Sign in to follow this  
Followers 0
florinSLX

Pierderi ulei

34 posts in this topic

Poate ma puteti ajuta cu cateva pareri sau chiar sfaturi? Am motor pe benzina tip AUDI AGN, 1781 cmc, KW 92. masina este din 1998. Pe la 70.000km (acum are 126.000 km) s-a rupt cureaua de distributie. La vremea aceea tin minte ca au fost ceva probleme cu suruburile si cu garnitura de chiulasa, in sensul ca (daca nu ma insel) au pus o garnitura mai subtire.

In decembrie 2003 am facut un control rampa si mi-au constatat: "pierderi ulei motor+antigel intre chiulasa si bloc motor. Necesita inlocuire cel putin garnitura chiulasa+suruburi".

Problema mea este ca nu se vede deloc in borcanas ca pierd antigel (nivelul este constant) iar ulei la fel (in 2500km facuti dupa constatare, nivelul pe joja pare constant, sau s-a micsorat foarte putin).

Merita sa platesc minim 180 euro? Problema este minora sau necesita interventie imediata?

Va multumesc foarte mult

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frate, si eu pierd ulei pe la garnitura, mai ales cind o turez. Sterg motorul si iar se murdareste in aceleasi 2 locuri. Am strins suruburile(nu pareau destrinse), dar iar a pierdut ulei. Unii mecanici ziceau ca ar trebui schimbata garnitura de chiulasa, compresia fiind buna nu necesita segmentare. Da' draq stie in cine sa ma incred !?! La garnitura chiulasa te refereai cind ziceai de 180 euro ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

garnitura de chiulasa, suruburi si manopera. M-am hotarat sa stau asa pentru ca

- la joja nu se vede nimic, sau cel putin nimic sesizabil

- antigel nu pierd in mod cert

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

O garnitura de chiulasa dusa este o urgenta mare, cred eu. Daca as avea cel mai mic motiv, eu as schimba garnitura. Problema este daca intr-adevar acolo-i baiu', sau un alta parte...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc, o sa tin cont de parerea ta. cu prima ocazie cand am banii necesari, am sa schimb garnitura.

Dar am o nelamurire: toti spun, citez "daca asta-i tot si nu mai e altceva inauntru stricat", da nimieni nu spune concret ce anume poate fi.

Poate ma lumereste cineva la ce pot sa ma astept mai rau.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloc fisurat, in special in zona prezoanelor, cam asta vor sa spuna cu "ceva stricat inauntru".

Cum au descoperit mecanicii scurgerile de antigel pe bloc ?? Ai zone cu pulbere alburie ?? Sigur urmele nu provin din alta parte, alte furtune fisurate pe deasupra ??

Cand ai avut probleme cu distributia data trecuta, ai planat chiulasa ??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

... sau o chiulasa fisurata :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut probleme cu antigelul ( un element de plastic spart) , dar am remediat problema la alt service. Sigur au ramas urme si poate asta i-au indus in eroare. Nu stiu ce inseamna "planat chiulasa", dar daca imi dai un indiciu, am sa ma interesez.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cauza interactiunii cu blocul/garnitura de chiulasa si a tensiunilor mecanice exercitate, suprafata isi pierde planeitatea si atunci trebuie frezata pentru refacerea suprafetei de contact.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si se micsoreaza camera de combustie :salut: => tuning ! :salut: glumesc ...partial

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuning de nevoie.... :12: :salut: :shock: :ren: :drunk: :bounce:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai baieti, eu nu stiu ce sa cred: sa fiu bucuros sau sa plang? Ma gandesc ca daca primii mecanici nu au facut aceasta manevra, va fi nevoie sa o faca Avia. E scumpa o asemenea operatie?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu Avia cum este dar la Porsche nu repara nimic (politica nemtilor), ei schimba absolut totul, si nu cred ca esti fericit sa-ti iei o chiulasa noua.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siguuuuur nu esti fericit ! Eu am cautat pt G2 chiulasa noua si era peste 1k euro .... cu mult ...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

wabbit a spus ca o garnitura de chiulasa dusa este o urgenta .ce se poate intampla daca totusi nu schimb?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complicatia cea mai frecventa este motorul supraincalzit.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau ulei in lichidul de racire. Aveam un Peugeot pe vremuri si asa s-a manifestat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ii zice la garnitura dintre capacul motorului si motor ? Observ ca imi prelinge ulei intre ele si zic unii ca in timp se taseaza. Parca dupa turatii mari se observa , ca eu tot sterg acolo... O fi suficient daca schimb aia ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te referi la axa cu came? Daca e vb. de acel loc asa se numeste. Garnitura capac de la axa cu came. Sau cel putin asa ii zice la mine. Eu tocmai am schimbat-o, se rupsese. Cat despre intrebarea a doua, numai tu poti stii raspunsul. Poate sa mai fie si de la vreun semering.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura aia ii de pluta. Dupa un timp oricum se duce, dar daca o schimbi, cel putin un an nu ai probleme de acolo.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e ... as mai recomanda sa o pui sus cu silicon din ala rosu pt ca e posibil sa se fi deformat capacul si nu calca bine.

Cureti bine partea de pe chiulasa si capacul pui silicon pe ambele si atunci pui garnitura.

Spor la treaba!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Garnitura aia ii de pluta. Dupa un timp oricum se duce, dar daca o schimbi, cel putin un an nu ai probleme de acolo.

Si eu m-am asteptat sa fie din pluta dar cand am schimbat-o era din cauciuc atat cea veche cat si cea noua.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceasi problema. Intrebarea e : afecteaza scurgerea asta performantele masinii? Si apare doar la turatii ridicate??

Merci

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Performantele masinii nu le afecteaza, si nu apare numai la turatii ridicate. Schimba garnitura si o sa ai un motor frumos :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate afecta viata motorului astfel:

-Scade nivelul uleiului

-Se pot deteriora componente din cauciuc (furtune, suporti, bucse)

- Apare miros de ulei ars daca ajunge pe galeriile de evacuare.

Pe langa asta dai bani aiurea pe ulei ... si trebuie verificat mai des nivelul pe joja si completat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.