Jump to content
wolfvw

Verificarea debitmetrului -G70

3 postări în acest subiect de discuţie

wolfvw   
wolfvw

Semnalul debitmetrului este necesar pentru calcularea cantităţii de injecţie admisibile şi pentru reglarea recirculării gazelor de eşapament de către unitatea de comandă.

Cu cât semnalul furnizat de debitmetru este mai mic, cu atât mai puţin combustibil poate fi injectat !

 

Procedura de verificare cu Vag Com

– Conectaţi testerul  de diagnosticare a autovehiculului şi selectaţi 01(motor) unitatea de comandă a sistemului electronic al motorului. În acest timp, motorul trebuie să funcţioneze în gol (relanti)

„Citirea blocurilor de valori măsurate“

– Apăsaţi tastele 1 şi 0 pentru „grupa de afişare 10“  apoi

– Urmăriţi indicaţiile câmpului de afişare 1.

–      Valoarea prescrisă: 180…320 mg/H

Dacă valoarea prescrisă nu este atinsă:

–      Verificaţi recircularea gazelor

Dacă valoarea prescrisă este atinsă , se continua verificarea:

–      Acceleraţi autovehiculul de la aproximativ 1500 rotaţii/ minut la accelerare maximă, aproximativ 3000/min

În acest moment, pedala de acceleraţie trebuie să fie apăsată complet.

          Citirea blocului 10   de valori măsurate   :          

(campul 1)     209 mg/H 

(campul 2)  1027 mbari

(campul 3)  1011 mbari

(campul 4)   0.0 %.......la relanti

 

–      Valoarea prevăzută în câmpul de afişare 4 (poziţia pedalei de acceleraţie)  sa fie 100%

Dacă valoarea prescrisă nu este atinsă:

–      Repetaţi verificarea accelerând autovehiculul la maximum.

–      Valoarea prescrisă în câmpul de afişare 1 (debitul masic de aer aspirat):

Coduri motor ANY / AYZ peste 600 mg/H   ( 1,2 TDI Lupo)    si la   Cod motor AMF peste 700 mg/H  (1,4 TDI Lupo)

Citirea blocului de valori măsurate 10             

(campul 1) 830 mg/H

(campul 2)1027 mbari 

(campul )1850 mbari 

(campul 4)100 %.....acceleratie la podea

 

 

Dacă valoarea prescrisă nu este atinsă:

–      Înlocuiţi debitmetrul -G70-.

–      Decuplaţi conectorul pentru debitmetrul de aer -G70-

–      Cuplaţi contactul.

Dacă în câmpul de afişare 1 este afişat constant 539 mg/H (valoare fixă de substituţie....atunci cand mufa de la debitmetru este scoasa): 

 

Măsuraţi tensiunea de alimentare a debitmetrului -G70- între următoarele contacte ale fişei:

Fişa la debitmetru -G70-contact........Valoare prescrisă

2 + masă......................aproximativ tensiunea bateriei

2 + 3.............................aproximativ tensiunea bateriei

4 + masă......................circa 5 V

4 + 3.............................circa 5 V

Dacă valorile prescrise nu sunt atinse:

–      Decuplaţi contactul.

verificati conform schemei electrice, dacă cablajele(toate firele electrice care corespund functionarii debitmetrului) între caseta de control şi fişa de conectare (debitmetru) prezintă întreruperi ,daca exista, remediati si apoi reverificati  iarasi functionarea corecta a debitmetrului.

Daca nu gasiti probleme la cablajul electric....Înlocuiţi unitatea de comandă a instalaţiei de injecţie directă motorină -J248-(calculatorul de motor). Stiu ca suna rau dar, doar asa se mai remediaza functionarea corecta a motorului.

Modificat de wolfvw

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tttrix   
tttrix

Intrebarea ar fi...se aprinde ceva in bord la defectarea lui...? gen "check engine" (ca in bord nu am vazut "check engine" , sa nu aiba?))

Eu la testare am eroare pe debimetru, care e si normal deoarece...ori am soarece ori mecanici..."buni".20161216_155711_zpsng6typnu.jpg...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
lupo_bv   
lupo_bv

S-ar putea să nu aibă. Dă un output test pe instruments şi vezi dacă se şi aprinde Check-ul. A mea de exemplu nu are. Oricum chiar dacă are nu cred că se aprinde Check engine pentru debitmetru. Defectarea lui nu periclitează motorul, doar merge aiurea, probabil consumă mai mult, scoate fum, etc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×