imads

Sfat achizitie EOS

19 postări în acest subiect de discuţie

Salut!

 

De ceva vreme ma incearca gandul sa achizitionez o masina decapotabila de 7-8K si sigur mi-ar placea un EOS. Cam putin pentru el, dar totusi mult avand in vedere ca e doar un moft. In plus, nu stiu cat de mult costa reparatiile la plafon daca o nimeresc rau sau daca se strica ceva de prin mecanisme.

 

Ma intereseaza eos-ul strict pentru faptul ca are hard-top si mi-as dori un motor nu foarte mare dar usor de intretinut - un 1.6 ar fi ideal pentru ca nici taxele nu sunt mari. Consumul nu conteaza si nici cat de tare fuge pentru ca nu e masina pe care o voi folosi zi de zi.

 

Am gasit anuntul acesta, care are motor de 2.0: http://autovit.ro/anunt/volkswagen-eos-ID7GeGIF.html#1a50b0aa51

 

Ce parere aveti? Mie mi se pare suspect de ieftina...

 

Astept orice parere, cu atat mai mult daca e din experienta voastra personala cu EOS. Multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am pe cineva apropiat care a cumparat sotiei de curand un EOS visiniu an fab 2006 acelasi motor  cu 50K,cu 6500 euro deci pretul nu este suspect, daca omul este proprietar masina prezinta carte service, daca ai posibilitatea sa o verifici in urma unei serii VIN nu vad care ar fi problema?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ala e pretul net, nu brut.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna observatie, probabil a completat gresit, ala e pretul final pe care il vrea.

 

Insa nu m-a convins DELOC... Nu merita nici macar sa bat drumul pana la reprezentanta ca sa verific seria.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ca si posesor de eos pe care l-am ingrijit asa cum am stiut mai bine si anume doar in reprezentante iti pot spune ca e o masina superba. Ce probleme poti sa ai la hardtop este sa-ti mai intre apa pe langa chedere, sau prin scurgeri. Dar sunt lucruri usor de evitat daca sunt ingrijite chederele si unse de 2-3 ori pe an cu solutie speciala.

Daca vrei sa iei o masina de genul, asigura-te ca are carte service sau o evidenta a investitiilor.

 

O zi buna.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

am nevoie de o parere

 

am gasit aceasta masina pe net si am luat bilete de avion sa plec sa o cumpar:

 

http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Eos-2.0-TDI-High-line-Navi-Leder/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:25200,mdl:41,frn:01-2007,prx:8001/pg:vipcar/214278773.html

 

masina e pt prietena mea si mi s a parut o oferta buna.

 

astazi, inainte de a pleca, am mai dat un search si am gasit si aceasta masina care de abia a fost pusa pe net:

 

http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Eos-2.0-TDI-DPF-DSG-Navi-Bi-Xenon/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25200,mdl:41,frn:01-2003,prx:7001/pg:vipcar/216094583.html

 

diferenta de pret e mare intre ele; evident, cea din urma are si mai multi km

 

voi ce parere aveti? care e mai rentabila? ce ati alege?

 

multumesc 

 

p.s.

eu aterizez in bruxel; prima e la 1,5 ore de mers, a doua e la 8 ore distanta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

A doua are culoarea mai frumoasa plus jantele, dar e lovita si aripa spate deci trebuie kit. La prima poti foarte bine sa cauti o aripa sh buna si astfel sa pui kit deloc pe masina. Acum depinde daca e atins si farul costurile cresc. Ca si aspect eu as alege masina nr. 2, ca si motor nr 1 caci e diferenta mare de km

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, chit.... nu kit = ceva de instalat, montat, asamblat... :soothe[1]:

 

oricum, in ziua de azi, tehnicile de prelucrare/reparare a elementelor de caroserie, au avansat foarte mult....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer as prefera unelement oem schimbat cu unl SH decat chit. Acum balanta poate inclina din mai multe puncte de vedere

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

depinde de element... sa tai o aripa spate, pt o buza de indreptat ?... nu merita - depinde  de defect, etc - aici eu zic sa lasam sa se pronunte cei de meserie.... e adevarat, cam greu dupa niste poze

 

sleff - salveaza pozele, cauta un tinichigiu si il poti intreba cel mai bine pe el, cum si ce sa alegi

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Eu as alege-o pe prima cea BEJ .

E mai simplu de reparat si mai ieftin (cu conditia ca farul daca e cu XENON sa nu fie afectat) .

Una e sa schimbi o aripa si o bara (pentru ca 99% bara are urechile de prindere rupte) + un suport de bara, si alta e sa schimbi o usa + repararea unei aripi .

Iar la vopsit pui vopsitorul sa vopseasca elementele separat (bara + aripa) si montate dupa (binenteles daca gasesti si un tinichigiu care sa lucreze cu atentie dupa vopsire si sa nu ti le zgarie) .

Astfel eviti gazarea masinii .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Prima varianta este usor de reparat, km mai putin, si asta conteza mult, cu o aripa sh, si o vopsea iese usor. Chiar daca a doua este mai ieftina, reparatia este dificila si cortisitoare, km multi, fata de prima nu scutesti mult la cat o sa te coste reparatia cam tot acolo ajungi, plus ca negru este f. pretentios cand faci o interventie la tinichigerie, se vede orice inteventie.

Modificat de calin.g
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-as baga la a 2-a. O sa ajungi tot acolo ca si bani. In plus pare lovita mai tare si poate sa ascunda si alte hibe. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult

Si eu tot spre prima inclinam

Va anunt ce am facut :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

As dori un sfat in legatura cu achitia unui eos, am gasit unul care mi-a placut cum arata, decapotarea merge ok (nu ma pricep prea mult la astfel de modele dar a functionat cursiv si fara probleme).

Ce am observat si mi-au masurat a fost stratul de vopsea, aripa dreapta spate si usa dreapta fata fiind revopsite si cu ceva kit pe ele, aripa dr spate avand mai mult.  de asemeni ambreiajul cand se pleaca de pe loc, fara apasarea acceleratiei dar f usor tremura putin masina, probabil ca trebuie schimbat kit-ul.

pretul a spus ca este de 8000 dar accepta sa fac si alte oferte, ma gandesc la 7000.

 

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-eos-ID7GhF1Z.html#eef3482cd2

Pt plimbarile ocazionale doar de vara, 1,6 mi-a parut decent doar de mers vara seara si in concediu, iarna stand in garaj nefolosita...

Multumesc de sfaturi!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Motorul de 1.6 e acceptabil si atat, masina este destul de grea, probabil cu motorizarea respectiva in jur de 1500 kg.

Daca vrei sa o folosesti doar ocazional asa cum spui eu m-as indrepta spre motorul de 2.0 benzina, eu folosesc EOS-ul zi de zi si motorul diesel mi se pare alegerea ideala, cuplu suficient si consum mai mult decat decent.

In privinta modelului e o masina destul de pretentioasa.  Trebuie sa ii fac un tratament cu o solutie speciala la chedere  si sa le cureti cam de 2 ori pe an daca vrei sa nu ai scartaituri sau infiltratii de apa. Solutia pentru tratament se numeste Kryotox.

Sunt tot felul de mici probleme care apar la modelul asta care au fost rezolvate pe parcurs. In principiu cu cat e mai noua masina cu atat ai mai multe sanse sa gasesti o masina cu mai putine probleme. 

Daca ar fi sa imi iau acum alta masina as lua tot un EOS in ciuda tuturor micilor probleme care apar. E masina care ma face sa zambesc la fiecare drum "topless" :D 

Modificat de Cristi N
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, dar se pare ca un eos cu istoric si cat de cat intretinut este destul de greu de gasit, mai ales cand ma uit sa fie in jur de 7000 Euro...de aceea am ales sa ma orientez catre optiunile din piata, mai ales acum cand e spre final de an si cine vrea sa le vanda mai negociaza la pret pt ca apoi nu se vor mai vinde pana in primavara.

Dupa ce am recomanzi sa caut? Cele 2007-2008 mai au probleme? 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O problema a celor pana in 2007 inclusiv se manifesta la bratele oglinzilor retrovizoare, sunt facute dintr-un material care se corodeaza in timp, la masina mea din 2008 problema nu mai apare. In schimb am probleme cu ambele fete de usi de pe care a inceput sa se dezlipeasca pielea ecologica.

O alta problema este ca intra apa printre geam si garnitura de pe fata de usa, ea ramane blocata in usa si atunci cand deschizi usa te spala pe picioare, in plus duce si la corodarea cablului de otel de la macaraua geamului. 

Pe la 7000 de euro cred ca esti putin sub pretul pietei pentru o masina buna, incearca sa te orientezi la o masina cumparata de noua din Romania sau care nu a fost adusa de curand. Anul trecut preturile din Romania erau putin mai mici decat cele din afara, asta ma duce cu gandul ca cele proaspat aduse au avut probleme "dincolo".

In privinta anului incearca sa fie cel putin 2008.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi de am vazut 2 masini, una la radacini vitan si una la tiriac, postat linkul mai sus. Una 2007, cealalta 2008; uimitor era ca cea 2008 avea fetele la usa unde se imbina cu geamul pur si simplu rupte probabil acea piele ecologica de care ai mentionat, iar problema cu apa o aveau ambele, probabil ca stateau de ceva vreme in parcul auto si nu au avut alt vizitator in afara de mine :)

De aceea am decis sa ma orientez la cea 2007, arata mult mai ingrijit la interior, dar necesita inlocuire ambreiaj ceea ce am vazut ca ar fi un cost de 450 piese plus probabil inca pe atat manopera, ceea ce e acceptabil

Am uitat sa mentionez, ambele achizitionate din RO de noi

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.