Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

1.Verifica tampoanele de la teava de esapament 

2. Trebuia sa schimbi flansele de la amortizor pentru ca ele sunt ca si o bucsa e posibil sa aiba joc

3. Nu este bara stabilizatoare pe spate cu bucsele mentionate de tine .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bora 1.9 TDI 66Kw am fost la mecanic si am bucsele de la cadru motor sau jug cum se mai numeste, rupte. Nu le gasesc pe nici un site de piese auto... doar jugul cu tot cu bucse. Vreau sa stiu daca se gasesc separat sau daca aveti vreo solutie pentru problema asta. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o vibratie in pedale atunci cand las masina pe liber si e in mers la vreo 30-40 km/h se simte un huruit intermitent, din secunda in secunda cu o pauza de o secunda. De la ce poate sa fie, rulmenti?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu mare problema la un golf4 1.4 16v  si nu stiu cum sa o rezolv. Am schimbat rulmentu fata dreapta si am strans tot cum era acum 2 zile....astazi am plecat la drum mai lung si am auzit un troncanit si imi sarise surubu care prinde bieleta antiruliu de bascula.am incercat sa il prind inapoi dar se invarte in gol sa dus filetu din interioru bascule...ce as putea face si ce cod are acel surub sa il cumpar nou. Va multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N10699401  Surub bieleta bara stablizatoare . O șansă ar fi dacă nu s-a smuls filetul din brat sa îl rectificI cu un tarod , dar cel mai bine din dezmembrări un braț schimbi bucse și îl bagi pe mașină dar totul depinde de starea filetului pe care bănuiesc ca o poți evalua .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa cobor mai tarziu sa ma uit.ma gandeam daca e filetu stricat sa il fi bagat invers din bascula in afara si sa prind cu piulita bieleta antiruliu.oare o merge? Multumesc frumos

Modificat de sooby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit. Am bagat un surub prin interiorul basculei cu ajutorul unei lite de cablu legat la inceputul filetului sa il pot ghida pe gaura si sa il trag. Era doar filetul stricat nu era rupt nimic. Am strans destul de bine.am dat cateva ture prin oras cu ea mai energic sa vad daca se mai intampla ceva dar nimic a functionat. Sper sa tina. Sper sa fie de folos si pentru alti care patesc ca si mine. Multumesc ptr sfat @Nelsson

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua! Vin si eu cu o intrebare legata de schimbul bucselor. I-am spus mecanicului ca doresc sa schimb bucsele de pe puntea fata, iar acesta mi-a recomandat sa schimb si bratele, cred eu din comoditate, pentru a scapa mai repede. Incerca sa imi explice ca odata ce aceste bucse nu au fost schimbate de foarte mult timp e posibil sa se rupa cand se scot sau sa iasa foarte greu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DClaudiu care bucse de la punte vrei sa le schimbi ca nu inteleg?ca si puntea fata are bucse...tu vrei de la brate?la brate schimba doar bucsa mare si pune bucsa plina ca sa nu mai ajungi pe la mecanic prea curand...cea mica nu prea are moarte,si schimba si mecanicul ca asta la care ai nimerit acuma fura curent...auzi sa schimbi bratele?pai la alte brate nu tot trebuie alte  bucse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nemtzalau Da, la bucsele de la brate ma refeream. Vezi doamne sa iau sa fie totul nou sa nu fie vreo problema, bratele venind echipate si cu bucse. O sa caut alt mecanic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, DClaudiu a scris:

aceste bucse nu au fost schimbate de foarte mult timp e posibil sa se rupa cand se scot sau sa iasa foarte greu. 

Si care este problema daca se rup la demontare?! le mai foloseste sau ce :o, ies foarte greu daca nu are o presa.Daca le monteaza la ''ciocan'' mai bine nu le mai monteaza.o sa fie egal cu 0 adica peste 6 luni le schimbi din nou.Deci cauta atelier cu presa si bucsele sa fie de la Lemforder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Poti sa pui si originale, pt ca nu sunt scumpe si stii o treaba. Daca pui pline sa te astepti sa fie masina mai rigida pe drum, la franare, dar si peste trecerile de cale ferata sau gopi. Deci e cu plusuri la stabilitate dar si minusuri la confort.

Bucsa mare o poti da jos daca tai partea de cauciuc cu un cutit apoi cea metalica cu o panza de bomfaier, e de aluminiu si merge usor, cea noua o bati la loc cu un ciocan si o bucata de lemn sau cu un rulment lafel de mare ca dimensiune cu exteriorul bucsei (asa am facut eu). Atentie la pozitia de montare, daca nu pui pline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, o sa schimb si bucsa mica daca tot o sa se umble acolo sa fie treaba ok. Multumesc pentru pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimva si bucsa muca pt ca desi ea se rupe mai greu,  cauciucul in timp imbatraneste si devine mai rigid si cel putin la mine cauza zgomot la denivelari mari.  Dar precum tiau spus si colegii,  schimba mecanicul.  Bucsele musai cu presa se montează si ai grija la marcajele de pe ele,  ca au sens de montaj. Dar un mecanic adevarat ar trebui să știe asta.  Iar bratele de la golf4 sincer nau moarte, deci atat timp cat nu ai luat vreo bordura sau groapa mare la viteza,  fapt ce ar trebui sa duca si la distrugerea amortizoarelor,  bratele nu se strica.  Eu am 250.000 km si nau nici pe naiba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat singur. Nu trebuie mecanic. Sunt si filme pe google. Prima data acum vreo 1,5 ani, aproape de 250.000 Km. Nu am strans piulitele cu masina suspendata. Le-am strans cu ea pe roti ca sa fie bucsele stranse in pozitia medie de functionare, nu fortateintr-o pozitie extrema. De retinut: Intotdeauna daca ai de slabit un surub care are piulita la un capat, nu pui cheia pe surub sa-l destrangi, o pui pe piulita si destrangi. Surubul in lungimea lui este intepenit in mai multe chestii, piulita nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! 

Acum o luna, am schimbat bucșele mari de la bascula, cu unele pline lemforder, modelul s3/tt/cupra. 

De câteva zile au apărut iar niște bătăi ciudate la denivelări mici, iar astazi, după aproximativ 2000km, de la schimbare, am aruncat o privire la bucșele mari. 

Am observat ca ambele sunt crăpate precum în poza atașată.

E normal sa arate asa sau s-au uzat atât de repede? 

 

Mulțumesc, 

20170902_124906.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acelasi tip de bucse de 2 ani si nu am avut pana acum probleme cu ele si circul pe drumuri destul de naspa. Daca le-ai montat in service autorizat mergi inapoi si vezi ce zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

  la masina din semnatura am o problema careia nu ii dau de cap: cand iau viraj stanga (in curba de 90grade) la viteza f mica (tr1 <10km/h) cand volanul se afla in pozitia maxima simt un trosnit usor! Azi am schimbat bieletele +  captele de bara (erau destul de uzate) iar mecanici s-au uitat si la caseta spunandu-mi ca jocul ei este aproape inexistent, problema persista totusi! Destul de ciudat si faptul ca simt acet trosnit doar pe suprafetele perfect plate din parcarile subterane, pe strada nu l-am simtit vreodata (indiferent de viteza),

 

Ms!

Modificat de dorozaur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria a facut-o? ,bieletele antiruliu le-a verificat? mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost schimbate bieletele directie/captele de bara si apoi facuta geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capetele de la planetara altceva nu are ce sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am cumparat prin 2009-2010 bucsele mari de la bascula si le-am pastrat in casa, crezând ca vor trebui schimbate mai repede. Bucsele sunt  originale, cumparate din reprezentanta VW. Acum a venit cu adevarat vremea sa le inlocuiesc si ma intreb daca mai sunt bune acestea cumparate atunci sau mai bine sa cumpar unele noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, cauciucul lucreaza in timp. Acum, daca au fost pastrate la intuneric si temperatura constanta, rezonabila, fara fluctuatii cald rece, ar trebui sa mai corespunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!