yuk

furtun spalator haion

42 postări în acest subiect de discuţie

Am constatat ca becul din portbagaj nu arde si ca apa din duza nu ajunge unde trebuie. Becul este ok, am desfacut burduful de langa balama, firele sunt ok, dar furtunul (un fel de copex ordinar calitativ) avea o reparatie anterioara si langa mai era o spartura, probabil facuta atunci cand am desfacut burduful, altfel gaseam acolo mult lichid de parbriz. Am izolat cu banda insa tot nu arunca lichidul cum trebuie. Cand verific intrerupatorul din broasca as vrea sa inlocuiesc furtunul intre plafon si stergator , eventual prin stalp undeva unde gasesc un stiut. Ma gandesc la un furtun transparent. Daca furtunul original s-a stricat dupa 3 ani consider inutila repararea lui. A mai facut cineva operatia?. Ce diametru sa aiba furtunul? Si ce teava sa folosesc la conectarea lui pe furtunasul original. Ce traseu are imediat de la haion spre reservor. Masina are panoramic. Ciudat ca desi nu impinge apa cum trebuie si ca mai curge apa prin duza dupa ce s-a oprit pulverizarea, semn ca se dezamorseaza pe la o spartura, nu curge lichid in masina sau in haion. PS- rog sa mutati topicul, daca exista deja unul similar, nu am gasit

Modificat de yuk
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mhm.... Și nu cumva ti se golește foarte repede rezervorul? La mine era spart în mănunchiul gros cu fire+furtune care iese de undeva din spatele farului dreapta și urcă spre vas expansiune. L-am tăiat și l-am imbucsat cu tub termocontractibil (am pus un pic de silicon pe furtun înainte).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, desi instalatia vine in cateva zile si este ieftina, am cumparat 3 ml furtun retur de motorina (cu insertie in el) interior ~ 2,5mm si am facut legatura intre mufa rapida de la stergator si cea de la jumatatea geamului lateral spate dreapta . Totul functioneaza ok, nu se mai dezamorseaza si nu mai curge. In burduf erau 2 sparturi noi si una reparata profesional, eu reparasem numai una dintre cele "proaspete" (cu banda ca romanu') Sa feresti plasticele alea fara sa strici este o adevarata aventura. Becul din plafonul portbagajului tot nu am reusit sa il fac sa mearga, switch ul din broasca pare ok (piuie aparatul) cred ca problema este in alta parte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,pentru anu mai deschide un nou topic, incerc sa il folosesc pe acesta dat fiind faptul ca problema mea e oaraecum apropiata.

De ceva timp a incetat sa-mi mai functioneze spalatoarele de faruri si parbriz. Ordinea e ca intai nu au mai mers spalatoarele de parbriz si mai nou nici cele de faruri. Am presupus ca a inghegat lichidul odata cu venirea frigului(credcamai aveam ceva lichid de vara peste care l-am pus pe cel de iarna). Totodata vad ca nu imi mai functioneaza nici stergatorul de la luneta.... aveti idee care ar putea fi cauza si daca as putea-o remedia relativ usor?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil un furtun spart in apropiere de rezervor, s-a marit spartura si nu a mai functionat nici spalatorul de faruri. Ridica capota , ar trebui sa vezi pe unde curge, daca nu-i inghetat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult, intre timp am observat ca spalatoarele de faruri merg din nou dupa ce le-am frecat putin furtunele in apropierea duzelor. Catvdespre furtunul ce duce spre parbriz mi-a fost imposibil sa il gasesc... ceva hint-uri in directia asta?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala de parbriz este pe interiorul capotei, la vedere

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Aparent pompa a intrat intr-un fel de safe mode. Era taiata alimentarea din calculator. Probabil ca a fost inghetata si sa nu se arda, calculatorul a taiat alimentarea. Toate furtunele sunt ok. Anulat eroarea si totul merge perfect

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva cum se pot ridica stergatoarele , pentru ca ingheata pe parbriz si vreau sa le tin ridicate , nu gasesc nici un topic referitor la stergatoare ! Multumesc ! Ele acum nu se ridica pt ca ating capota !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Se pune contactu sa se aprinda becurile din bord si tragi de maneta de stergatoare in jos si intra in mod service(adica se ridica la verticala) ca sa le duci la loc tot la fel cu contactu pus si cu maneta stergatorului

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , am sa incerc sa vad daca merge ! O seara buna !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

se ridica fara sa pui contactul. :icon_thumleft:  Daca pui contactul pornesc. Recomand la spalatorie, altfel "baiatul" ridica de ele (fara succes bineinteles) si va zgaria capota

Modificat de yuk
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pornesc cand apesi maneta in jos, nu cand pui contactul, nu ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cand ies din casa verific , ca am incercat acum cu zapada , da nici ca am stiut cum sa le ridic  :winter:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa fie cheia in contact - nu contactul pus, altfel (cel putin la mine) nu merge. (am oprit motorul cand ajung acasa si inainte de a scoate cheie execut manevra)

parca totusi ca trebuie sa impingi de maneta si sa dai in jos (nu doar in jos).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pornesc cand apesi maneta in jos, nu cand pui contactul, nu ?

da, raman vertical si le poti bascula peste capota, un lucru bun in sezonul rece , dar mai les la inlocuirea parbrizului , ar injura aia ca la usa cortului   :)

Modificat de yuk
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Astept raspunsul tau ! 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@yuk

ai keyless pe masina?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu am . Scuze! stergatoarele se ridica numai cand cheia este in contact in pozitia 1 (adica cea mai scoasa inspre exterior)


@yuk

ai keyless pe masina?

nu

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Motivul pt care stopul de pe haion sta aprins este mufa albastra din spate prizei din portbagaj. Nu pot atasa poza.

Modificat de yuk
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Traseul de la stropitorul haionului merge prin stalpul din dreapta si coboara pe sub geamul lateral dreapta(cel pe care este antena). In seara asta cand am bagat mana in portbagaj sa iau ceva m-a picurat pe mana. Fosisem stergatourul si stropitorul pe luneta ci vreo 15 min inainte. Nu am mirosit sa vad daca e lichid de parbriz dar condens nu prea cred ca putea fi.

Ideea e ca imi stropeste f bine pe luneta.

Aveti vreo idee ce ar putea fi?

Merci.

P.S. Afara nu ploua si nu a plouat astazi.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

verifica capitonajul, daca are urme de lichid pe el

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat de dimineata, nu am observat urme nici pe capitonajul haionului(ma rog, pe la imbinarile acestuia cu haionul) si nici pe capitonajul tavanului.

Sper ca a fost condens, ceva, o sa mai folosesc spalatorul si o sa supraveghez eventualele scurgeri.

Ideea este ca am vazut in ETKA traseul si acesta ar veni pana la jumatatea geamului dreapta dupa care pare ca coboara(in unghi de 90*), urca apoi pe stalpul dreapta si intra in haion pe la balamaua din dreapta.

Eu am simtit picuratura chiar acolo unde apare ca traseul face un unghi de 90* sub geamul lateral.

Multumesc.

L.E. daca te referi la capitonajul portbagajului sub geamul dreapta acolo nu am verificat.

Modificat de identitate78
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

de obicei el se rupe in mansonul de cauciuc iar lichidul se scurge prin acesta, in habitaclu, sus pe plafon..... si mai departe ajunge in conectorul de la cablajul care alimenteaza lampile spate....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta am citit si eu aseara pe VWVORTEX dar mi s-a parut ciudat sa simt picatura sub geamul dreapta si sa nu vad plafonul patat. O sa investighez mai indeaproape si revin cu alte detalii.

Pana atunci, multumesc.

P.S. ceea ce face mai cidata toata intamplarea este ca daca s-ar fi rupt ma asteptam sa nu mai stropeasca deloc sa presiunea jetului sa fie foarte scazuta...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Text publicitar

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.