Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

saluti.

am probleme cred cu bucsele de la bara stabilizatoare, cand trec peste mici denivelari imi bate ceva in fata..oricum, nu tremura volanul, nu scartie ca patul bunicii (inca) si nici nu am impresia de barca cum am citit la altii...dar..acum, ca tot sunt ieftine si usor de inlocuit as vrea sa stiu ce alte bucse mai sunt fata/spate si cat de greu se inlocuiesc. sau poate fi altceva?

inspectia vizuala a amortizoarelor mi-a facut-o un mecanic (cu mine suflanu-i in ceafa) si nu a gasit nimic de schimbat. toate pareau in ordine, desi eu si la roata dreapta spate daca trec peste o groapa mai mare zici ca am rupt masina in 2..any ideas?

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am avut aceeasi problema pana ieri, imi batea ceva pe fata destul de naspa cand treceam peste denivelari mici, am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare si acum merge super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in fata sunt doar bucsele de la bara stabilizatoare. Altceva nu prea are ce sa scartaie. In spate sunt bucsele de la puntea spate, costa vreo 200 ron perechea si sunt costisitor de schimbat si trebuie si o presa mai speciala (e treaba de mecanic, nu poti schimba tu in garaj). Nu ai precizat daca ai punte pe spate sau suspensie independenta. Majoritatea au punte pe spate, de asta am spus de bucse punte spate.

Bucsele fata de la bara stabilizatoare am inteles de la mecanici ca se duc rapid si se schimba frecvent. Deci vei fi surprins ca niste prostii de bucse pot face atata zgomot.

Eu iti recomand ca amortizoarele sa nu le verifici ochiometric, chiar de catre un mecanic. El poate constata doar daca sunt scurse sau nu (eventual sa se mai apese pe masina). Sunt testere speciale pentru amortizoare si iti spune in procente cat de uzate sunt. Testul nu este asa scump si merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam baieti.

stiu ca mai sunt niste bucse bascula. de alea puteti sa-mi ziceti ceva?

cu amortizoarele, am zis ca la cat de urat face la cate un crater, sigur se vede cu ochiul liber daca e scurs, fara a le testa desi mi s-a propus. surpriza, nu-s scurse. am sa le testez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam baieti.

stiu ca mai sunt niste bucse bascula. de alea puteti sa-mi ziceti ceva?

cu amortizoarele, am zis ca la cat de urat face la cate un crater, sigur se vede cu ochiul liber daca e scurs, fara a le testa desi mi s-a propus. surpriza, nu-s scurse. am sa le testez.

<{POST_SNAPBACK}>

bucse bascula:

225.000 x 2 (mari)

75.000 x 2 (mici)

tampoane cap amortizor:

275.000 x 2 fata

500.000 x 2 spate

amortizorul nu face zgomot decat daca e rupta tija, blocat, ceea ce nu e cazul

distractia e cu bucsele punte spate:

500.000-700.000 x 2

sunt 2 variante, dar la reprezentanta mai recomanda cate o data schimbarea puntii fiindca nu li se mai livreaza bucsele (metalice)

din fericire exista after-market

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu bucsele puntea spate de la PoRo o cunosc prea bine. Mi-au dat bucse eronate si mi-au spus ca numai modelul ala exista. Cand le-am spus ca nu s potrivesc (am schimbat bucsele in alt service) mi-au spus sa schimb puntea spate sau sa imi dea ei o gaura cu bormasina in punte ca sa intre. Evident ca i-am invitat frumos sa imi dea banii inapoi si mi-am luat bucse dupa cod.

Problema bucselor de la PoRo nu este ca nu se potrivesc. Ele se potrivesc in punte numai ca surubul interior care prinde bucsa de urechile metalice este diferit (ca diametru). In consecinta trebuie pus un surub mai gros si largite urechiel cu bormasina. NU RECOMAND asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am schimbat acum ceva vreme bucsele punte spate...cand sunt uzate (sau rupte ca la mine de la gropile patriei) loviturile se propaga nasol in caroserie..

Le-am luat de la volksman, ca la magazinele (2) la care am cautat, ei, ca si in povestile despre PORO, sustineau sus si tare ca nu au decat un singur model. Cu centrul in stea. Eu le vazusem pe ale mele si erau modelul "plin", practic cu centrul rotund. Asa ca am comandat la volksparts.

Am acelasi motor ca istef si acelasi tip de bucse, si am primit aceleasi recomandari de schimbat punte spate.

Deci verificati inainte ce bucse aveti.

Despre montatul lor, e chinul naibii, si nu se poate in fata blocului, deci mers la service.

cost bucse: 2x70 ron

manopera: nu stiu ca am avut mai multe de facut si am primit un pret total..dar nu ar fi ieftin, la mine oamenii s-au chinuit rau. Au preferat sa dea puntea jos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am schimbat bucsele la masina odata pe luna .... scartaie in partea fata ... cum da de umezeala sau altceva nu mai scartaie... nu stiu ce sa ma mai fac.. l-am uns si cu ulei..... le-am schimbat de nu stiu cate ori... degeaba.... ma tin putin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, inteleg ca te referi la bucsele de la bara stabilizatoare...sa le schimbi o data pe luna, :icon_thumright: asa cum spui tu, este absolut anormal...

unde le-ai schimbat?, poate au pus dimensiuni gresite si de aceea fac asa ( vezi ca asunt 2 dimensiuni! adica 23mm si 21mm)

- ca sa poti afla de care iti trebuie masoara diametrul barii cu un subler!

completeaza orasul de unde esti, poate putem sa-ti recomandam un service ca lumea

bucsele de care sunt?, ma refer la originea lor!

sau poate cauza este alta, pune pe cineva care se pricepe sa faca o verificare amanuntita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu mai zic ca e deschisa asemenea discutie pt ca "asa face toate"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la reprezentanta VW si le-am schimbat.... Si cele de la bara stabilizatoare si cele de la brat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din cauzele scartaitului bucselor de cauciuc de la bara stabilizatoare este strangerea lor cand masina e suspendata.

Multi mecanici fac asta (din comoditate).

Bucsele respective ( de fapt colierele lor) si tirantii se strang cu masina pe roti. Ba chiar e corect sa faci botul sa oscileze un pic pentru a le ajuta sa se "aseze".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: pe linia de montaj cum se face? nu le string in aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica smecherie ca sa nu mai aveti probleme..... sa le unge ti cu vaselina siliconic..NU VASELINA NORMALA...daca bagati vaselina pe baza de petrol scartie si mai rau..

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa vedem daca mai scartaie.. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Si dupa...sa ne spui si noua rezultatul. Si eu ma confrunt cu aceeasi problema dar cred ca treaba cu stransul bucsilor cand masina e suspendata e cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunteti siguri ca bucsele au fost inlocuite?

si daca da, erau unele noi?

eu nu am problema asta, desi bucsele au fost stranse pe elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eheee de cand tip pe forum ca suspectez :beerchug: ca vinovata strangerea bucselor pe pozitia sus (vezi aici).

Dar ce sa faci daca fiecare deshide topic-uri cu problema lui fara sa caute. Si uite asa avem 30 de topic-uri cu scartait de bucse si nici o concluzie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mie mi le-au strans SUS! si NU scartaie.

deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vekau, daca le-au strans cu rotile atarnate, au sa scartaie in curand. La o vreme mai rece, pe un drum mai denivelat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am nu mai putin de 7 luni de cand merg pe cararile patriei cu cele noi. deci am trecut si iarna... iar ca nr de km sa fie vreo 10 mii....

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muffi

eu am deja doua luni de mers prin Cluj zilnic si au fost stranse cu masina sus pe elevator. nu scartie. au fost luate de la autonik.

cred ca se naste un nou mit cu stransul acestor bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu v-am mai intrebat daca in fabrica, pe banda, se string cu masina pe roti...dar nimeni nu se gindeste la procesul tehnologic...

sa mi-l aratati mie pe mecanicosul care le stringe cu masina lasata pe roti (mai ales daca nu are canal) iar pt cei nemultumiti ca li s-au strins bucsele cu rotile in aer, am o intrebare:

- de ce nu va bagati voi pe sub masina sa desfaceti si sa faceti la loc tot, iar pe urma sa ne povestiti care e rezultatul ? :P

un moderator ar trebui sa uneasca topicurile astea....

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muffi

eu am deja doua luni de mers prin Cluj zilnic si au fost stranse cu masina sus pe elevator. nu scartie. au fost luate de la autonik.

cred ca se naste un nou mit cu stransul acestor bucse.

si eu tot de la autonik am luat bucsele la bara stabilizatoare si dupa o saptamana au inceput sa scartie, parca eram cu caruta pe drum.. noroc ca a plouat in ultimele zile si nu se mai aude nimica .. mai vedem pe viitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,devine o gaselnita asta cu stransul poate si din necunostinta de cauza.

adica a sistemului de prindere a acestor bucse. deci, oricat de tare ar fi stranse, colierul are un lacas fix, nu variabil pentru bucsa. mai tare decat permite acel locas, nu pot fi starnse, iar pozitia nu conteaza dat fiind faptul ca acestea(bucsele) sunt flexibile. asta este si rolul lor! scartaitul apare atunci cand bucsa se uzeaza si apare frecarea intre colier si bucsa.

LE daca unii se plang de aparitia scartiitului curand de la schimbare, cu siguranta au fost montate bucse de la producator a caror dimensiune nu este cea exacta.

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!