Jump to content

Golf 7 vs Astra K vs Megane 4 vs Honda Civic


The_Ego
 Share

Postare recomandată

Ei, avand in vedere faptul ca locuiesc in Germania si ca am proprietatea termenilor pe care ii folosesc, chiar am vrut sa zic 180 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: @B_o_g_d_a_n locuieste in una din acele tari fericite fara limita de viteza pe majoritatea autostrazilor. Folositi butonul de report pentru astfel de sesizari.

On topic, pls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant.

Modificat de O'neill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai doar in germania pe o anumita portiune, deci trebuie specificat, pt ca in semnatura este cluj-napoca :) EOT

merita testat si un a class din moment ce vad ca sumele se invart in jurul 28-35 k euro

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce avantaje ai avea la achizitia masinii din DE? Ca mi se par mai mari cu cateva mii de euro, fata de cele din RO, cel putin la Megane si la Golf. 

@Ana231 Cu ce e asa superior Mercedes A de il tot ridici in slavi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, devreme ce stau aici, e mai logic sa il iau de aici, nu? De pilda, Megane are 5 ani grantie. Golful vine cu 2, insa o pot prelungi contra 702 Euro pana la 5 ani. Oricum masina vreau sa o iau pe credit si e mai la indemana sa rezolv formalitatile aici.

A-Klasse iese din discutie fiindca este inghesuit, nepractic si overpriced. In plus, Mercedesurile adevarate incep de la E-Klasse in sus. Nu are sens sa aducem in discutie A-Klasse, Seria 1 de la BMW sau A3 fiindca la 30K, primesti o caroserie cu motor si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca o iei prin credit, ai dreptate.. e mult mai simplu sa faci totul acolo. Dar daca luai masina cash, cred ca iti statea bine cu o economie de cateva mii de euro :) Megane in RO vine cu 4 ani btw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, sa-mi fie cu iertare, dar singurul avantaj sa iei seat-ul ar fi sa ramai in "familie" pe forum, altul nu prea vad. Cu opel te-ai imprietenit dupa partida Corsa, insa tare imi este ca dintre Megane si Opel, Megane-ul e alegerea cea mai rationala, singura varianta profitabila din grupul VAG (cu toate ca suntem pe un forum vw) ar fi masina foarte dotata cu 5-10 000km vanduta ieftin, sa-i zicem SH.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la aceeasi concluzie am ajuns si eu la momentul cand am luat masina. Daca nu gaseam GTD'ul, ramaneam pe Megane fara niciun regret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost pana la Mazda.
Am vazut Mazda 3 si am discutat cu consilierul de vanzari, luni la 10 merg la drive test cu Mazda 3, 2.2D, 150CP Sports-Line, Nakama Edition.
Ca idee, masina costa 26.890 Euro + rosu rubin (750 Euro) + navi (690 Euro) = 28.830 Euro, cu reducere (6.100!): 22.700 Euro.

Azi dimineata m-a sunat o tanti tare prietenoasa la inceput, care mi-a facut o oferta pentru un Golf diesel de 150 CP, highline cu ErgoActive, RWC, xenoane si mai stiu eu ce prostii pentru (cica, superoferta) 34.000, redus de la 36.000 si-unpic. Zic "prietenoasa la inceput", fiindca dupa aia a inceput sa o ia pe calea lu' mai mult nu se poate reduce, ca si-asa trebuie sa stau 4 luni dupa masina, ca Highline n-au pe stoc, da' daca vreau ceva model special Allstar, imi poate da la ala reducere 3.000... Pana la urma ne-am tiganit ca la usa cortului si mi-a dat pret de 29.959 :) la ce voiam eu. Cred ca s-a enervat cand i-am zis ca ma mai gandesc. Nu stiu, fiindca am inchis telefonul :)

Era sa uit: ce mi-a mai placut la Renault a fost faptul ca se poate seta meniul masinii in limba romana. Si la Mazda la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, tudy_cnu said:

Ca mi se par mai mari cu cateva mii de euro, fata de cele din RO,

 

OT: pai pentru ca pachetele lor contin mult mai multe decat la noi ;) ia la mana ce contine highline, de exemplu la ei, standard si ce contine la noi.. cand am configurat Polo la highline am pus xenon, la ei, vine standard pe nivelul asta de echipare..  

Bogdane, iei in calcul si amortizarea masinii si pretul de revanzare peste ani? ca sa stiu cum punem problema :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi n-am ce amortiza, ca nu-l iau pe firma. Sau poate inteleg eu gresit termenul "amortizare" ;)
La Mazda si VW cred ca e pierderea cea mai mica de valoare iar la Ford, Opel si Renault cred ca e mai mare, desi si aici joaca un rol foarte important perioada de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, era un alt termen pentru "pierdere"..chiar daca nu-l iei pe firma.

valoarea lor scade diferit pe parcursulul anilor.. si unii iau in calcul si asta. chiar si cu aceeasi garantie..tot unele vor avea alt pret la revanzare. da' stiu ca sti asta :) si poti verifica si preturile acum la aceleasi masini de acum X ani, sa zicem. cu optionale comparabile. 

pe mine, personal, ma dispera cum sunt traduse meniurile in RO...masini, telefoane, TV..orice...le mut in EN in sec 2. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios ce parere o sa ai despre Mazda 3. 

Cand am avut Octavia am facut un drive test cu Mazda 3 2.2 diesel, Focus si Golf.

Am postat aici despre Mazda 3 si aici despre Focus si Golf.

Am ajuns la Mazda 2 intr-un final :)

Problema la mine a fost ca n-am vrut diesel si in tara in care sunt, oamenii au motorina prin vene. 90% din masinile noi cumparate anul trecut au fost diesel. (motorina e mai ieftina si taxele la un 2.2 diesel aici sunt ca la 1.2 benzina) 

Astfel ca motoare mai mari de 1.6 benzina nu prea gasesti in Irlanda. (nu-l importa nimeni si efectiv nu-l poti cumpara. Octavia/Leon aici il poti lua cu maxim 1.4 TSI)

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut un mic drive-test cu un Megane 1.6 dCi 130 CP Bose Edition (cutie manuala, 6+1 trepte). Traseul, acelasi ca data trecuta, ploaie, 9 grade.

20160527_103145.jpg 20160527_103133.jpg

Pe scurt, Bose Edition are (evident) sistem audio Bose, scaun sofer cu functie masaj (o sa il detaliez mai incolo), volan piele, pachet navi cu harta Europei, geamuri spate inchise la culoare, scaune combinate textil/piele si scaune fata incalzite. In rest, gimmick-urile "obisnuite": faruri si stopuri  LED, asistent parcare fata/spate, sistem de avertizare la parasirea benzii, senzori de ploaie si lumina, etc. In plus, asta mai avea ACC si HUD. Ca o nota personala, cred ca rotile erau de pe alta masina, fiindca nu am gasit jantele alea in configurator si, oricum, arata brutal de urat.

Merita mentionat ca pe Bose Edition NU se poate pune 4control, ceea ce e trist, insa nu le poti avea pe toate. Din pacate :)

Interiorul pare finisat destul de solid spre deosebire de generatia anterioara si, ce imi place cel mai mult, nu exista plastic dur la atingere nicaieri in cockpit.

20160527_102945.jpg

20160527_102956.jpg

20160527_103004.jpg

20160527_103023.jpg

20160527_103039.jpg20160527_103106.jpg

Cand am plecat din parcare, marturisesc spre rusinea mea ca mi-a murit motorul de 3 ori. Singura scuza e ca vin de pe o benzinara manuala, unde plecare de pe loc se face altfel :) Dupa cca. 500 metri am gasit un loc unde sa pot ori, fiindca am vrut sa vad ce se poate configura prin masina. Asadar: de la intensitatea masajului, la tipul de iluminare LED la interior, trecand prin tipul de display central, stilul de condus (normal, eco, comfort, sport - care automat, atrage o coloratura diferita a displayului central), reglarea distantei la care ACC intra in functiune (240m, 160m sau 80m), masina e foarte configurabila si chestia asta o face user-friendly.

Mi-a placut indeosebi cum trage motorul. La relanti nu se aude in cabina asa cum era cazul la 1.9 si 2.0 TDI PD, e mai rafinat, nu smuceste cand pleaca de pe loc, iar cutia e foarte fain etajata si ce mi-a placut, e ca nu mi-a lasat impresia ca ar "agata" la schimbarea treptelor de viteza.

Pe autostrada masina se conduce foarte natural, nu am avut impresia ca ar avea nevoie de mai mult de 130 CP. Oricum, radioul compenseaza zgomotul exterior, iar cabina e foarte bine insonorizata. Nu am auzit trenul de rulare la 150 km/h, desi oprisem muzica tocmai ca sa aud motorul si asfaltul :)

Lunea viitoare merg la Mazda pentru un drive-test cu Mazda 3 si CX3 si dupa, la Opel pentru un drive-test cu Astra 1.6 CDTI 136 CP. Revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mazda CX3 ma batea si pe mine acum vreo cateva luni. Masina solida, design extrem de atragator. Interior de Mazda 2 la suprapret. ma uitasem la varianta Revolution Top, maxim ce gasesti in Ro, poate in "Nemtia" gasesti mai bine, interior cam inghesuit in spate, climatizare mono-zona, un mare minus pentru mine, ca deh, umblu cu nevasta si noua barbatilor ne place mai rece, lor mai cald :) . Frana de mana mecanica. Nici ceasurile sau ceasul nu prea mi-a placut. Varianta era maxim ce poti sa pui in Ro si costa undeva la 26k ,pret fara discount sau rabla, cu 4x4 si motor de 150 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aici varianta de top la Mazda e SportsLine, care are cam tot. Partea proasta e ca Mazda e cam la fel ca Toyota: 3-4 niveluri de echipare si 1, maxim 2 optionale. And that's it.

Tocmai ce m-a sunat de la Opel si mi-au zis ca aici n-au ce vreau eu, o Astra de 136 CP cu pachet Innovation, asa ca trebuie sa o aduca de altundeva si ma suna ei cand e aici, in orice caz, nu luni. Deci impresiile post test-drive la Opel se amana.

Revin cu niste poze de la Megane, ca data trecuta n-am apucat sa le atasez din cauza marimii:

 

20160527_102435.jpg

20160527_102509.jpg

20160527_102514.jpg

20160527_102521.jpg

20160527_102727.jpg

20160527_102811.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot zis ca Megane-ul asta nou este o masina foarte competenta in situatia in care este accesorizata bine. Iar pretul este competitiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cum adica sa pui 4Control? Ala nu merge pus pe nivelul de echipare, se gaseste strict pe un motor (1.6) si un singur nivel de echipare (GT). Cel putin asa e in Ro.

2. Am condus 1.6-ele de 130 CP pe Kadjar si nu m-a impresionat. Pe Megane o fi mai altfel dar ma indoiesc pt. ca e aceeasi platforma si greutatea nu este atat de diferita. Se vede ca e motor mic, scutura destul de mult cu ss activat, se simt vibratii in caroserie iar cutia chiar agata in a 6-a (mi s-a intamplat de 4-5 ori sa nu o vrea din prima). La acceleratie se simte un lag destul de mare, mai ales in treptele 2-3. Consumul- mai mare decat mai asteptam, dar vad ca e o tendinta generala pe piata auto din cauza normelor de poluare.

3. Aspectul bun la Renault e combinatia dotari- pret. Chiar iti iei o masina dotara la bani de Golf entry. Dar implementarea unor solutii.....aia lasa mult de dorit. Nu am inteles R-link-ul prea bine cum functioneaza pe navi, cruise control-ul ala pus intre scaunele fata e greut de utilizat, spatiile de depozitare nu sunt clever deloc etc.

4. Ce ma trage in jos la Renault e devalorizarea, care cred ca e cea mai mare dintre toate europenele. Sa iei pe un Megane vechi de 4 ani  doar 2,5k euro mi se pare bataie de joc, in conditiile in care nu avea 100k km (caz intamplat in cazul unui prieten). 

5. Sunt curios ce parere o sa ai de Opel. Mazda am testat, e ok, dar in cazul meu nu e o solutie, nu e facuta pentru Europa. Au gandit-o avand in cap piata nord-americana si asta se vede in motorizari si lipsa antifonarii. Mai bine Honda, e mai "europeana"... 

PS Ca sa nu existe dubii, am testat si Megane si Kadjar cu motorizare benzina (Megane) si diesel (Kadjar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu ce spui tu, cu o mica observatie: piata de aici nu e la fel cu cea din Romania. Aici un Megane diesel Bose Edition cu xenon care a costat acum 4 ani cca. 25K Euro se vinde azi la jumatate din pret. Eu cand mi-am luat in 2011 Polo-ul, am incercat 4 ani mai tarziu sa il vand in Romania cu 10.000 Euro "cunoscatorilor" de pe forum. Te las pe tine sa ghicesti cati m-au sunat sa intrebe macar daca pretul e negociabil... Masina era ori um inmatriculata pe Germania deja, asa ca am dat anunt aici. Am dat-o cu 9.600, si 87.000 km. in bord la o saptamana dupa ce am dat anuntul.

Uita-te nu mai departe de George, cata grija a avut de masinuta lui, a aranjat-o si a bibilit-o de mai mare dragul. La 4 ani distanta de la achizitie si nici 60K km., sta cu ea la vanzare la 9600 si o sa mai stea. Probabil (sper pentru el) o sa o dea la 9K Euro, adica ceva mai mult de 50%  pierdere. Masini asemanatoare cu a lui  (model, echipare, an, kilometri) se dau aici la 11-12-13K Euro. Piata de aici e bine reglementata, pe cand cea din Romania e data peste factori de genul kilometri dati inapoi brutal (zilele trecute era de vanzare un Hyundai i30 diesel luat la licitatie in Franta cu 240.000 km., pe Autovit aparea la 54.000 km., "accet orice test"), timbrul de mediu, conditiile drumurilor, etc. Probabil de asta nu se vindea un Megane de 4 ani cu 4.000 (cati km.? produs in Franta sau in Turcia? ce nivel de echipare?)

Nu vreau sa se inteleaga ca fac apologia Renault sau a VW, la cum ma cunosc, o sa cumpar probabil o Honda :) insa e important de retinut ca mai nou, Renault, Opel si Mazda "upped their game" in privinta calitatii si ofera si 5-6 ani garantie (comparativ cu 2 la VW) iar VW face porcarioare de gen "dieselgate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24 May 2016 at 4:47 PM, tudy_cnu said:

Ce avantaje ai avea la achizitia masinii din DE? Ca mi se par mai mari cu cateva mii de euro, fata de cele din RO, cel putin la Megane si la Golf. 

@Ana231 Cu ce e asa superior Mercedes A de il tot ridici in slavi? 

Doar am zis ca se poate face test drive, adica costuri 0 pt asa ceva. Iar cineva zicea ca mercedes adevarat exista doar de la E class in sus(banuiesc ca vorbim de prezent si nu de vechile c class)...pai C class este o mizerie am inteles de pe aici..pana si o jetta sau passat ii da clasa sau un opel inisgnia.

Singurul minus care l-am vazut la mercedes fata de competitorii mai low budget este intr-adevar spatiul. Adica un golf sau un megane are mai mult spatiu in spate si in portbagaj. Dar cam atat. Cumva end off topic pt ca acest brand nu este inclus in versus si doar l-am adus in discutie din prisma preturilor care erau aruncate pe aici (28-36k euro)

Modificat de Ana231
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneai ca la Audi A3 la 30.000 euro iei doar caroserie cu motor, dar gasesti masini pe stock la 30-31k cu destul de multe dotari:

A3 SportBack Ambition 1.6TDI S-tronic 7 trepte

A3 Limuzina Ambition 1.6TDI S-tronic 7 trepte

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, acum nu iei caroserie si motor, iei caroserie si dotari, sa dai 30.000 de euro pentru 1.6 110cp ori trebuie sa ai prea multi bani ori probleme cu capul ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astea doua Golfuri is benzinare, or eu discutam despre dieseluri de 130+ CP. Ba chiar, la Opel, am vazut ca au un biturbo de 160 CP nivel Innovation, care cu tot cu scaune ErgoActive, IntelliLux matrix led si plafon panoramic costa 27K Euro. Audi nu prea are ce oferi la pretul asta, decat pretentia de calitate.

Maine am drive-test cu Opelul si mai vorbim dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ziceam, fusai azi sa fac o tura cu Astra K, echipare Innovation, motor 136 CP diesel, M6. As fi facut poze, insa taman azi s-a hotarat si anticul meu Galaxy S2 sa-si dea obstescul sfarsit. Eh, la cate suturi si bobarnace a luat, fara husa de protectie, ma mir ca a tinut patru ani. RIP :( Dar sa revenim...

Din capul locului, am sa spun ca e pacat de farurile IntelliLux Matrix si de scaunele ergonomice care sunt "best in class" ca sunt montate pe Astra. In comparatie cu farurile astea, alea de pe Leon sunt substantial mai slabe. Pe de alta parte, alea de pe Leon sunt mai slabe si decat halogenele de pe Leon, deci singurul lor atu sunt ca arata bine, dar cam atat. Scaunele sunt mai bune si mai bine gandite decat ErgoActive (care, all truth be told, nici ele nu-s deloc rele). Nu in ultimul rand, mi-a placut motorul. Nu se aude rau in cabina, dintr-a doua trage ca nebunul (ma rog, in limitele celor 136 cai) si cu CB resetat la plecare, unpic de trafic urban, cam 10 km de DN si vreo 18 de autostrada, pe alocuri cu 190 km/h, la final am avut consum mixt de 5,4% cu AC pornit. Not bad.

Pacat ca toate astea sunt montate pe Astra, zic. Fiindca:
- suspensia spate troncane, ceea ce ma face sa cred ca nu e multilink. In plus, masina zguduie mai tare pe denivelari decat o facea Megane-ul GT, ceea ce m-a surprins neplacut.
- manetele de semnalizare si de actionare a stergatoarelor sunt din alt film decat masina. Plastic gri, lucrate grobian, nu. Alea de pe Golf sau Mazda, alta treaba. Cele de pe Megane au si ceva insertie argintie, pur si simplu se integreaza bine cu bordul. Astea insa, fac nota discordanta.
- bordul: cine s-a gandit sa puna un metru patrat de "Piano Black" pe consola centrala ar trebui batut. In primul rand, e ca un magnet pentru zgarieturi. Doi la mana, e pur si simplu deranjant cand bate soarele (happened to me) si cand treci pe langa pomii de pe marginea drumului, care isi reflecteaza fuga pe bordul masinii. Foarte deranjant si, inafara unei posibile colantari cu carbon sau ceva folie mata, n-ai ce-i face.
- panourile usilor sunt cu plastic moale doar in sfertul superior. In rest, un plastic ieftin, "zgariecios" si ieftinache la atingere, cu ici pe Fabia aia veche nu cred ca s-a pus. In plus, in dreptul manerului usilor(ala de care apuci sa inchizi usa - nu clanta!), "respunsabilul" cu Piano Black s-a gandit sa mai puna unpic de material. Adica exact acolo unde zgarieturile apar primele.
- CB-ul pare OK, cu mentiunea ca ultima pozitie de jos din lista e partial obturata de martorul centurilor pentru pasagerii spate, care nu poate fi indepartat cu "esc." sau "OK" sau ceva, deci pur si simplu, trebuie sa stii ce e in spatele lui. Sau nu.

Una peste alta, masina nu mi-a placut. Nu se poate comanda decat o trapa de-aia minuscula (aici si Ford face la fel; Mazda nici nu stie ce-i aia trapa), singurele cu plafon panoramic fiind VW si Renault. AM pornit la drum cu o minte deschisa si chiar am vrut sa imi ajunga masina la suflet, insa in ciuda farurilor excelente, a scaunelor foarte comode si a motorului extrem de cultivat, n-a reusit. Nu zic ca e o masina rea, insa mie nu mi-a placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!