Jump to content

Probleme Skoda Superb


KLYnick
 Share

Postare recomandată

Salut,

Mi-am cumparat de curand o Skoda Superb(sh) si am mai multe intrebari/problem cu care v'as ruga sa ma ajutati

-cum fac si eu rost de un sticker cu vwforum ?

-poate cineva sa aduca(contra cost sau nu) un manual pt. masina asta ?

-cum reusesc sa schimb becurile de pozitie si faza scurta - am incercat sa scot farul dar pur si simplu nu iese(cred ca tot un manual mi-ar folosi)

-probleme mari pe ploaie -nu stiu daca este de la stergatoare(nu dau toata apa de pe parbriz, trec in salturi peste parbriz) sau poate de la parbriz dar pe timp de ploaie nu vad nimik, trebuie sa merg mai mult pe bajbaite. Stie cineva vreo substanta de reconditionat stergatoarele (cauciucul) sau ceva substanta pt. parbriz (sa fuga mai repede apa de pe el)

-pedala de ambreiaj este f.f.f. tare iar volanul se roteste foarte greu. E nornal ?

Precizez ca ultimele 2 probleme sunt prin comaparatie cu alta masina pe care o cunduc - seat ibiza, 1.2 benzina, 2007

Multumesc anticipat pt. raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EmilianPop

    27

  • claudiu_gl

    18

  • F l o r i n

    8

  • C o s m i n

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Dragos,

cred ca ar ajuta sa precizezi din ce zona a tarii, oras esti, precis ai gasi pe cineva care sa te ajute cu schimbatul becurilor, si poate cu un manual (te sfatuiesc sa mergi la o reprezentanta si sa ceri unul imprumut).

Sticker - ai un topic in care se fac cereri.

Despre stergatoare s-a mai discutat pe undeva, parerea mea e ca ar trebui sa le schimbi daca masina are mai mult de 3 ani (oricum manualul recomanda schimbarea lor in 2 ani). E posibil sa mearga ciudat daca ai fost la o spalatorie automata si ti-au dat cu ceara masina, desi ceara faciliteaza scurgerea mai rapida a apei, insa lamelele se pot imbacsi...

Pedala de ambreiaj e mai tare, simti ca ai si un usor patinaj? Volanul se roteste greu cu contactul pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou,

Stau in Bucuresti. Problema cu manualul cred ca se rezolva - am sunat la reprezentanta si mi-au spus sa am rabdare(vreo 2 saptamani) si daca am vreo 60 ron de dat pe ea, imi aduc ei

Cu stickerul - o sa caut topicul.

Despre stergatoare - nu sunt sigur daca e de la ele sau e de la vreo "ceara" pt. parbriz - ceream aici ajutor (vreo adresa a unui centru/service) unde poate sa imi spuna cineva de la ce este. La Skoda in Targoviste raspunsul a venit din fuga (la propriu) citez : "schimba stergatoarele, spala parbrizul si daca nu merge, treci p-acilea cu ea"

Pedala de ambreiaj e f. tare dar nu e nici un patinaj. Am mai mers/vazut si alte masini dar niciunda nu era asa. Cei de la Skoda (again Targoviste) spun ca e ok asa. Volanul se roteste greu cu ccontactul pus (se simte ca functioneaza servo dar e cam "obosit").

Multumesc pt. promptitudine.

p.s. ne cunoastem de undeva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar ambreiajul este mai tare, iar volanul se roteste mai greu, dar avantajul este la viteze mari avand o servodirectie mai greoaie feedback-ul este mult mai bun. Nu are nimic masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Daca pt. mine era intrebare - raspunsul este nu. A venit cu cauciucuri PNEUMAT si chiar am avut probleme din cauza asta. Mi'am stricat o janta si a trebuit sa schimb si guma de pe ea dar n'am gasit la noi in tara. Pana la urma am luat Dunlop Wintersport m3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ambreiajul e mai tare pentru ca e Diesel si are si km.iar volanu se invarte mai greu ca e grea masina si asa e la modelele aste vechi cu servodirectie normala care nu e asistata elctronic.eu am avut g4 iar acum am g5 si e diferenta mare la directie.si ambreiajul e diferit la g4 era mult mai tare insa la asta e mai moale.

Nu cred ca ai probleme.cati km are masina?si de une ai cumparato?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Rog un moderator sa-mi dea si mie nr de tel al electricului.Am niste probleme si se spune pe forum ca ar fi cel mai bun.Va rog frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce te face sa crezi ca moderatorii ar putea avea numerele de telefon ale membrilor? :rolleyes:

Daca nu vrei sa ne spui si noua ce probleme ai, incearca sa folosesti PM-ul pt. a-l contacta pe electircu" :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi functioneaza stopul pe frana,m-am uitat la siguranta si nu e arsa.Mi frica sa nu ma trezesc cu vreunul in portbagaj.Mai exact,stopul pe frana nu functioneaza atunci cand mi se aprind in bord,toti odata,urmatorii martori:bujia(motor workshop),abs si esp.Nici la acestia nu e siguranta arsa,ca m-am uitat.Singura siguranta arsa e cea de la proiectoarele de ceata,dar pe care nu ma sinchisesc s-o schimb pentru ca se arde foarte repede.Deci,cam asta e problema,cand se aprind bujia,abs si esp,adio stop pe frana.Nu stiu cum sa folosesc PM-ul,va rog sa ma ajutati pentru ca merg asa cu masina de cateva zile bune,iar la skoda ivas galati nu ma duc nici mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti in profilul user-ului, si ai acolo "Send message" ... uite profilul lui elctricu".

Verifica switch-ul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Nelu.Am intrat pe profilul lui si i-am scris un mesaj,sper ca l-a primit,Dar totusi,explica-mi ,te rog,cum pot verifica swich-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare baieti.as avea si eu o intrebare pt cei care conduc un diesel de mai multi ani si au idee despre consumul de ulei.pe scurt,masina mea a consumat la 10.000 km o juma de litru de ulei,asta in coditiile unui mers cat de cat normal,fara fugareli dese si schimbat viteza doar la 3000 rpm.voi ce credeti despre consumul asta,e mut sau putin?masina are 170 mii km,am luat-o la 150 mii de la matusa mea care a folosit-o doar in oras,deci nu se poate spune despre masina asta ca a avut o viata''agitata''.astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. E absolut normal, chiar e un consum redus pentru un motor TDI PD la 170 mii km.

Matusa-ta a facut taximetrie? :angry:

Ca e cam greu de facut 150 mii de km doar in oras.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt informatie hiro,taximetrie e putin spus,pot sa spun cu mana p inima ca motoru la masina aia nu a apucat sa se raceasca de cand a cumparat-o si pana mi-a vandut-o mie.in fine,ma ingrijorasem un pic knd m-a avertizat comp bord sa verific nivelu de ulei si era la minim.cineva mi-a spus ca la kilometrajul asta motorul e un pic obosit si ca ar fi indicat sa nu merg mai mult de 140km/h ca baga botu la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este absolut normal sa consume ulei, deci nu te speria, asa sunt facute motoarele PD sa consume ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e totusi o diferenta sa treci de la dacie la superb,si pana o sa ma invat cu pd-tdi-ul,intru pe forum si va necajesc pe voi cu intrebarile.auzisem si eu de motoarele astea ca gusta din ulei,dar mie mi s-a parut un pic cam mult,dar daca voi ziceti ca e normal,tac chitic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot un PD. De mancat ulei mananca atunci cand o frigi...eu lunar cam ii dau vreo 100 200 de km in medie in gusa ca sa mai ii desfund turbina...ca dupa un mers in oras zilnic mai se infunda si ea...si se simte si la ulei. Legat de servo si ambreiaj asa fac...merg mai greut putin...dar e ok. Am dus-o si eu la tot felul de service-uri si au confirmat ca e ok. La mine am un zdranganit in usa de la sofer si in torpedou. Ma poate ajuta cineva cu indicatii referitor la acest lucru? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia sunt greierii din masina.Pe drumurile noastre nu prea gasesti ''spray-uri'' pt ei.Si eu am la fel,in bord,prin spate se mai aude,dar astea-s drumurile noastre.Mersi de informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Referitor la greierasi : am si eu unul ascuns in torpedou. Am crezut se isbeste ceva pe acolo asa ca am facut un test : am scos tot din el dar tot se aude. Cred ca este de la inchizatoare de la torpedou. Urmeaza investigatii amanuntite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti.Am mai scris pe forum despre problema mea odata cu aparitia sezonului rece,pe scurt,daca las masina doua-trei zile nepornita,apare problema,care se manifesta astfel:pun contactul,se sting becurile,dau la automat,porneste pentru o secunda si se opreste.Dupa doua minute de dat la automat(cu cateva pauze,nu-i dau incontinuu,sa nu stric ceva)porneste mai cu greu.Dupa asta,motorul functioneaza ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.Mi s-a spus ca e clapeta egr blocata,dar primavara,vara si toamna nu am aceasta problema,pot sa o las si o saptamana nepornita.Sambata nu mi-a pornit dupa doar o zi de stat pe dreapta.Tin sa mentionez ca atunci cand pun contactul si se sting becurile,se stinge si cel de la bujia incandescenta.Normal el ar trebui sa mai stea aprins cateva secunde,chiar si dupa ce masina a pornit.Nu stiu daca asta e problema,dar va rog din suflet sa ma ajutati.Aici in oras,cand te duci cu masina in service,trebuie sa stii ce probleme ai,altfel...stiti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o scanare. Dupa cum descrii problema, mai de graba ar fi din cauza senzorului de teperatura a lichidului de racire. Daca acesta da informatie eronata (indica o temp. mai mare), atunci ECU va taia alimentarea bujiilor incandescente. Asta este parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am programare maine la unul dintre putinele service-uri serioase din galati,si anume AUTONIKO ALFACAR.Am vorbit cu baietii si au dat cam acelasi diagnostic,senzorul acela de la apa,ei ii spun sonda.In fine,am sa curat si egr-ul,nu cred ca strica.Preturi:sonda=70 ron,manopera=30 ron,curatat egr=70 ron,spaga la mecanic...vedem maine :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost joi la service,am facut scanarea,intr-adevar,acel senzor a aparut pe tester.L-am schimbat,am curatat egr-ul de nici nou nu cred ca a fost atat de curat.Alta e nelemurirea mea,cand a scos mecanicul afara egr-ul am observat ca acesta nu mai comunica cu galeria de evacuare deoarece la capatul acelei conducte care pleaca din egr si intra in evacuare era o tablitza care astupa perfect acel orificiu oval.Mecanicul a spus ca acea tabla nu trebuia sa fie acolo si ca o fost pusa deorece masina scotea fum.Am hotarat sa nu o mai pun si observ urmatoarele schimbari:masina e ceva mai vioaie,mai silentioasa si consuma mai putin.Fum nu vad deloc.Voi ce parere aveti de tabla aceea,va rog sa ma sfatuiti.In fine,revin la oful meu,acela din post-ul trecut,acela cu pornirea.TOT NU PORNESTE,nici macar dupa 12 ore de stat afara.Dau la cheie,merge 1-2 secunde mai trepidat,si se opreste.Sunt complet debusolat.La service nu ma duc fara sa stiu cam ce este,ca pana descopera ''mecanicii''defectul,schimb jumatate de masina.Va rog frumos,daca ati trecut prin asa ceva,sa ma luminati si pe mine. :P

Modificat de claudiu_gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de tablita aia, daca era pusa acolo, practic EGR-ul era anulat. :)

Asta e treaba lui: sa permita la o parte din gazele de evacuare sa intre in admisie.

Legat de pornire, ai facut o scanare?

Parca suna a problema la pompa tandem. Studiaza putin si topicul asta: http://vwforum.ro/index.php?showto...0&hl=tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!