Jump to content

Recomandare chiulasa


speedo
 Share

Postare recomandată

De pe ce motoare as putea pune o chiulasa pe al meu?(1,9 115cp AUY)

Am inteles ca merge oricare teoretic inclusiv de pe 2.0...DAR care sunt fara probleme?Am inteles ca chiulasele BVK afecteaza axul cu came,chiulasa de pe AUY nu mai vreau eu sa pun.

Ca sa schimb tot motorul  fara complicatii mari cu actele nu pot decat tot cu AUY ceea ce nu vreau.

Ce alte optiuni mai am ?

Sa iau chiulasa de pe BVK si sa pun axul meu cu came?

Sa pun o chiulasa de pe un 130 cp?Merge?Ce cod motor?

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-a cam ucis chiulasa asta!Ai incercat sa faci o chiulasa second care sa nu fie fisurata, cap-coada?adica rectificat,axa came noua,etc,cu garnitura chiulasa noua si bineinteles un mecanic adevarat?Eu am trecut prin asta cu un passat si dupa ce am executat cele spuse anterior nu am mai avut probleme.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea este: de ce nu mai vrei chiulasa de AUY? Pe sharan am AUY si chiulasa originala (270 K km) si merge ok. 

Cred ca merge perfect cea de AJM de pe GOLF4 (dat fiind faptul ca motoarele au tot 115 CP si au aparut pe acelasi bloc motor). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pun chiulasa noua tot de auy , sper sa nu mai am griji de acum inainte 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o sa sune ciudat ce spun acum dar cauta chiulasa tot de AUY Made in Poland NU Made in Germany care au fost cu mari probleme,vb la modul cel mai serios si testat de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti nevoie de chiulasa dati un semn..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-as mai fi vrut tot AUY din cauza ca numai la astea am auzit sa fie probleme.Si daca iau la scotocit pe net nu numai la noi,in mai multe tari aceeasi problema cu motorul asta.

Da e adevarata treaba cu motorul BVK ca buleste axul cu came?

Razvan, ai pus tu poloneza si n-ai mai avut probleme dupa?Cati km ai mai facut cu poloneza ca mai conteaza si asta cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus niciodata,prima asa sa nimerit dupa,asa le-am căutat. Eu nu am desfăcut chiulasa niciodata si cu toate am atins milionul de km.Concluzie am tras cand ceilalți colegi ai mei de drum aveau problemele ce le aduceți voi in discuție

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea este poloneza si pana acum dupa 271.000 km a fost rectificata doar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am made in germany si deja depasesc 350.000 km (deja creeaza presiune in instalatie ), dar in service saptamana trecuta la un galaxy i au schimbat chiulasa originala made in poland dar masina avea 170.000, asa ca nu cred ca ar conta unde este fabricata cand e sa se duca se duce  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 170.000 era fata mare...poate de la ultima "resoftare" avea km astia. :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 mai exact 178.000 masina unui carabinier care a cumparato in 2004 , doar ca nu si a dat singur km inapoi .ca altfel nu o mai repara , o vindea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Butnariu

Salutare! Probabil deviez putin de la subiect. Am o bora din 2002 1.9 TDI 110cp ASV. AM avut probleme cu chiulasa si imi tot crestea temperatura lichidului de racire undeva intre 110 si 120 grade. Deobicei cand urcam dealuri dupa ce conduceam o perioada, iar in utima vreme cand o calcam la scurta vreme se intampla la fel. Nu stiam care era exact problema si am dus-o la un mecanic. Banuiam ca ar fi chiulasa. Exact asta a si fost. Era putin ovalizata. A fost rectificata adica trasa la plan la service specializat, garnitura de chiulasa noua, suruburi noi, etc. Problema s-a rezolvat, chiar daca o calc nu mai creste temperatura peste 90 grade. Dar, au aparut altele, masina nu mai trage ca inainte de a o duce la mecanic. Ok, nu e o masina sportiva, dar cand o calcam tot simteai ca pleaca bine. Puteam sa ma tin de altii, dar acum nu prea. In fine, nu e vorba de intrecere. Nu sunt vitezoman, dar dupa 2000 RPM, parca nu mai are putere. Nici vorba sa ma bag in depasiri. Chiar daca calc pedala la podea, nu mai e ca inainte, parca ar sta pe loc. Daca a mai patit cineva ceva de genul sau are cunostinte despre asta, va rog sa imi spuneti. A, da... dupa ce am primit masina de la service, la plecarile de pe loc se aud niste pocnituri, iar masina tremura. Probabil din ambreiaj. Ce pot sa zic, snt un tip "norocos". Seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa te duci inapoi la mecanic si sa ii expui problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Bogdan Butnariu

Salut. Am fost la mecanic. Problema a fost din cauza unei supape. S-a rezolvat. Acum trage fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Colegii care aveti motoare BVK puteti sa-mi spuneti daca vreodata de cand aveti masina v-ati confruntat cu problema presiunii in borcan/pierdere antigel ?

Va rog mult daca aveti BVK 2006 sau 2007 (sau cand a mai fost motorul asta) dati un reply.Sharanul meu e in moarte clinica si asteapta un "transplant".

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca,vrei sa pui bvk in loc la auy ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In locu tau eu as pune un motor arl,softu aferent si gata nebunia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am comandat pe asta bvk sper sa fie bine.Injectoarele si ecu am inteles ca merg astea de pe auy dar am o resoftare mai veche ce ma sfatuiesti sa o las asa sau sa aduc softul la starea originala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Avem o arie alta decat aceasta cu probleme chiulasa la sharan?

Ca nu gasesc alta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi? Fii mai explicit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema ,spune mecanicul ca ar fi garnitura de chiulasa dar eu nu ma impac cu gandul asta .

Masina are 270.000km ,daca merg frumos cu ea adica schimb vitezele treptat pana la a 4 -a nu am probleme cu ea dar de la a 5-a face presiune in vas si incepe sa piarda antigel pe la supraplin ,daca schimb repede vitezele de la 1-4cu turatii pina in 3000 la fel face si nu mai baga caldura cand fac asa

Mentionez ca :-bule de aer nu face in vas

-ulei in vasul de expansiune nu se vede

-Nivelul uleiului este  ok

-Caldura da doar daca merg normal 

Mecanicul mi-a spus ca este ciupita garnitura 

Ce riscuri pot fi daca se schimba garnitura .(Intreb asta pentru ca se aude ca motorul odata desfacut nu se mai face cum a fost si de aici alte probleme)

A mai schimbat cineva garnitura de chiulasa ? Ce-mi recomandati garnitura schimbata sau alt motor?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!