e super si nici  o masina ieftina ca e terminata. fiecare masina e un caz aparte. samsarii romani care iau cate 10-20 de masini in acelasi timp de la un autohaus primesc preturi mult mai bune decat un simplu cetatean care se duce sa ia o masina.

sa nu mai zic ca inca cred ca se mai poate frauda statul in cazul achizitiei de masini fara tva, asadar in cazul asta din start samsarul are -20% sub tine.

 

sfatul meu? pentru cei care au peste 5-6000 euro mergeti personal in Germania. Chiar nu este vreo mare inginerie sa cumperi masina. Da, veti iesi destul de scump, eventual mai renuntati la dotari dar poti lua masini in stare super.

Si din Romania aduse poti lua masini super de multe ori si la preturi f bune. Doar ca exista riscul de teapa daca nu esti foarte priceput in domeniul auto

pretul la masinile sh este extrem de variabil. ca zicea cineva mai sus de ce masina X costa atat si masina Y atat. Pai si in Romania unul cere mult altul mai putin. preturile sunt relative la piata sh.

sunt masini scumpe si masini ieftine. nu inttotdeauna o masina scumpa inseamna ca masina aia e super si nici  o masina ieftina ca e terminata. fiecare masina e un caz aparte. samsarii romani care iau cate 10-20 de masini in acelasi timp de la un autohaus primesc preturi mult mai bune decat un simplu cetatean care se duce sa ia o masina.

sa nu mai zic ca inca cred ca se mai poate frauda statul in cazul achizitiei de masini fara tva, asadar in cazul asta din start samsarul are -20% sub tine.

 

sfatul meu? pentru cei care au peste 5-6000 euro mergeti personal in Germania. Chiar nu este vreo mare inginerie sa cumperi masina. Da, veti iesi destul de scump, eventual mai renuntati la dotari dar poti lua masini in stare super.

Si din Romania aduse poti lua masini super de multe ori si la preturi f bune. Doar ca exista riscul de teapa daca nu esti foarte priceput in domeniul auto

 

On 04.02.2016 at 11:31 PM, ciupilici said:

Salut , eu am 1.6 mpi pe Audi a3 8P , in Tg- Mures pe distante mai lungi ( 5 km ) ia cam 8 max 9 iar un drum dus intors cu motorul incalzit iarna cam 7.5-8 , depinde si de talpa si cat vrei sa turezi motorul . Auto luat de la primul proprietar cu istoric complet Audi . Se gasesc si in Ro masini intretinute dar trebuie cautat zilnic . In general omul care a intretinut corect masina va cere si un pret pe masura . Bafta la cautari , gasesti golf 5  ( putin mai greu ) 1.6 2007-2008 la 7000 euro cu toate taxele si investitiile facute ( schimb ulei bielete etc ) dar trebuie sa cauti . Golful 6 bine intretinut e putin mai scump ( acu 2 luni eram intre golf 5, 6 si A3 cu buget maxim de 7500 euro ) .Daca iti permite bugetul ia un golf 6 benzina 1.6 mpi si nu vei regreta ( motor fiabil la final de generatie ).

 

Salutare, tot cautand si documantandu-ma, cred ca am sa optez catre un golf VI combi pe benzina. Din cele citite pe forum, pare tentant motorul 1.4 TSI 120 CP pentru nevoile mele, dar nu as spune nu nici la un 1.6 mpi. Am gasit doua variante in acest moment, ce spuneti de ele?

http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Golf-Variant-VI-1.6/vhc:car,pgn:4,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25200_14_,frn:2009,frx:2012,ful:petrol,ccx:1800,vcg:estatecar/pg:vipcar/221697134.html#

si 

http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Golf-VI-Variant-Comfortl.1.4/vhc:car,pgn:5,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25200_14_,frn:2009,frx:2012,ful:petrol,ccx:1800,vcg:estatecar/pg:vipcar/215719572.html

Golful cu motor de 1.6 observ ca e vandut de un dealer care are nume romanesc. O fi de incredere?

Modificat de boro2911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad masinile din punct de vedere estetic (ce se vede) sunt tentante amandoua. Eu unul am avut 1.4 mpi si acum am 1.6 mpi .. nu as mai opta pentru motor mai mic nici daca are Turbo. Este doar parerea mea pur personala :) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1,6 mpi este mai simplu, clasic intretinere usoara fara probleme, cel 1,4 tsi e mult mai vioi, cu ceva probleme de fabricatie( vezi aria cu 1,4 tsi lantul de distributie), intretinere mai scumpa, dar si performanta mai buna, daca alegi un combi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti sunt de ajuns caii si felul cum se misca un 1.6 mpi 102cp eu zic ca asta ar trebui sa fie alegerea.

dar este un motor care va avea performante minime in combinatia aia (pe un golf6 break) asadar ti-l recomand doar daca ai un stil f linistit de condus. nu de alta, dar daca ai stilul asta f linistit chiar nu are rost sa te arunci la un 1.4 tsi care poate avea mult mai multe probleme in timp.

o sa le fie dor celor care conduc foarte linistit de motoare simple, fiabile, fara pretentii ptr ca nu se vor mai gasi astfel de motoare :)).

 

4 hours ago, boro2911 said:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut 1.6 16v pe un Golf 4.Un motor cu care n-am avut nici o problema in 40.000km.Atata ca era cam puturos in special la ture mici.1.4 tsi intr-adevar are performante deosebite dar per ansamblu mi se pare un motor nu tocmai reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pot pune toate 1.4TSI in aceeasi oala. In primul rand sunt cele twincharge de pe Golf 5 de 170cp care au fost si sunt motoare bune. Aceeasi poveste si cu 1.4 TSI 122 doar cu turbina ce nu a avut mari probleme, spre deloc. Toate acestea daca e intretinut cum trebuie. Da, la aceste motoare conteaza mult intretinerea si de asta e important sa aiba o istorie clara si verificabila. 

Singurul motor TSI care a avut de tras serios ( s-a lasat cu multe motoare schimbate) a fost 1.4TSI 160cp cod motor CAVD sau cel de 180cp. 

La 1.2TSI a fost lantul cu probleme, dar dupa ce s-au schimbat vreo 2-3 versiuni vad ca acum liniste si la cei ce inca mai au acest motor.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, The_Ego said:

Nu se pot pune toate 1.4TSI in aceeasi oala. In primul rand sunt cele twincharge de pe Golf 5 de 170cp care au fost si sunt motoare bune. Aceeasi poveste si cu 1.4 TSI 122 doar cu turbina ce nu a avut mari probleme, spre deloc. Toate acestea daca e intretinut cum trebuie. Da, la aceste motoare conteaza mult intretinerea si de asta e important sa aiba o istorie clara si verificabila. 

Singurul motor TSI care a avut de tras serios ( s-a lasat cu multe motoare schimbate) a fost 1.4TSI 160cp cod motor CAVD sau cel de 180cp. 

La 1.2TSI a fost lantul cu probleme, dar dupa ce s-au schimbat vreo 2-3 versiuni vad ca acum liniste si la cei ce inca mai au acest motor.

Salut The-Ego,

Observ din semnatura ca tu ai un motor 1.4 TSI de 122 CP cum gasesc si pe golv VI combi. Esti multumit de el? ma refer la probleme intampinate, consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut masina de noua si momentan are aproape 60k km. Nu am avut nicio problema reala cu acest motor in conditiile in care reviziile au fost facute la maxim 11k km si doar la reprezentanta (de 4 ani cu ulei insa adus de mine pt ca nu am incredere in calitatea Castrol).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, The_Ego said:

Eu am avut masina de noua si momentan are aproape 60k km. Nu am avut nicio problema reala cu acest motor in conditiile in care reviziile au fost facute la maxim 11k km si doar la reprezentanta (de 4 ani cu ulei insa adus de mine pt ca nu am incredere in calitatea Castrol).

Masina ta e ca si noua. Eu cu bugetul meu, as gasi probabil una la vreo 150000 km. La km aia sunt curios cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/15/2016 at 8:13 PM, boro2911 said:

Masina ta e ca si noua. Eu cu bugetul meu, as gasi probabil una la vreo 150000 km. La km aia sunt curios cum se comporta.

Eu nu as lua 1.4 TSI cu distributie pe lant niciodata. Stiu pe cineva care a ramas de curand in Franta cu motorul praf, Passat B6 Variant 2010, 1.4 TSI 122CP. Masina avea 156k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2016. 02. 15. at 10:06 AM, boro2911 said:

Salut The-Ego,

Observ din semnatura ca tu ai un motor 1.4 TSI de 122 CP cum gasesc si pe golv VI combi. Esti multumit de el? ma refer la probleme intampinate, consum.

Salut!

Si eu am avut aceasta motorizare pe Octavia mea, si l-am vandut la 102 000 km. In acesti km nu am avut absolut nici o problema care sa ma lase pe drum sau sa.mi faca probleme. Dar este bine de stiut ca la aceste motorizari distributia pe lant rezista cam in jur la 100 000km, depinzand si de uleiul folosit si cat de des il folosesti urban, cand se lungeste incepe sa caraie la primele porniri de dimineata la rece. Nu este sfarsitul lumii, insa de anul trecut VW a schimbat mai multe repere la piesele din distributie si acum din cate stiu trebuie sa-l schimbi si variatorul ax cu came impreuna cu distributia...si uite asa daca nu gasesti piesa separata pe ebay(multa bataie pe cap si tot nu esti sigur de ce ai cumparat) te va costa cam 1000 euro distractia. Ce-o drept dupa acea nu o sa mai ai probleme minimum 100-150K km la distributie. In rest mai pot sa apara sporadic probleme de wastegate (supapa de reglare presiune turbina - simti ca pana la 3000 rpm vine puterea in valuri la kick down) daca trebuie sa faci schimb...piesa costa 2200 lei... dar acesta nu se manifesta la toata lumea...la mine a inceput pe  la sfarsit sa isi faca prezenta dar inca era la inceputuri. la lant iarasi...aveam deja caraitul specific de lant alungit dar inca era sub 4 sec. deci reprezentanta nu imi indica schimbul... l-am vandut bine, daca nu o faceam trebuia sa fac aceste investitii in maxim 1 an... In rest un motor fara alte probleme daca il folosesti corect si respecti anumite chestii: ulei bun schimbat pana in 10-12 K km , mers linistit pana uleiul ajunge la 80-85 grade etc...benzina buna. Filtre de ulei si aer de buna calitate. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!