Jump to content

Actuator sau turbo?


keysersoze
 Share

Postare recomandată

Recent am cumparat un Crafter din 2011,cod motor CECA din Olanda si venind spre tara a inceput sa-mi faca probleme (limp mode).

Scanarea cu VCDS mi-a dat urmatoarele:

 

Thursday,29,October,2015,09:48:31:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
 
 
VIN:    License Plate: 2VJN20
Mileage: 201648   Repair Order: 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: None
Control Module Part Number: 076 906 022 P    HW: 076 906 022 G
  Component and/or Version: R5 2,5L EDC A020SG  7730
           Software Coding: 0003072
            Work Shop Code: WSC 00310 211 51755
                      VCID: 204F060BF036381EB43-5000
1 Fault Found:
 
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2499 /min
                    Speed: 50.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Absolute Pres.: 2284.8 mbar
                    Absolute Pres.: 1183.2 mbar
                    Lambda: 93.1 %
                    Lambda: 4.7 %
 
 
Readiness: 0 2 0 0 1 
 
Intrebarea este daca pot afla daca e actuatorul de vina (care este electronic) sau turbina, printr-un log in mers,eventual?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica usor daca actuatorul tine vacuum,de obicei el cedeaza,poate ai noroc si este furtunasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da,actuatorul a fost de vina,avea membrana fisurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Publicat (modificat)

Cine poate sa ma imi faca un reglaj la actuatorul electornic de la turbina in Brasov?

Modificat de keysersoze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
On 18.11.2015 at 22:09, keysersoze a scris:

Da,actuatorul a fost de vina,avea membrana fisurata.

Salut, cum l ai verificat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu, daca nu ai pistol sa probezi vacuum, bagi un furtunas in el, tragi cu gura si vezi daca tine vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!